Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8412

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Žižkov (od 1.9.2022)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 21. 5. 2004

Výrobní číslo: 157249

Původní evidenční číslo: 6698

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 921 577 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  802 čt 8.9. 7:458.9. 16:50 8412+8413*Z1+MU*1
10 809 st 7.9. 4:207.9. 18:28 8412+8413
 9  814 út 6.9. 6:177.9. 0:35 8412+8413
10 803 po 5.9. 5:445.9. 19:54 8412+8413
25 801 pá 2.9. 4:222.9. 21:02 8412+8413
 9  812 čt 1.9. 15:221.9. 22:32 8412+8413
26 512 st 31.8. 4:381.9. 0:27 8412+8413
 6  506 út 30.8. 4:2930.8. 22:21 8412+8413
 6  506 po 29.8. 4:2929.8. 22:21 8412+8413
26 543 ne 28.8. 9:0228.8. 23:10 8412+8413
14 505 so 27.8. 7:4427.8. 21:57 8412+8413
26 508 pá 26.8. 15:0826.8. 21:17 8412+8413
26 508 pá 26.8. 6:5626.8. 9:34 8412+8413
 6  506 st 24.8. 4:2924.8. 22:21 8412+8413
26 512 út 23.8. 4:3824.8. 0:27 8412+8413
 6  506 po 22.8. 4:2922.8. 22:21 8412+8413
26 503 ne 21.8. 10:3922.8. 0:48 8412+8413
11 505 so 20.8. 4:5420.8. 21:38 8412+8413
26 508 pá 19.8. 15:0819.8. 21:17 8412+8413
26 508 pá 19.8. 6:5619.8. 9:34 8412+8413
26 512 st 17.8. 4:3818.8. 0:27 8412+8413
 6  506 út 16.8. 4:2916.8. 22:21 8412+8413
26 512 po 15.8. 4:3816.8. 0:27 8412+8413
 6  506 ne 14.8. 4:4914.8. 22:02 8412+8413
22 508 so 13.8. 5:4914.8. 0:14 8412+8413
*Z1+MU = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8185+8184 a následně stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem před zast. Chmelnice ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.