Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8447

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 28. 4. 2005

Výrobní číslo: 157138

Původní evidenční číslo: 6634

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 804 053 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 207 po 18.11. 5:2219.11. 0:45 8445+8447
12 208 ne 17.11. 4:3517.11. 23:04 8445+8447
 6  207 so 16.11. 4:2617.11. 0:36 8445+8447
12 215 pá 15.11. 5:4916.11. 0:04 8445+8447
12 205 čt 14.11. 15:1315.11. 0:44 8445+8447
17 202 čt 14.11. 5:1814.11. 9:56 8445+8447
 3  207 st 13.11. 6:1114.11. 0:16 8445+8447
12 213 út 12.11. 5:2612.11. 21:02 8445+8447
12 215 po 11.11. 5:4912.11. 0:04 8445+8447
12 208 pá 8.11. 6:578.11. 22:45 8445+8447
12 205 po 28.10. 4:3529.10. 0:24 8445+8447
10 204 ne 27.10. 5:1628.10. 0:26 8445+8447
10 211 so 26.10. 4:5626.10. 23:34 8445+8447
10 205 pá 25.10. 14:4326.10. 0:25 8445+8447
25 216 pá 25.10. 4:4825.10. 10:18 8445+8447
16 209 čt 24.10. 4:4425.10. 0:40 8445+8447
14 205 st 23.10. 4:5723.10. 23:03 8445+8447
10 204 út 22.10. 4:5422.10. 21:10 8445+8447
 3  217 po 21.10. 9:3022.10. 0:56 8445+8447*Z
14 208 pá 18.10. 5:1718.10. 19:41 8445+8447
10 223 čt 17.10. 4:1717.10. 15:15 8445+8447*MU
 3  207 st 16.10. 6:1117.10. 0:16 8445+8447
12 209 út 15.10. 5:4715.10. 21:16 8445+8447
12 209 po 14.10. 5:4714.10. 21:16 8445+8447
12 210 pá 11.10. 14:1512.10. 0:36 8445+8447
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9122
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.