Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8447

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Motol (od 15.5.2020)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 28. 4. 2005

Výrobní číslo: 157138

Původní evidenční číslo: 6634

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 892 007 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 305 pá 26.3. 4:3226.3. 23:11 8466+8447
20 305 čt 25.3. 4:3225.3. 23:11 8466+8447
20 305 st 24.3. 4:3224.3. 23:11 8466+8447
20 305 út 23.3. 4:3223.3. 23:11 8466+8447
20 305 po 22.3. 4:3222.3. 23:11 8466+8447
20 308 čt 18.3. 4:4518.3. 23:31 8466+8447
 5  303 st 17.3. 4:2917.3. 21:10 8466+8447
20 308 út 16.3. 4:4516.3. 23:31 8466+8447
20 305 po 15.3. 4:3215.3. 23:11 8466+8447
20 308 pá 12.3. 4:4512.3. 23:31 8466+8447
 5  303 čt 11.3. 4:2911.3. 21:10 8466+8447
20 308 st 10.3. 4:4510.3. 23:31 8466+8447
15 305 út 9.3. 6:099.3. 20:57 8466+8447
 5  303 po 8.3. 4:298.3. 21:10 8466+8447
20 304 pá 5.3. 4:455.3. 20:17 8466+8447
16 318 čt 4.3. 16:204.3. 21:53 8466+8447
 4  305 čt 4.3. 6:184.3. 10:14 8466+8447
 4  302 st 3.3. 5:513.3. 9:44 8466+8447
10 307 út 2.3. 4:362.3. 22:44 8466+8447
20 304 po 1.3. 4:451.3. 20:17 8466+8447
20 302 pá 26.2. 4:3026.2. 20:04 8466+8447
16 318 čt 25.2. 16:2025.2. 21:53 8466+8447
1+98 355 st 24.2. 20:1925.2. 5:43 8447
1+98 354 út 23.2. 20:0324.2. 5:22 8447
99 306 po 22.2. 22:4023.2. 5:38 8447


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.