Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8269

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 29. 4. 2009

Výrobní číslo: 077/2008

Původní evidenční číslo: 6890

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 510 050 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 504 ne 22.7. 4:5123.7. 0:21 8269
36 503 so 21.7. 4:5821.7. 21:25 8269
 2  505 pá 20.7. 5:1220.7. 20:49 8269
 2  503 čt 19.7. 5:4819.7. 20:04 8269
 2  503 st 18.7. 5:4818.7. 20:04 8269
 2  508 út 17.7. 4:5717.7. 21:49 8269
 2  505 po 16.7. 5:1217.7. 1:07 8269
 2  502 ne 15.7. 6:4115.7. 21:16 8269
 2  503 so 14.7. 5:3014.7. 21:46 8269
 2  507 út 10.7. 4:5410.7. 20:27 8269
 2  503 po 9.7. 5:469.7. 20:04 8269
 2  505 ne 8.7. 5:509.7. 0:09 8269
 2  504 so 7.7. 6:107.7. 22:30 8269
36 503 pá 6.7. 4:586.7. 21:25 8269
11 504 čt 5.7. 4:436.7. 1:20 8269
3+6 527 pá 4.5. 5:174.5. 6:33 8269+8569*MU
3+6 516 čt 3.5. 14:104.5. 0:49 8269+8569
22 535 čt 3.5. 5:043.5. 9:26 8269+8569
 7  512 st 2.5. 4:152.5. 22:14 8269+8569
 7  502 út 1.5. 4:352.5. 1:08 8269+8569
3+6 527 po 30.4. 15:3830.4. 19:26 8269+8569
24 503 po 30.4. 5:4730.4. 9:25 8269+8569
 7  502 ne 29.4. 4:3530.4. 1:08 8269+8569
26 512 so 28.4. 4:5928.4. 23:00 8269+8569
22 523 pá 27.4. 5:2228.4. 1:20 8269+8569
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.