Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8442

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Žižkov (od 1.8.2023)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 22. 3. 2005

Výrobní číslo: 164627

Původní evidenční číslo: 6969

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 021 924 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  807 pá 28.6. 14:4528.6. 17:30 8442+8443*MU
 7  807 pá 28.6. 6:4528.6. 10:29 8442+8443
11 812 čt 27.6. 5:5727.6. 18:55 8442+8443
12 805 st 26.6. 5:1426.6. 22:37 8442+8443
12 815 út 25.6. 14:4926.6. 0:44 8442+8443
12 820 út 25.6. 5:3425.6. 9:13 8442+8443
12 815 po 24.6. 14:4925.6. 0:44 8442+8443
 7  807 po 24.6. 6:4524.6. 10:29 8442+8443
 9  804 pá 21.6. 15:0922.6. 0:06 8442+8443
 9  809 pá 21.6. 7:0821.6. 9:28 8442+8443
11 803 čt 20.6. 6:2720.6. 19:29 8442+8443
 8  810 st 19.6. 8:0020.6. 0:29 8442+8443*Z1
 9  804 út 18.6. 6:5218.6. 9:08 8442+8443
 9  807 po 17.6. 6:2517.6. 19:54 8442+8443
 9  823 pá 14.6. 5:2514.6. 18:43 8442+8443
11 808 čt 13.6. 7:0914.6. 0:17 8442+8443
 9  829 st 12.6. 5:4612.6. 20:59 8442+8443
 8  810 út 11.6. 5:3312.6. 0:29 8442+8443
 7  807 po 10.6. 14:4510.6. 21:04 8442+8443
11 806 ne 9.6. 9:449.6. 22:00 8442+8443
 9  809 pá 7.6. 15:297.6. 19:57 8442+8443
 7  807 pá 7.6. 6:457.6. 10:29 8442+8443
 9  809 čt 6.6. 15:296.6. 19:57 8442+8443
12 815 čt 6.6. 6:286.6. 10:16 8442+8443
 9  804 st 5.6. 15:096.6. 0:06 8442+8443
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8307+8245

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.