Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8440

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
DPP Czech Made (od 23. 10. 2022 do současnosti)

DPP Czech Made

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 8. 3. 2005

Výrobní číslo: 157267

Původní evidenční číslo: 6715

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 071 794 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  803 dnes 6:1230.4. 19:32 8440+8441
 9  809 út 29.4. 15:2929.4. 19:58 8440+8441
 6  812 út 29.4. 6:0829.4. 9:44 8440+8441
31 802 po 28.4. 4:3528.4. 12:00 8440+8441*MU
11 804 pá 25.4. 4:5125.4. 23:21 8440+8441
 4  811 čt 24.4. 5:4524.4. 20:39 8440+8441
 4  805 st 23.4. 6:3523.4. 21:29 8440+8441
 9  820 út 22.4. 5:1522.4. 18:33 8440+8441
11 802 čt 17.4. 4:5117.4. 9:00 8471+8440*MU
26 813 st 16.4. 5:4816.4. 23:05 8471+8440
 6  812 út 15.4. 14:3915.4. 19:57 8471+8440
11 813 út 15.4. 5:2615.4. 9:10 8440+8441
24 808 po 14.4. 6:2714.4. 20:36 8440+8441
 6  802 pá 11.4. 5:0011.4. 21:41 8440+8441
11 813 čt 10.4. 15:0811.4. 0:37 8440+8441
 6  812 čt 10.4. 6:0810.4. 9:44 8440+8441
 4  802 st 9.4. 6:069.4. 19:21 8440+8441
 9  830 út 8.4. 5:548.4. 21:23 8440+8441
 4  809 po 7.4. 5:207.4. 20:19 8440+8441
11 808 ne 6.4. 4:327.4. 0:17 8440+8441
 5  808 so 5.4. 12:076.4. 0:18 8440+8441
16 801 pá 4.4. 6:224.4. 20:24 8440+8441
 4  802 čt 3.4. 6:063.4. 19:21 8440+8441
16 801 st 2.4. 6:222.4. 20:24 8440+8441
 9  823 út 1.4. 5:251.4. 18:43 8440+8441
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.