Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8350

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Samsung Omnia II (od prosince 2009 do března 2011)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 29. 11. 2002

Výrobní číslo: 157177

Původní evidenční číslo: 6673

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 011 157 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  106 pá 1.7. 4:191.7. 22:34 8358+8350
26 106 čt 30.6. 4:4330.6. 23:43 8358+8350
 6  104 st 29.6. 4:2029.6. 22:54 8358+8350
26 116 út 28.6. 6:0029.6. 1:01 8358+8350
 7  113 po 27.6. 5:5927.6. 21:11 8358+8350
11 104 pá 24.6. 5:3424.6. 20:46 8358+8350
22 119 čt 23.6. 4:5123.6. 19:32 8358+8350
 6  107 st 22.6. 4:5822.6. 18:41 8358+8350
11 104 út 21.6. 5:3421.6. 20:46 8358+8350
 6  105 po 20.6. 4:4020.6. 23:13 8358+8350
22 112 pá 17.6. 6:4117.6. 23:44 8358+8350
11 104 čt 16.6. 5:3416.6. 20:46 8358+8350
22 119 st 15.6. 4:5115.6. 19:32 8358+8350
14 115 út 14.6. 6:0514.6. 20:52 8358+8350
22 123 po 13.6. 5:1613.6. 20:03 8358+8350
26 101 pá 10.6. 6:2910.6. 23:03 8358+8350
 6  102 čt 9.6. 6:179.6. 22:34 8358+8350
24 106 st 8.6. 6:138.6. 20:49 8358+8350
26 107 út 7.6. 7:148.6. 0:20 8358+8350
22 123 po 6.6. 5:166.6. 20:03 8358+8350
 6  102 pá 3.6. 6:173.6. 22:34 8358+8350
22 130 čt 2.6. 14:552.6. 20:56 8358+8350
 4  109 st 1.6. 14:431.6. 18:42 8358+8350
 4  109 st 1.6. 7:001.6. 9:14 8358+8350
 4  108 út 31.5. 14:3431.5. 18:34 8358+8350


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.