Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8270

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 29. 5. 2009

Výrobní číslo: 078/2008

Původní evidenční číslo: 6954

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 594 338 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  505 ne 9.12. 5:179.12. 21:33 8270+8155
22 519 so 8.12. 12:458.12. 21:58 8270+8155*Z
13 501 út 4.12. 6:234.12. 10:35 8270*MU*1
 2  514 po 3.12. 14:453.12. 21:12 8270
 2  514 po 3.12. 4:533.12. 9:43 8270
22 508 ne 2.12. 4:053.12. 1:09 8270+8173
22 503 so 1.12. 7:532.12. 0:43 8270+8173
13 503 pá 30.11. 6:3730.11. 22:30 8270
13 508 čt 29.11. 7:1929.11. 19:59 8270
21 501 st 28.11. 15:0028.11. 18:57 8270
21 506 st 28.11. 6:1328.11. 9:41 8270
13 508 út 27.11. 7:1927.11. 19:59 8270
13 501 po 26.11. 6:2326.11. 19:45 8270
26 501 so 24.11. 6:4025.11. 0:40 8270+8556
 5  503 pá 23.11. 5:0323.11. 21:43 8270+8556
 7  508 čt 22.11. 4:1823.11. 0:48 8270+8556
26 501 st 21.11. 4:2021.11. 23:48 8270+8556
39 504 út 20.11. 5:2420.11. 23:27 8270+8556
39 501 po 19.11. 5:5620.11. 0:44 8270+8556
39 518 ne 18.11. 4:4419.11. 0:09 8270+8556
39 509 so 17.11. 8:4018.11. 1:09 8270+8556
26 509 pá 16.11. 6:3316.11. 9:54 8270+8556
26 515 čt 15.11. 6:1215.11. 19:36 8270+8556
 6  512 st 14.11. 15:5714.11. 18:11 8270+8556
 6  512 st 14.11. 5:4014.11. 10:03 8270+8556
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8278+8578
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda na Vinohr. hřbitovech DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.