Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8392

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Pankrác (od 8.2.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 5. 12. 2003

Výrobní číslo: 157153

Původní evidenční číslo: 6649

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 873 870 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  401 po 1.3. 5:001.3. 21:09 8375+8392
15 402 pá 26.2. 6:1126.2. 21:02 8375+8392
 4  410 čt 25.2. 15:4325.2. 19:33 8375+8392
 4  409 út 23.2. 15:3323.2. 17:30 8386+8392*MU
12 405 po 22.2. 4:4522.2. 20:33 8386+8392
20 406 pá 19.2. 4:3119.2. 23:18 8386+8392
12 412 čt 18.2. 5:5418.2. 21:47 8386+8392
15 402 st 17.2. 6:1117.2. 21:02 8386+8392
 4  406 út 16.2. 15:0416.2. 18:53 8386+8392
 4  410 út 16.2. 6:4316.2. 10:33 8386+8392
 4  409 po 15.2. 15:3315.2. 19:23 8386+8392
 4  410 po 15.2. 6:4315.2. 10:53 8386+8392
 4  408 pá 12.2. 15:2412.2. 19:13 8386+8392
 4  409 pá 12.2. 6:3412.2. 10:23 8386+8392
15 406 čt 11.2. 4:5711.2. 22:26 8386+8392
15 407 st 10.2. 5:1110.2. 22:40 8386+8392
15 402 út 9.2. 6:119.2. 21:02 8386+8392
15 402 po 8.2. 6:118.2. 21:02 8386+8392
22 502 pá 5.2. 5:565.2. 20:13 8376+8392
26 508 čt 4.2. 6:234.2. 20:25 8376+8392
22 509 út 2.2. 5:012.2. 19:32 8376+8392
24 505 pá 29.1. 5:4929.1. 18:52 8376+8392
 8  512 čt 28.1. 4:4828.1. 19:49 8376+8392
22 517 st 27.1. 4:4227.1. 22:21 8376+8392
22 507 út 26.1. 5:5326.1. 22:51 8376+8392
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.