Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8367

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 30. 4. 2003

Výrobní číslo: 156277

Původní evidenční číslo: 6598

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 803 741 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11+96 769 čt 18.4. 21:5719.4. 4:56 8367
7+97 760 st 17.4. 20:1718.4. 5:45 8367
14+96 766 út 16.4. 20:0117.4. 5:42 8367
14+96 766 po 15.4. 20:0116.4. 5:42 8367
 2  708 po 15.4. 14:3115.4. 17:35 8367*MU
 2  704 po 15.4. 5:1715.4. 10:41 8367
 2  708 pá 12.4. 14:3112.4. 20:09 8367
 2  708 pá 12.4. 6:4112.4. 10:01 8367
1+97 769 čt 11.4. 21:3912.4. 5:16 8367
20 730 čt 11.4. 5:3311.4. 18:07 8367+8328
20 702 st 10.4. 4:3110.4. 21:27 8367+8328
26 719 út 9.4. 15:4110.4. 0:41 8367+8328
20 705 út 9.4. 5:259.4. 9:35 8367+8328
25 705 po 8.4. 13:508.4. 19:33 8367+8328
 8  706 po 8.4. 5:198.4. 9:57 8367+8328
 8  705 pá 5.4. 5:325.4. 19:17 8367+8328
25 705 čt 4.4. 13:504.4. 19:33 8367+8328
22 729 čt 4.4. 4:514.4. 10:20 8367+8328
 8  701 st 3.4. 4:474.4. 0:56 8367+8328
20 707 út 2.4. 5:112.4. 20:05 8367+8328
20 711 po 1.4. 5:471.4. 18:31 8367+8328
14+96 764 so 30.3. 18:5131.3. 5:42 8367
11+97 764 pá 29.3. 19:5330.3. 5:45 8367
14+96 765 čt 28.3. 20:4729.3. 5:13 8367
1+97 769 st 27.3. 21:3928.3. 5:16 8367
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.