Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8433

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 14. 12. 2004

Výrobní číslo: 156196

Původní evidenční číslo: 6552

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 957 584 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 404 pá 24.3. 5:5624.3. 20:09 8432+8433
11 404 čt 23.3. 5:5623.3. 20:09 8432+8433
17 417 st 22.3. 5:1822.3. 22:05 8432+8433
17 417 út 21.3. 5:1821.3. 22:05 8432+8433
 3  407 po 20.3. 14:4220.3. 20:04 8432+8433
11 410 po 20.3. 6:0020.3. 9:35 8432+8433
24 404 pá 17.3. 5:4517.3. 19:00 8432+8433
11 404 čt 16.3. 5:5616.3. 20:09 8432+8433
18 412 st 15.3. 7:1515.3. 19:53 8432+8433
24 404 út 14.3. 5:4514.3. 19:00 8432+8433
24 413 po 13.3. 14:2613.3. 20:21 8432+8433
 3  410 po 13.3. 6:1913.3. 9:53 8432+8433
24 409 pá 10.3. 6:1610.3. 19:49 8432+8433
11 404 čt 9.3. 5:569.3. 20:09 8432+8433
17 424 st 8.3. 15:288.3. 22:25 8432+8433
17 418 st 8.3. 6:078.3. 8:47 8432+8433
24 404 út 7.3. 5:457.3. 19:00 8432+8433
 2  410 po 6.3. 14:436.3. 23:10 8432+8433
11 410 po 6.3. 6:006.3. 9:35 8432+8433
 2  416 pá 3.3. 15:313.3. 20:19 8432+8433
17 418 pá 3.3. 6:073.3. 8:47 8432+8433
 3  409 čt 2.3. 14:572.3. 20:28 8432+8433
14 419 čt 2.3. 6:052.3. 9:39 8432+8433
 3  407 st 1.3. 14:421.3. 20:04 8432+8433
 3  408 st 1.3. 6:271.3. 10:13 8432+8433


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.