Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8392

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 5. 12. 2003

Výrobní číslo: 157153

Původní evidenční číslo: 6649

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 705 309 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 502 so 20.1. 5:2920.1. 23:08 8393+8392
22 520 pá 19.1. 4:2419.1. 23:24 8393+8392
22 520 čt 18.1. 4:2418.1. 23:24 8393+8392
7 502 st 17.1. 6:4717.1. 22:45 8393+8392
22 518 út 16.1. 4:0516.1. 18:30 8393+8392
22 537 po 15.1. 6:5016.1. 0:43 8393+8392
5 507 pá 12.1. 5:5312.1. 20:21 8393+8392
5 507 st 10.1. 5:5310.1. 20:21 8393+8392
6 509 út 9.1. 5:2110.1. 0:41 8393+8392
22 528 po 8.1. 4:459.1. 0:49 8393+8392
26 508 ne 7.1. 4:207.1. 21:54 8393+8392
22 501 so 6.1. 16:157.1. 0:23 8393+8392*Z
26 501 pá 5.1. 5:095.1. 21:19 8393+8392
6 504 čt 4.1. 4:415.1. 0:01 8393+8392
24 507 st 3.1. 6:083.1. 9:46 8393+8392
22 509 út 2.1. 6:123.1. 0:08 8393+8392
Rok 2017
26 509 so 23.12. 4:4023.12. 21:54 8393+8392
22 516 pá 22.12. 6:2422.12. 23:49 8393+8392
22 536 čt 21.12. 6:4621.12. 19:27 8393+8392
7 508 st 20.12. 5:3520.12. 21:45 8393+8392
22 506 út 19.12. 5:1819.12. 19:42 8393+8392
5 506 po 18.12. 5:3119.12. 0:40 8393+8392
7+16 532 ne 17.12. 12:1918.12. 1:18 8393+8392
22 525 pá 15.12. 5:5315.12. 20:20 8393+8392
22 519 čt 14.12. 6:4915.12. 0:09 8393+8392
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8406+8407

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.