Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8447

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 28. 4. 2005

Výrobní číslo: 157138

Původní evidenční číslo: 6634

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 814 778 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 204 ne 19.1. 5:1620.1. 0:26 8445+8447
12 208 so 18.1. 4:3518.1. 23:04 8445+8447
 8  211 pá 17.1. 5:0318.1. 0:53 8445+8447
 3  217 čt 16.1. 4:4517.1. 0:56 8445+8447
10 213 st 15.1. 5:5116.1. 1:05 8445+8447
12 215 út 14.1. 5:4915.1. 0:04 8445+8447
10 223 po 13.1. 4:1713.1. 20:08 8445+8447
10 204 ne 12.1. 5:1613.1. 0:26 8445+8447
10 211 so 11.1. 4:5611.1. 23:34 8445+8447
10 223 pá 10.1. 4:1710.1. 20:08 8445+8447
 8  211 čt 9.1. 5:0310.1. 0:53 8445+8447
17 222 st 8.1. 4:389.1. 0:33 8445+8447
10 220 út 7.1. 4:147.1. 20:02 8445+8447
10 208 pá 3.1. 4:143.1. 19:55 8445+8447
16 205 čt 2.1. 5:503.1. 0:58 8445+8447
Rok 2019
12 207 út 31.12. 4:3531.12. 22:43 8445+8447
12 208 po 30.12. 13:2431.12. 0:44 8445+8447
12 201 po 30.12. 5:3830.12. 10:16 8445+8447
10 211 pá 27.12. 4:1727.12. 20:25 8445+8447
10 204 čt 26.12. 5:1627.12. 0:26 8445+8447
12 208 st 25.12. 8:4225.12. 23:04 8445+8447
12 204 út 24.12. 17:4024.12. 18:40 8445+8447*Z
12 305 út 24.12. 16:3024.12. 17:40 8445+8447*Z
12 204 út 24.12. 5:3524.12. 16:30 8445+8447*MU
14 213 po 23.12. 5:4624.12. 0:51 8445+8447
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9375
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.