Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8378

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 26. 8. 2003

Výrobní číslo: 157248

Původní evidenční číslo: 6697

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 752 345 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 514 po 23.7. 4:5523.7. 20:48 8379+8378
22 523 so 21.7. 4:4521.7. 22:58 8379+8378
26 505 pá 20.7. 5:4921.7. 1:00 8379+8378
22 504 čt 19.7. 4:4819.7. 20:59 8379+8378
3+6 501 st 18.7. 14:1818.7. 20:31 8379+8378
3+6 501 po 16.7. 14:1816.7. 20:31 8379+8378
17 525 po 16.7. 4:3016.7. 9:50 8379+8378
22 524 čt 12.7. 6:1712.7. 20:23 8379+8378
22 526 st 11.7. 14:1712.7. 0:30 8379+8378
22 526 po 9.7. 5:439.7. 10:07 8379+8378
 7  504 so 7.7. 5:077.7. 21:29 8379+8378
 7  504 pá 6.7. 5:076.7. 21:29 8379+8378
 7  504 čt 5.7. 5:075.7. 21:29 8379+8378
22 504 st 4.7. 15:404.7. 20:59 8379+8378*Z
22 509 út 3.7. 6:124.7. 0:08 8379+8378
17 515 po 2.7. 4:122.7. 9:15 8379+8378
22 504 ne 1.7. 13:482.7. 1:19 8379+8378
22 535 pá 29.6. 14:2630.6. 0:49 8379+8378
3+6 512 pá 29.6. 5:5829.6. 9:42 8379+8378
22 536 čt 28.6. 6:4928.6. 19:27 8379+8378
22 505 st 27.6. 4:5927.6. 22:18 8379+8378
22 506 út 26.6. 5:1926.6. 19:42 8379+8378
22 505 po 25.6. 4:5925.6. 22:18 8379+8378
22 519 ne 24.6. 12:2224.6. 21:58 8379+8378
22 518 so 23.6. 6:2424.6. 0:30 8379+8378
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8162+8163

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.