Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8270

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 29. 5. 2009

Výrobní číslo: 078/2008

Původní evidenční číslo: 6954

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 633 486 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 502 po 18.11. 4:4518.11. 23:58 8270+8549
 6  502 ne 17.11. 4:4318.11. 0:21 8270+8549
22 503 so 16.11. 21:1517.11. 0:42 8270+8549*Z
22 522 pá 15.11. 6:0815.11. 19:50 8270+8549
26 509 čt 14.11. 15:2615.11. 1:00 8270+8549
 4  501 čt 14.11. 6:0914.11. 9:47 8270+8549
 8  503 st 13.11. 4:0814.11. 0:13 8270+8549
22 504 út 12.11. 4:4413.11. 0:22 8270+8549
13 504 po 11.11. 6:5211.11. 20:12 8270
13 505 ne 10.11. 7:2210.11. 21:57 8270
 2  502 so 9.11. 5:099.11. 20:32 8270
 2  503 pá 8.11. 6:008.11. 20:16 8270
 2  509 čt 7.11. 4:537.11. 21:16 8270
 2  505 st 6.11. 5:116.11. 21:26 8270
13 510 út 5.11. 6:125.11. 19:35 8270
13 510 po 4.11. 6:124.11. 19:35 8270
13 504 ne 3.11. 7:433.11. 22:30 8270
13 506 so 2.11. 9:262.11. 20:27 8270
13 510 pá 1.11. 6:121.11. 19:35 8270
13 508 čt 31.10. 7:1931.10. 20:57 8270
 6  504 po 28.10. 4:4629.10. 0:55 8270+8404
22 513 ne 27.10. 8:3728.10. 1:19 8270+8404
22 505 pá 25.10. 4:5926.10. 1:19 8270+8404
 8  513 čt 24.10. 5:2925.10. 1:13 8270+8404
 6  505 pá 9.8. 4:469.8. 7:27 8270+8578*MU*1
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8267+8577
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = Nehoda s os. vozem + vykolejení, Nuselské schody

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.