Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8442

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 22. 3. 2005

Výrobní číslo: 164627

Původní evidenční číslo: 6969

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 791 560 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 801 pá 24.1. 4:2924.1. 20:30 8451+8442
 1  814 čt 23.1. 14:4923.1. 22:38 8212+8442
16 803 čt 23.1. 6:0523.1. 9:59 8212+8442
 6  816 st 22.1. 5:2422.1. 12:55 8443+8442*MU*1
 9  809 út 21.1. 5:3722.1. 0:36 8443+8442
 9  804 po 20.1. 5:2620.1. 19:32 8443+8442
 9  818 ne 19.1. 6:2819.1. 23:48 8443+8442
 1  807 so 18.1. 7:2118.1. 21:41 8443+8442
 9  809 pá 17.1. 5:3718.1. 0:36 8443+8442
 6  813 čt 16.1. 5:4616.1. 20:09 8443+8442
11 801 st 15.1. 4:2915.1. 20:30 8443+8442
 1  814 út 14.1. 14:4914.1. 22:38 8443+8442
 9  806 út 14.1. 6:2714.1. 8:59 8443+8442
11 809 po 13.1. 4:0913.1. 19:44 8443+8442
11+14 831 ne 12.1. 4:1613.1. 0:51 8443+8442
 6  815 pá 10.1. 4:3210.1. 21:59 8443+8442
 6  803 čt 9.1. 15:2910.1. 0:25 8443+8442
 9  813 čt 9.1. 6:499.1. 9:19 8443+8442
11 807 st 8.1. 5:458.1. 21:21 8443+8442
 5  813 út 7.1. 5:597.1. 20:36 8443+8442
16 803 po 6.1. 14:296.1. 23:56 8443+8442
24 801 po 6.1. 5:446.1. 10:36 8443+8442
24 811 pá 3.1. 5:423.1. 20:23 8443+8442
24 804 čt 2.1. 5:442.1. 20:28 8443+8442
 6  809 st 1.1. 10:121.1. 21:29 8443+8442
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s nákladním vozem na Dlouhé třídě DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.