Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8367

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 30. 4. 2003

Výrobní číslo: 156277

Původní evidenční číslo: 6598

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 793 211 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+91 754 čt 21.2. 5:3922.2. 4:40 8367
2+91 754 st 20.2. 5:3921.2. 4:40 8367
2+91 754 út 19.2. 5:3920.2. 4:40 8367
2+91 754 po 18.2. 5:3919.2. 4:40 8367
2+91 754 ne 17.2. 6:4818.2. 4:40 8367
 2  705 so 16.2. 6:0816.2. 21:13 8367
 2  702 pá 15.2. 5:0915.2. 19:11 8367
 2  704 čt 14.2. 13:5114.2. 21:43 8367
 2  704 čt 14.2. 5:1714.2. 10:41 8367
 2  708 st 13.2. 14:3113.2. 20:09 8367
 2  708 st 13.2. 6:4113.2. 10:01 8367
7+91 755 út 12.2. 20:3413.2. 5:10 8367
20 711 út 12.2. 5:4712.2. 18:31 8367+8364
 1  704 po 11.2. 14:0611.2. 18:56 8367+8364
14+96 766 po 11.2. 0:0011.2. 5:42 8367*Z
2+91 759 so 9.2. 5:2810.2. 4:45 8367
 2  702 pá 8.2. 5:098.2. 19:11 8367
 2  706 čt 7.2. 5:207.2. 19:41 8367
2+91 754 čt 7.2. 1:157.2. 4:40 8367*Z1
 2  706 st 6.2. 5:206.2. 19:41 8367
2+91 754 út 5.2. 5:396.2. 4:40 8367
14+96 764 po 4.2. 20:375.2. 4:46 8367
25 715 po 4.2. 4:414.2. 18:44 8367+8369
25 710 pá 1.2. 14:302.2. 1:03 8367+8369
 8  706 pá 1.2. 5:191.2. 9:57 8367+8369
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8333
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8557

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.