Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8382

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 18. 9. 2003

Výrobní číslo: 157134

Původní evidenční číslo: 6630

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 881 449 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  504 so 13.7. 5:2813.7. 17:55 8382+8383*MU*1
22 524 pá 12.7. 6:1712.7. 20:23 8382+8383
 8  503 st 10.7. 5:0411.7. 1:13 8382+8383
 9  515 út 9.7. 7:1810.7. 0:49 8382+8383
17+95 552 po 8.7. 21:449.7. 5:41 8382+8383
17+95 552 ne 7.7. 22:098.7. 5:41 8382+8383
 5  509 pá 28.6. 15:0729.6. 1:10 8382+8383
 5  515 pá 28.6. 4:4528.6. 9:59 8382+8383
22 519 čt 27.6. 6:5527.6. 21:08 8382+8383
22 506 st 26.6. 5:1926.6. 19:42 8382+8383
26 509 út 25.6. 15:2626.6. 0:40 8382+8383
 5  509 út 25.6. 6:2625.6. 9:11 8382+8383
22 513 po 24.6. 6:3924.6. 20:42 8382+8383
22 532 pá 21.6. 6:2122.6. 0:09 8382+8383
15 510 čt 20.6. 5:4220.6. 20:56 8382+8383
22 518 st 19.6. 4:0519.6. 18:30 8382+8383
22 535 út 18.6. 14:2619.6. 0:49 8382+8383
26 503 út 18.6. 4:3918.6. 10:24 8382+8383
22 519 po 17.6. 6:5517.6. 21:08 8382+8383
22 530 pá 14.6. 6:1614.6. 20:26 8382+8383
 5  515 čt 13.6. 15:5113.6. 18:39 8382+8383
 5  509 čt 13.6. 6:2613.6. 9:11 8382+8383
22 521 st 12.6. 5:5912.6. 19:50 8382+8383
22 519 út 11.6. 6:5511.6. 21:08 8382+8383
22 524 po 10.6. 5:3710.6. 22:53 8382+8383
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s os. vozidlem a vykolejení na vjezdu do sm. Starý Hloubětín

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.