Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8392

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 5. 12. 2003

Výrobní číslo: 157153

Původní evidenční číslo: 6649

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 099 946 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 102 so 24.5. 6:0625.5. 0:49 8384+8392
12 101 pá 23.5. 6:2323.5. 19:42 8384+8392
12 101 čt 22.5. 6:2322.5. 19:42 8384+8392
12 101 st 21.5. 6:2321.5. 19:42 8384+8392
12 111 út 20.5. 15:3120.5. 21:50 8384+8392
 8  105 po 19.5. 5:2319.5. 19:00 8384+8392
 8  110 pá 16.5. 6:1117.5. 0:10 8384+8392
12 105 čt 15.5. 4:2215.5. 23:49 8384+8392
 8  112 st 14.5. 4:4315.5. 0:30 8384+8392
 5  103 út 13.5. 5:5714.5. 0:35 8384+8392
12 105 po 12.5. 4:2212.5. 23:49 8384+8392
12 106 ne 11.5. 5:2612.5. 1:10 8384+8392
12 112 so 10.5. 5:2611.5. 0:49 8384+8392
12 101 pá 9.5. 4:229.5. 19:34 8384+8392
12 102 čt 8.5. 6:069.5. 0:49 8384+8392
15 106 st 7.5. 6:087.5. 19:53 8384+8392
 8  102 út 6.5. 6:586.5. 22:50 8384+8392
 5  106 po 5.5. 4:235.5. 18:38 8384+8392
12 110 pá 2.5. 18:003.5. 0:29 8384+8392*Z1
12 111 čt 1.5. 8:422.5. 0:10 8384+8392
 8  102 st 30.4. 8:5530.4. 22:50 8384+8392*Z2
 8  112 út 29.4. 4:4330.4. 0:30 8384+8392
10 120 po 28.4. 6:2728.4. 19:52 8384+8392
 5  112 pá 25.4. 5:3125.4. 21:28 8384+8392
12 103 čt 24.4. 6:2924.4. 20:15 8384+8392
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8457+8455
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8503+8502

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.