Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8425

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 12. 10. 2004

Výrobní číslo: 156205

Původní evidenční číslo: 6561

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 906 926 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25+97 459 so 11.5. 22:1412.5. 5:09 8425
11+98 458 pá 10.5. 23:0311.5. 5:10 8425
13 403 pá 10.5. 6:1310.5. 19:33 8425
21 404 čt 9.5. 5:209.5. 19:03 8425
13 405 út 7.5. 6:227.5. 21:15 8425
13 405 po 6.5. 6:226.5. 21:15 8425
21 405 pá 3.5. 5:403.5. 19:13 8425
13 408 čt 2.5. 7:072.5. 19:23 8425
19+95 463 st 1.5. 20:242.5. 4:58 8425
1+96 463 út 30.4. 21:241.5. 5:10 8425
5+90 463 po 29.4. 21:5530.4. 5:02 8425
25+97 459 ne 28.4. 21:0129.4. 5:09 8425
2+96 461 so 27.4. 22:5928.4. 5:40 8425
25+97 459 pá 26.4. 21:0127.4. 5:09 8425
25+97 459 čt 25.4. 21:0126.4. 5:09 8425
7+92 457 st 24.4. 20:2425.4. 5:48 8425
31+98 458 út 23.4. 22:0824.4. 5:10 8425
21 403 út 23.4. 13:5023.4. 18:54 8425
21 408 út 23.4. 5:2823.4. 10:29 8425
21 404 po 22.4. 5:2022.4. 19:03 8425
21 405 pá 19.4. 5:4019.4. 19:13 8425
21 404 čt 18.4. 5:2018.4. 19:03 8425
21 406 st 17.4. 5:4917.4. 19:21 8425
19+95 463 út 16.4. 22:0217.4. 4:58 8425
21 408 út 16.4. 14:3016.4. 17:50 8425*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.