Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8366

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 7. 4. 2003

Výrobní číslo: 164525

Původní evidenční číslo: 6991

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 846 163 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 705 čt 10.1. 5:2510.1. 9:35 8366+8344
25 715 st 9.1. 4:419.1. 18:44 8366+8344
25 710 út 8.1. 14:309.1. 1:03 8366+8344
25 705 út 8.1. 5:028.1. 10:43 8366+8344
22 729 po 7.1. 14:397.1. 22:49 8366+8344
26 719 po 7.1. 6:237.1. 9:18 8366+8344
7+91 755 ne 6.1. 20:147.1. 5:10 8366
7+91 755 so 5.1. 20:146.1. 5:09 8366
14+96 765 pá 4.1. 22:285.1. 4:53 8366
13+97 765 čt 3.1. 19:014.1. 5:46 8366
7+91 756 st 2.1. 22:243.1. 5:40 8366
2+91 754 út 1.1. 6:482.1. 4:40 8366
Rok 2018
 2  706 po 31.12. 5:1931.12. 23:33 8366
7+91 756 so 29.12. 20:3130.12. 5:39 8366
11+96 768 pá 28.12. 23:0229.12. 5:13 8366
2+91 754 čt 27.12. 6:0728.12. 4:40 8366
14+96 766 ne 23.12. 20:0424.12. 5:42 8366
13+97 764 so 22.12. 20:0323.12. 4:55 8366
14+96 764 pá 21.12. 21:3222.12. 4:30 8366
 2  706 pá 21.12. 17:1021.12. 19:41 8366*Z
13+97 765 čt 20.12. 19:0121.12. 5:45 8366
13+97 765 st 19.12. 19:0120.12. 5:45 8366
13+97 765 út 18.12. 19:0119.12. 5:45 8366
13+97 765 po 17.12. 19:0118.12. 5:45 8366
13+97 765 ne 16.12. 20:4817.12. 5:45 8366
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8326

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.