Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8426

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 22. 10. 2004

Výrobní číslo: 158878

Původní evidenční číslo: 6739

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 841 012 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 508 pá 23.10. 6:1923.10. 20:15 8170+8426
17 528 čt 22.10. 6:0422.10. 9:12 8170+8426
26 514 st 21.10. 4:4121.10. 21:22 8170+8426
22 510 út 20.10. 4:3420.10. 23:49 8170+8426
22 527 po 19.10. 6:3019.10. 23:48 8170+8426
26 503 ne 18.10. 10:0118.10. 21:22 8170+8426
11 505 so 17.10. 4:1218.10. 0:39 8170+8426
26 501 pá 16.10. 5:0717.10. 0:39 8170+8426
22 519 čt 15.10. 5:3915.10. 19:30 8170+8426
22 526 st 14.10. 6:2514.10. 20:36 8170+8426
24 511 út 13.10. 6:5113.10. 19:52 8170+8426
24 507 po 12.10. 6:1712.10. 19:12 8170+8426
26 507 ne 11.10. 5:2111.10. 22:22 8170+8426
 6  509 so 10.10. 5:0111.10. 0:40 8170+8426
26 511 pá 9.10. 6:509.10. 20:49 8170+8426
22 509 čt 8.10. 6:239.10. 0:09 8170+8426
22 512 st 7.10. 4:258.10. 0:29 8170+8426
22 509 út 6.10. 6:237.10. 0:09 8170+8426
 6  502 po 5.10. 8:455.10. 20:34 8170+8426*Z
 6  103 po 5.10. 7:455.10. 8:45 8170+8426*Z
 6  502 po 5.10. 6:315.10. 7:45 8170+8426*MU
11 505 ne 4.10. 5:114.10. 21:30 8426+8427
15 503 so 3.10. 7:023.10. 21:26 8426+8427
26 517 pá 2.10. 6:542.10. 10:29 8426+8427
22 542 čt 1.10. 6:381.10. 9:39 8426+8427
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9060
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.