Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8415

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 29. 6. 2004

Výrobní číslo: 157252

Původní evidenční číslo: 6701

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 056 862 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 405 st 29.5. 5:4029.5. 19:13 8415
21 409 út 28.5. 6:0428.5. 19:35 8415
21 404 po 27.5. 5:2027.5. 19:03 8415
1+96 463 pá 24.5. 21:2425.5. 2:00 8415*MU
19+95 462 čt 23.5. 20:2424.5. 5:04 8415
15+93 456 st 22.5. 19:1523.5. 4:59 8415
25+97 459 po 20.5. 20:2321.5. 5:09 8415
21 408 po 20.5. 5:2820.5. 10:29 8415
13 401 ne 19.5. 7:3919.5. 21:30 8415
13 401 so 18.5. 7:4518.5. 21:15 8415
13 405 pá 17.5. 6:2217.5. 21:15 8415
21 406 čt 16.5. 5:4916.5. 19:21 8415
21 408 st 15.5. 14:3015.5. 19:31 8415
21 403 st 15.5. 6:3115.5. 9:51 8415
15+93 456 út 14.5. 19:1515.5. 4:59 8415
19+95 463 po 13.5. 20:2414.5. 4:58 8415
1+96 463 ne 12.5. 20:0213.5. 5:10 8415
19+95 463 so 11.5. 20:2412.5. 4:58 8415
15+93 456 pá 10.5. 19:1511.5. 4:59 8415
25+97 459 čt 9.5. 20:2310.5. 5:09 8415
15+93 456 st 8.5. 19:219.5. 4:59 8415
25+97 459 út 7.5. 20:238.5. 5:09 8415
13 404 út 7.5. 6:337.5. 9:31 8415
13 404 po 6.5. 15:236.5. 19:53 8415
13 404 po 6.5. 6:336.5. 9:31 8415
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.