Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8269

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 29. 4. 2009

Výrobní číslo: 077/2008

Původní evidenční číslo: 6890

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 801 711 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+91 571 čt 28.9. 6:1429.9. 5:07 8269
2+97 577 út 26.9. 5:0627.9. 4:17 8269
2+91 571 ne 24.9. 9:5225.9. 5:07 8269
2+91 571 pá 22.9. 5:4623.9. 5:07 8269
 2  501 čt 21.9. 4:5321.9. 20:25 8269
2+97 577 st 20.9. 5:0621.9. 4:17 8269
2+91 571 po 18.9. 5:4619.9. 5:07 8269
2+91 571 so 16.9. 5:3217.9. 5:16 8269
13 505 pá 15.9. 7:0215.9. 18:48 8269
13+97 577 st 13.9. 7:2614.9. 4:17 8269
13 505 út 12.9. 7:0212.9. 18:48 8269
13 501 po 11.9. 6:4011.9. 20:25 8269
13+94 574 ne 10.9. 7:3811.9. 5:25 8269
13 501 so 9.9. 8:109.9. 20:33 8269
13+94 574 čt 7.9. 6:188.9. 5:25 8269
13 501 st 6.9. 6:406.9. 20:25 8269
13 505 út 5.9. 8:555.9. 18:48 8269*Z1
2+91 571 po 4.9. 6:035.9. 5:16 8269
13 501 ne 3.9. 9:383.9. 20:33 8269
13+94 574 st 30.8. 6:2831.8. 5:25 8269
2+92 572 út 29.8. 5:3130.8. 5:33 8269
 2  503 po 28.8. 8:3028.8. 22:04 8269*Z2
13+97 577 ne 27.8. 7:2928.8. 4:17 8269
13 503 čt 24.8. 6:4824.8. 19:56 8269
13 501 st 23.8. 6:4023.8. 20:25 8269
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8283
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8277

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.