Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8378

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Pankrác (od 15.10.2024)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 26. 8. 2003

Výrobní číslo: 157248

Původní evidenční číslo: 6697

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 086 225 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  412 dnes 5:4221.11. 19:50 8378+8380
18 403 st 20.11. 5:1820.11. 19:29 8378+8380
14 403 út 19.11. 5:4719.11. 21:39 8378+8380
17 414 po 18.11. 6:2018.11. 9:14 8378+8380
 3  412 pá 15.11. 5:4215.11. 19:50 8378+8380
 3  412 čt 14.11. 5:4214.11. 19:50 8378+8380
 3  410 st 13.11. 5:2413.11. 20:13 8378+8380
14 403 út 12.11. 5:4712.11. 21:39 8378+8380
 3  412 po 11.11. 5:4211.11. 19:50 8378+8380
18 403 pá 8.11. 5:188.11. 19:29 8378+8380
 3  417 čt 7.11. 15:047.11. 20:00 8378+8380*MU
18 401 st 6.11. 4:586.11. 23:13 8378+8380
18 401 út 5.11. 4:585.11. 23:13 8378+8380
 3  414 po 4.11. 4:315.11. 0:20 8378+8380
14 411 pá 1.11. 5:021.11. 22:47 8378+8380
 3  412 čt 31.10. 5:4231.10. 19:50 8378+8380
 3  410 st 30.10. 5:2430.10. 19:53 8378+8380
 3  410 út 29.10. 5:2429.10. 19:53 8378+8380
14 405 pá 25.10. 4:2225.10. 19:39 8378+8380
14 411 čt 24.10. 5:0224.10. 22:47 8378+8380
14 411 st 23.10. 5:0223.10. 22:47 8378+8380
14 411 út 22.10. 5:0222.10. 22:47 8378+8380
 3  410 po 21.10. 5:2421.10. 19:53 8378+8380
 3  414 pá 18.10. 4:3119.10. 0:20 8378+8380
14 411 čt 17.10. 5:0217.10. 22:47 8378+8380
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.