Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8409

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 13. 5. 2004

Výrobní číslo: 157128

Původní evidenční číslo: 6624

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 841 556 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 505 st 1.4. 5:251.4. 19:59 8409+8408
22 506 út 31.3. 5:1731.3. 20:42 8409+8408
26 504 po 30.3. 4:4030.3. 22:29 8409+8408
 6  507 ne 29.3. 5:0630.3. 0:15 8409+8408
22 523 so 28.3. 4:4528.3. 22:58 8409+8408
25 514 pá 27.3. 5:1127.3. 21:28 8409+8408
22 506 čt 26.3. 11:3026.3. 20:42 8409+8408*Z
26 502 čt 26.3. 4:2026.3. 7:20 8409+8408*MU
26 504 st 25.3. 4:4025.3. 22:34 8409+8408
26 504 út 24.3. 4:4024.3. 22:34 8409+8408
26 508 po 23.3. 6:1523.3. 9:39 8409+8408
15 506 pá 20.3. 6:4320.3. 19:57 8409+8408
22 508 čt 19.3. 6:4119.3. 19:58 8409+8408
14 512 st 18.3. 5:2818.3. 18:56 8409+8408
 8  507 út 17.3. 4:0817.3. 21:49 8409+8408
14 507 po 16.3. 6:5316.3. 23:49 8409+8408
 4  503 pá 13.3. 13:5913.3. 19:22 8409+8408
26 501 pá 13.3. 4:3913.3. 10:24 8409+8408
22 508 čt 12.3. 6:4312.3. 19:57 8409+8408
25 514 st 11.3. 5:2611.3. 22:18 8409+8408
26 504 út 10.3. 4:5510.3. 20:37 8409+8408
26 503 po 9.3. 6:429.3. 23:48 8409+8408
14 512 pá 6.3. 5:286.3. 20:15 8409+8408
14 515 čt 5.3. 5:495.3. 22:50 8409+8408
26 516 st 4.3. 6:145.3. 1:00 8409+8408
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8393+8394
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.