Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8524

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 29. 3. 2007

Výrobní číslo: 162464

Původní evidenční číslo: 8092

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 733 069 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 218 st 21.4. 4:5721.4. 20:11 8494+8524
10 208 út 20.4. 6:1320.4. 21:37 8494+8524
24 213 pá 16.4. 5:5616.4. 19:16 8494+8524
 6  203 čt 15.4. 4:4715.4. 20:57 8494+8524
12 212 st 14.4. 5:4914.4. 21:31 8494+8524
16 217 út 13.4. 14:0613.4. 21:01 8494+8524
16 217 út 13.4. 4:2313.4. 6:55 8494+8524*MU
16 216 po 12.4. 5:3212.4. 23:38 8494+8524
14 207 ne 11.4. 4:5311.4. 22:47 8494+8524
14 205 so 10.4. 5:4310.4. 22:27 8494+8524
14 208 pá 9.4. 4:349.4. 13:55 8494+8524*MU
12 207 čt 8.4. 4:548.4. 22:44 8494+8524
 6  203 st 7.4. 4:477.4. 20:57 8494+8524
10 208 út 6.4. 6:136.4. 21:57 8494+8524
10 204 čt 1.4. 5:221.4. 21:54 8494+8524
10 202 st 31.3. 5:1131.3. 21:20 8494+8524
14 208 út 30.3. 4:3430.3. 21:26 8494+8524
14 214 po 29.3. 5:4029.3. 22:30 8494+8524
 6  206 pá 26.3. 5:0726.3. 21:38 8494+8524
 6  206 čt 25.3. 5:0725.3. 21:38 8494+8524
10 211 st 24.3. 4:3724.3. 20:47 8494+8524
14 214 út 23.3. 5:4023.3. 22:30 8494+8524
17 208 po 22.3. 6:2122.3. 20:36 8494+8524
 8  204 pá 19.3. 5:1819.3. 22:18 8494+8524
17 208 čt 18.3. 6:2118.3. 20:36 8494+8524
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.