Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8350

Evidované reklamní polepy:

Samsung Omnia II (od prosince 2009 do března 2011)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 29. 11. 2002

Výrobní číslo: 157177

Původní evidenční číslo: 6673

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 886 031 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 506 pá 18.10. 5:0718.10. 20:55 8398+8350
16 515 čt 17.10. 5:3217.10. 14:30 8398+8350*MU
26 509 st 16.10. 15:2617.10. 1:00 8398+8350
22 506 st 16.10. 5:1916.10. 11:00 8398+8350*MU
17+34 513 út 15.10. 5:5616.10. 1:35 8398+8350
22 532 po 14.10. 6:2115.10. 0:09 8398+8350
7+91 557 ne 13.10. 22:0214.10. 4:30 8350
34+95 553 so 12.10. 22:0913.10. 5:41 8350
25+97 563 pá 11.10. 23:2912.10. 5:48 8350
 4  502 pá 11.10. 14:3511.10. 18:35 8350+8179
 4  507 pá 11.10. 6:2811.10. 9:15 8350+8179
25+97 561 čt 10.10. 22:4911.10. 5:18 8350
 4  503 čt 10.10. 14:4310.10. 18:43 8549+8350
 4  502 čt 10.10. 5:4710.10. 9:47 8549+8350
 4  509 st 9.10. 15:329.10. 20:02 8549+8350
22 535 st 9.10. 7:019.10. 9:26 8549+8350
17+95 552 út 8.10. 22:149.10. 5:41 8350
 4  502 út 8.10. 14:358.10. 18:35 8350+8354
22 535 út 8.10. 7:018.10. 9:26 8350+8354
12+92 552 po 7.10. 21:558.10. 5:30 8350
 4  503 po 7.10. 14:437.10. 18:43 8168+8350
 4  507 po 7.10. 6:287.10. 9:15 8168+8350
12+92 552 ne 6.10. 21:557.10. 5:30 8350
25+97 563 so 5.10. 23:296.10. 5:48 8350
5+95 556 pá 4.10. 21:455.10. 4:04 8350
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.