Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8440

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 8. 3. 2005

Výrobní číslo: 157267

Původní evidenční číslo: 6715

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 721 314 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 201 út 23.10. 4:1223.10. 22:20 8440+8441
10 207 po 22.10. 5:2223.10. 0:45 8440+8441
14 217 pá 19.10. 6:2219.10. 21:50 8440+8441
14 203 čt 18.10. 4:3218.10. 20:06 8440+8441
25 209 st 17.10. 5:4317.10. 22:34 8440+8441
10 220 út 16.10. 3:5716.10. 20:02 8440+8441
25 208 po 15.10. 5:2815.10. 20:06 8440+8441
12+15 204 ne 14.10. 4:5514.10. 22:28 8440+8441
12+15 206 so 13.10. 5:3513.10. 21:49 8440+8441
 3  209 pá 12.10. 15:1513.10. 0:36 8440+8441
12+15 203 pá 12.10. 4:5512.10. 9:25 8440+8441
10 223 čt 11.10. 4:1711.10. 20:10 8440+8441
24 216 st 10.10. 6:4710.10. 20:07 8440+8441
24 212 út 9.10. 6:239.10. 19:28 8440+8441
12+15 201 po 8.10. 4:358.10. 21:19 8440+8441
24 216 pá 5.10. 6:475.10. 20:07 8440+8441
10 217 čt 4.10. 6:354.10. 19:36 8440+8441
10 217 st 3.10. 6:353.10. 19:36 8440+8441
 3  204 po 1.10. 14:351.10. 19:32 8440+8441
10 210 po 1.10. 6:481.10. 10:08 8440+8441
10 220 čt 27.9. 3:5727.9. 20:02 8440+8441
24 215 st 26.9. 6:3926.9. 19:58 8440+8441
12 204 út 25.9. 6:2525.9. 19:45 8440+8441
 6  206 po 24.9. 11:4524.9. 20:34 8440+8441*Z
12 202 ne 23.9. 4:5524.9. 0:04 8440+8441
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8466+8467

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.