Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8270

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 29. 5. 2009

Výrobní číslo: 078/2008

Původní evidenční číslo: 6954

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 584 228 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  514 po 15.10. 15:1915.10. 21:48 8270+8570
 7  514 po 15.10. 5:5115.10. 10:05 8270+8570
 7  505 ne 14.10. 4:1814.10. 21:33 8270+8570
22 521 so 13.10. 4:0514.10. 1:20 8270+8570
22 503 pá 12.10. 6:1113.10. 0:08 8270+8570
22 523 čt 11.10. 5:2212.10. 1:20 8270+8570
26 513 út 9.10. 6:0410.10. 1:00 8270+8570
26 501 po 8.10. 4:208.10. 23:48 8270+8570
22 510 ne 7.10. 4:248.10. 0:23 8270+8570
22 511 so 6.10. 7:337.10. 0:08 8270+8570
 5  514 pá 5.10. 4:255.10. 18:30 8270+8570
22 533 čt 4.10. 6:275.10. 0:30 8270+8570
 5  503 st 3.10. 5:034.10. 0:40 8270+8570
 7  514 út 2.10. 15:192.10. 21:48 8270+8570
 6  512 út 2.10. 5:402.10. 10:03 8270+8570
 5  503 po 1.10. 5:032.10. 0:40 8270+8570
22 512 ne 30.9. 10:481.10. 0:43 8270+8570
 6  509 so 29.9. 5:0129.9. 22:42 8270+8570
26 501 pá 28.9. 19:2529.9. 0:40 8270+8570*Z
26 502 pá 28.9. 4:2028.9. 16:20 8270+8570*MU
22 520 čt 27.9. 4:2427.9. 23:24 8270+8570
15 504 st 26.9. 5:0226.9. 22:52 8270+8570
26 505 út 25.9. 9:3025.9. 20:48 8270+8570*Z1
 6  512 pá 21.9. 15:5721.9. 18:11 8270+8570
 5  515 pá 21.9. 5:1021.9. 10:29 8270+8570
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8266+8566
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8380+8385

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.