Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8447

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 28. 4. 2005

Výrobní číslo: 157138

Původní evidenční číslo: 6634

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 775 178 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 210 st 19.6. 4:3519.6. 18:24 8445+8447
12 207 út 18.6. 6:2519.6. 0:44 8445+8447
14 201 pá 14.6. 5:0714.6. 19:19 8445+8447
10 223 čt 13.6. 4:1713.6. 20:08 8445+8447
12 204 st 12.6. 15:0513.6. 0:24 8445+8447
12 204 st 12.6. 5:1312.6. 9:52 8445+8447
12 204 út 11.6. 15:0512.6. 0:24 8445+8447
10 205 út 11.6. 6:0911.6. 9:28 8445+8447
10 204 po 10.6. 4:5710.6. 21:10 8445+8447
12 202 ne 9.6. 4:5510.6. 0:04 8445+8447
 6  208 so 8.6. 7:508.6. 21:39 8445+8447
10 209 pá 7.6. 5:317.6. 21:55 8445+8447
12 212 čt 6.6. 4:556.6. 23:04 8445+8447
12 204 st 5.6. 6:255.6. 19:45 8445+8447
10 223 po 3.6. 4:173.6. 20:08 8445+8447
 6  206 ne 2.6. 18:502.6. 23:15 8445+8447*Z
 3  209 pá 31.5. 17:451.6. 0:36 8445+8447*Z1
12 208 pá 31.5. 6:5731.5. 12:40 8445+8447*MU
12 203 čt 30.5. 6:1730.5. 19:36 8445+8447
12 213 st 29.5. 5:2629.5. 21:08 8445+8447
10 204 út 28.5. 4:5728.5. 21:10 8445+8447
10 205 pá 24.5. 6:0924.5. 9:28 8445+8447
10 223 čt 23.5. 4:1723.5. 20:08 8445+8447
10 207 st 22.5. 15:1523.5. 0:45 8445+8447*Z
 1  210 út 21.5. 5:1921.5. 20:11 8445+8447
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8466+8467
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9147
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.