Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8441

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Žižkov (od 23.10.2020)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 1. 3. 2005

Výrobní číslo: 157172

Původní evidenční číslo: 6668

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 869 754 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  822 út 11.5. 6:3511.5. 23:36 8441+8440
14 806 po 10.5. 6:2010.5. 21:09 8441+8440
11 806 pá 7.5. 5:237.5. 21:55 8441+8440
 9  809 čt 6.5. 5:216.5. 22:26 8441+8440
 9  822 st 5.5. 6:355.5. 20:55 8441+8440
11 812 út 4.5. 6:164.5. 20:44 8441+8440
15 802 po 3.5. 14:003.5. 21:26 8441+8440*Z
 9  816 po 3.5. 6:053.5. 10:50 8441+8440*MU
11 803 ne 2.5. 4:092.5. 20:36 8441+8440
11 812 pá 30.4. 6:1630.4. 20:44 8441+8440
 9  806 čt 29.4. 5:0129.4. 19:54 8441+8440
11 812 st 28.4. 6:1628.4. 20:44 8441+8440
 9  818 út 27.4. 6:1527.4. 20:26 8441+8440
 9  818 po 26.4. 6:1526.4. 20:26 8441+8440
11 806 pá 23.4. 5:2323.4. 21:55 8441+8440
11 806 čt 22.4. 5:2322.4. 21:55 8441+8440
11 806 st 21.4. 5:2321.4. 21:55 8441+8440
 9  818 út 20.4. 6:1520.4. 20:26 8441+8440
 9  809 po 19.4. 5:2119.4. 22:26 8441+8440
14 802 ne 18.4. 4:4018.4. 21:48 8441+8440
 8  802 so 17.4. 17:5017.4. 22:09 8441+8440*Z1
25 808 pá 16.4. 5:1616.4. 21:07 8441+8440
 9  816 čt 15.4. 6:0515.4. 22:56 8441+8440
14 806 st 14.4. 6:2014.4. 21:09 8441+8440
 9  806 út 13.4. 5:0113.4. 19:54 8441+8440
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8243+8242
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8503+8502

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.