Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8431

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Motol (od 27.3.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 24. 11. 2004

Výrobní číslo: 152750

Původní evidenční číslo: 5514

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 799 344 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 307 út 11.5. 4:4511.5. 23:30 8431+8455
sjMO 301 út 11.5. 3:2711.5. 4:11 8431
 5  303 po 10.5. 8:0010.5. 21:26 8431+8455*Z
1+98 355 ne 9.5. 20:2010.5. 5:43 8431
99 305 so 8.5. 22:109.5. 4:37 8431
1+98 354 pá 7.5. 20:048.5. 5:22 8431
1+98 355 čt 6.5. 20:267.5. 5:43 8431
21 307 čt 6.5. 15:206.5. 18:26 8431
21 307 čt 6.5. 6:296.5. 9:36 8431
15+98 353 st 5.5. 20:456.5. 4:58 8431
13+97 364 út 4.5. 19:145.5. 5:17 8431
1+98 355 po 3.5. 20:264.5. 5:43 8431
1+98 354 ne 2.5. 20:053.5. 5:22 8431
99 307 so 1.5. 23:112.5. 5:38 8431
15+98 353 pá 30.4. 20:451.5. 4:58 8431
21 306 pá 30.4. 15:0930.4. 18:16 8431
21 308 pá 30.4. 6:3930.4. 9:46 8431
94 305 čt 29.4. 21:5630.4. 5:25 8431
21 307 čt 29.4. 15:2029.4. 18:26 8431
21 307 čt 29.4. 6:2929.4. 9:36 8431
1+98 354 st 28.4. 20:0429.4. 5:22 8431
21 309 st 28.4. 15:3928.4. 18:46 8431
21 309 út 27.4. 15:3927.4. 18:46 8431
21 307 út 27.4. 6:2927.4. 9:36 8431
15+98 353 po 26.4. 20:4527.4. 4:58 8431
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8466+8459

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.