Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8270

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 29. 5. 2009

Výrobní číslo: 078/2008

Původní evidenční číslo: 6954

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 837 426 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 501 dnes 5:3326.3. 0:13 8270+8564
22 527 pá 24.3. 4:3525.3. 0:36 8270+8564
22 525 čt 23.3. 4:3924.3. 0:13 8270+8564
13+97 577 čt 9.3. 6:2810.3. 4:21 8270
13+97 577 út 7.3. 6:288.3. 4:21 8270
13+97 577 ne 5.3. 10:466.3. 4:21 8270
13+92 572 so 4.3. 0:254.3. 5:32 8270*Z1
13+97 577 čt 2.3. 6:283.3. 4:21 8270
13 505 st 1.3. 5:471.3. 18:48 8270
13 505 út 28.2. 5:4728.2. 18:48 8270
13+97 577 ne 26.2. 10:4627.2. 4:21 8270
13+94 574 pá 24.2. 5:5825.2. 5:23 8270
13+94 574 čt 23.2. 5:5823.2. 15:00 8270*MU
13+94 574 ne 19.2. 8:0120.2. 5:23 8270
13+94 574 pá 17.2. 5:5818.2. 5:23 8270
13 505 čt 16.2. 5:4716.2. 18:48 8270
13+94 574 út 14.2. 5:5815.2. 5:23 8270
13+94 574 ne 12.2. 8:0113.2. 5:23 8270
13+97 577 pá 10.2. 6:1811.2. 4:21 8270
13 501 čt 9.2. 5:569.2. 19:08 8270
13 502 st 8.2. 6:078.2. 19:18 8270
13 501 út 7.2. 5:567.2. 19:08 8270
13 501 po 6.2. 5:566.2. 19:08 8270
13+92 572 so 4.2. 7:415.2. 5:31 8270
13 502 pá 3.2. 6:073.2. 19:18 8270
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8273
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.