Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8269

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 29. 4. 2009

Výrobní číslo: 077/2008

Původní evidenční číslo: 6890

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 877 566 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+92 572 st 10.7. 5:2911.7. 5:43 8269
13 504 út 9.7. 8:399.7. 21:07 8269
13+97 577 ne 7.7. 10:228.7. 4:17 8269
13 504 so 6.7. 9:376.7. 19:34 8269
2+92 572 pá 28.6. 6:4829.6. 5:43 8269
2+99 579 čt 27.6. 5:4828.6. 5:27 8269
31 502 st 26.6. 5:5826.6. 20:01 8269
31+94 574 út 25.6. 4:3525.6. 17:25 8269*MU
13 509 po 24.6. 6:3924.6. 21:04 8269
19 502 so 22.6. 8:4622.6. 21:01 8269
31 502 pá 21.6. 5:5821.6. 20:01 8269
13 509 čt 20.6. 6:3920.6. 21:04 8269
2+92 572 út 18.6. 18:0019.6. 5:43 8269*Z1
13+97 577 po 17.6. 8:2117.6. 9:00 8269*MU
2+99 579 so 15.6. 6:3416.6. 4:50 8269
13 509 pá 14.6. 6:3914.6. 21:04 8269
31+94 574 st 12.6. 4:3512.6. 7:30 8269*MU
13 506 út 11.6. 6:5011.6. 19:15 8269
2+99 579 pá 7.6. 15:248.6. 4:50 8269
 2  511 pá 7.6. 5:297.6. 10:18 8269
31+94 574 st 5.6. 4:356.6. 5:25 8269
31 502 út 4.6. 5:584.6. 20:01 8269
2+92 572 ne 2.6. 7:133.6. 5:43 8269
19 502 so 1.6. 8:461.6. 21:01 8269
2+99 579 čt 30.5. 15:2431.5. 4:50 8269
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8754

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.