Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8408

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Žižkov (od 21.6.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 28. 4. 2004

Výrobní číslo: 156290

Původní evidenční číslo: 6608

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 980 606 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  812 út 6.12. 6:247.12. 0:09 8408+8409
 8  805 po 5.12. 5:145.12. 17:20 8408+8409*MU
22 824 pá 2.12. 5:472.12. 20:38 8408+8409
 6  808 čt 1.12. 5:341.12. 22:02 8408+8409
10 804 st 30.11. 15:111.12. 0:26 8408+8409
 4  809 st 30.11. 6:5630.11. 9:10 8408+8409
13 801 út 29.11. 5:1829.11. 19:49 8408+8409
22 816 po 28.11. 5:1728.11. 19:53 8408+8409
15 805 pá 25.11. 5:0426.11. 0:23 8408+8409
 8  805 čt 24.11. 5:1424.11. 21:06 8408+8409
25 814 st 23.11. 4:3523.11. 22:37 8408+8409
10 816 út 22.11. 5:2323.11. 0:26 8408+8409
 9  827 po 21.11. 5:4221.11. 18:57 8408+8409
10 806 pá 18.11. 6:3819.11. 0:06 8408+8409
 4  811 st 16.11. 14:5616.11. 18:54 8408+8409
 4  810 st 16.11. 5:5116.11. 9:42 8408+8409
 4  813 út 15.11. 15:1215.11. 19:10 8408+8166
 4  810 út 15.11. 5:5115.11. 9:42 8408+8166
15 801 po 14.11. 6:2614.11. 19:38 8408+8166
 4  808 pá 11.11. 14:3211.11. 18:30 8408+8166
 4  812 pá 11.11. 6:1411.11. 10:00 8408+8166
 9  827 čt 10.11. 5:4210.11. 18:57 8408+8166
10 803 st 9.11. 5:449.11. 19:54 8408+8166
 6  801 út 8.11. 5:018.11. 23:48 8408+8166
 9  812 po 7.11. 4:438.11. 0:31 8408+8166
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.