Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8392

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Pankrác (od 7.6.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 5. 12. 2003

Výrobní číslo: 157153

Původní evidenční číslo: 6649

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 980 430 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 412 út 6.12. 7:156.12. 19:53 8393+8392
24 404 po 5.12. 9:305.12. 19:00 8393+8392*Z1
17 424 po 5.12. 6:295.12. 9:12 8393+8392
11 411 pá 2.12. 21:203.12. 0:08 8393+8392*Z2
18 412 pá 2.12. 7:152.12. 19:53 8393+8392
13 403 čt 1.12. 5:011.12. 19:18 8393+8392
24 405 st 30.11. 5:4530.11. 20:19 8393+8392
18 412 út 29.11. 7:1529.11. 19:53 8393+8392
1+93 453 ne 27.11. 20:1228.11. 4:59 8392
19+98 457 so 26.11. 22:4427.11. 5:08 8392
1+93 453 pá 25.11. 21:2126.11. 4:59 8392
1+96 463 čt 24.11. 22:2025.11. 5:09 8392
1+96 463 st 23.11. 22:2024.11. 5:09 8392
1+96 463 út 22.11. 22:2023.11. 5:09 8392
1+93 453 po 21.11. 21:2122.11. 4:59 8392
19+98 457 ne 20.11. 22:4421.11. 5:08 8392
1+96 463 so 19.11. 22:2620.11. 5:09 8392
19+95 464 pá 18.11. 22:2419.11. 4:56 8392
1+96 463 čt 17.11. 22:2618.11. 5:09 8392
1+93 452 st 16.11. 20:1217.11. 4:29 8392
2+92 454 út 15.11. 14:5816.11. 5:14 8392
 2  407 út 15.11. 6:5315.11. 9:27 8392
13 406 po 14.11. 6:0914.11. 20:41 8392
13 403 pá 11.11. 15:1311.11. 18:39 8392
 2  407 pá 11.11. 6:5311.11. 9:27 8392
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8406+8407
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8390+8391

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.