Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8440

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 8. 3. 2005

Výrobní číslo: 157267

Původní evidenční číslo: 6715

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 672 129 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 202 út 23.1. 15:3723.1. 19:28 8440+8441
17 231 út 23.1. 4:5923.1. 9:20 8440+8441
1+6 209 po 22.1. 6:1023.1. 1:02 8440+8441
17 208 pá 19.1. 6:0520.1. 0:14 8440+8441
17 216 čt 18.1. 6:2819.1. 0:54 8440+8441
3 202 st 17.1. 4:1618.1. 1:03 8440+8441
1+10 224 út 16.1. 5:2616.1. 21:20 8440+8441
17 215 po 15.1. 6:3615.1. 19:52 8440+8441
12 212 pá 12.1. 5:1312.1. 21:03 8440+8441
3 209 čt 11.1. 6:0312.1. 0:43 8440+8441
17 226 po 8.1. 6:199.1. 0:24 8440+8441
12 207 ne 7.1. 4:357.1. 20:48 8440+8441
17 218 so 6.1. 4:397.1. 0:14 8440+8441
17 202 pá 5.1. 6:405.1. 19:48 8440+8441
3 203 st 3.1. 4:363.1. 22:33 8440+8441
10 201 út 2.1. 5:403.1. 1:10 8440+8441
Rok 2017
10+93 257 ne 31.12. 4:161.1. 6:17 8440+8441
17 213 so 30.12. 6:1430.12. 18:30 8440+8441*MU
3 205 ne 24.12. 5:0424.12. 18:39 8440+8441
10 201 so 23.12. 5:5524.12. 0:48 8440+8441
10 208 pá 22.12. 6:4122.12. 23:28 8440+8441
12 209 čt 21.12. 4:5521.12. 18:17 8440+8441
17 220 st 20.12. 14:3621.12. 0:44 8440+8441
17 202 st 20.12. 5:1920.12. 9:49 8440+8441
10 219 út 19.12. 4:5420.12. 0:48 8440+8441
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.