Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8269

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 29. 4. 2009

Výrobní číslo: 077/2008

Původní evidenční číslo: 6890

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 536 525 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 506 po 10.12. 6:1310.12. 9:41 8269
13 511 pá 7.12. 6:157.12. 22:15 8269
13 503 čt 6.12. 6:376.12. 22:30 8269
13 508 st 5.12. 7:195.12. 20:01 8269
13 501 út 4.12. 10:354.12. 19:46 8269*Z
 2  514 út 4.12. 4:534.12. 9:43 8269
13 503 po 3.12. 6:373.12. 22:30 8269
13 506 ne 2.12. 18:502.12. 22:14 8269*Z1
 2  505 pá 30.11. 6:0930.11. 20:32 8269
13 503 čt 29.11. 6:3729.11. 22:30 8269
21 506 st 28.11. 15:4028.11. 19:35 8269
21 501 st 28.11. 5:2728.11. 9:26 8269
 2  507 út 27.11. 4:3328.11. 1:07 8269
 2  507 po 26.11. 4:3327.11. 1:07 8269
39 504 ne 25.11. 9:5025.11. 22:47 8269+8392
22 504 so 24.11. 8:0925.11. 1:20 8269+8392
13 511 pá 23.11. 6:1523.11. 22:15 8269
13 501 čt 22.11. 6:2322.11. 19:45 8269
13 505 st 21.11. 14:5621.11. 22:12 8269
13 505 st 21.11. 6:4521.11. 10:25 8269
13 508 út 20.11. 7:1920.11. 19:59 8269
13 501 po 19.11. 6:2319.11. 19:45 8269
13 505 ne 18.11. 9:2918.11. 22:12 8269
13 506 so 17.11. 9:2617.11. 22:12 8269
21 506 pá 16.11. 15:4016.11. 19:35 8269
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8270
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8282

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.