Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8431

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 24. 11. 2004

Výrobní číslo: 152750

Původní evidenční číslo: 5514

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 908 724 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
1+93 453 so 1.4. 20:122.4. 4:59 8431
1+96 463 pá 31.3. 22:211.4. 5:09 8431
1+96 464 čt 30.3. 22:4131.3. 5:39 8431
11 412 čt 30.3. 15:1230.3. 17:44 8431
11 411 čt 30.3. 6:3830.3. 9:12 8431
1+93 452 st 29.3. 20:1230.3. 4:29 8431
1+96 463 út 28.3. 22:2129.3. 5:09 8431
1+93 453 po 27.3. 20:2728.3. 4:59 8431
25+92 453 ne 26.3. 22:0627.3. 5:53 8431
7+98 450 so 25.3. 22:1226.3. 5:07 8431
1+96 463 pá 24.3. 22:2125.3. 5:09 8431
1+96 463 čt 23.3. 22:2124.3. 5:09 8431
1+96 464 st 22.3. 22:4123.3. 5:39 8431
19+98 457 út 21.3. 22:4422.3. 5:07 8431
11 411 út 21.3. 15:0521.3. 17:36 8431
11 412 út 21.3. 6:4821.3. 9:20 8431
19+95 464 po 20.3. 22:2421.3. 4:57 8431
1+96 464 ne 19.3. 22:4120.3. 5:39 8431
1+93 453 so 18.3. 20:1219.3. 4:59 8431
1+96 862 so 18.3. 1:3018.3. 4:55 8431*Z1
11 411 pá 17.3. 15:0517.3. 17:36 8431
1+93 453 ne 12.3. 20:1213.3. 4:59 8431
1+96 463 so 11.3. 22:2112.3. 5:09 8431
25+92 453 pá 10.3. 19:3611.3. 5:53 8431
25+97 450 čt 9.3. 21:3210.3. 5:08 8431
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8236

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.