Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8366

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 7. 4. 2003

Výrobní číslo: 164525

Původní evidenční číslo: 6991

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 939 843 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 105 čt 17.6. 7:4517.6. 20:39 8366+8367*Z1
16 101 st 16.6. 4:3216.6. 22:49 8366+8367
16 110 út 15.6. 6:0315.6. 21:34 8366+8367
 7  104 po 14.6. 4:4414.6. 21:28 8366+8367
25+97 163 so 12.6. 19:4413.6. 5:31 8366+8367
25+97 163 pá 11.6. 19:4412.6. 5:31 8366+8367
7+99 167 čt 10.6. 22:4411.6. 4:47 8366
17+95 153 st 9.6. 21:5410.6. 4:59 8366
7+95 156 út 8.6. 21:589.6. 5:02 8366
5+94 165 po 7.6. 19:598.6. 5:09 8366
15+99 165 ne 6.6. 21:457.6. 4:47 8366
17+95 152 so 5.6. 21:146.6. 4:30 8366+8357
5+94 165 pá 4.6. 19:595.6. 5:09 8366+8357
 3  114 pá 4.6. 5:424.6. 9:14 8366+8357
36 105 čt 3.6. 4:373.6. 19:44 8366+8357
16 113 st 2.6. 6:432.6. 19:40 8366+8357
16 113 pá 28.5. 6:4328.5. 19:40 8366+8357
36 105 čt 27.5. 4:3727.5. 19:44 8366+8357
 3  116 út 25.5. 15:0825.5. 21:12 8366+8357
 4  110 út 25.5. 6:3925.5. 10:36 8366+8357
 4  109 pá 21.5. 15:2921.5. 19:26 8366+8357
 3  114 pá 21.5. 5:4221.5. 9:14 8366+8357
16 113 čt 20.5. 6:4320.5. 19:40 8366+8357
 5  110 st 19.5. 4:5719.5. 20:31 8366+8357
 7  110 út 18.5. 5:3818.5. 20:34 8366+8357
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8051+8083

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.