Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8425

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 12. 10. 2004

Výrobní číslo: 156205

Původní evidenční číslo: 6561

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 920 126 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  417 dnes 6:419.10. 10:12 8431+8425
1+96 463 út 8.10. 22:499.10. 5:10 8425
1+96 463 po 7.10. 22:498.10. 5:10 8425
1+96 461 ne 6.10. 23:297.10. 5:40 8425
31+92 453 so 5.10. 22:596.10. 5:48 8425
19+95 463 pá 4.10. 19:145.10. 4:57 8425
31+98 458 čt 3.10. 20:374.10. 5:09 8425
25+97 459 st 2.10. 21:393.10. 5:08 8425
31+98 458 út 1.10. 20:372.10. 5:09 8425
1+96 461 po 30.9. 23:291.10. 5:40 8425
1+96 461 ne 29.9. 23:2930.9. 5:40 8425
1+93 456 so 28.9. 19:4429.9. 4:59 8425
19 104 so 28.9. 10:1028.9. 10:45 8425*Z1
1+93 452 pá 27.9. 20:4628.9. 4:29 8425
31+92 453 čt 26.9. 22:5927.9. 5:48 8425
19+95 462 st 25.9. 19:1426.9. 4:57 8425
31+98 458 út 24.9. 20:3825.9. 5:09 8425
1+96 463 po 23.9. 22:4924.9. 5:10 8425
19+95 462 ne 22.9. 21:3323.9. 4:57 8425
1+96 463 so 21.9. 23:4022.9. 5:10 8425
31+92 453 pá 20.9. 22:5921.9. 5:48 8425
1+93 452 čt 19.9. 20:4620.9. 4:29 8425
19+95 462 st 18.9. 19:1419.9. 4:57 8425
31+98 458 út 17.9. 20:3818.9. 5:09 8425
1+93 456 po 16.9. 20:1617.9. 4:59 8425
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8370

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.