Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8442

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Žižkov (od 1.8.2023)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 22. 3. 2005

Výrobní číslo: 164627

Původní evidenční číslo: 6969

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 033 339 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2024
 9  816 po 30.12. 4:4530.12. 12:45 8442+8474*MU
 8  808 pá 27.12. 5:3327.12. 19:40 8442+8474
 5  808 čt 26.12. 10:0727.12. 0:17 8442+8474
 9  803 po 23.12. 5:4223.12. 23:53 8442+8474
 9  823 pá 20.12. 5:2520.12. 18:43 8442+8474
 5  801 čt 19.12. 6:0219.12. 23:57 8442+8474
 5  806 st 18.12. 4:3718.12. 18:19 8442+8474
11 802 út 17.12. 4:3217.12. 21:20 8442+8474
12 820 po 16.12. 15:2717.12. 1:22 8442+8474
11 813 po 16.12. 5:2616.12. 9:10 8442+8474
11 808 ne 15.12. 4:3216.12. 0:17 8442+8474
11 808 so 14.12. 8:0215.12. 0:37 8442+8474
 5  810 pá 13.12. 5:1713.12. 23:17 8442+8474
 9  805 čt 12.12. 6:1613.12. 0:16 8442+8474
 9  818 st 11.12. 5:0011.12. 20:32 8442+8474
 9  804 út 10.12. 15:0911.12. 0:06 8442+8474
 9  809 út 10.12. 7:0610.12. 9:28 8442+8474
 7  816 po 9.12. 5:549.12. 19:34 8442+8474
 9  818 pá 6.12. 5:006.12. 20:32 8442+8474
 5  814 čt 5.12. 15:395.12. 21:25 8442+8474
12 820 čt 5.12. 5:345.12. 9:13 8442+8474
 9  812 st 4.12. 4:454.12. 22:33 8442+8474
 5  801 út 3.12. 6:023.12. 23:57 8442+8474
 7  807 po 2.12. 14:552.12. 21:04 8442+8474
 9  815 po 2.12. 7:212.12. 9:44 8442+8474
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.