Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8431

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Motol (od 27.3.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 24. 11. 2004

Výrobní číslo: 152750

Původní evidenční číslo: 5514

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 829 764 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  318 pá 3.12. 15:073.12. 19:33 8431+8446
 5  304 pá 3.12. 4:573.12. 9:49 8431+8446
10 308 čt 2.12. 14:453.12. 0:47 8431+8446
 5  304 čt 2.12. 4:572.12. 9:49 8431+8446
 4  309 st 1.12. 15:321.12. 19:14 8431+8446
 4  310 st 1.12. 6:011.12. 10:04 8431+8446
 5  304 út 30.11. 14:2130.11. 21:38 8431+8446
 5  308 út 30.11. 4:1830.11. 10:44 8431+8446
 9  325 po 29.11. 4:3029.11. 19:55 8431+8446
16 316 pá 26.11. 16:0926.11. 22:37 8431+8446
 5  304 pá 26.11. 4:5726.11. 9:44 8431+8446
 9  332 čt 25.11. 16:0325.11. 17:03 8431+8446*MU
 9  329 čt 25.11. 6:5725.11. 9:15 8431+8446
 4  305 st 24.11. 15:2224.11. 19:22 8431+8446
 5  308 st 24.11. 4:1824.11. 10:44 8431+8446
16 316 út 23.11. 16:0923.11. 22:37 8431+8446
 5  304 út 23.11. 4:5723.11. 9:44 8431+8446
 4  303 po 22.11. 15:0922.11. 19:07 8431+8446
 9  325 po 22.11. 4:3022.11. 13:05 8431+8446*MU
 4  303 pá 19.11. 15:0919.11. 19:37 8431+8446
 9  332 pá 19.11. 7:2319.11. 9:43 8431+8446
 9  332 čt 18.11. 16:0318.11. 18:22 8431+8446
10 312 čt 18.11. 6:2018.11. 9:59 8431+8446
 9  325 út 16.11. 4:3016.11. 20:25 8431+8446
16 314 po 15.11. 15:5315.11. 20:16 8431+8446
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.