Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8430

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 24. 11. 2004

Výrobní číslo: 158877

Původní evidenční číslo: 6738

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 949 209 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 412 pá 24.6. 7:1524.6. 19:53 8430+8431
17 419 čt 23.6. 5:3423.6. 19:58 8430+8431
17 419 st 22.6. 5:3422.6. 19:58 8430+8431
20 405 út 21.6. 4:2021.6. 23:50 8430+8431
 3  408 po 20.6. 14:4921.6. 0:21 8430+8431
11 405 po 20.6. 5:5620.6. 9:35 8430+8431
21 407 pá 17.6. 5:1717.6. 19:38 8430+8431
20 405 čt 16.6. 4:2016.6. 23:50 8430+8431
11 402 st 15.6. 5:3816.6. 0:13 8430+8431
18 412 út 14.6. 7:1514.6. 19:53 8430+8431
17 421 po 13.6. 5:4714.6. 0:45 8430+8431
17 428 pá 10.6. 15:4010.6. 23:06 8430+8431
 3  409 pá 10.6. 5:5310.6. 9:45 8430+8431
17 421 čt 9.6. 5:4710.6. 0:45 8430+8431
17 421 st 8.6. 5:479.6. 0:45 8430+8431
20 405 út 7.6. 4:207.6. 23:50 8430+8431
17 426 po 6.6. 6:037.6. 1:25 8430+8431
17 426 pá 3.6. 6:033.6. 23:26 8430+8431
21 404 čt 2.6. 14:472.6. 19:12 8430+8431
 3  407 čt 2.6. 4:122.6. 10:15 8430+8431
17 419 st 1.6. 5:341.6. 19:58 8430+8431
17 421 út 31.5. 5:4731.5. 21:15 8430+8431*MU
21 408 po 30.5. 5:2730.5. 19:44 8430+8431
11 402 pá 27.5. 5:3828.5. 0:13 8430+8431
24 404 čt 26.5. 14:4526.5. 20:21 8430+8431
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.