Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8350

Evidované reklamní polepy:
Samsung Omnia II (od prosince 2009 do března 2011)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 29. 11. 2002

Výrobní číslo: 157177

Původní evidenční číslo: 6673

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 831 980 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  709 po 23.7. 4:5323.7. 9:55 8350
36+97 765 so 21.7. 20:1522.7. 5:45 8350
11+97 767 pá 20.7. 20:2721.7. 4:50 8350
2+91 752 čt 19.7. 13:5620.7. 5:10 8350
 2  710 čt 19.7. 5:1019.7. 10:30 8350
14+96 766 út 17.7. 22:4818.7. 5:42 8350
2+91 753 po 16.7. 5:3717.7. 5:40 8350
36+97 765 so 14.7. 20:1515.7. 5:45 8350
2+91 764 pá 13.7. 5:3714.7. 5:09 8350
 2  710 čt 12.7. 5:1012.7. 10:30 8350
 2  710 st 11.7. 5:1011.7. 10:30 8350
 2  704 út 10.7. 4:5310.7. 21:09 8350
 2  704 po 9.7. 4:539.7. 21:09 8350
14+96 766 so 7.7. 22:488.7. 5:42 8350
11+97 758 pá 6.7. 19:017.7. 5:15 8350
11+97 767 čt 5.7. 18:566.7. 4:50 8350
20+91 765 st 4.7. 19:105.7. 4:45 8350+8370*Z
20+91 765 st 4.7. 14:344.7. 17:00 8350+8370*MU
20 701 st 4.7. 5:094.7. 9:26 8350+8370
22 707 út 3.7. 5:463.7. 23:09 8350+8370
25 707 po 2.7. 12:302.7. 22:40 8350+8370*Z1
22 723 po 2.7. 5:292.7. 10:32 8350+8370
25 710 pá 29.6. 14:3030.6. 1:03 8350+8370
 1  708 pá 29.6. 4:0129.6. 10:26 8350+8370
25 710 čt 28.6. 14:3029.6. 1:03 8350+8370
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9395
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9084

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.