Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8440

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 8. 3. 2005

Výrobní číslo: 157267

Původní evidenční číslo: 6715

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 844 574 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  818 čt 3.12. 6:153.12. 20:27 8441+8440
 9  806 st 2.12. 17:202.12. 19:54 8441+8440*Z
 9  816 út 1.12. 6:051.12. 22:56 8441+8440
 1  809 po 30.11. 6:1830.11. 20:37 8441+8440
16 801 pá 27.11. 14:2027.11. 21:16 8441+8440
 9  806 čt 26.11. 5:0126.11. 19:54 8441+8440
 1  807 st 25.11. 6:0225.11. 20:26 8441+8440
 9  818 út 24.11. 6:1524.11. 20:27 8441+8440
25 808 po 23.11. 5:1623.11. 21:07 8441+8440
16 803 ne 22.11. 4:0822.11. 22:00 8441+8440
12 804 so 21.11. 18:1021.11. 22:55 8441+8440*Z1
16 814 pá 20.11. 5:1820.11. 20:31 8441+8440
16 801 čt 19.11. 14:2019.11. 21:16 8441+8440
16 801 čt 19.11. 6:3819.11. 10:48 8441+8440
25 803 po 16.11. 4:3716.11. 20:17 8441+8440
 8  805 so 14.11. 4:1414.11. 22:43 8441+8440
 9  822 pá 13.11. 6:3513.11. 20:56 8441+8440
11 808 čt 12.11. 5:4412.11. 20:01 8441+8440
 1  807 st 11.11. 6:0211.11. 20:26 8441+8440
 9  806 út 10.11. 5:0110.11. 19:54 8441+8440
 9  816 po 9.11. 6:059.11. 22:56 8441+8440
14 804 so 7.11. 5:007.11. 21:16 8441+8440
 9  818 pá 6.11. 6:156.11. 20:27 8441+8440
11 808 čt 5.11. 5:445.11. 20:01 8441+8440
11 812 st 4.11. 6:174.11. 20:39 8441+8440
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8235+8234
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8224+8223

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.