Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8408

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 28. 4. 2004

Výrobní číslo: 156290

Původní evidenční číslo: 6608

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 871 661 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 505 pá 27.11. 5:4927.11. 18:52 8408+8557
22 509 čt 26.11. 6:0826.11. 23:19 8408+8557
22 509 st 25.11. 6:0825.11. 23:19 8408+8557
15 510 út 24.11. 6:0924.11. 18:55 8408+8557
26 516 po 23.11. 4:5423.11. 21:38 8408+8557
15 505 ne 22.11. 6:0222.11. 21:56 8408+8557
11 508 so 21.11. 4:0321.11. 22:59 8408+8557
22 519 pá 20.11. 5:2120.11. 22:14 8408+8557
24 509 čt 19.11. 6:3719.11. 19:32 8408+8557
22 529 st 18.11. 6:4118.11. 20:58 8408+8557
22 529 po 16.11. 6:4116.11. 20:58 8408+8557
15 504 pá 13.11. 5:0213.11. 19:45 8408+8557
26 516 čt 12.11. 4:5412.11. 21:38 8408+8557
22 507 st 11.11. 5:5111.11. 19:43 8408+8557
24 510 út 10.11. 9:0010.11. 19:42 8408+8557*Z
 6  510 po 9.11. 4:419.11. 19:57 8408+8557
22 513 ne 8.11. 5:208.11. 23:08 8408+8557
15 501 so 7.11. 6:027.11. 20:41 8408+8557
24 510 pá 6.11. 6:476.11. 19:42 8408+8557
15 510 čt 5.11. 6:095.11. 18:55 8408+8557
15 504 st 4.11. 5:024.11. 19:45 8408+8557
15 506 út 3.11. 5:223.11. 21:56 8408+8557
24 506 po 2.11. 6:062.11. 19:02 8408+8557
15 509 pá 30.10. 5:5830.10. 18:45 8408+8557
1+96 562 čt 29.10. 23:0030.10. 5:16 8408*Z1
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8272+8576
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8388

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.