Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8429

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Aeroflot (od 21. 5. 2017 do 12. 3. 2018)

Aeroflot

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 15. 11. 2004

Výrobní číslo: 157261

Původní evidenční číslo: 6709

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 986 423 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
1+93 452 pá 24.3. 20:1225.3. 4:29 8429
1+93 453 čt 23.3. 20:2724.3. 4:59 8429
1+93 453 st 22.3. 20:2723.3. 4:59 8429
1+93 452 út 21.3. 20:1222.3. 4:29 8429
1+93 452 po 20.3. 20:1221.3. 4:29 8429
19+95 464 ne 19.3. 22:2420.3. 4:57 8429
19+95 464 so 18.3. 22:2419.3. 4:57 8429
19+95 464 pá 17.3. 22:2418.3. 4:57 8429
1+96 464 čt 16.3. 22:4117.3. 5:39 8429
1+96 464 st 15.3. 22:4116.3. 5:39 8429
19+95 464 út 14.3. 22:2415.3. 4:57 8429
25+97 450 po 13.3. 21:3214.3. 5:08 8429
1+96 464 ne 12.3. 22:4113.3. 5:39 8429
1+93 453 ne 12.3. 2:2012.3. 4:59 8429*Z1
11 411 pá 10.3. 15:0510.3. 17:36 8429
11 412 pá 10.3. 6:4810.3. 9:20 8429
1+93 452 čt 9.3. 20:1210.3. 4:29 8429
1+96 463 st 8.3. 22:219.3. 5:09 8429
1+96 463 út 7.3. 22:218.3. 5:09 8429
1+93 452 po 6.3. 20:127.3. 4:29 8429
19+98 457 ne 5.3. 22:446.3. 5:07 8429
19+98 457 so 4.3. 22:445.3. 5:07 8429
25+92 453 pá 3.3. 19:364.3. 5:53 8429
1+96 463 čt 2.3. 22:213.3. 5:09 8429
19+95 464 st 1.3. 22:242.3. 4:57 8429
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8300

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.