Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8413

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 2. 6. 2004

Výrobní číslo: 158867

Původní evidenční číslo: 6728

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 720 457 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 515 pá 20.7. 14:2521.7. 0:14 8412+8413
24 507 pá 20.7. 6:0720.7. 9:46 8412+8413
22 515 čt 19.7. 5:5219.7. 20:12 8412+8413
22 526 st 18.7. 5:4318.7. 10:07 8413+8412
22 515 út 17.7. 5:5217.7. 20:12 8413+8412
22 524 po 16.7. 6:1716.7. 20:23 8413+8412
17 515 pá 13.7. 4:1213.7. 9:15 8413+8412
22 519 st 11.7. 5:2512.7. 1:19 8413+8412
3+6 509 út 10.7. 14:1010.7. 21:35 8413+8412
17 515 út 10.7. 4:1210.7. 9:15 8413+8412
22 505 po 9.7. 4:259.7. 21:12 8413+8412
22 523 so 7.7. 4:457.7. 22:58 8413+8412
22 514 pá 6.7. 11:056.7. 23:49 8413+8412*Z
3+6 518 st 4.7. 13:185.7. 1:19 8413+8412
3+6 501 st 4.7. 4:584.7. 10:28 8413+8412
3+6 501 út 3.7. 14:183.7. 20:31 8413+8412
3+6 501 út 3.7. 4:583.7. 10:28 8413+8412
22 528 po 2.7. 4:453.7. 0:49 8413+8412
26 503 pá 29.6. 4:5529.6. 20:48 8413+8412
 7  507 čt 28.6. 15:1928.6. 21:48 8413+8412
22 522 st 27.6. 6:0927.6. 19:29 8413+8412
22 528 út 26.6. 6:0626.6. 18:16 8413+8412
22 513 po 25.6. 6:3925.6. 20:42 8413+8412
26 511 pá 22.6. 6:0422.6. 13:30 8413+8412*MU
26 503 čt 21.6. 4:5521.6. 20:48 8413+8412
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8176+8177
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.