Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8378

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 26. 8. 2003

Výrobní číslo: 157248

Původní evidenční číslo: 6697

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 881 200 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  512 út 19.1. 4:4819.1. 19:49 8378+8172
22 510 po 18.1. 5:5418.1. 21:06 8378+8172
22 509 ne 17.1. 4:3417.1. 22:12 8378+8172
22 510 so 16.1. 7:1016.1. 22:12 8378+8172
22 520 pá 15.1. 5:0915.1. 19:43 8378+8172
22 530 čt 14.1. 6:1814.1. 18:53 8378+8172
24 506 st 13.1. 6:0613.1. 19:02 8378+8172
24 509 út 12.1. 6:3712.1. 19:32 8378+8172
24 511 pá 8.1. 6:578.1. 19:52 8378+8172
22 519 čt 7.1. 5:047.1. 19:33 8378+8172
22 514 st 6.1. 4:596.1. 22:21 8378+8172
15 509 út 5.1. 5:595.1. 18:45 8378+8172
24 511 po 4.1. 6:574.1. 19:52 8378+8172
Rok 2020
22 521 st 30.12. 5:3930.12. 19:30 8378+8172
24 510 út 29.12. 6:4729.12. 19:42 8378+8172
22 521 st 23.12. 5:3923.12. 19:30 8378+8172
22 517 út 22.12. 5:0422.12. 21:48 8378+8172
26 508 po 21.12. 6:2321.12. 20:25 8378+8172
 4  503 ne 20.12. 10:0520.12. 20:34 8378+8172
 4  505 so 19.12. 7:3519.12. 19:49 8378+8172
24 507 pá 18.12. 6:1718.12. 19:12 8378+8172
15 509 čt 17.12. 5:5917.12. 18:45 8378+8172
22 505 st 16.12. 5:5616.12. 22:21 8378+8172
 8  503 út 15.12. 5:0015.12. 20:20 8378+8172
26 509 so 12.12. 6:0112.12. 19:30 8378+8172*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.