Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8434

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 11. 1. 2005

Výrobní číslo: 160434

Původní evidenční číslo: 6775

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 805 012 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  404 ne 18.8. 6:1218.8. 21:13 8434
 2  404 so 17.8. 6:5217.8. 21:58 8434
13 404 pá 16.8. 6:5816.8. 22:37 8434
13 401 čt 15.8. 6:2815.8. 20:17 8434
13 409 st 14.8. 14:2814.8. 21:37 8434
13 409 st 14.8. 6:0914.8. 9:50 8434
 2  403 út 13.8. 5:5113.8. 20:01 8434
 2  403 po 12.8. 5:5112.8. 20:01 8434
15+98 457 so 10.8. 20:5511.8. 5:08 8434
17+93 464 pá 9.8. 21:3810.8. 5:00 8434
25+92 453 čt 8.8. 21:039.8. 5:46 8434
11+93 463 st 7.8. 20:478.8. 5:00 8434
16+99 465 út 6.8. 20:467.8. 5:04 8434
11+93 462 po 5.8. 20:186.8. 4:30 8434
1+98 454 ne 4.8. 19:515.8. 5:17 8434
13+95 457 so 3.8. 7:174.8. 4:57 8434
13 409 pá 2.8. 14:282.8. 21:37 8434
13 409 pá 2.8. 7:452.8. 9:50 8434*Z
 2  410 čt 1.8. 5:231.8. 23:49 8434
13 406 st 31.7. 6:2731.7. 20:28 8434
13 404 út 30.7. 6:0730.7. 20:08 8434
13 401 po 29.7. 6:4729.7. 21:13 8434
1+96 462 so 27.7. 21:2127.7. 23:20 8434*MU
1+96 463 pá 26.7. 22:5227.7. 5:13 8434
 2  403 pá 26.7. 5:5126.7. 20:03 8434
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8415
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.