Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8378

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 26. 8. 2003

Výrobní číslo: 157248

Původní evidenční číslo: 6697

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 071 825 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 508 čt 11.7. 6:1511.7. 17:50 8378+8400*MU
15 507 st 10.7. 6:0510.7. 21:35 8378+8400
15 508 út 9.7. 6:159.7. 21:49 8378+8400
 7  504 po 8.7. 5:339.7. 0:07 8378+8400
26 516 čt 4.7. 6:334.7. 22:02 8378+8400
22 512 st 3.7. 5:323.7. 19:33 8378+8400
22 506 po 1.7. 15:461.7. 23:55 8378+8400
22 506 po 1.7. 6:561.7. 9:41 8378+8400
6+14 508 pá 28.6. 4:5428.6. 18:34 8378+8400
15 511 čt 27.6. 5:0927.6. 22:03 8378+8400
15 505 st 26.6. 6:1526.6. 21:20 8378+8400
33 510 út 25.6. 5:3625.6. 21:27 8378+8400
 4  512 po 24.6. 5:5625.6. 0:19 8378+8400
15 506 pá 21.6. 6:2621.6. 19:30 8378+8400
26 519 čt 20.6. 6:3820.6. 20:33 8378+8400
 4  512 st 19.6. 5:5620.6. 0:19 8378+8400
6+14 508 út 18.6. 4:5418.6. 18:34 8378+8400
6+14 504 po 17.6. 6:0117.6. 21:44 8378+8400
6+14 508 ne 16.6. 4:3417.6. 0:36 8378+8400
22 515 so 15.6. 7:3516.6. 0:13 8378+8400
22 534 pá 14.6. 7:0815.6. 0:53 8378+8400
3+26 502 čt 13.6. 6:5413.6. 20:03 8378+8400
7+92 556 út 11.6. 20:2912.6. 5:33 8378
24+90 562 po 10.6. 20:1111.6. 5:05 8378
7+99 569 ne 9.6. 19:2110.6. 5:20 8378
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.