Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8408

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Žižkov (od 21.6.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 28. 4. 2004

Výrobní číslo: 156290

Původní evidenční číslo: 6608

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 997 631 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  813 pá 24.3. 15:1224.3. 19:10 8408+8409
 9  802 čt 23.3. 6:0123.3. 21:52 8408+8409
 9  805 st 22.3. 15:1023.3. 0:12 8408+8409
25 804 út 21.3. 16:0521.3. 23:25 8408+8409*Z1
25 810 po 20.3. 5:1320.3. 22:10 8408+8409
25 810 pá 17.3. 5:1317.3. 22:10 8408+8409
 9  830 čt 16.3. 5:0117.3. 0:16 8408+8409
 8  805 st 15.3. 5:0915.3. 21:11 8408+8409
25 802 út 14.3. 6:0114.3. 23:11 8408+8409
 4  813 po 13.3. 15:1213.3. 19:10 8408+8409
 4  811 po 13.3. 6:0313.3. 9:52 8408+8409
10 802 pá 10.3. 6:2510.3. 7:28 8408+8409*MU
10 815 čt 9.3. 6:009.3. 19:11 8408+8409
 4  812 st 8.3. 15:048.3. 19:02 8408+8409
 4  810 st 8.3. 5:518.3. 9:42 8408+8409
10 802 út 7.3. 6:257.3. 19:41 8408+8409
10 815 po 6.3. 6:006.3. 19:11 8408+8409
25 810 pá 3.3. 5:173.3. 22:06 8408+8409
 8  808 čt 2.3. 5:582.3. 21:37 8408+8409
 8  810 st 1.3. 6:161.3. 23:49 8408+8409
 4  813 út 28.2. 15:1228.2. 19:10 8408+8409
10 805 út 28.2. 4:4028.2. 6:00 8408+8409*MU
25 802 po 27.2. 6:0627.2. 23:06 8408+8409
 9  827 pá 24.2. 5:4224.2. 18:57 8408+8409
 9  816 čt 23.2. 6:5823.2. 20:20 8408+8409
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8226+8215
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.