Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8350

Evidované reklamní polepy:

Samsung Omnia II (od prosince 2009 do března 2011)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 29. 11. 2002

Výrobní číslo: 157177

Původní evidenční číslo: 6673

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 903 701 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 525 út 28.1. 5:5328.1. 22:53 8350+8154
 8  507 po 27.1. 4:0827.1. 21:49 8350+8154
26 501 ne 26.1. 4:2027.1. 0:40 8350+8154
14 506 so 25.1. 4:5125.1. 23:22 8350+8154
25 514 pá 24.1. 5:2624.1. 22:18 8350+8154
25 501 čt 23.1. 5:4423.1. 22:33 8350+8154
22 519 st 22.1. 4:2423.1. 0:09 8350+8154
14 514 út 21.1. 4:5121.1. 21:05 8350+8154
22 525 po 20.1. 5:5320.1. 22:53 8350+8154
25 506 ne 19.1. 4:1120.1. 1:10 8350+8154
14 506 so 18.1. 4:5118.1. 23:22 8350+8154
22 522 pá 17.1. 6:0817.1. 19:50 8350+8154
25 506 čt 16.1. 4:1116.1. 23:37 8350+8154
22 516 st 15.1. 15:0015.1. 23:49 8350+8154*Z
25+92 552 út 14.1. 21:4015.1. 5:30 8350
13+95 557 po 13.1. 20:2714.1. 4:39 8350
22 518 pá 10.1. 4:3410.1. 18:30 8350+8411
14 508 čt 9.1. 6:1410.1. 1:11 8350+8411
25+97 562 po 6.1. 22:307.1. 5:49 8350
7+91 557 ne 5.1. 22:016.1. 4:30 8350
15+99 565 so 4.1. 23:025.1. 5:02 8350
2+91 551 pá 3.1. 21:074.1. 4:34 8350
25+97 562 čt 2.1. 22:293.1. 5:49 8350
13+95 557 st 1.1. 9:522.1. 4:39 8350
Rok 2019
13 507 út 31.12. 6:3331.12. 22:12 8350
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8514+8515

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.