Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8269

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 29. 4. 2009

Výrobní číslo: 077/2008

Původní evidenční číslo: 6890

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 632 571 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 507 st 20.1. 5:0820.1. 16:00 8269+8578*MU
6+26 532 út 19.1. 5:0119.1. 21:29 8269+8578
14 513 po 18.1. 6:0418.1. 20:04 8269+8578
25 510 ne 17.1. 10:0817.1. 21:01 8269+8578
13 503 so 16.1. 11:2016.1. 15:45 8269*MU
2+92 572 pá 15.1. 4:4916.1. 5:29 8269
2+91 531 čt 14.1. 5:2915.1. 0:18 8269
13 502 st 13.1. 7:0213.1. 20:28 8269
2+92 572 út 12.1. 4:4913.1. 5:29 8269
13 501 po 11.1. 6:5511.1. 19:46 8269
13 501 út 5.1. 6:555.1. 19:46 8269
 2  503 ne 3.1. 6:313.1. 16:30 8269*MU
13 501 so 2.1. 8:122.1. 20:13 8269
13 501 pá 1.1. 8:021.1. 12:30 8269*MU
Rok 2020
13 502 čt 31.12. 7:0231.12. 22:14 8269
2+91 571 st 30.12. 5:3831.12. 4:30 8269
13 502 po 28.12. 7:0228.12. 20:28 8269
2+92 572 ne 27.12. 6:1128.12. 5:29 8269
13 503 so 26.12. 9:5726.12. 20:43 8269
 2  503 pá 25.12. 6:3125.12. 10:30 8269*MU
 2  508 čt 24.12. 6:0924.12. 18:49 8269
13 501 st 23.12. 6:5523.12. 19:46 8269
21 506 út 5.5. 15:065.5. 18:08 8269
21 506 út 5.5. 6:165.5. 9:18 8269
21 506 po 4.5. 15:064.5. 18:08 8269
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.