Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8417

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 12. 7. 2004

Výrobní číslo: 156252

Původní evidenční číslo: 6573

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 011 837 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 403 po 21.10. 5:1821.10. 16:00 8416+8417*MU
31+92 453 pá 18.10. 1:4118.10. 5:48 8417*Z1
 3  410 čt 17.10. 5:2417.10. 18:00 8416+8417*MU
14 411 st 16.10. 5:0216.10. 22:47 8416+8417
18 401 út 15.10. 4:5815.10. 23:13 8416+8417
14 403 po 14.10. 5:4714.10. 21:39 8416+8417
18 403 pá 11.10. 5:1811.10. 19:29 8416+8417
14 408 čt 10.10. 15:0510.10. 22:27 8416+8417
17 407 čt 10.10. 5:5410.10. 9:10 8416+8417
18 401 st 9.10. 4:589.10. 23:13 8416+8417
18 401 út 8.10. 4:588.10. 23:13 8416+8417
18 401 po 7.10. 4:587.10. 23:13 8416+8417
Zvl 448 ne 6.10. 21:006.10. 22:30 8416+8417*1
 3  417 pá 4.10. 15:045.10. 0:40 8416+8417
11 405 pá 4.10. 5:204.10. 9:58 8416+8417
14 403 čt 3.10. 5:473.10. 21:39 8416+8417
14 405 st 2.10. 4:222.10. 19:39 8416+8417
17 409 út 1.10. 4:472.10. 1:28 8416+8417
14 408 po 30.9. 15:0530.9. 22:27 8416+8417
11 405 po 30.9. 5:2030.9. 9:58 8416+8417
18 403 pá 27.9. 5:1827.9. 19:29 8416+8417
5+14 410 čt 26.9. 5:4726.9. 19:40 8416+8417
18 411 st 25.9. 6:2825.9. 18:54 8416+8417
5+14 410 út 24.9. 5:4724.9. 19:40 8416+8417
12 414 po 23.9. 5:5023.9. 19:59 8416+8417
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8414
*1 = posílení provozu po fotbalovém utkání v Edenu

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.