Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8378

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 26. 8. 2003

Výrobní číslo: 157248

Původní evidenční číslo: 6697

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 841 049 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 517 pá 17.1. 5:4217.1. 23:08 8378+8175
 4  511 čt 16.1. 13:2916.1. 18:43 8378+8175
 4  502 čt 16.1. 5:5716.1. 9:31 8378+8175
 8  509 st 15.1. 14:0615.1. 19:02 8378+8175
 8  509 st 15.1. 5:1715.1. 10:13 8378+8175
 4  511 út 14.1. 13:2914.1. 18:43 8378+8175
 4  503 út 14.1. 6:1814.1. 9:55 8378+8175
 8  508 po 13.1. 4:2813.1. 22:48 8378+8175
14 503 ne 12.1. 4:3113.1. 0:14 8378+8175
26 504 so 11.1. 4:3911.1. 22:41 8378+8175
22 516 pá 10.1. 6:2410.1. 23:49 8378+8175
22 535 čt 9.1. 14:2610.1. 0:49 8378+8175
22 512 čt 9.1. 5:439.1. 10:06 8378+8175
14 512 st 8.1. 4:318.1. 20:46 8378+8175
22 521 út 7.1. 5:598.1. 0:42 8378+8175
22 521 po 6.1. 5:596.1. 14:45 8378+8175*MU
25+97 563 so 4.1. 21:115.1. 5:48 8378
25+97 563 pá 3.1. 21:114.1. 5:48 8378
25+92 552 čt 2.1. 22:013.1. 5:30 8378
17+95 551 st 1.1. 22:022.1. 5:09 8378
Rok 2019
2+91 551 po 30.12. 21:0731.12. 4:49 8378
7+91 557 ne 29.12. 22:0130.12. 4:30 8378
25+92 552 so 28.12. 21:2529.12. 5:30 8378
25+92 552 pá 27.12. 22:0128.12. 5:30 8378
25+97 561 čt 26.12. 22:1027.12. 5:18 8378
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.