Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8425

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 30.3.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 12. 10. 2004

Výrobní číslo: 156205

Původní evidenční číslo: 6561

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 771 292 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 103 út 11.5. 5:2611.5. 19:50 8425+8433
 5  110 po 10.5. 4:5710.5. 13:00 8425+8433*MU*1
26 103 pá 7.5. 5:267.5. 22:35 8425+8433
 4  106 čt 6.5. 14:596.5. 18:56 8425+8433
 4  106 čt 6.5. 5:596.5. 9:55 8425+8433
 4  108 st 5.5. 15:195.5. 19:56 8425+8433
 4  107 st 5.5. 6:095.5. 10:06 8425+8433
 4  109 út 4.5. 15:294.5. 19:26 8425+8433
 5  110 po 3.5. 4:573.5. 20:31 8425+8433
26 103 pá 30.4. 5:2630.4. 22:35 8425+8433
26 101 čt 29.4. 4:5829.4. 22:05 8425+8433
 4  110 st 28.4. 15:3928.4. 19:36 8425+8433
 3  116 st 28.4. 6:2028.4. 9:54 8425+8433
 5  114 út 27.4. 5:4327.4. 21:31 8425+8433
26 101 po 26.4. 4:5826.4. 22:05 8425+8433
 5  110 pá 23.4. 4:5723.4. 20:31 8425+8433
26 101 čt 22.4. 4:5822.4. 22:05 8425+8433
26 103 st 21.4. 5:2621.4. 22:35 8425+8433
 4  108 út 20.4. 15:1920.4. 19:16 8425+8433
 4  110 út 20.4. 6:3920.4. 10:36 8425+8433
 5  110 po 19.4. 4:5719.4. 20:31 8425+8433
 5  114 pá 16.4. 5:4316.4. 21:31 8425+8433
 4  110 čt 15.4. 15:3915.4. 19:36 8425+8433
 3  114 čt 15.4. 5:4115.4. 9:14 8425+8433
 4  110 st 14.4. 15:3914.4. 19:36 8425+8433
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada na Lihovaru DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.