Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8364

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 24. 4. 2003

Výrobní číslo: 162503

Původní evidenční číslo: 6869

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 007 154 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19 101 dnes 5:1122.10. 20:57 8364+8350
16 108 po 21.10. 20:0021.10. 23:16 8364+8350*Z1
22 102 pá 18.10. 5:5618.10. 19:47 8364+8350
24 104 čt 17.10. 5:4517.10. 19:47 8364+8350
 7  103 st 16.10. 4:4517.10. 0:20 8364+8350
12 110 út 15.10. 5:4915.10. 20:50 8364+8350
12 108 po 14.10. 5:2814.10. 20:29 8364+8350
16 108 pá 11.10. 5:1511.10. 23:16 8364+8350
16 101 čt 10.10. 6:5210.10. 19:57 8364+8350
22 102 út 8.10. 5:568.10. 19:47 8364+8350
19 108 po 7.10. 4:517.10. 20:27 8364+8350
12 116 pá 4.10. 4:334.10. 18:54 8364+8350
 8  106 čt 3.10. 4:573.10. 19:52 8364+8350
 7  111 st 2.10. 4:532.10. 21:18 8364+8350
 7  103 út 1.10. 4:452.10. 0:20 8364+8350
22 124 po 30.9. 5:2130.9. 20:09 8364+8350
16 117 pá 27.9. 6:3127.9. 8:52 8364+8350
15+95 165 so 21.9. 21:0122.9. 5:30 8364
sjHL 101 pá 20.9. 21:5321.9. 5:47 8364
2+92 155 čt 19.9. 21:0420.9. 5:16 8364
14+94 165 st 18.9. 21:4819.9. 5:39 8364
19+95 163 út 17.9. 20:5318.9. 4:31 8364
19+95 163 po 16.9. 20:5317.9. 4:31 8364
14+94 166 ne 15.9. 22:2816.9. 6:09 8364
15+91 150 so 14.9. 21:1815.9. 5:18 8364
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8496+8478

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.