Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8269

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 29. 4. 2009

Výrobní číslo: 077/2008

Původní evidenční číslo: 6890

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 647 976 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  502 ne 18.4. 5:2818.4. 22:18 8269+8569
 8  501 so 17.4. 5:0817.4. 22:02 8269+8569
22 503 pá 16.4. 6:0216.4. 20:51 8269+8569
11 507 čt 15.4. 4:2415.4. 20:12 8269+8569
22 508 st 14.4. 4:3414.4. 21:31 8269+8569
22 515 út 13.4. 5:3913.4. 22:48 8269+8569
 8  505 po 12.4. 5:2012.4. 22:33 8269+8569
 6  507 ne 11.4. 4:2711.4. 22:20 8269+8569
22 508 so 10.4. 8:0210.4. 23:19 8269+8569
14 513 pá 9.4. 6:049.4. 20:05 8269+8569
22 503 čt 8.4. 6:028.4. 20:51 8269+8569
22 512 st 7.4. 4:457.4. 22:30 8269+8569
22 511 út 6.4. 4:256.4. 22:15 8269+8569
16 502 po 5.4. 4:205.4. 22:26 8269+8569
22 505 ne 4.4. 9:144.4. 22:21 8269+8569
22 520 so 3.4. 4:453.4. 22:14 8269+8569
22 513 pá 2.4. 9:152.4. 23:08 8269+8569*Z
22 726 st 31.3. 15:3031.3. 17:00 8269+8569*Z1
13 501 út 30.3. 12:0030.3. 19:46 8269*Z2
22 503 po 29.3. 6:0229.3. 15:05 8269+8569*MU
22 505 ne 28.3. 9:1428.3. 22:21 8269+8569
10 507 so 27.3. 6:3727.3. 22:13 8269+8569
15 506 pá 26.3. 5:2226.3. 21:55 8269+8569
15 506 čt 25.3. 5:2225.3. 21:55 8269+8569
26 512 st 24.3. 4:2124.3. 20:53 8269+8569
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8261+8562
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9301
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8252
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.