Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8270

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 29. 5. 2009

Výrobní číslo: 078/2008

Původní evidenční číslo: 6954

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 628 311 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  505 pá 9.8. 4:469.8. 7:27 8270+8578*MU*1
 6  506 čt 8.8. 5:069.8. 0:01 8270+8578
22 503 st 7.8. 5:448.8. 0:34 8270+8578
22 523 út 6.8. 6:396.8. 20:23 8270+8578
16 505 po 5.8. 5:155.8. 23:08 8270+8578
 6  505 pá 2.8. 4:462.8. 22:40 8270+8578*MU
22 519 čt 1.8. 5:581.8. 22:10 8270+8578
22 516 st 31.7. 5:211.8. 0:13 8270+8578
22 521 út 30.7. 4:3531.7. 1:04 8270+8578
22 503 po 29.7. 5:4430.7. 0:34 8270+8578
22 503 ne 28.7. 8:4329.7. 0:34 8270+8578
22 511 so 27.7. 4:4127.7. 23:02 8270+8578
22 521 pá 26.7. 4:3527.7. 1:04 8270+8578
22 503 čt 25.7. 21:4026.7. 0:34 8270+8578*Z
 9  508 po 22.7. 4:3522.7. 13:30 8270+8578*MU
22 508 ne 21.7. 4:3422.7. 1:09 8270+8578
22 522 so 20.7. 4:2421.7. 1:09 8270+8578
22 503 pá 19.7. 4:3420.7. 0:09 8270+8578
 9  504 čt 18.7. 8:3018.7. 21:30 8270+8578*Z1
22 511 st 17.7. 5:4018.7. 1:09 8270+8578
22 511 po 15.7. 5:4016.7. 1:09 8270+8578
22 502 ne 14.7. 8:5015.7. 0:09 8270+8578
26 502 so 13.7. 4:2014.7. 1:00 8270+8578
22 511 pá 12.7. 5:4013.7. 1:09 8270+8578
22 529 čt 11.7. 5:2212.7. 0:43 8270+8578
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = Nehoda s vykolejením - Nuselské schody
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8279+8579
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8275+8564

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.