Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8408

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 28. 4. 2004

Výrobní číslo: 156290

Původní evidenční číslo: 6608

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 060 467 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 513 čt 4.7. 5:304.7. 16:45 8408+8409*MU
26 508 st 3.7. 5:023.7. 20:40 8408+8409
26 511 út 2.7. 5:452.7. 21:00 8408+8409*MU
22 513 po 1.7. 5:301.7. 22:24 8408+8409
26 505 pá 28.6. 7:1729.6. 0:06 8408+8409
26 511 čt 27.6. 5:2327.6. 19:27 8408+8409
22 506 st 26.6. 4:4427.6. 0:32 8408+8409
26 503 út 25.6. 7:0025.6. 23:46 8408+8409
 4  501 po 24.6. 14:4524.6. 20:12 8408+8409
33 509 po 24.6. 6:4224.6. 9:38 8408+8409
15 506 so 22.6. 7:2722.6. 21:35 8408+8409
 4  505 pá 21.6. 4:3921.6. 20:42 8408+8409
26 503 čt 20.6. 7:0020.6. 23:46 8408+8409
26 511 st 19.6. 5:2319.6. 19:27 8408+8409
22 515 út 18.6. 5:3018.6. 19:33 8408+8409
22 533 po 17.6. 4:3317.6. 21:54 8408+8409
 7  505 ne 16.6. 4:3516.6. 21:27 8408+8409
22 516 so 15.6. 7:5516.6. 0:33 8408+8409
3+26 501 pá 14.6. 4:2615.6. 0:46 8408+8409
22 531 čt 13.6. 16:0114.6. 0:13 8408+8409
22 526 čt 13.6. 6:0413.6. 8:56 8408+8409
 7  518 st 12.6. 4:3613.6. 0:34 8408+8409
22 533 út 11.6. 4:3311.6. 21:54 8408+8409
22 509 po 10.6. 6:4411.6. 0:16 8408+8409
6+14 512 pá 7.6. 5:147.6. 21:00 8408+8409
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.