Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8367

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 30. 4. 2003

Výrobní číslo: 156277

Původní evidenční číslo: 6598

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 771 748 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  708 po 15.10. 14:3115.10. 20:09 8367
 2  708 po 15.10. 6:4115.10. 10:01 8367
13+97 764 ne 14.10. 20:0215.10. 5:17 8367
2+91 758 so 13.10. 19:1314.10. 3:44 8367
13+97 769 pá 12.10. 21:2213.10. 4:51 8367
26 702 pá 12.10. 5:5412.10. 18:58 8367+8369
 8  710 čt 11.10. 5:5611.10. 20:08 8367+8369
22 734 st 10.10. 15:2210.10. 23:39 8367+8369
22 727 st 10.10. 6:2810.10. 9:22 8367+8369
 8  710 út 9.10. 5:569.10. 20:08 8367+8369
29 707 po 8.10. 5:268.10. 19:20 8367+8369
 8  708 ne 7.10. 9:397.10. 23:19 8367+8369
26 702 pá 5.10. 5:545.10. 16:15 8367+8369*MU
 8  706 čt 4.10. 14:464.10. 23:39 8367+8369
20 705 čt 4.10. 5:254.10. 9:35 8367+8369
26 719 st 3.10. 15:414.10. 0:41 8367+8369
 1  704 st 3.10. 6:473.10. 9:46 8367+8369
 8  705 út 2.10. 5:322.10. 8:50 8367+8369*MU
25 708 po 1.10. 5:401.10. 19:55 8367+8369
14+96 766 so 29.9. 19:4830.9. 5:42 8367
11+96 768 pá 28.9. 22:4129.9. 5:13 8367
2+91 754 čt 27.9. 5:3928.9. 4:28 8367
 2  706 st 26.9. 5:2026.9. 19:41 8367
 2  702 út 25.9. 5:0925.9. 19:11 8367
20 706 po 24.9. 4:5224.9. 19:56 8350+8367
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.