Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8269

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 29. 4. 2009

Výrobní číslo: 077/2008

Původní evidenční číslo: 6890

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 504 485 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 503 čt 26.4. 6:1127.4. 0:08 8269+8569
 7  503 st 25.4. 4:3526.4. 1:18 8269+8569
22 523 út 24.4. 5:2225.4. 1:20 8269+8569
26 518 po 23.4. 4:2023.4. 23:20 8269+8569
22 503 ne 22.4. 8:3623.4. 0:43 8269+8569
22 519 so 21.4. 6:3121.4. 21:58 8269+8569
3+6 516 pá 20.4. 14:1121.4. 0:48 8269+8569
3+6 527 pá 20.4. 5:1820.4. 8:53 8269+8569
22 504 čt 19.4. 4:4420.4. 0:23 8269+8569
 7  503 st 18.4. 4:3519.4. 1:18 8269+8569
22 520 út 17.4. 4:2417.4. 23:24 8269+8569
26 518 po 16.4. 4:2016.4. 23:20 8269+8569
26 501 ne 15.4. 5:2015.4. 23:00 8269+8569
 7  512 pá 13.4. 4:1513.4. 22:14 8269+8569
 7  512 čt 12.4. 4:1512.4. 22:14 8269+8569
26 507 st 11.4. 15:2611.4. 21:24 8269+8569
21 506 st 11.4. 6:1411.4. 9:41 8269
21 506 út 10.4. 15:4010.4. 19:36 8269
21 504 út 10.4. 5:5310.4. 9:49 8269
 2  510 po 9.4. 5:379.4. 20:41 8269
13 503 ne 8.4. 8:029.4. 0:28 8269
2+3 532 so 7.4. 7:427.4. 23:38 8269
 2  503 pá 6.4. 5:576.4. 20:17 8269
 2  506 čt 5.4. 6:206.4. 1:08 8269
3+6 527 st 4.4. 5:184.4. 8:53 8269+8569


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.