Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8270

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 29. 5. 2009

Výrobní číslo: 078/2008

Původní evidenční číslo: 6954

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 933 593 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13 501 dnes 6:2921.11. 19:17 8270
13 505 st 20.11. 6:4120.11. 18:44 8270
2+92 572 po 18.11. 4:5319.11. 5:40 8270
13 501 ne 17.11. 8:0417.11. 21:06 8270
31 501 so 16.11. 4:3116.11. 21:51 8270
2+99 579 čt 14.11. 15:2515.11. 4:49 8270
 2  511 čt 14.11. 5:2814.11. 10:19 8270
13 507 st 13.11. 6:1913.11. 19:57 8270
13 505 út 12.11. 6:4112.11. 18:44 8270
2+92 572 ne 10.11. 7:1311.11. 5:40 8270
31 501 so 9.11. 4:319.11. 21:51 8270
13 504 pá 8.11. 15:148.11. 21:04 8270
 2  511 pá 8.11. 5:288.11. 10:19 8270
 2  504 čt 7.11. 6:247.11. 22:24 8270
13+97 577 út 5.11. 7:116.11. 4:19 8270
2+92 572 ne 3.11. 7:134.11. 5:40 8270
13 504 so 2.11. 9:372.11. 19:34 8270
31+94 574 pá 1.11. 4:321.11. 9:45 8270*MU
2+99 579 st 30.10. 15:2531.10. 4:48 8270
13 504 st 30.10. 6:3930.10. 9:24 8270
 2  509 út 29.10. 5:3729.10. 19:31 8270
31 501 po 28.10. 4:3128.10. 21:51 8270
19 501 ne 27.10. 5:2427.10. 22:04 8270
31 505 so 26.10. 5:0026.10. 22:31 8270
13 507 pá 25.10. 6:4925.10. 19:14 8270
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.