Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8269

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 29. 4. 2009

Výrobní číslo: 077/2008

Původní evidenční číslo: 6890

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 735 951 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+22 536 pá 1.7. 15:111.7. 21:05 8269+8160
15 512 pá 1.7. 6:001.7. 10:02 8269+8160
15 505 čt 30.6. 14:491.7. 0:25 8269+8160
7+22 538 čt 30.6. 6:5230.6. 9:55 8269+8160
7+22 534 st 29.6. 4:2929.6. 19:16 8269+8160
15 505 út 28.6. 14:4929.6. 0:25 8269+8160
7+26 532 út 28.6. 5:5428.6. 9:28 8269+8160
7+26 533 po 27.6. 15:1527.6. 21:34 8269+8160
7+22 535 po 27.6. 6:0327.6. 9:07 8269+8160
15 506 ne 26.6. 4:4727.6. 0:25 8269+8160
7+26 543 so 25.6. 8:5425.6. 23:29 8269+8160
 2  506 st 22.6. 5:4822.6. 13:45 8269*MU
 2  501 út 21.6. 6:4421.6. 20:32 8269
13 505 po 20.6. 7:1120.6. 19:36 8269
13 502 ne 19.6. 9:4819.6. 21:05 8269
13 504 so 18.6. 7:2818.6. 21:54 8269
 2  508 pá 17.6. 6:0717.6. 21:41 8269
13 505 čt 16.6. 7:1116.6. 19:36 8269
13 508 út 14.6. 6:0814.6. 19:15 8269*MU
13 501 po 13.6. 6:3813.6. 21:54 8269
 2  501 ne 12.6. 6:4912.6. 21:39 8269
 2  503 so 11.6. 5:5311.6. 21:22 8269
 2  501 pá 10.6. 6:4410.6. 20:32 8269
13 508 čt 9.6. 6:089.6. 21:42 8269
 2  501 st 8.6. 6:448.6. 20:32 8269
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.