Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8382

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Motol (od 26.9.2022)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 18. 9. 2003

Výrobní číslo: 157134

Původní evidenční číslo: 6630

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 999 046 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  303 pá 2.12. 15:092.12. 19:08 8382+8453
12+14 305 pá 2.12. 6:382.12. 10:00 8382+8453
 4  302 čt 1.12. 14:591.12. 18:58 8382+8453
10 311 čt 1.12. 6:551.12. 9:39 8382+8453
1+96 361 st 30.11. 20:341.12. 5:50 8382
 4  304 st 30.11. 15:1530.11. 19:15 8457+8382
 4  304 st 30.11. 5:5130.11. 9:51 8457+8382
9+15 335 út 29.11. 6:1829.11. 19:01 8381+8382
 4  306 po 28.11. 15:3228.11. 19:32 8381+8382
12+14 321 po 28.11. 5:4528.11. 9:04 8381+8382
 4  304 pá 25.11. 15:1525.11. 18:45 8381+8382*MU
 4  302 pá 25.11. 5:3325.11. 9:31 8381+8382
 4  305 čt 24.11. 15:2224.11. 19:22 8381+8382
 4  304 čt 24.11. 5:5124.11. 9:51 8381+8382
 4  304 st 23.11. 15:1523.11. 19:15 8381+8382
 4  304 st 23.11. 5:5123.11. 9:51 8381+8382
 9  318 út 22.11. 15:0722.11. 19:32 8381+8382
10 317 út 22.11. 5:0022.11. 9:59 8381+8382
 9  322 po 21.11. 15:2321.11. 19:47 8381+8382
 4  302 po 21.11. 5:3321.11. 9:51 8381+8382
 4  304 pá 18.11. 15:2118.11. 19:12 8381+8382
 4  304 pá 18.11. 6:0118.11. 9:51 8381+8382
 4  306 st 16.11. 15:3216.11. 19:32 8381+8382
15 313 st 16.11. 5:3916.11. 9:09 8381+8382
 9  318 út 15.11. 15:0715.11. 19:32 8381+8382
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.