Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8392

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 5. 12. 2003

Výrobní číslo: 157153

Původní evidenční číslo: 6649

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 817 493 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 521 st 13.11. 5:5914.11. 0:42 8392+8553
 8  509 út 12.11. 14:0612.11. 19:02 8392+8553
 8  509 út 12.11. 5:1712.11. 10:13 8392+8553
22 519 po 11.11. 4:2412.11. 0:09 8392+8393
16 504 ne 10.11. 10:1311.11. 1:18 8392+8393
25 509 so 9.11. 7:229.11. 20:48 8392+8393
14 502 pá 8.11. 5:248.11. 20:10 8392+8393
25 502 čt 7.11. 5:558.11. 1:10 8392+8393
22 528 st 6.11. 6:056.11. 18:16 8392+8393
25 514 út 5.11. 5:265.11. 22:18 8392+8393
22 503 po 4.11. 6:115.11. 0:08 8392+8393
 8  509 pá 1.11. 14:061.11. 19:02 8392+8393
 8  509 pá 1.11. 5:171.11. 10:13 8392+8393
26 509 čt 31.10. 23:101.11. 1:00 8392+8393*Z
26 111 čt 31.10. 21:4031.10. 23:10 8392+8393*Z
26 509 čt 31.10. 15:2631.10. 21:40 8392+8393*MU
 4  506 čt 31.10. 6:1831.10. 9:07 8392+8393
26 501 st 30.10. 14:1730.10. 20:19 8392+8393
22 512 st 30.10. 5:4330.10. 10:06 8392+8393
 8  504 út 29.10. 5:5830.10. 0:33 8392+8393
26 504 so 26.10. 4:3926.10. 22:41 8392+8393
22 525 pá 25.10. 5:5325.10. 22:53 8392+8393
 8  514 čt 24.10. 14:4425.10. 1:33 8392+8393
 8  514 čt 24.10. 4:4824.10. 9:42 8392+8393
22 535 st 23.10. 14:2624.10. 0:49 8392+8393
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9082
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.