Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8440

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Žižkov (od 5.6.2019)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 8. 3. 2005

Výrobní číslo: 157267

Původní evidenční číslo: 6715

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 908 609 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 807 dnes 9:4726.6. 23:43 8409+8440
12+17 841 pá 24.6. 17:5025.6. 0:13 8409+8440*Z1
 4  811 pá 24.6. 6:0124.6. 9:52 8409+8440
 9  805 čt 23.6. 15:1124.6. 0:12 8409+8440
 9  805 čt 23.6. 6:3923.6. 9:00 8409+8440
10 814 st 22.6. 4:3622.6. 18:38 8409+8440
 9  808 út 21.6. 6:3121.6. 22:12 8409+8440
 4  811 po 20.6. 14:5620.6. 18:54 8409+8440
 4  813 po 20.6. 6:2020.6. 10:10 8409+8440
10 805 pá 17.6. 5:4017.6. 19:42 8409+8440
12+17 843 čt 16.6. 5:5116.6. 21:24 8409+8440
 9  802 st 15.6. 6:0315.6. 21:52 8409+8440
12+17 843 út 14.6. 5:5114.6. 21:01 8409+8440
 4  811 po 13.6. 14:5613.6. 18:54 8409+8440
 4  813 po 13.6. 6:2013.6. 10:10 8440+8184
 9  802 pá 10.6. 6:0310.6. 21:52 8409+8440
10 814 čt 9.6. 4:369.6. 18:38 8409+8440
 8  808 út 7.6. 6:007.6. 23:49 8409+8440
 8  808 po 6.6. 6:006.6. 23:49 8409+8440
25 812 pá 3.6. 4:173.6. 22:20 8409+8440
25 812 čt 2.6. 4:172.6. 22:20 8409+8440
10 809 st 1.6. 6:092.6. 0:47 8409+8440
 9  802 út 31.5. 6:0331.5. 21:52 8409+8440
25 801 po 30.5. 4:2230.5. 20:59 8409+8440
 8  805 pá 27.5. 5:1427.5. 21:05 8409+8440
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8462+8463

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.