Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8366

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 7. 4. 2003

Výrobní číslo: 164525

Původní evidenční číslo: 6991

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 102 937 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Zvl 159 pá 19.7. 16:3019.7. 20:30 8366+8367*1
Zvl 158 pá 19.7. 7:3019.7. 9:30 8366+8367*2
Zvl 159 st 17.7. 17:3017.7. 21:00 8366+8367*3
Zvl 158 st 17.7. 7:3017.7. 9:30 8366+8367*4
 7  310 pá 12.7. 9:2512.7. 11:30 8366+8367*Z1
19 101 pá 28.6. 5:1128.6. 20:57 8366+8367
19 104 čt 27.6. 6:4927.6. 21:05 8366+8367
16 117 st 26.6. 7:0826.6. 9:32 8366+8367
16 108 út 25.6. 5:1525.6. 23:16 8366+8367
16 108 po 24.6. 5:1524.6. 23:16 8366+8367
16 117 pá 21.6. 15:0822.6. 0:36 8366+8367
16 117 pá 21.6. 7:0821.6. 9:32 8366+8367
19 104 st 19.6. 6:4919.6. 21:05 8366+8367
16 111 út 18.6. 6:1118.6. 19:00 8366+8367
19 106 po 17.6. 5:4317.6. 18:46 8366+8367
 7  102 pá 14.6. 6:0414.6. 20:47 8366+8367
19 108 čt 13.6. 4:5113.6. 20:27 8366+8367
16 108 st 12.6. 5:1512.6. 23:16 8366+8367
22 117 út 11.6. 5:2911.6. 22:49 8366+8367
22 117 po 10.6. 5:2910.6. 22:49 8366+8367
16 114 pá 7.6. 4:357.6. 19:28 8366+8367
22 117 čt 6.6. 5:296.6. 22:49 8366+8367
22 117 st 5.6. 5:295.6. 22:49 8366+8367
22 117 út 4.6. 5:294.6. 22:49 8366+8367
19 108 po 3.6. 4:513.6. 20:27 8366+8367
*1 = o2 Universum
*2 = o2 Universum
*3 = o2 Universum
*4 = o2 Universum
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9419

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.