Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8426

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 22. 10. 2004

Výrobní číslo: 158878

Původní evidenční číslo: 6739

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 796 065 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13 401 po 19.8. 6:2819.8. 20:17 8426
 2  403 pá 16.8. 5:5116.8. 20:01 8426
 2  410 čt 15.8. 14:3015.8. 23:47 8426*Z
1+98 451 st 24.7. 20:0725.7. 5:19 8426
11+93 462 út 23.7. 20:1824.7. 4:30 8426
14+94 463 po 22.7. 21:2623.7. 5:36 8426
1+98 451 ne 21.7. 20:0522.7. 5:19 8426
7+99 464 so 20.7. 20:3121.7. 5:05 8426
7+99 469 pá 19.7. 20:0220.7. 5:04 8426
1+98 451 čt 18.7. 20:0719.7. 5:19 8426
7+99 464 st 17.7. 20:3318.7. 5:33 8426
14+94 462 út 16.7. 22:2517.7. 5:19 8426
1+96 462 po 15.7. 19:2116.7. 5:13 8426
5+95 456 ne 14.7. 23:1015.7. 4:57 8426
11+96 469 so 13.7. 21:0314.7. 5:42 8426
7+99 469 pá 12.7. 20:0213.7. 5:04 8426
25+97 463 čt 11.7. 21:1412.7. 5:18 8426
7+99 464 st 10.7. 20:3311.7. 5:33 8426
14+94 463 út 9.7. 21:2610.7. 5:36 8426
7+99 464 po 8.7. 20:339.7. 5:33 8427+8426
25+97 463 ne 7.7. 22:268.7. 5:17 8427+8426
25+92 453 so 6.7. 22:237.7. 5:46 8426
1+96 462 pá 5.7. 21:216.7. 4:46 8426
11+93 463 čt 4.7. 20:425.7. 4:30 8426
1+96 462 st 3.7. 19:214.7. 5:13 8426
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8436

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.