Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8434

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 11. 1. 2005

Výrobní číslo: 160434

Původní evidenční číslo: 6775

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 863 375 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 408 pá 18.9. 5:5718.9. 9:48 8434
21 410 čt 17.9. 5:3117.9. 9:24 8434
21 407 st 16.9. 15:2316.9. 18:15 8434
21 408 st 16.9. 5:5716.9. 9:48 8434
21 411 út 15.9. 5:4215.9. 9:32 8434
21 408 po 14.9. 15:3314.9. 18:25 8434
21 407 po 14.9. 5:4814.9. 9:40 8434
1+98 454 ne 13.9. 21:5114.9. 5:08 8434
 2  403 so 12.9. 6:1312.9. 21:28 8434
 2  412 pá 11.9. 6:2411.9. 20:29 8434
 2  414 čt 10.9. 4:5110.9. 9:24 8434
21 407 st 9.9. 15:239.9. 18:15 8434
21 408 st 9.9. 5:579.9. 9:48 8434
21 410 út 8.9. 5:318.9. 9:24 8434
21 406 po 7.9. 15:137.9. 18:05 8434
21 406 po 7.9. 6:127.9. 10:04 8434
 2  408 st 2.9. 5:412.9. 12:45 8434*MU
14+94 462 po 31.8. 20:101.9. 5:18 8434
21 411 po 31.8. 5:4231.8. 9:32 8434
 4  402 pá 28.8. 4:5528.8. 21:31 8432+8434
 4  402 čt 27.8. 4:5527.8. 21:31 8432+8434
 4  419 st 26.8. 4:2527.8. 0:47 8432+8434
 4  410 út 25.8. 5:0525.8. 20:27 8432+8434
 4  402 po 24.8. 4:5524.8. 21:31 8432+8434
10 407 ne 23.8. 6:0624.8. 0:36 8432+8434
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.