Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8367

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 30. 4. 2003

Výrobní číslo: 156277

Původní evidenční číslo: 6598

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 822 521 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 702 čt 25.7. 4:1425.7. 18:10 8367+8364*MU
26 715 st 24.7. 14:0425.7. 1:03 8367+8364
 8  704 st 24.7. 5:3924.7. 10:12 8367+8364
 1  710 út 23.7. 14:0323.7. 20:46 8367+8364
25 702 út 23.7. 4:4023.7. 10:19 8367+8364
 1  710 po 22.7. 14:0322.7. 20:46 8367+8364
25 702 po 22.7. 4:4022.7. 10:19 8367+8364
18 703 ne 21.7. 4:1621.7. 22:50 8367+8364
26 715 pá 19.7. 14:0420.7. 1:03 8367+8364
 1  710 pá 19.7. 5:1119.7. 10:21 8367+8364
22 710 čt 18.7. 4:1418.7. 21:03 8367+8364
22 713 st 17.7. 5:1618.7. 0:36 8367+8364
18 702 út 16.7. 13:5716.7. 20:38 8367+8364
18 702 út 16.7. 5:2916.7. 10:18 8367+8364
 8  704 po 15.7. 13:3815.7. 20:08 8367+8364
20 709 po 15.7. 4:3515.7. 10:25 8367+8364
11+96 768 so 13.7. 22:3714.7. 5:13 8367
14+96 764 pá 12.7. 20:2413.7. 4:30 8367
14+96 766 čt 11.7. 22:4612.7. 5:42 8367
7+91 756 st 10.7. 22:2511.7. 5:40 8367
14+96 765 út 9.7. 21:0610.7. 5:13 8367
14+96 765 po 8.7. 21:069.7. 5:13 8367+8508
18 711 po 8.7. 5:488.7. 20:15 8367+8508
2+91 754 ne 7.7. 21:168.7. 4:40 8367+8508
sjVO 701 ne 7.7. 2:437.7. 4:54 8367
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.