Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8427

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 22. 10. 2004

Výrobní číslo: 158862

Původní evidenční číslo: 6723

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 808 342 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  401 út 25.6. 5:4025.6. 19:51 8427
21 403 po 24.6. 15:2224.6. 19:09 8427
21 403 po 24.6. 5:5024.6. 9:40 8427
11+93 462 ne 23.6. 20:0324.6. 4:30 8427
1+96 462 so 22.6. 22:1623.6. 4:46 8427
25+92 453 pá 21.6. 21:0422.6. 5:46 8427
25+92 453 čt 20.6. 21:0421.6. 5:46 8427
11+93 463 st 19.6. 20:4820.6. 5:00 8427
5+95 456 út 18.6. 22:2819.6. 4:57 8427
5+95 456 po 17.6. 22:2818.6. 4:57 8427
25+92 453 ne 16.6. 21:0317.6. 5:46 8427
11+93 463 so 15.6. 20:3216.6. 4:30 8427
1+96 463 pá 14.6. 22:3015.6. 5:13 8427
21 402 pá 14.6. 15:1414.6. 19:02 8427
21 405 pá 14.6. 6:0514.6. 9:57 8427
11+93 463 čt 13.6. 20:4814.6. 5:00 8427
25+92 452 st 12.6. 20:4713.6. 5:16 8427
21 402 st 12.6. 15:1412.6. 19:02 8427
21 405 st 12.6. 6:0512.6. 9:57 8427
1+98 454 út 11.6. 20:3712.6. 5:08 8427
11+93 463 po 10.6. 20:4811.6. 5:00 8427
1+96 463 ne 9.6. 22:4910.6. 5:42 8427
1+98 459 pá 7.6. 20:378.6. 5:08 8427
11+93 463 čt 6.6. 20:487.6. 5:00 8427
 2  401 čt 6.6. 5:266.6. 17:25 8427*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.