Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8392

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 5. 12. 2003

Výrobní číslo: 157153

Původní evidenční číslo: 6649

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 863 490 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 513 pá 27.11. 5:0327.11. 20:30 8376+8392
22 515 čt 26.11. 4:3426.11. 21:44 8376+8392
24 511 st 25.11. 6:5725.11. 19:52 8376+8392
7+91 555 út 24.11. 19:1625.11. 4:49 8392
11+93 563 po 23.11. 20:0824.11. 4:59 8392
13+97 565 ne 22.11. 8:2223.11. 5:18 8392
13 503 so 21.11. 8:2821.11. 20:43 8392
22 521 pá 20.11. 5:3920.11. 19:30 8378+8392
22 521 čt 19.11. 5:3919.11. 19:30 8378+8392
26 505 st 18.11. 5:5518.11. 22:39 8378+8392
22 515 po 16.11. 6:0016.11. 21:44 8378+8392*Z
 8  503 ne 15.11. 9:3815.11. 22:33 8378+8392
26 503 so 14.11. 4:2014.11. 21:22 8378+8392
22 521 pá 13.11. 5:3913.11. 19:30 8378+8392
22 515 čt 12.11. 4:3412.11. 21:44 8378+8392
15 507 st 11.11. 5:3611.11. 22:15 8378+8392
26 516 út 10.11. 4:5410.11. 21:38 8378+8392
24 511 po 9.11. 6:579.11. 19:52 8378+8392
26 510 ne 8.11. 9:018.11. 20:22 8378+8392
 6  509 so 7.11. 5:017.11. 21:54 8378+8392
22 523 pá 6.11. 5:536.11. 22:30 8378+8392
15 507 st 4.11. 5:364.11. 22:15 8378+8392
22 510 út 3.11. 6:203.11. 20:11 8378+8392
 8  501 po 2.11. 4:482.11. 19:49 8378+8392
26 507 ne 1.11. 5:211.11. 22:22 8378+8392
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8173+8556

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.