Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8364

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 24. 4. 2003

Výrobní číslo: 162503

Původní evidenční číslo: 6869

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 012 344 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 102 dnes 5:5621.11. 19:47 8364+8350
12 111 st 20.11. 5:5921.11. 0:02 8364+8350
19 108 po 18.11. 4:5118.11. 20:27 8364+8350
19 106 pá 15.11. 5:4315.11. 18:46 8364+8350
 7  118 čt 14.11. 4:2515.11. 0:47 8364+8350
 7  111 st 13.11. 4:5313.11. 21:18 8364+8350
 8  102 út 12.11. 6:0812.11. 21:12 8364+8350
19 101 pá 8.11. 5:118.11. 20:57 8364+8350
 7  118 čt 7.11. 4:258.11. 0:47 8364+8350
 7  118 st 6.11. 19:157.11. 0:47 8364+8350*Z1
16 117 út 5.11. 15:096.11. 0:36 8364+8350
16 117 út 5.11. 7:095.11. 9:32 8364+8350
12 116 po 4.11. 4:294.11. 18:54 8364+8350
12 104 so 2.11. 8:203.11. 1:01 8364+8350
 7  103 pá 1.11. 4:452.11. 0:20 8364+8350
12 111 čt 31.10. 5:591.11. 0:02 8364+8350
16 113 st 30.10. 14:3730.10. 23:56 8364+8350
16 117 st 30.10. 7:0930.10. 9:32 8364+8350
16 108 út 29.10. 5:1529.10. 23:16 8364+8350
19 102 po 28.10. 4:3128.10. 20:57 8364
19 106 ne 27.10. 9:5327.10. 20:27 8364
19 104 so 26.10. 5:1126.10. 19:57 8364
22 124 pá 25.10. 5:2125.10. 20:09 8364+8350
19 108 čt 24.10. 4:5124.10. 20:27 8364+8350
 7  118 st 23.10. 4:2524.10. 0:47 8364+8350
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9443

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.