Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8378

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 26. 8. 2003

Výrobní číslo: 157248

Původní evidenční číslo: 6697

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 826 409 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  505 st 13.11. 14:1913.11. 19:42 8383+8378*MU
 4  505 st 13.11. 6:3613.11. 10:13 8383+8378
22 518 út 12.11. 4:3412.11. 18:30 8383+8378
 4  504 po 11.11. 14:0911.11. 19:32 8383+8378
22 535 po 11.11. 7:0111.11. 9:26 8383+8378
1+96 562 ne 10.11. 21:1211.11. 5:17 8378
25+97 562 so 9.11. 22:2910.11. 5:18 8378
2+91 550 pá 8.11. 20:079.11. 4:48 8378
 8  504 st 6.11. 5:586.11. 15:35 8378+8350*MU
22 518 út 5.11. 4:345.11. 18:30 8378+8350
22 506 po 4.11. 5:195.11. 1:09 8378+8350
26 504 pá 1.11. 4:551.11. 20:37 8378+8350
25 506 čt 31.10. 4:1131.10. 23:17 8378+8350
25 501 st 30.10. 5:4430.10. 22:33 8378+8350
 4  503 út 29.10. 14:4329.10. 18:43 8378+8350
 4  503 út 29.10. 5:5729.10. 9:55 8378+8350
22 530 pá 25.10. 6:1525.10. 20:26 8378+8350
2+91 551 čt 24.10. 19:0025.10. 4:49 8378
22 535 čt 24.10. 7:0124.10. 9:26 8549+8378
 4  501 st 23.10. 14:2723.10. 18:27 8383+8378
 4  504 st 23.10. 6:0323.10. 10:03 8383+8378
22 535 út 22.10. 7:0122.10. 9:26 8383+8378
7+91 557 po 21.10. 22:1622.10. 4:30 8378
 4  501 po 21.10. 14:2721.10. 18:27 8167+8378
 4  509 po 21.10. 6:4421.10. 9:31 8167+8378
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.