Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8364

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 24. 4. 2003

Výrobní číslo: 162503

Původní evidenční číslo: 6869

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 853 889 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 113 pá 18.6. 6:4318.6. 19:40 8364+8360
 7  101 čt 17.6. 4:2417.6. 20:54 8364+8360
 7  104 st 16.6. 4:4417.6. 0:03 8364+8360
 7  108 út 15.6. 5:1815.6. 20:15 8364+8360
16 110 pá 11.6. 6:0311.6. 21:34 8364+8360
16 101 čt 10.6. 4:3210.6. 22:49 8364+8360
16 107 st 9.6. 5:289.6. 23:09 8364+8360
 7  101 út 8.6. 4:248.6. 20:54 8364+8360
16 107 po 7.6. 5:287.6. 23:09 8364+8360
17+95 152 pá 4.6. 20:335.6. 1:00 8364+8360*MU
 4  109 st 2.6. 6:292.6. 10:26 8364+8360
16 113 út 1.6. 6:431.6. 19:40 8364+8360
16 113 po 31.5. 6:4331.5. 19:40 8364+8360
 4  109 pá 28.5. 6:2928.5. 10:26 8364+8360
 7  110 čt 27.5. 5:3827.5. 20:34 8364+8360
16 105 st 26.5. 5:1226.5. 20:39 8364+8360
 7  104 út 25.5. 4:4425.5. 21:28 8364+8360
16 105 po 24.5. 5:1224.5. 20:39 8364+8360
16 113 pá 21.5. 6:4321.5. 19:40 8364+8360
14 110 čt 20.5. 5:2620.5. 23:23 8364+8360
 5  101 st 19.5. 6:0619.5. 19:00 8364+8360
 5  114 út 18.5. 5:4318.5. 21:16 8364+8360
 4  110 po 17.5. 15:3917.5. 19:36 8364+8360
 3  114 po 17.5. 5:4117.5. 9:14 8364+8360
26 103 pá 14.5. 5:2614.5. 19:50 8364+8360
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.