Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8408

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 28. 4. 2004

Výrobní číslo: 156290

Původní evidenční číslo: 6608

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 820 001 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  512 po 18.11. 15:5718.11. 18:11 8408+8409
 6  508 po 18.11. 7:0918.11. 9:23 8408+8409
16 512 pá 15.11. 5:1215.11. 19:48 8408+8409
22 524 čt 14.11. 5:3814.11. 22:28 8408+8409
22 503 st 13.11. 6:1114.11. 0:08 8408+8409
26 501 út 12.11. 14:1712.11. 20:19 8408+8409
 4  511 út 12.11. 6:4412.11. 10:23 8408+8409
2+91 551 po 11.11. 19:0012.11. 4:49 8408
7+91 557 ne 10.11. 22:0111.11. 4:30 8408
25+92 552 so 9.11. 21:2510.11. 5:30 8408
25+97 563 pá 8.11. 23:099.11. 5:48 8408
 4  510 pá 8.11. 13:198.11. 18:35 8408+8152
 4  504 pá 8.11. 6:288.11. 10:03 8408+8152
 4  512 čt 7.11. 15:157.11. 18:52 8408+8152
 4  512 čt 7.11. 6:037.11. 9:39 8408+8152
22 507 st 6.11. 5:566.11. 19:03 8273+8408
27 508 út 5.11. 6:025.11. 23:24 8273+8408
26 504 po 4.11. 4:554.11. 20:37 8273+8408
26 502 ne 3.11. 4:404.11. 1:00 8273+8408
 6  505 so 2.11. 4:463.11. 0:21 8273+8408
22 513 pá 1.11. 6:391.11. 20:29 8273+8408
22 518 čt 31.10. 12:1031.10. 18:30 8273+8408*Z
22 503 st 30.10. 6:1130.10. 17:00 8407+8408*MU
22 522 út 29.10. 6:0829.10. 19:50 8407+8408
16 506 ne 27.10. 5:0327.10. 21:28 8407+8408
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8388+8399
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.