Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8524

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 29. 3. 2007

Výrobní číslo: 162464

Původní evidenční číslo: 8092

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 646 939 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17+95 252 so 4.4. 21:535.4. 5:17 8524
11+93 266 pá 3.4. 22:434.4. 5:10 8524
14+94 262 čt 2.4. 20:143.4. 5:34 8524
25+92 251 st 1.4. 20:132.4. 5:58 8524
14+96 264 út 31.3. 20:341.4. 5:12 8524
11+93 265 po 30.3. 20:2631.3. 4:42 8524
11+93 266 ne 29.3. 22:4030.3. 5:10 8524
17+95 252 so 28.3. 21:5829.3. 4:41 8524
25+92 251 pá 27.3. 20:1328.3. 5:58 8524
14+96 264 čt 26.3. 20:3427.3. 5:12 8524
11+93 261 st 25.3. 20:2726.3. 5:40 8524
3+92 256 út 24.3. 23:2525.3. 5:28 8524
3+92 256 po 23.3. 23:2524.3. 5:28 8524
5+95 254 ne 22.3. 19:3223.3. 4:41 8524
25+92 251 so 21.3. 20:3922.3. 5:58 8524
15+96 264 pá 20.3. 19:5421.3. 5:13 8524
25+92 251 čt 19.3. 20:2320.3. 5:59 8524
10 211 čt 19.3. 9:0019.3. 18:49 8492+8524*Z
12 212 st 18.3. 7:3718.3. 19:34 8512+8524
10 211 út 17.3. 5:4217.3. 18:49 8512+8524
10 217 po 16.3. 6:3516.3. 19:36 8512+8524
5+95 254 ne 15.3. 19:3216.3. 4:41 8524
93 201 so 14.3. 23:2815.3. 5:40 8524
11+93 260 pá 13.3. 22:0414.3. 3:47 8524
12 204 pá 13.3. 6:2513.3. 19:45 8495+8524
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8538+8539

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.