Domovská vozovna: Strašnice
Aktuální vozovna: Vokovice (od 19.11.2024)
Typ vozu: T3R.PLF
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP
Rok výroby: 2009
Dodání: 2009
V provozu od: 29. 4. 2009
Výrobní číslo: 077/2008
Původní evidenční číslo: 6890
Profil kol: PR-1
Dveře: SKD
Sedadla: Fainsa Arianne (textil)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: Konvekta
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 901 911 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m Délka skříně samostatně: 15,1 m Šířka: 2480 mm Výška: 3185 mm Vzdálenost čepů: 7500 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 149 |
Maximální obsaditelnost: | 170 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 19675 kg Maximální zátěž: 32000 kg Hmotnost podvozku: 3765 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,5/45 kN Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení) |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0) |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022H (TE033) |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 44 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2x RVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
2x FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,47 kW 2650 ot./min. |
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: | Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R |
Dveře: | SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel) červený RAL 3003/3004 (JAWA DP) střecha: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: černý RAL 9005 evidenční čísla: černý RAL 9005 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
2 | 707 | dnes 5:57 | 21.11. 19:57 | 8269 | ||
2 | 710 | st 20.11. 5:22 | 20.11. 10:33 | 8269 | ||
2 | 707 | út 19.11. 5:57 | 19.11. 19:57 | 8269 | ||
13 | 503 | po 18.11. 6:49 | 18.11. 9:27 | 8269 | ||
31 | 501 | ne 17.11. 4:31 | 17.11. 21:51 | 8269 | ||
13+97 | 577 | pá 15.11. 6:31 | 16.11. 4:17 | 8269 | ||
2+99 | 579 | st 13.11. 15:25 | 14.11. 4:49 | 8269 | ||
31+94 | 574 | út 12.11. 4:32 | 13.11. 5:26 | 8269 | ||
2 | 504 | po 11.11. 6:24 | 11.11. 22:24 | 8269 | ||
19 | 504 | ne 10.11. 7:44 | 10.11. 20:04 | 8269 | ||
2+92 | 572 | pá 8.11. 4:53 | 9.11. 5:40 | 8269 | ||
13 | 502 | čt 7.11. 6:21 | 7.11. 19:17 | 8269 | ||
13 | 502 | st 6.11. 6:21 | 6.11. 19:17 | 8269 | ||
2 | 511 | út 5.11. 5:28 | 5.11. 10:19 | 8269 | ||
2 | 509 | po 4.11. 5:37 | 4.11. 19:31 | 8269 | ||
13+97 | 577 | so 2.11. 7:36 | 3.11. 4:17 | 8269 | ||
13 | 502 | pá 1.11. 6:21 | 1.11. 19:17 | 8269 | ||
8 | 101 | út 29.10. 4:22 | 29.10. 11:50 | 8269+8382*MU | ||
16 | 102 | po 28.10. 7:55 | 28.10. 23:56 | 8269+8382 | ||
16 | 106 | ne 27.10. 4:55 | 27.10. 22:16 | 8269+8382 | ||
16 | 108 | so 26.10. 4:35 | 27.10. 0:16 | 8269+8382 | ||
16 | 109 | pá 25.10. 5:31 | 25.10. 23:36 | 8269+8382 | ||
19 | 109 | čt 24.10. 6:16 | 24.10. 20:42 | 8269+8382 | ||
24 | 111 | st 23.10. 6:51 | 23.10. 20:28 | 8269+8382 | ||
19 | 106 | út 22.10. 5:43 | 22.10. 18:46 | 8269+8382 |