Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8412

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 21. 5. 2004

Výrobní číslo: 157249

Původní evidenční číslo: 6698

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 823 522 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 113 čt 9.7. 5:489.7. 23:48 8412+8413
14 113 st 8.7. 5:038.7. 20:27 8412+8413
14 108 út 7.7. 5:477.7. 22:07 8412+8413
24 110 pá 3.7. 5:143.7. 20:14 8412+8413
14 108 čt 2.7. 5:472.7. 22:07 8412+8413
14 106 st 1.7. 5:331.7. 21:52 8412+8413
 5  104 út 30.6. 14:1830.6. 21:21 8412+8413
26 111 po 29.6. 6:3129.6. 20:45 8412+8413
 7  511 pá 26.6. 5:5726.6. 21:39 8412+8413
 3  511 čt 25.6. 4:3725.6. 20:06 8412+8413
17 507 st 24.6. 4:3225.6. 0:50 8412+8413
17 514 út 23.6. 5:3923.6. 23:30 8412+8413
17 507 po 22.6. 4:3223.6. 0:50 8412+8413
 3  507 so 20.6. 4:1720.6. 23:35 8412+8413
17 520 pá 19.6. 4:2220.6. 1:41 8412+8413
17 508 čt 18.6. 6:1718.6. 20:19 8412+8413
17 508 st 17.6. 6:1717.6. 20:19 8412+8413
 6  515 po 15.6. 4:5715.6. 10:40 8413+8412
 3  511 čt 11.6. 4:3711.6. 17:20 8413+8412*MU*1
 3  511 st 10.6. 4:3710.6. 20:06 8413+8412
 3  516 út 9.6. 14:3810.6. 1:24 8413+8412
 3  515 út 9.6. 6:079.6. 10:11 8413+8412
14 505 ne 7.6. 9:007.6. 21:32 8413+8412
14 505 so 6.6. 4:546.6. 21:32 8413+8412
17 505 pá 5.6. 5:516.6. 1:00 8413+8412
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda na Bílé labuti DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.