Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8270

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 29. 5. 2009

Výrobní číslo: 078/2008

Původní evidenční číslo: 6954

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 901 373 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13+97 577 dnes 9:3018.6. 4:17 8270*Z1
31+94 574 ne 16.6. 6:5917.6. 5:25 8270
13+97 577 pá 14.6. 8:2115.6. 4:17 8270
2+99 579 čt 13.6. 15:2414.6. 4:50 8270
2+92 572 st 12.6. 4:5313.6. 5:43 8270
 2  504 út 11.6. 6:2411.6. 22:24 8270
 2  509 po 10.6. 5:3910.6. 19:32 8270
31 501 ne 9.6. 4:319.6. 21:55 8270
19 505 so 8.6. 5:248.6. 20:19 8270
13+97 577 čt 6.6. 9:457.6. 4:17 8270*Z2
13+97 577 st 5.6. 8:216.6. 4:17 8270
2+99 579 út 4.6. 15:245.6. 4:50 8270
 2  511 út 4.6. 5:294.6. 10:18 8270
31 502 po 3.6. 5:583.6. 20:01 8270
2+99 579 so 1.6. 6:342.6. 4:50 8270
 2  509 pá 31.5. 5:3931.5. 19:32 8270
31 502 čt 30.5. 5:5830.5. 20:01 8270
13+97 577 út 28.5. 8:2129.5. 4:17 8270
13+97 577 po 27.5. 8:2128.5. 4:17 8270
2+99 579 ne 26.5. 10:1927.5. 4:50 8270
31+94 574 čt 16.5. 5:3717.5. 5:25 8270+8159
22 538 st 15.5. 5:0815.5. 19:56 8270+8159
22 514 út 14.5. 5:5014.5. 19:35 8270+8159
 4  513 po 13.5. 5:5613.5. 20:09 8270+8159
 7  507 ne 12.5. 4:3612.5. 21:05 8270+8159
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8415
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8754

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.