Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8269

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 29. 4. 2009

Výrobní číslo: 077/2008

Původní evidenční číslo: 6890

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 556 941 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 510 ne 14.4. 4:2414.4. 23:30 8269+8569*MU
 6  503 so 13.4. 4:4114.4. 0:41 8269+8569
22 523 pá 12.4. 5:2113.4. 1:20 8269+8569
26 502 čt 11.4. 4:2012.4. 1:00 8269+8569
26 501 st 10.4. 4:2010.4. 23:48 8269+8569
 5  514 út 9.4. 4:259.4. 18:30 8269+8569
22 520 po 8.4. 4:248.4. 23:24 8269+8569
22 506 ne 7.4. 9:398.4. 0:49 8269+8569
9+22 521 so 6.4. 5:046.4. 22:08 8269+8569
22 523 pá 5.4. 5:216.4. 1:20 8269+8569
 6  508 čt 4.4. 15:175.4. 0:21 8269+8569
 6  512 čt 4.4. 5:404.4. 10:03 8269+8569
 6  512 st 3.4. 15:573.4. 20:27 8269+8569
 6  508 st 3.4. 5:013.4. 9:23 8269+8569
26 513 út 2.4. 6:043.4. 1:00 8269+8569
26 515 po 1.4. 6:121.4. 19:36 8269+8569
 7  502 ne 31.3. 4:381.4. 1:08 8269+8569
 7  505 so 30.3. 5:1730.3. 21:33 8269+8569
6+8 511 pá 29.3. 15:3229.3. 18:52 8269+8569
6+8 508 pá 29.3. 6:1429.3. 9:32 8269+8569
22 504 čt 28.3. 4:4429.3. 0:23 8269+8569
26 503 st 27.3. 14:3727.3. 20:27 8269+8569
21 506 st 27.3. 6:1327.3. 9:41 8269
 2  505 út 26.3. 15:1526.3. 20:32 8269*Z
 7  110 po 25.3. 21:0025.3. 23:00 8269+8569*Z1
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8251
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9073

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.