Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8441

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 1. 3. 2005

Výrobní číslo: 157172

Původní evidenční číslo: 6668

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 733 193 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 210 út 18.12. 5:0418.12. 22:45 8440+8441
 6  206 po 17.12. 5:0617.12. 20:34 8440+8441
 6  204 ne 16.12. 4:2617.12. 0:55 8440+8441
12 202 so 15.12. 4:5516.12. 0:04 8440+8441
24 216 pá 14.12. 6:4714.12. 20:07 8440+8441
12 215 čt 13.12. 5:4914.12. 0:04 8440+8441
12 213 st 12.12. 5:2612.12. 21:08 8440+8441
10 220 út 11.12. 3:5711.12. 20:02 8440+8441
10 223 po 10.12. 4:1710.12. 20:08 8440+8441
10 221 pá 7.12. 7:077.12. 20:12 8440+8441
12 203 čt 6.12. 6:176.12. 19:36 8440+8441
14 208 st 5.12. 6:145.12. 20:18 8440+8441
12 208 út 4.12. 11:204.12. 20:22 8440+8441*Z
12 207 po 3.12. 4:353.12. 20:13 8440+8441
14 204 ne 2.12. 8:372.12. 23:05 8440+8441
9+30 232 so 1.12. 5:202.12. 0:05 8440+8441
12 214 pá 30.11. 15:2930.11. 23:24 8440+8441
10 205 pá 30.11. 6:0930.11. 9:28 8440+8441
10 209 čt 29.11. 5:3129.11. 21:55 8440+8441
10 210 st 28.11. 15:2128.11. 22:07 8440+8441
10 202 st 28.11. 4:3628.11. 9:45 8440+8441*MU
10 202 út 27.11. 4:3628.11. 0:05 8440+8441
10 223 po 26.11. 4:1726.11. 20:08 8440+8441
10+16 240 ne 25.11. 19:1526.11. 1:06 8440+8441*Z1
12 207 čt 22.11. 4:3522.11. 20:13 8440+8441
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8478+8479
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8645+8669

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.