Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8364

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 24. 4. 2003

Výrobní číslo: 162503

Původní evidenční číslo: 6869

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 788 061 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+91 754 čt 22.8. 6:0723.8. 4:40 8364
 2  711 st 21.8. 4:3222.8. 1:11 8364
 2  706 út 20.8. 5:1920.8. 21:43 8364
 2  705 po 19.8. 13:5619.8. 21:28 8364
sjVO 701 po 19.8. 2:4319.8. 4:54 8364
 2  705 ne 18.8. 5:2819.8. 1:11 8364
 2  705 so 17.8. 6:0817.8. 21:13 8364
 2  705 pá 16.8. 13:5616.8. 21:28 8364
 2  705 pá 16.8. 5:0916.8. 10:30 8364
13+97 766 st 14.8. 19:3315.8. 5:45 8364
14+96 766 út 13.8. 22:4614.8. 5:42 8364
2+91 754 po 12.8. 6:0713.8. 4:40 8364
13+97 766 so 10.8. 22:5911.8. 5:45 8364
11+96 768 pá 9.8. 22:5110.8. 5:13 8364
sjVO 701 pá 9.8. 2:439.8. 4:54 8364
 2  711 čt 8.8. 4:329.8. 1:11 8364
 2  706 st 7.8. 5:197.8. 21:43 8364
 2  706 út 6.8. 5:196.8. 21:43 8364
 2  711 po 5.8. 4:326.8. 1:11 8364
14+96 766 so 3.8. 19:484.8. 5:42 8364
13+97 765 pá 2.8. 21:243.8. 5:26 8364
17+93 764 čt 1.8. 21:492.8. 5:02 8364
24+91 755 st 31.7. 20:381.8. 5:10 8364
14+96 764 st 31.7. 0:5031.7. 4:46 8364*Z
13+97 766 po 29.7. 19:3130.7. 5:45 8364
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8370

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.