Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8367

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 30. 4. 2003

Výrobní číslo: 156277

Původní evidenční číslo: 6598

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 842 915 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 712 st 25.11. 4:5125.11. 22:49 8335+8367
22 712 po 23.11. 4:5123.11. 22:49 8335+8367
 1  705 pá 20.11. 4:2220.11. 21:21 8335+8367
 1  705 čt 19.11. 4:2219.11. 21:21 8335+8367
20 702 st 18.11. 5:4518.11. 20:57 8335+8367
 1  705 po 16.11. 4:2216.11. 21:21 8335+8367
22 712 pá 13.11. 4:5113.11. 22:49 8335+8367
 1  705 čt 12.11. 4:2212.11. 21:21 8335+8367
 1  705 st 11.11. 4:2211.11. 21:21 8335+8367
22 731 út 10.11. 5:3910.11. 22:56 8335+8367
20 712 po 9.11. 5:109.11. 22:43 8335+8367
22 731 pá 6.11. 5:396.11. 8:05 8335+8367*MU
20 710 čt 5.11. 4:325.11. 13:40 8335+8367*MU
20 710 st 4.11. 4:324.11. 20:03 8335+8367
20 712 út 3.11. 5:103.11. 22:43 8335+8367
20 710 po 2.11. 4:322.11. 20:03 8335+8367
22 707 pá 30.10. 4:2530.10. 19:43 8335+8367
20 705 čt 29.10. 4:3529.10. 23:39 8335+8367
25 705 út 27.10. 5:4328.10. 0:42 8335+8367
22 707 po 26.10. 4:2526.10. 19:43 8335+8367
20 705 pá 23.10. 4:3523.10. 23:39 8335+8367
22 725 čt 22.10. 5:0823.10. 1:15 8335+8367
22 730 st 21.10. 4:5421.10. 23:10 8335+8367
20 702 út 20.10. 6:4320.10. 20:11 8335+8367
 1  701 po 19.10. 5:3219.10. 20:51 8346+8367
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.