Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8270

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 29. 5. 2009

Výrobní číslo: 078/2008

Původní evidenční číslo: 6954

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 650 286 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 517 út 29.9. 6:5429.9. 10:29 8270+8575
24 508 pá 25.9. 6:2725.9. 19:22 8270+8575
26 513 čt 24.9. 4:2125.9. 0:19 8270+8575
22 532 st 23.9. 7:0524.9. 0:20 8270+8575
24 515 út 22.9. 7:1522.9. 9:21 8270+8575
24 515 po 21.9. 7:1521.9. 9:21 8270+8575
22 520 čt 17.9. 6:1417.9. 10:18 8270+8575
24 510 út 15.9. 6:2915.9. 20:24 8270+8575
24 507 po 14.9. 6:1014.9. 19:53 8270+8575
 6  507 ne 13.9. 10:0914.9. 0:46 8270+8575
26 505 so 12.9. 5:2112.9. 21:52 8270+8575
22 532 pá 11.9. 7:0512.9. 0:20 8270+8575
26 520 čt 10.9. 5:5610.9. 9:09 8270+8575
15 508 st 9.9. 18:3010.9. 0:15 8270+8575*Z
22 535 st 9.9. 6:599.9. 9:27 8270+8575
26 514 út 8.9. 7:308.9. 21:22 8270+8575*Z1
22 518 ne 6.9. 4:257.9. 0:29 8270+8575
22 518 so 5.9. 4:256.9. 0:29 8270+8575
15 508 pá 4.9. 5:485.9. 0:15 8270+8575
22 529 čt 3.9. 6:483.9. 21:14 8270+8575
22 515 st 2.9. 4:453.9. 0:48 8270+8575
22 515 út 1.9. 4:452.9. 0:48 8270+8575
22 503 po 31.8. 5:321.9. 1:18 8270+8575
22 503 so 29.8. 6:2030.8. 0:20 8270+8575
 6  502 ne 12.1. 5:2113.1. 0:15 8270+8576
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9411
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8171+8571

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.