Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8392

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 5. 12. 2003

Výrobní číslo: 157153

Původní evidenční číslo: 6649

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 846 360 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  116 pá 26.6. 6:4726.6. 9:49 8389+8392
14 117 čt 25.6. 5:0325.6. 10:33 8389+8392
 6  107 st 24.6. 5:1724.6. 20:43 8389+8392
25 114 út 23.6. 5:5723.6. 19:57 8389+8392
25 114 po 22.6. 5:5722.6. 19:57 8389+8392
14 114 pá 19.6. 5:2919.6. 20:27 8389+8392
14 117 čt 18.6. 5:0318.6. 10:33 8389+8392
 6  108 st 17.6. 5:2617.6. 20:53 8389+8392
 6  110 út 16.6. 5:5016.6. 20:36 8389+8392
 6  107 po 15.6. 5:1715.6. 20:43 8389+8392
22 121 pá 12.6. 4:4812.6. 23:41 8389+8392
26 106 čt 11.6. 6:0112.6. 0:18 8389+8392
22 102 st 10.6. 5:2211.6. 0:31 8389+8392
 6  114 út 9.6. 5:099.6. 10:21 8389+8392
 6  107 po 8.6. 5:178.6. 20:43 8389+8392
26 106 pá 5.6. 6:016.6. 0:18 8389+8392
 6  107 čt 4.6. 5:174.6. 20:43 8389+8392
26 106 st 3.6. 9:304.6. 0:18 8389+8392*Z
26 115 út 2.6. 7:032.6. 9:17 8389+8392
25 119 po 1.6. 6:241.6. 10:46 8389+8392
26 113 pá 29.5. 5:2029.5. 9:57 8389+8392
16 109 čt 28.5. 6:5828.5. 19:57 8389+8392
 5  113 st 27.5. 6:5127.5. 10:14 8389+8392
16 109 pá 22.5. 6:5822.5. 19:57 8389+8392
 8  113 čt 21.5. 5:1021.5. 10:27 8389+8392
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8372+8364

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.