Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8434

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 11. 1. 2005

Výrobní číslo: 160434

Původní evidenční číslo: 6775

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 009 677 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 407 dnes 5:2217.6. 19:33 8435+8434
11 405 pá 14.6. 14:3915.6. 0:56 8435+8434
17 401 pá 14.6. 6:4114.6. 9:34 8435+8434
18 408 čt 13.6. 5:5814.6. 0:13 8435+8434
12 402 st 12.6. 5:5212.6. 20:59 8435+8434
18 410 út 11.6. 4:3812.6. 0:33 8435+8434
11 405 po 10.6. 14:3911.6. 0:56 8435+8434
17 411 po 10.6. 7:0210.6. 9:59 8435+8434
17 414 pá 7.6. 15:187.6. 20:49 8435+8434
3+26 417 pá 7.6. 5:457.6. 9:32 8435+8434
18 410 čt 6.6. 18:457.6. 0:33 8435+8434*Z1
17 407 st 5.6. 5:225.6. 19:33 8435+8434
3+26 417 út 4.6. 14:494.6. 20:39 8435+8434
11 405 út 4.6. 5:194.6. 9:58 8435+8434
24 405 po 3.6. 15:193.6. 21:20 8435+8434
24 405 po 3.6. 6:053.6. 9:11 8435+8434
17 403 čt 30.5. 16:0630.5. 23:55 8435+8434
17 414 čt 30.5. 5:5430.5. 8:46 8435+8434
17 403 st 29.5. 16:0629.5. 23:55 8435+8434
3+26 417 út 28.5. 14:4928.5. 20:39 8435+8434
3+26 417 út 28.5. 5:4528.5. 9:32 8435+8434
24 405 po 27.5. 15:1927.5. 21:20 8435+8434
18 413 po 27.5. 7:2127.5. 9:08 8435+8434
31+92 453 ne 26.5. 21:1127.5. 5:47 8435+8434
31+92 453 so 25.5. 21:1126.5. 5:47 8435+8434
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9294

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.