Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8366

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 7. 4. 2003

Výrobní číslo: 164525

Původní evidenční číslo: 6991

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 796 264 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+31 417 po 22.1. 14:2122.1. 22:38 8366+8369
20 414 po 22.1. 4:5122.1. 9:57 8366+8369
17 428 pá 19.1. 5:2920.1. 1:05 8366+8369
14 413 čt 18.1. 6:2918.1. 20:15 8366+8369
11+95 467 st 17.1. 20:3018.1. 4:57 8366
4 412 st 17.1. 6:1217.1. 9:48 8369+8366
14 412 út 16.1. 4:2816.1. 18:03 8369+8366
4 412 po 15.1. 15:1015.1. 19:01 8369+8366
11 410 po 15.1. 7:2015.1. 11:18 8369+8366*Z
11 410 po 15.1. 5:0215.1. 7:20 8366+8369*MU
25+94 153 so 13.1. 21:5114.1. 4:06 8366
14+98 157 pá 12.1. 21:0813.1. 3:36 8366
25+94 153 čt 11.1. 21:5112.1. 4:06 8366
2+92 165 st 10.1. 5:0611.1. 4:37 8366
25+94 153 po 8.1. 21:519.1. 4:06 8366
12+94 157 ne 7.1. 23:148.1. 5:49 8366
14+98 157 so 6.1. 21:087.1. 3:36 8366
2+92 165 pá 5.1. 5:066.1. 4:42 8366
25+94 153 st 3.1. 21:514.1. 4:06 8366
12+94 156 út 2.1. 19:583.1. 5:33 8366
8+92 161 po 1.1. 21:392.1. 5:38 8366
Rok 2017
12+94 157 so 30.12. 20:2331.12. 5:49 8366
2+92 166 pá 29.12. 19:5930.12. 5:08 8366
16 108 pá 29.12. 6:4929.12. 9:48 8366+8369
16 110 čt 28.12. 5:0928.12. 20:35 8366+8369
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8366+8369
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.