Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8269

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 29. 4. 2009

Výrobní číslo: 077/2008

Původní evidenční číslo: 6890

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 592 071 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 505 čt 14.11. 4:5915.11. 1:19 8269+8568
22 513 st 13.11. 6:3913.11. 20:29 8269+8568
22 536 út 12.11. 6:4912.11. 19:27 8269+8568
22 504 po 11.11. 4:4412.11. 0:22 8269+8568
22 508 ne 10.11. 4:3411.11. 1:09 8269+8568
22 520 so 9.11. 6:3510.11. 0:49 8269+8568
14 514 pá 8.11. 4:518.11. 23:21 8269+8568
13 501 čt 7.11. 6:237.11. 8:30 8269*MU
 4  501 st 6.11. 6:096.11. 9:47 8269+8154
22 513 st 9.10. 6:399.10. 20:29 8269+8569*MU*1
12 508 út 8.10. 5:408.10. 22:53 8269+8569
 8  503 po 7.10. 4:098.10. 0:12 8269+8569
22 508 ne 6.10. 4:347.10. 1:09 8269+8569
22 503 so 5.10. 19:306.10. 0:42 8269+8569*Z
12 506 so 5.10. 4:335.10. 14:00 8269+8569*MU
 8  513 pá 4.10. 5:295.10. 1:12 8269+8569
22 513 čt 3.10. 6:393.10. 20:29 8269+8569
 4  505 st 2.10. 14:592.10. 18:59 8269+8569
17+34 506 st 2.10. 5:372.10. 10:22 8269+8569
 8  503 út 1.10. 4:092.10. 0:12 8269+8569
22 533 po 30.9. 6:271.10. 0:32 8269+8569
22 513 ne 29.9. 8:3730.9. 1:19 8269+8569
22 516 so 28.9. 8:3929.9. 0:09 8269+8569
 8  513 pá 27.9. 5:2928.9. 1:12 8269+8569
22 513 čt 26.9. 6:3926.9. 20:29 8269+8569
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s os.vozem a tramvají 9203 na křiž. Myslíkova
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8272+8579

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.