Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8269

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 29. 4. 2009

Výrobní číslo: 077/2008

Původní evidenční číslo: 6890

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 533 466 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 506 út 7.4. 4:218.4. 1:38 8269+8569
16 511 po 6.4. 5:106.4. 23:47 8269+8569
14 507 ne 5.4. 3:565.4. 23:18 8269+8569
 6  501 so 4.4. 5:215.4. 0:47 8269+8569
26 505 pá 3.4. 4:553.4. 19:49 8269+8569
26 509 čt 2.4. 5:242.4. 22:30 8269+8569
26 505 st 1.4. 4:551.4. 19:49 8269+8569
22 519 út 31.3. 5:401.4. 0:32 8269+8569
22 525 po 30.3. 6:1230.3. 19:36 8269+8569
 6  506 ne 29.3. 7:0629.3. 23:35 8269+8569
22 521 so 28.3. 4:3429.3. 1:19 8269+8569
22 511 pá 27.3. 6:0027.3. 20:53 8269+8569
22 525 čt 26.3. 6:1226.3. 19:36 8269+8569
22 525 st 25.3. 6:1225.3. 19:36 8269+8569
22 525 út 24.3. 6:1224.3. 19:36 8269+8569
22 511 po 23.3. 9:0023.3. 20:53 8269+8569*Z
26 505 čt 19.3. 15:2219.3. 18:48 8269+8569
26 505 čt 19.3. 6:5619.3. 10:25 8269+8569
22 532 st 18.3. 6:2119.3. 0:33 8269+8569
26 503 út 17.3. 6:3318.3. 0:41 8269+8569
22 518 po 16.3. 4:3416.3. 18:30 8269+8569
 6  504 ne 15.3. 4:4616.3. 0:55 8269+8569
22 516 so 14.3. 8:3915.3. 0:09 8269+8569
22 518 pá 13.3. 4:3413.3. 18:30 8269+8569
22 532 čt 12.3. 6:2113.3. 0:32 8269+8569
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8258+8568

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.