Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8430

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 24. 11. 2004

Výrobní číslo: 158877

Původní evidenční číslo: 6738

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 760 521 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  409 út 23.4. 13:0423.4. 20:08 8430+8418
27 408 út 23.4. 5:2923.4. 10:10 8430+8418
16 413 čt 18.4. 4:5518.4. 20:00 8430+8418*MU
17 427 st 17.4. 15:0317.4. 22:02 8430+8418
17 427 st 17.4. 4:3217.4. 9:23 8430+8418
17 427 út 16.4. 15:0316.4. 22:02 8430+8418
17 427 út 16.4. 4:3216.4. 9:23 8430+8418
 4  410 po 15.4. 13:1415.4. 20:17 8430+8418
 4  406 po 15.4. 5:3115.4. 9:25 8430+8418
 4  410 pá 12.4. 13:1412.4. 20:17 8430+8418
17 427 pá 12.4. 4:3212.4. 9:23 8430+8418
17 429 čt 11.4. 15:1912.4. 1:12 8430+8418
 4  409 čt 11.4. 5:4811.4. 9:41 8430+8418
 4  410 st 10.4. 13:1410.4. 20:17 8431+8430
 3  414 st 10.4. 4:2610.4. 9:48 8431+8430
 4  409 út 9.4. 13:049.4. 20:08 8431+8430
 4  401 út 9.4. 6:049.4. 9:56 8431+8430
 4  410 po 8.4. 13:148.4. 20:17 8431+8430
17 429 po 8.4. 5:208.4. 9:47 8431+8430
1+96 461 so 6.4. 22:097.4. 4:26 8430
1+96 461 pá 5.4. 21:366.4. 4:26 8430
 2  413 pá 5.4. 5:335.4. 19:35 8430
21 403 čt 4.4. 15:224.4. 19:09 8430
21 403 čt 4.4. 5:504.4. 9:40 8430
1+96 461 st 3.4. 20:074.4. 4:42 8430
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.