Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8435

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 20. 1. 2005

Výrobní číslo: 157139

Původní evidenční číslo: 6635

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 031 623 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 402 dnes 6:5824.7. 23:53 8435+8434
18 409 út 23.7. 4:3823.7. 18:58 8435+8434
17 411 po 22.7. 5:1222.7. 23:56 8435+8434
5+14 415 pá 19.7. 6:3219.7. 20:09 8435+8434
11 404 čt 18.7. 14:5518.7. 19:53 8435+8434
5+14 403 čt 18.7. 6:2818.7. 9:50 8435+8434
5+14 415 st 17.7. 6:3217.7. 20:09 8435+8434
18 409 út 16.7. 4:3816.7. 18:58 8435+8434
17 404 po 15.7. 5:3416.7. 1:08 8435+8434
18 402 pá 12.7. 6:5812.7. 23:53 8435+8434
18 409 čt 11.7. 4:3811.7. 18:58 8435+8434
17 411 st 10.7. 5:1210.7. 23:56 8435+8434
18 402 út 9.7. 6:589.7. 23:53 8435+8434
18 409 po 8.7. 4:388.7. 18:58 8435+8434
25+97 459 čt 4.7. 19:495.7. 5:09 8435+8434
11 404 čt 4.7. 5:414.7. 10:33 8435+8434
5+14 402 st 3.7. 6:113.7. 20:23 8435+8434
3+9 413 út 2.7. 14:472.7. 20:19 8435+8434
11 404 út 2.7. 5:412.7. 10:33 8435+8434
3+9 408 po 1.7. 12:001.7. 19:51 8435+8434*Z1
3+9 408 po 1.7. 4:481.7. 8:30 8435+8434*MU
33 407 pá 28.6. 15:2328.6. 20:18 8435+8434
17 414 pá 28.6. 5:5428.6. 8:46 8435+8434
11 405 čt 27.6. 14:3928.6. 0:56 8435+8434
11 405 čt 27.6. 5:2027.6. 9:58 8435+8434
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9355
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.