Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8382

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 18. 9. 2003

Výrobní číslo: 157134

Původní evidenční číslo: 6630

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 855 334 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  705 pá 15.2. 5:3215.2. 19:17 8357+8382
 8  702 čt 14.2. 6:4614.2. 20:53 8357+8382
14+96 766 st 13.2. 20:1714.2. 5:42 8382
 1  704 st 13.2. 14:0613.2. 18:56 8382+8343
25 705 st 13.2. 5:0213.2. 10:43 8382+8343
 1  708 út 12.2. 14:3613.2. 1:22 8382+8343
25 710 út 12.2. 6:3112.2. 10:03 8382+8343
7+91 755 po 11.2. 20:3412.2. 5:10 8382
20 711 po 11.2. 5:4711.2. 18:31 8344+8382
22 727 pá 8.2. 19:259.2. 0:54 8344+8382*Z
25 709 pá 8.2. 5:558.2. 15:40 8344+8382*MU
 8  705 čt 7.2. 5:327.2. 19:17 8344+8382
 8  706 st 6.2. 14:466.2. 23:39 8344+8382
 8  706 st 6.2. 5:196.2. 9:57 8344+8382
 8  702 út 5.2. 6:465.2. 20:53 8344+8382
7+91 756 po 4.2. 22:235.2. 5:40 8382
 1  704 po 4.2. 14:064.2. 18:56 8356+8382
25 710 po 4.2. 6:314.2. 10:03 8356+8382
14+96 765 ne 3.2. 20:494.2. 5:13 8382
11+96 768 so 2.2. 22:403.2. 5:13 8382
7+91 756 pá 1.2. 22:232.2. 5:39 8382
 1  704 pá 1.2. 14:061.2. 18:56 8361+8382
22 727 pá 1.2. 6:281.2. 9:24 8361+8382
25 712 čt 31.1. 6:0931.1. 13:30 8361+8382*MU
sjVO 701 čt 31.1. 2:3031.1. 4:54 8382
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8341+8338
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.