Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8415

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 29. 6. 2004

Výrobní číslo: 157252

Původní evidenční číslo: 6701

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 975 278 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+91 452 čt 23.6. 5:2623.6. 13:40 8415*MU
1+93 452 st 22.6. 20:4723.6. 4:29 8415
19+95 465 út 21.6. 23:0422.6. 5:52 8415
17 432 út 21.6. 15:5621.6. 18:48 8425+8415
17 428 út 21.6. 6:3721.6. 9:28 8425+8415
1+96 463 po 20.6. 22:2121.6. 5:12 8415
 3  409 po 20.6. 14:5820.6. 20:29 8415+8170
18 414 po 20.6. 7:0720.6. 8:47 8415+8170
1+96 463 ne 19.6. 22:2120.6. 5:12 8415
2+91 453 so 18.6. 20:1819.6. 5:34 8415
7+95 452 pá 17.6. 21:3418.6. 5:52 8415
13 409 pá 17.6. 6:1217.6. 19:21 8415
19+98 457 čt 16.6. 22:4417.6. 5:08 8415
13 403 čt 16.6. 6:5816.6. 18:33 8415
2+91 453 st 15.6. 6:1416.6. 5:34 8415
19+98 457 út 14.6. 22:4415.6. 5:08 8415
13 403 út 14.6. 6:5814.6. 18:33 8415
1+96 463 po 13.6. 22:2114.6. 5:12 8415
13 409 po 13.6. 6:1213.6. 19:21 8415
1+93 452 ne 12.6. 20:4713.6. 4:29 8415
6+94 461 so 11.6. 21:5012.6. 5:22 8415
2+91 452 pá 10.6. 5:2611.6. 5:04 8415
1+93 453 čt 9.6. 20:1210.6. 4:59 8415
17 432 čt 9.6. 6:219.6. 9:08 8415+8425
1+93 452 st 8.6. 20:479.6. 4:29 8415
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.