Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8421

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 31. 8. 2004

Výrobní číslo: 157173

Původní evidenční číslo: 6669

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Úprava hlučnosti výzbroje

Najeto: cca 796 083 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13+95 457 so 24.8. 7:1725.8. 4:57 8421
13 404 pá 23.8. 6:5823.8. 22:37 8421
13 409 čt 22.8. 14:2822.8. 21:37 8421
13 406 st 21.8. 5:5821.8. 21:07 8421
13 404 út 20.8. 6:5820.8. 22:37 8421
 2  403 po 19.8. 5:5119.8. 20:01 8421
14+94 462 so 17.8. 20:2518.8. 5:18 8421
15+99 465 pá 16.8. 22:3717.8. 5:04 8421
1+98 454 st 7.8. 20:368.8. 5:17 8421
7+95 466 út 6.8. 22:237.8. 4:57 8421
1+96 462 po 5.8. 19:216.8. 5:13 8421
1+96 463 ne 4.8. 20:355.8. 5:42 8421
15+99 465 so 3.8. 20:204.8. 5:04 8421
13 402 so 3.8. 7:523.8. 20:19 8421
13 406 pá 2.8. 5:582.8. 21:07 8421
13 401 čt 1.8. 6:471.8. 21:13 8421
13 404 st 31.7. 6:0731.7. 20:08 8421
13 406 út 30.7. 6:2730.7. 20:28 8421
13 405 po 29.7. 6:1829.7. 20:17 8421
13 406 ne 28.7. 9:4428.7. 20:28 8421
13 405 so 27.7. 7:2627.7. 20:28 8421
13 401 pá 26.7. 6:4726.7. 21:13 8421*MU*1
13 404 čt 25.7. 6:0725.7. 20:08 8421
15 404 st 24.7. 6:1925.7. 0:32 8421+8432
15 404 út 23.7. 6:1924.7. 0:32 8421+8432
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda na Zvonařce, 11:10 až 14:00 mimo linku

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.