Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8442

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 22. 3. 2005

Výrobní číslo: 164627

Původní evidenční číslo: 6969

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 787 732 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 806 pá 27.3. 4:2927.3. 20:55 8451+8442
 9  823 čt 26.3. 14:5527.3. 0:36 8451+8442
 1  808 čt 26.3. 5:2126.3. 9:35 8451+8442
 1  808 st 25.3. 14:0825.3. 22:38 8451+8442
 1  808 st 25.3. 5:2125.3. 9:35 8451+8442
 6  803 út 24.3. 4:3225.3. 0:05 8451+8442
 6  813 po 23.3. 15:4723.3. 23:45 8451+8442
 9  823 po 23.3. 4:3123.3. 9:25 8451+8442
 9  820 pá 20.3. 6:2120.3. 20:21 8451+8442
24 805 čt 19.3. 5:4719.3. 20:05 8451+8442
 9  806 st 18.3. 15:0619.3. 0:26 8451+8442
 9  806 st 18.3. 6:2718.3. 9:09 8451+8442
 1  814 út 17.3. 5:4117.3. 20:12 8451+8442
 5  811 po 16.3. 5:5916.3. 21:09 8451+8442
11 804 so 14.3. 6:2314.3. 20:51 8451+8442
 9  811 pá 13.3. 5:4814.3. 0:46 8451+8442
24 809 čt 12.3. 5:3012.3. 20:14 8451+8442
 9  802 st 11.3. 5:2312.3. 0:16 8451+8442
14 808 út 10.3. 4:5910.3. 19:37 8451+8442
11 807 po 9.3. 5:459.3. 21:21 8451+8442
Zvl 801 ne 8.3. 18:458.3. 22:00 8451+8442*Z*1
 5  813 pá 6.3. 5:596.3. 20:36 8451+8442
11 801 čt 5.3. 4:295.3. 20:30 8451+8442
 1  812 st 4.3. 5:495.3. 0:50 8451+8442
 6  813 út 3.3. 5:463.3. 20:09 8451+8442
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8218+8217
*1 = posílení provozu při fotbalovém utkání v Edenu

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.