Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8364

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 24. 4. 2003

Výrobní číslo: 162503

Původní evidenční číslo: 6869

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 950 934 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 109 pá 29.9. 6:0129.9. 20:04 8364+8365
16 111 po 25.9. 4:3225.9. 22:02 8364+8365
Zvl 118 ne 24.9. 18:3024.9. 21:30 8364+8365*1
16 111 pá 22.9. 4:3222.9. 22:02 8365+8364
 7  104 čt 21.9. 4:2122.9. 0:50 8365+8364
 7  104 st 20.9. 4:2121.9. 0:50 8365+8364
16 111 út 19.9. 4:3219.9. 22:02 8365+8364
 7  112 po 18.9. 5:0118.9. 21:53 8365+8364
 7  110 pá 15.9. 4:4115.9. 20:05 8365+8364
 7  112 čt 14.9. 5:0114.9. 21:53 8365+8364
16 104 st 13.9. 5:4213.9. 23:57 8365+8364
 7  110 út 12.9. 4:4112.9. 20:05 8365+8364
 7  112 po 11.9. 5:0111.9. 21:53 8365+8364
16 112 pá 8.9. 4:538.9. 20:03 8365+8364
16 109 čt 7.9. 14:558.9. 0:17 8365+8364
16 109 čt 7.9. 7:037.9. 9:29 8365+8364
16 109 st 6.9. 14:557.9. 0:17 8365+8364
 7  110 út 5.9. 4:415.9. 20:05 8365+8364
16 109 po 4.9. 14:555.9. 0:17 8365+8364
16 106 pá 1.9. 5:272.9. 0:37 8365+8364
16 110 st 30.8. 8:1030.8. 23:57 8365+8364*Z1
16 110 út 29.8. 6:0129.8. 23:57 8365+8364
16 102 po 28.8. 4:3328.8. 19:55 8365+8364
16 103 pá 25.8. 7:0126.8. 0:17 8365+8364
16 106 čt 24.8. 5:2725.8. 0:37 8365+8364
*1 = posílení provozu po fotbalovém utkání v Edenu
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8354+8355

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.