Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8429

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Aeroflot (od 21. 5. 2017 do 12. 3. 2018)

Aeroflot

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Motol (od 27.3.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 15. 11. 2004

Výrobní číslo: 157261

Původní evidenční číslo: 6709

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 865 913 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  312 st 21.4. 5:4721.4. 22:40 8429+8435
 9  302 út 20.4. 5:4120.4. 20:18 8429+8435
 5  303 po 19.4. 4:2919.4. 21:13 8429+8435
20 305 pá 16.4. 4:3216.4. 23:11 8429+8435
20 305 čt 15.4. 4:3215.4. 23:11 8429+8435
20 305 st 14.4. 4:3214.4. 23:11 8429+8435
 5  312 út 13.4. 5:4713.4. 22:40 8429+8435
15 305 po 12.4. 6:0912.4. 20:57 8429+8435
15 305 pá 9.4. 6:099.4. 20:57 8429+8435
20 305 čt 8.4. 4:328.4. 23:11 8429+8435
20 308 st 7.4. 4:457.4. 23:31 8429+8435
 5  312 út 6.4. 5:476.4. 22:40 8429+8435
20 308 čt 1.4. 4:451.4. 23:31 8429+8435
 5  312 st 31.3. 5:4731.3. 13:55 8429+8435*MU
5+94 366 ne 28.3. 19:2829.3. 5:52 8429
15+98 351 so 27.3. 20:0328.3. 4:58 8429
96 406 pá 26.3. 22:3827.3. 5:28 8429
25+92 451 čt 25.3. 19:2726.3. 5:47 8429
Rok 2020
14 112 pá 9.10. 4:449.10. 10:56 8425+8429
 5  110 čt 8.10. 5:409.10. 0:11 8425+8429
13 107 út 22.9. 6:4022.9. 9:55 8429
13 103 po 21.9. 6:5021.9. 20:31 8429
21 407 pá 18.9. 15:2318.9. 18:29 8429
21 407 pá 18.9. 5:4818.9. 9:40 8429
21 411 čt 17.9. 5:4217.9. 9:32 8429
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.