Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8425

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 12. 10. 2004

Výrobní číslo: 156205

Původní evidenční číslo: 6561

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 760 017 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  411 po 27.1. 5:1227.1. 23:47 8425
17+93 464 so 25.1. 22:3526.1. 5:00 8425
1+96 462 pá 24.1. 20:2125.1. 4:46 8425
 2  411 pá 24.1. 5:3324.1. 8:30 8425*MU
 2  411 čt 23.1. 5:1223.1. 23:47 8425
 2  401 st 22.1. 5:4022.1. 19:51 8425
 2  410 út 21.1. 5:0921.1. 19:15 8425
13 409 po 20.1. 6:4320.1. 20:24 8425
5+95 456 ne 19.1. 22:2820.1. 4:57 8425
25+92 453 so 18.1. 22:2319.1. 5:47 8425
25+92 453 pá 17.1. 22:0318.1. 5:47 8425
21 404 pá 17.1. 15:3017.1. 19:20 8425
21 402 pá 17.1. 5:4117.1. 9:32 8425
 2  411 čt 16.1. 5:1216.1. 23:47 8425
13 407 st 15.1. 6:3415.1. 19:56 8425
11+93 462 út 14.1. 20:1815.1. 4:30 8425
1+96 463 po 13.1. 22:4914.1. 5:42 8425
13 411 po 13.1. 15:0713.1. 18:55 8425
21 405 po 13.1. 6:0513.1. 9:57 8425
2+99 468 so 11.1. 7:4712.1. 5:04 8425
 2  411 pá 10.1. 5:3310.1. 19:35 8425
21 405 čt 9.1. 15:389.1. 19:27 8425
21 401 čt 9.1. 5:329.1. 9:24 8425
 2  401 st 8.1. 5:408.1. 19:51 8425
13 407 út 7.1. 6:347.1. 19:56 8425
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.