Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8415

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 29. 6. 2004

Výrobní číslo: 157252

Původní evidenční číslo: 6701

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 829 620 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11+93 462 st 21.8. 20:4322.8. 4:30 8415
14+94 462 út 20.8. 22:2421.8. 5:18 8415
14+94 462 po 19.8. 22:2420.8. 5:18 8415
1+96 462 ne 18.8. 21:3519.8. 5:13 8415+8432
14+92 457 so 17.8. 21:5818.8. 5:01 8415
11+93 463 pá 16.8. 20:4217.8. 4:30 8415
1+96 463 čt 15.8. 23:2516.8. 5:42 8415
25+92 453 st 14.8. 21:0315.8. 5:46 8415
1+96 463 út 13.8. 23:2514.8. 5:42 8415
25+92 453 po 12.8. 21:0313.8. 5:46 8415
5+95 456 po 12.8. 2:1012.8. 4:57 8415*Z
 2  401 ne 11.8. 9:1311.8. 22:28 8415
 2  407 so 10.8. 7:4710.8. 20:43 8415
13 406 pá 9.8. 5:589.8. 21:07 8415
13 401 čt 8.8. 6:288.8. 20:17 8415
13 409 pá 2.8. 6:092.8. 7:45 8415*MU
 2  403 čt 1.8. 5:511.8. 20:03 8415
11+93 463 so 27.7. 20:3228.7. 4:30 8415
14+92 457 pá 26.7. 20:1027.7. 5:02 8415
11+93 462 čt 25.7. 20:1826.7. 4:30 8415
13+99 463 st 24.7. 5:5725.7. 5:05 8415
13 405 út 23.7. 6:5823.7. 22:36 8415
11+93 463 so 20.7. 20:3221.7. 4:30 8415
13+95 457 pá 19.7. 23:0220.7. 4:57 8415
13 401 pá 19.7. 6:2819.7. 20:07 8415
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8420
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.