Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8434

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 11. 1. 2005

Výrobní číslo: 160434

Původní evidenční číslo: 6775

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 782 687 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 403 út 16.10. 5:5016.10. 9:40 8434
13 410 po 15.10. 6:4315.10. 20:15 8434
11+93 463 ne 14.10. 20:2515.10. 5:00 8434
11+93 462 so 13.10. 20:0314.10. 4:10 8434
25+92 453 pá 12.10. 21:0413.10. 5:46 8434
1+96 461 čt 11.10. 20:0712.10. 4:41 8434
1+96 461 st 10.10. 20:0711.10. 4:41 8434
11+93 462 út 9.10. 20:1810.10. 4:30 8434
25+92 453 po 8.10. 21:049.10. 5:46 8434
5+95 456 ne 7.10. 21:418.10. 2:30 8434*MU
11+93 463 so 6.10. 20:417.10. 4:30 8434
11+93 463 pá 5.10. 22:166.10. 4:30 8434
21 403 pá 5.10. 15:225.10. 19:09 8434
21 403 pá 5.10. 5:505.10. 9:40 8434
11+93 462 čt 4.10. 20:185.10. 4:30 8434
1+96 461 út 2.10. 20:073.10. 4:41 8434
11+93 462 po 1.10. 20:182.10. 4:30 8434
1+96 463 ne 30.9. 20:351.10. 5:41 8434
14+92 457 so 29.9. 20:0030.9. 5:01 8434
1+96 462 pá 28.9. 21:2128.9. 22:50 8434*MU
1+96 462 čt 27.9. 22:2528.9. 4:46 8434
21 402 čt 27.9. 15:1427.9. 19:02 8434
21 405 čt 27.9. 6:0527.9. 9:57 8434
11+93 463 st 26.9. 20:4827.9. 5:00 8434
21 402 st 26.9. 15:1426.9. 19:02 8434
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.