Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8440

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Žižkov (od 5.6.2019)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 8. 3. 2005

Výrobní číslo: 157267

Původní evidenční číslo: 6715

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 874 424 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  803 pá 11.6. 5:0511.6. 20:11 8441+8440
11 806 čt 10.6. 5:2110.6. 14:55 8441+8440*MU*1
11 812 st 9.6. 6:169.6. 20:26 8441+8440
36 805 út 8.6. 4:488.6. 20:45 8441+8440
11 806 po 7.6. 5:217.6. 21:36 8441+8440
25+92 851 pá 4.6. 19:435.6. 4:53 8441+8440
36+90 851 čt 3.6. 21:304.6. 4:52 8441+8440
11 812 čt 3.6. 6:163.6. 20:26 8441+8440
25 813 st 2.6. 14:002.6. 19:38 8441+8440*Z1
 6  806 st 2.6. 5:132.6. 11:00 8441+8440*MU
25 813 út 1.6. 4:301.6. 19:38 8441+8440
 8  804 po 31.5. 5:2231.5. 22:08 8441+8440
25 813 čt 27.5. 4:3027.5. 19:38 8441+8440
 8  804 st 26.5. 5:2226.5. 22:08 8441+8440
 8  808 út 25.5. 4:1425.5. 23:24 8441+8440
11 810 po 24.5. 5:5824.5. 20:06 8441+8440
 1  801 ne 23.5. 9:3523.5. 21:23 8441+8440
25 809 so 22.5. 4:5522.5. 20:37 8441+8440
 1  811 pá 21.5. 4:4721.5. 21:08 8441+8440
36 801 čt 20.5. 5:1720.5. 22:36 8441+8440
 9  816 st 19.5. 6:0519.5. 23:24 8441+8440
11 810 út 18.5. 5:5818.5. 20:21 8441+8440
11 812 po 17.5. 6:1617.5. 20:44 8441+8440
25 809 ne 16.5. 4:5516.5. 20:37 8441+8440
 1  807 so 15.5. 7:2115.5. 21:22 8441+8440
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda na Vinohradské třídě DC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8217+8219

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.