Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8269

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 29. 4. 2009

Výrobní číslo: 077/2008

Původní evidenční číslo: 6890

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 563 706 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  505 st 19.6. 14:1919.6. 19:42 8269+8564
22 523 út 18.6. 18:3019.6. 1:20 8269+8564*Z
22 535 po 17.6. 18:1018.6. 0:49 8269+8564*Z1
26 515 pá 14.6. 6:1214.6. 19:36 8269+8564
22 520 čt 13.6. 4:2413.6. 23:24 8269+8564
26 511 st 12.6. 5:4612.6. 21:54 8269+8564
 8  508 út 11.6. 4:4711.6. 22:48 8269+8564
 4  505 po 10.6. 14:1910.6. 19:42 8269+8564
22 535 po 10.6. 5:0410.6. 9:26 8269+8564
22 510 ne 9.6. 4:2410.6. 0:23 8269+8564
22 518 so 8.6. 6:249.6. 0:30 8269+8564
 5  514 pá 7.6. 4:257.6. 18:30 8269+8564
 5  514 čt 6.6. 4:256.6. 18:50 8269+8564
26 515 st 5.6. 6:125.6. 19:36 8269+8564
26 506 út 4.6. 5:074.6. 20:55 8269+8564
 4  505 po 3.6. 14:193.6. 19:42 8269+8564
 7  514 po 3.6. 5:513.6. 10:05 8269+8564
26 507 ne 2.6. 5:202.6. 17:30 8269+8564*MU
 7  502 so 1.6. 4:382.6. 1:08 8269+8564
 8  508 pá 31.5. 4:4731.5. 22:48 8269+8564
22 533 čt 30.5. 6:2731.5. 0:30 8269+8564
 4  510 st 29.5. 6:0229.5. 17:53 8269+8564
 5  513 út 28.5. 4:2528.5. 18:30 8269+8564
 5  509 po 27.5. 15:0728.5. 1:10 8269+8564
26 503 po 27.5. 4:3927.5. 10:24 8269+8564
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8272+8569
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8388+8175
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.