Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8433

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 14. 12. 2004

Výrobní číslo: 156196

Původní evidenční číslo: 6552

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 866 039 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+92 455 ne 13.6. 6:1214.6. 5:48 8433
2+92 455 pá 11.6. 4:5311.6. 20:30 8433*MU
21 402 čt 10.6. 15:1910.6. 18:15 8433
21 404 čt 10.6. 6:0210.6. 9:45 8433
19+90 451 st 9.6. 21:3910.6. 5:02 8433
14+94 463 út 8.6. 22:049.6. 5:32 8433
21 404 út 8.6. 15:398.6. 18:35 8433
21 403 út 8.6. 5:528.6. 9:35 8433
21 403 po 7.6. 15:297.6. 18:25 8433
21 403 po 7.6. 5:527.6. 9:35 8433
 7  110 čt 3.6. 5:383.6. 6:45 8384+8433*MU
 4  107 st 2.6. 15:092.6. 19:06 8384+8433
 3  114 út 1.6. 14:481.6. 20:42 8384+8433
 4  109 po 31.5. 6:2931.5. 10:26 8384+8433
 4  110 pá 28.5. 6:3928.5. 10:36 8384+8433
16 105 čt 27.5. 5:1227.5. 6:00 8384+8433*MU
16 110 st 26.5. 6:0326.5. 21:34 8384+8433
14 110 út 25.5. 5:2625.5. 23:23 8384+8433
 3  116 po 24.5. 15:0824.5. 21:12 8384+8433
 4  109 po 24.5. 6:2924.5. 10:26 8384+8433
16 105 pá 21.5. 5:1221.5. 20:39 8384+8433
 7  104 čt 20.5. 17:4520.5. 21:28 8384+8433*Z1
26 101 čt 13.5. 4:5813.5. 5:50 8425+8433*MU
 5  114 st 12.5. 5:4312.5. 21:16 8425+8433
26 103 út 11.5. 5:2611.5. 19:50 8425+8433
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8387+8419

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.