Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8362

Evidované celoplošné polepy:

Samsung SmartTV (od 1. 5. 2013 do 3. 5. 2014)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 26. 3. 2003

Výrobní číslo: 158876

Původní evidenční číslo: 6737

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 967 617 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 115 čt 23.3. 6:0123.3. 19:40 8362+8361
22 109 st 22.3. 5:2922.3. 19:29 8362+8361
22 131 út 21.3. 5:3021.3. 20:27 8362+8361
22 104 po 20.3. 4:5320.3. 18:50 8362+8361
26 117 pá 17.3. 4:5918.3. 0:21 8362+8361
22 102 čt 16.3. 5:5416.3. 23:47 8362+8361
 6  112 st 15.3. 5:3615.3. 21:02 8362+8361
 6  112 út 14.3. 5:3614.3. 21:02 8362+8361
22 104 po 13.3. 4:5313.3. 18:50 8362+8361
26 117 pá 10.3. 4:5911.3. 0:20 8362+8361
22 124 čt 9.3. 4:529.3. 19:34 8362+8361
22 132 st 8.3. 5:038.3. 20:36 8362+8361
16 110 út 7.3. 4:357.3. 18:55 8362+8361
26 119 po 6.3. 5:267.3. 0:40 8362+8361
 7  107 pá 3.3. 6:063.3. 22:06 8362+8361
 7  109 čt 2.3. 6:232.3. 22:45 8362+8361
11 108 st 1.3. 6:101.3. 18:28 8362+8361
 7  105 út 28.2. 5:5728.2. 20:01 8362+8361
16 101 st 22.2. 5:1022.2. 9:48 8362+8361
 7  115 út 21.2. 15:0321.2. 21:29 8362+8361
16 101 út 21.2. 5:1021.2. 9:48 8362+8361
22 109 po 20.2. 5:2920.2. 19:29 8362+8361
22 107 pá 17.2. 5:1218.2. 0:06 8362+8361
22 103 čt 16.2. 6:3216.2. 21:04 8362+8361
 7  103 po 13.2. 7:3013.2. 19:41 8362+8361*Z1
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9368

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.