Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8269

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 29. 4. 2009

Výrobní číslo: 077/2008

Původní evidenční číslo: 6890

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 528 230 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13 501 po 15.10. 6:2215.10. 19:45 8269
 2  505 ne 14.10. 5:3415.10. 0:09 8269
13 506 so 13.10. 9:2613.10. 22:12 8269
13 508 pá 12.10. 7:1912.10. 19:59 8269
13 501 čt 11.10. 6:2211.10. 19:45 8269
13 503 st 10.10. 6:3710.10. 22:30 8269
13 505 út 9.10. 14:569.10. 22:12 8269
 2  514 út 9.10. 4:539.10. 9:43 8269
 2  509 po 8.10. 5:368.10. 23:49 8269
 7  501 ne 7.10. 4:188.10. 0:48 8269+8387
22 503 so 6.10. 7:537.10. 0:43 8269+8387
13 505 st 3.10. 18:403.10. 22:12 8269*Z
26 503 út 2.10. 14:372.10. 20:27 8269+8387
26 503 út 2.10. 4:392.10. 10:24 8269+8387
26 513 po 1.10. 6:042.10. 1:00 8269+8387
22 504 ne 30.9. 9:091.10. 0:30 8269+8387
22 522 so 29.9. 4:2430.9. 1:09 8269+8387
22 501 pá 28.9. 7:4529.9. 0:23 8269+8387
 5  511 čt 27.9. 4:3227.9. 22:07 8269+8387
 6  508 st 26.9. 15:1727.9. 0:21 8269+8387
 5  515 st 26.9. 5:1026.9. 9:59 8269+8387
 7  508 út 25.9. 4:1826.9. 0:48 8269+8387
22 523 po 24.9. 5:2225.9. 1:20 8269+8387
26 502 ne 23.9. 4:3924.9. 1:00 8269+8387
22 521 so 22.9. 4:0523.9. 1:20 8269+8387
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8272

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.