Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8350

Evidované reklamní polepy:
Samsung Omnia II (od prosince 2009 do března 2011)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 29. 11. 2002

Výrobní číslo: 157177

Původní evidenční číslo: 6673

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 865 445 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  107 út 18.12. 5:5518.12. 22:02 8350+8355
 5  841 po 17.12. 5:5917.12. 20:17 8350+8355
15 802 ne 16.12. 4:5816.12. 21:11 8350+8355
 1  807 so 15.12. 7:2115.12. 21:41 8350+8355
14 812 pá 14.12. 4:3714.12. 20:36 8350+8355
15 142 čt 13.12. 6:2513.12. 21:56 8350+8355
15 104 st 12.12. 6:1712.12. 21:52 8350+8355
15 110 út 11.12. 5:3211.12. 21:07 8355+8350
15 110 po 10.12. 5:3210.12. 21:07 8355+8350
 7  112 pá 7.12. 5:177.12. 21:29 8355+8350
 7  112 čt 6.12. 5:176.12. 21:29 8355+8350
24 841 st 5.12. 5:305.12. 20:18 8355+8350
 9  831 út 4.12. 5:015.12. 0:08 8355+8350
 1  814 po 3.12. 14:493.12. 22:38 8355+8350
 6  803 po 3.12. 5:243.12. 9:50 8355+8350
15 802 ne 2.12. 4:252.12. 21:11 8355+8350
11 804 pá 30.11. 4:2930.11. 19:24 8355+8350
 9  802 čt 29.11. 5:2330.11. 0:16 8355+8350
15 142 st 28.11. 16:1528.11. 21:56 8355+8350*Z
 1  708 st 28.11. 4:0128.11. 10:26 8355+8350
 8  701 út 27.11. 4:4728.11. 0:56 8355+8350
26 719 po 26.11. 15:4127.11. 0:41 8355+8350
22 727 po 26.11. 6:2826.11. 9:24 8355+8350
 8  701 pá 23.11. 4:4724.11. 0:56 8355+8350
 1  708 čt 22.11. 14:3623.11. 1:22 8355+8350
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8225+8214

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.