Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8417

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 12. 7. 2004

Výrobní číslo: 156252

Původní evidenční číslo: 6573

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 884 241 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+91 452 pá 3.12. 16:504.12. 5:04 8417*Z1
7+95 453 čt 2.12. 23:133.12. 4:56 8417
21 406 čt 2.12. 15:542.12. 19:44 8417
21 401 čt 2.12. 5:472.12. 9:34 8417
21 405 st 1.12. 15:461.12. 19:39 8417
21 402 st 1.12. 5:521.12. 9:44 8417
21 405 út 30.11. 15:4630.11. 19:39 8417
21 402 út 30.11. 5:5230.11. 9:44 8417
21 406 po 29.11. 15:5429.11. 19:44 8417
 2  411 po 29.11. 6:0429.11. 8:39 8417
17 403 čt 5.8. 14:015.8. 20:53 8417+8418
7+18 410 čt 5.8. 5:075.8. 10:14 8417+8418
7+18 409 st 4.8. 13:584.8. 22:04 8417+8418
7+18 409 st 4.8. 6:144.8. 11:14 8417+8418
14 407 út 3.8. 14:003.8. 22:03 8417+8418
14 407 út 3.8. 6:233.8. 9:47 8417+8418
7+18 410 po 2.8. 14:092.8. 20:36 8417+8418
14 407 po 2.8. 6:232.8. 9:47 8417+8418
7+18 410 pá 30.7. 14:0930.7. 20:36 8417+8418
17 403 pá 30.7. 6:0830.7. 9:07 8417+8418
7+18 414 čt 29.7. 6:0029.7. 21:21 8417+8418
7+18 409 st 28.7. 13:5828.7. 22:04 8417+8418
17 409 st 28.7. 5:1128.7. 10:07 8417+8418
17 403 út 27.7. 14:0127.7. 20:53 8417+8418
17 403 út 27.7. 6:0827.7. 9:07 8417+8418
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8393

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.