Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8413

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 2. 6. 2004

Výrobní číslo: 158867

Původní evidenční číslo: 6728

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 782 714 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 509 čt 22.8. 5:5222.8. 23:00 8412+8413
2+91 551 ne 18.8. 21:0719.8. 4:48 8412+8413
22 509 pá 16.8. 5:5216.8. 23:00 8412+8413
15 511 čt 15.8. 5:5515.8. 21:11 8412+8413
15 511 st 14.8. 5:5514.8. 21:11 8412+8413
15 511 út 13.8. 5:5513.8. 21:11 8412+8413
 5  509 po 12.8. 15:0012.8. 20:45 8412+8413
 6  513 po 12.8. 5:3112.8. 11:12 8412+8413
 6  504 ne 11.8. 4:4612.8. 0:55 8412+8413
22 509 so 10.8. 7:0311.8. 1:04 8412+8413
22 506 pá 9.8. 15:0510.8. 0:49 8412+8413*Z
 8  505 čt 8.8. 5:198.8. 23:18 8412+8413
22 508 st 7.8. 5:427.8. 20:22 8412+8413
5+7 517 út 6.8. 14:076.8. 20:08 8412+8413
 6  513 út 6.8. 5:316.8. 11:12 8412+8413
14 503 pá 2.8. 6:152.8. 20:46 8412+8413
25 509 čt 1.8. 4:511.8. 21:19 8412+8413
24 507 st 31.7. 14:2731.7. 20:43 8412+8413
 6  513 st 31.7. 4:2631.7. 11:11 8412+8413
22 506 út 30.7. 5:2331.7. 0:43 8412+8413
 8  505 po 29.7. 5:1929.7. 23:18 8412+8413
26 505 ne 28.7. 4:5729.7. 0:43 8412+8413
 6  503 so 27.7. 6:4628.7. 0:55 8412+8413
22 508 pá 26.7. 5:4226.7. 20:22 8412+8413
 6  513 st 24.7. 15:1025.7. 0:35 8412+8413
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8351+8373

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.