Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8270

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 29. 5. 2009

Výrobní číslo: 078/2008

Původní evidenční číslo: 6954

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 671 766 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  501 po 25.1. 5:3125.1. 20:34 8270+8575
25 507 ne 24.1. 4:3124.1. 20:16 8270+8575
 6  506 so 23.1. 5:0823.1. 22:01 8270+8575
15 509 pá 22.1. 5:5922.1. 18:45 8270+8575
 6  501 čt 21.1. 5:3121.1. 20:34 8270+8575
24 508 st 20.1. 6:2720.1. 19:22 8270+8575
24 511 po 18.1. 6:5718.1. 19:52 8270+8575
26 506 čt 14.1. 6:0514.1. 22:58 8270+8575
 8  505 st 13.1. 5:2013.1. 22:33 8270+8575
22 501 út 12.1. 5:4112.1. 23:08 8270+8575
22 501 po 11.1. 5:4111.1. 23:08 8270+8575
22 506 ne 10.1. 4:2510.1. 22:41 8270+8575
22 504 so 9.1. 7:159.1. 22:08 8270+8575
Rok 2020
26 512 st 30.12. 4:2130.12. 7:20 8270+8575*MU
22 516 út 29.12. 4:2529.12. 21:59 8270+8575
22 520 po 28.12. 5:0128.12. 21:50 8270+8575
22 505 ne 27.12. 9:1427.12. 22:21 8270+8575
 6  507 so 26.12. 4:4126.12. 22:20 8270+8575
22 508 pá 25.12. 9:5925.12. 23:19 8270+8575
22 504 čt 24.12. 7:1524.12. 17:04 8270+8575
 2  504 st 23.12. 5:0523.12. 22:42 8270+8575
22 516 út 22.12. 4:2522.12. 21:59 8270+8575
26 506 po 21.12. 6:0521.12. 22:58 8270+8575
 6  509 ne 20.12. 5:0120.12. 21:54 8270+8575
 6  506 so 19.12. 5:0819.12. 22:01 8270+8575
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.