Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8435

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 20. 1. 2005

Výrobní číslo: 157139

Původní evidenční číslo: 6635

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 786 446 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
1+96 463 po 24.6. 22:4825.6. 5:42 8435
 2  410 po 24.6. 5:0924.6. 19:15 8435
11+93 462 so 22.6. 20:0323.6. 4:10 8435+8434
11+93 463 pá 21.6. 20:4222.6. 4:30 8435+8434
 4  401 pá 21.6. 15:2021.6. 19:11 8435+8434
 4  409 pá 21.6. 5:4321.6. 9:41 8435+8434
17 411 čt 20.6. 5:4620.6. 19:12 8435+8434
 3  415 út 18.6. 14:2918.6. 16:00 8435+8434*MU
17 429 út 18.6. 5:2018.6. 9:47 8435+8434
17 429 po 17.6. 5:2017.6. 9:47 8435+8434
 4  403 pá 14.6. 13:5414.6. 19:31 8435+8434
 4  412 pá 14.6. 6:1214.6. 10:07 8435+8434
18 407 čt 13.6. 6:3013.6. 18:23 8435+8434
 4  406 st 12.6. 5:2512.6. 9:25 8435+8434
18 412 út 11.6. 5:1311.6. 23:08 8435+8434
18 408 po 10.6. 4:5311.6. 0:08 8435+8434
17+93 464 so 8.6. 22:189.6. 5:00 8435+8434
 4  412 pá 7.6. 13:347.6. 19:01 8435+8434
17 427 pá 7.6. 6:077.6. 9:03 8435+8434
 4  406 čt 6.6. 14:226.6. 19:38 8435+8434
17 426 čt 6.6. 3:556.6. 8:55 8435+8434
 4  406 st 5.6. 14:225.6. 19:38 8435+8434
 4  401 st 5.6. 6:045.6. 9:56 8435+8434
 4  412 út 4.6. 13:344.6. 19:01 8435+8434
17 427 út 4.6. 6:074.6. 9:03 8435+8434
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.