Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8447

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 28. 4. 2005

Výrobní číslo: 157138

Původní evidenční číslo: 6634

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 709 705 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 205 st 25.4. 15:1325.4. 22:26 8445+8447
12 215 út 24.4. 5:4924.4. 21:41 8445+8447
 8  214 po 23.4. 4:4623.4. 21:39 8445+8447
12 204 ne 22.4. 12:5622.4. 22:15 8445+8447
14 204 so 21.4. 4:3621.4. 21:24 8445+8447
15 216 pá 20.4. 4:5920.4. 22:34 8445+8447
17 213 čt 19.4. 6:3220.4. 0:43 8445+8447
16 202 st 18.4. 4:4118.4. 20:33 8445+8447
17 217 út 17.4. 6:4417.4. 22:25 8445+8447
16 203 pá 13.4. 5:4213.4. 21:01 8445+8447
25 207 čt 12.4. 4:2212.4. 21:05 8445+8447
12 205 st 11.4. 15:1311.4. 22:26 8445+8447
17 203 st 11.4. 5:1811.4. 9:40 8480+8447
14 205 po 9.4. 5:179.4. 10:18 8445+8447
12 204 ne 8.4. 12:568.4. 22:15 8445+8447
17 203 pá 6.4. 14:366.4. 21:23 8445+8447
12 205 pá 6.4. 5:136.4. 9:52 8445+8447
15 210 čt 5.4. 4:595.4. 23:12 8445+8447
17 210 út 3.4. 5:433.4. 10:00 8445+8447
16 202 čt 29.3. 4:4129.3. 20:33 8445+8447
14 205 st 28.3. 14:4229.3. 0:23 8445+8447
24 211 st 28.3. 5:3928.3. 10:09 8445+8447
16 207 út 27.3. 4:5227.3. 21:10 8445+8447
3+6 209 po 26.3. 10:4026.3. 20:10 8445+8447*Z
17 203 po 26.3. 5:1826.3. 9:40 8445+8447
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8510+8511

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.