Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8416

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 17. 6. 2004

Výrobní číslo: 158865

Původní evidenční číslo: 6726

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 827 462 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 404 st 7.6. 5:357.6. 19:02 8416+8417
24 407 út 6.6. 5:556.6. 19:32 8416+8417
21 404 po 5.6. 5:355.6. 19:02 8416+8417
 3  414 pá 2.6. 14:343.6. 0:21 8416+8417
21 405 pá 2.6. 5:352.6. 9:59 8416+8417
14 419 čt 1.6. 14:431.6. 21:02 8416+8417
14 419 čt 1.6. 6:041.6. 9:39 8416+8417
24 404 st 31.5. 5:4531.5. 19:00 8416+8417
24 409 út 30.5. 6:1630.5. 19:49 8416+8417
21 404 po 29.5. 6:1329.5. 19:02 8416+8417
14 419 pá 26.5. 14:4426.5. 21:02 8416+8417
21 404 pá 26.5. 5:4426.5. 10:09 8416+8417
18 405 čt 25.5. 4:5725.5. 19:54 8416+8417
 3  409 st 24.5. 14:5624.5. 20:28 8416+8417
18 414 st 24.5. 5:1424.5. 8:49 8416+8417
18 405 út 23.5. 4:5723.5. 19:54 8416+8417
 3  409 po 22.5. 14:5622.5. 20:28 8416+8417
 3  409 po 22.5. 5:5722.5. 9:25 8416+8417
11 404 pá 19.5. 5:5619.5. 20:09 8416+8417
18 409 čt 18.5. 14:5818.5. 18:33 8416+8417
 3  408 čt 18.5. 6:2618.5. 10:13 8416+8417
11 402 st 17.5. 5:3417.5. 19:54 8416+8417
17 418 út 16.5. 21:3017.5. 0:37 8416+8417*Z1
17 424 út 16.5. 15:2816.5. 21:30 8416+8417
17 414 út 16.5. 5:4716.5. 8:31 8416+8417
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8425+8426

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.