Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8435

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 20. 1. 2005

Výrobní číslo: 157139

Původní evidenční číslo: 6635

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 998 120 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 409 pá 31.3. 6:1631.3. 19:49 8435+8434
24 404 čt 30.3. 5:4530.3. 19:00 8435+8434
17 426 st 29.3. 6:1029.3. 20:31 8435+8434
24 409 út 28.3. 6:1628.3. 19:49 8435+8434
24 409 po 27.3. 6:1627.3. 19:49 8435+8434
17 417 čt 23.3. 5:1823.3. 12:55 8435+8434*MU
 3  409 st 22.3. 14:5722.3. 20:28 8435+8434
 2  416 st 22.3. 6:1522.3. 8:46 8435+8434
11 402 út 21.3. 5:3821.3. 19:54 8435+8434
17 414 po 20.3. 14:4820.3. 17:30 8435+8434*MU
24 413 po 20.3. 7:0120.3. 9:08 8435+8434
11 410 pá 17.3. 14:4017.3. 19:40 8435+8434
 2  410 pá 17.3. 7:0217.3. 9:34 8435+8434
 3  407 čt 16.3. 14:4216.3. 20:04 8435+8434
24 413 čt 16.3. 7:0116.3. 9:08 8435+8434
24 404 st 15.3. 5:4515.3. 19:00 8435+8434
11 404 út 14.3. 5:5614.3. 20:09 8435+8434
11 404 po 13.3. 5:5613.3. 20:09 8435+8434
24 410 pá 10.3. 6:2610.3. 19:58 8435+8434
11 402 čt 9.3. 5:389.3. 19:54 8435+8434
17 428 st 8.3. 15:449.3. 1:17 8435+8434
17 414 st 8.3. 5:488.3. 8:31 8435+8434
 2  416 út 7.3. 15:317.3. 20:19 8435+8434
11 410 út 7.3. 6:007.3. 9:35 8435+8434
11 410 po 6.3. 14:406.3. 19:40 8435+8434
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.