Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8392

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 5. 12. 2003

Výrobní číslo: 157153

Původní evidenční číslo: 6649

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 803 393 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13+95 557 ne 18.8. 20:1319.8. 4:39 8392+8393
 6  505 so 17.8. 7:5117.8. 21:54 8392+8393
 6  504 pá 16.8. 6:0216.8. 20:26 8392+8393
24 513 čt 15.8. 13:5615.8. 20:26 8392+8393
24 513 čt 15.8. 5:4715.8. 10:06 8392+8393
22 508 st 14.8. 5:4214.8. 20:22 8392+8393
22 702 út 13.8. 5:3013.8. 6:40 8392+8393*Z
22 506 po 12.8. 5:2313.8. 0:43 8392+8393
15 507 ne 11.8. 6:0211.8. 22:33 8392+8393
14 504 so 10.8. 4:3110.8. 22:54 8392+8393
22 513 pá 9.8. 6:289.8. 23:50 8392+8393
25 513 po 5.8. 5:255.8. 17:00 8392+8393*MU
14 503 ne 4.8. 4:315.8. 0:14 8392+8393
26 508 so 3.8. 7:473.8. 23:10 8392+8393
16 502 pá 2.8. 5:113.8. 0:26 8392+8393
22 508 st 31.7. 5:4231.7. 20:22 8392+8393
16 502 út 30.7. 5:1131.7. 0:26 8392+8393
 6  511 po 29.7. 6:0029.7. 23:35 8392+8393
 6  505 ne 28.7. 4:4628.7. 23:59 8392+8393
14 506 so 27.7. 4:5127.7. 23:24 8392+8393
25 513 pá 26.7. 5:2526.7. 22:29 8392+8393
22 508 čt 25.7. 5:4225.7. 20:22 8392+8393
22 509 st 24.7. 6:1225.7. 0:08 8392+8393
 7  511 út 23.7. 14:5823.7. 20:59 8392+8393
15 501 út 23.7. 6:0823.7. 10:09 8392+8393
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8366+8341
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.