Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8392

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Pankrác (od 7.6.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 5. 12. 2003

Výrobní číslo: 157153

Původní evidenční číslo: 6649

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 944 280 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
1+93 453 pá 24.6. 20:1225.6. 4:59 8392
7+99 463 čt 23.6. 22:4224.6. 5:36 8392
21 404 čt 23.6. 14:4723.6. 19:12 8436+8392
17 424 čt 23.6. 6:5523.6. 9:44 8436+8392
1+96 463 st 22.6. 22:2123.6. 5:12 8392
11 405 st 22.6. 14:4022.6. 19:42 8392+8416
 3  407 st 22.6. 4:1222.6. 9:45 8392+8416
17 426 út 21.6. 6:0322.6. 1:25 8392+8416
18 412 po 20.6. 7:1520.6. 19:53 8392+8416
6+94 461 ne 19.6. 21:5020.6. 5:22 8392
2+91 452 so 18.6. 7:3719.6. 5:04 8392
 2  412 pá 17.6. 15:3117.6. 20:10 8392
 2  412 pá 17.6. 6:1117.6. 8:39 8392
2+91 452 čt 16.6. 5:2617.6. 5:04 8392
1+93 453 st 15.6. 20:1216.6. 4:59 8392
19+98 457 ne 24.4. 22:4425.4. 5:08 8392
19+95 464 so 23.4. 22:2424.4. 4:56 8392
1+96 463 pá 22.4. 22:2123.4. 5:12 8392
15+91 453 čt 21.4. 20:4322.4. 5:34 8392
19+95 464 st 20.4. 22:2421.4. 4:56 8392
13 402 st 20.4. 6:4120.4. 19:54 8392
13 404 út 19.4. 15:1319.4. 21:50 8392
13 404 út 19.4. 7:1319.4. 9:05 8392
 2  402 po 18.4. 10:1218.4. 22:01 8392
 2  402 ne 17.4. 10:1217.4. 22:01 8392


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.