Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8367

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 30. 4. 2003

Výrobní číslo: 156277

Původní evidenční číslo: 6598

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 833 030 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  711 út 22.9. 5:1823.9. 1:12 8367
 2  712 po 21.9. 5:2221.9. 21:13 8367
20 702 pá 18.9. 5:1218.9. 23:02 8367
20 705 čt 17.9. 5:5818.9. 0:42 8367
20 707 st 16.9. 6:4416.9. 9:41 8367
20 707 út 15.9. 6:4415.9. 9:41 8367
20 705 po 14.9. 5:5815.9. 0:42 8367
26 719 čt 10.9. 4:2410.9. 10:19 8343+8367
25 711 st 9.9. 4:3810.9. 1:42 8343+8367
 1  705 út 8.9. 6:168.9. 21:21 8343+8367
17+93 764 po 7.9. 22:078.9. 5:02 8367
14+96 765 ne 6.9. 20:557.9. 5:12 8367
17+93 764 so 5.9. 22:076.9. 5:02 8367
25+92 754 pá 4.9. 20:325.9. 5:12 8367
26 721 pá 4.9. 6:234.9. 9:39 8341+8367
25+92 754 čt 3.9. 20:324.9. 5:12 8367
26 719 čt 3.9. 4:243.9. 10:19 8367+8358
20 705 st 2.9. 4:352.9. 23:39 8367+8358
20 705 út 1.9. 4:351.9. 23:39 8367+8358
22 730 po 31.8. 4:5431.8. 23:10 8367+8358
 2  705 pá 28.8. 13:5428.8. 21:43 8367
 2  705 pá 28.8. 5:0728.8. 10:30 8367
 2  705 čt 27.8. 13:5427.8. 21:43 8367
 2  705 čt 27.8. 5:0727.8. 10:30 8367
 2  703 st 26.8. 18:3026.8. 20:58 8367*Z
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8328

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.