Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8433

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 14. 12. 2004

Výrobní číslo: 156196

Původní evidenční číslo: 6552

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 756 898 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+16 401 pá 20.7. 3:5021.7. 1:17 8432+8433
5+16 401 čt 19.7. 3:5020.7. 1:17 8432+8433
5+16 403 st 18.7. 4:2519.7. 1:37 8432+8433
5+16 401 út 17.7. 3:5018.7. 1:17 8432+8433
5+16 403 po 16.7. 4:2517.7. 1:37 8432+8433
14 413 pá 13.7. 14:3713.7. 22:02 8432+8433
14 413 pá 13.7. 4:5813.7. 10:12 8432+8433
5+16 406 st 11.7. 4:5511.7. 23:24 8432+8433
5+16 411 út 10.7. 5:3511.7. 1:06 8432+8433
5+16 406 po 9.7. 4:559.7. 23:24 8432+8433
15+16 436 st 4.7. 6:135.7. 0:56 8432+8433
14 413 út 3.7. 14:373.7. 22:00 8432+8433
14 413 út 3.7. 4:583.7. 10:12 8432+8433
5+16 403 po 2.7. 4:252.7. 10:30 8432+8433*MU
17 407 pá 29.6. 6:1430.6. 1:43 8432+8433
 4  410 čt 28.6. 13:1428.6. 18:44 8432+8433
14 411 čt 28.6. 5:0628.6. 9:58 8432+8433
 4  406 st 27.6. 14:2227.6. 19:38 8432+8433
3+6 405 st 27.6. 5:4427.6. 10:31 8432+8433
16 428 út 26.6. 4:5626.6. 20:50 8432+8433
16 428 po 25.6. 4:5625.6. 20:50 8432+8433
 4  409 pá 22.6. 13:0422.6. 18:36 8432+8433
11 414 pá 22.6. 3:4922.6. 10:13 8432+8433
17 407 čt 21.6. 6:1422.6. 1:43 8432+8433
 4  410 st 20.6. 13:1420.6. 18:44 8432+8433
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.