Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8364

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 24. 4. 2003

Výrobní číslo: 162503

Původní evidenční číslo: 6869

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 762 096 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+91 755 po 22.4. 20:1723.4. 5:10 8364
1+97 769 ne 21.4. 21:2622.4. 5:16 8364
2+91 753 so 20.4. 22:1721.4. 4:34 8364
2+91 752 pá 19.4. 19:2320.4. 3:54 8364
7+97 760 čt 18.4. 20:3419.4. 5:16 8364
sjVO 701 čt 18.4. 2:4318.4. 5:04 8364
 2  702 st 17.4. 5:0917.4. 19:11 8364
 2  704 út 16.4. 13:5116.4. 21:43 8364
 2  708 út 16.4. 6:4116.4. 10:01 8364
14+96 765 po 15.4. 20:4816.4. 5:12 8364
7+91 756 ne 14.4. 22:2615.4. 5:38 8364
2+91 758 so 13.4. 19:1314.4. 3:46 8364
7+97 760 pá 12.4. 20:3413.4. 5:16 8364
 8  712 pá 12.4. 6:1312.4. 18:17 8364+8361
25+97 763 čt 11.4. 21:3412.4. 4:48 8364
25 701 čt 11.4. 4:3911.4. 19:02 8364+8330
 8  706 st 10.4. 14:4610.4. 23:39 8364+8330
 1  704 st 10.4. 6:4710.4. 9:46 8364+8330
7+91 755 út 9.4. 20:3410.4. 5:10 8364
25 715 út 9.4. 4:399.4. 18:44 8364+8330
22 710 po 8.4. 4:049.4. 0:32 8364+8330
11+96 768 so 6.4. 23:047.4. 5:13 8364
14+96 765 pá 5.4. 20:476.4. 4:53 8364
20 711 pá 5.4. 14:305.4. 18:31 8364+8508*Z
14+96 765 čt 4.4. 20:475.4. 5:13 8364
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8341+8342

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.