Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8362

Evidované reklamní polepy:

Samsung SmartTV (od 1. 5. 2013 do 3. 5. 2014)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 26. 3. 2003

Výrobní číslo: 158876

Původní evidenční číslo: 6737

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 816 903 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11+96 769 so 20.4. 21:5721.4. 4:56 8362
11+96 769 pá 19.4. 21:5720.4. 4:56 8362
1+91 760 čt 18.4. 20:1219.4. 5:19 8362
20 730 čt 18.4. 5:3318.4. 11:50 8334+8362*MU
25 701 st 17.4. 4:3917.4. 19:02 8334+8362
22 727 út 16.4. 14:2317.4. 0:53 8334+8362
22 729 út 16.4. 4:5116.4. 10:20 8334+8362
22 710 po 15.4. 4:0416.4. 0:32 8334+8362
22 703 ne 14.4. 10:1014.4. 23:02 8334+8362
22 708 so 13.4. 4:4314.4. 1:14 8334+8362
22 710 pá 12.4. 4:0413.4. 0:32 8334+8362
25 710 čt 11.4. 14:3312.4. 1:06 8334+8362
25 710 čt 11.4. 6:3311.4. 10:03 8334+8362
7+91 755 st 10.4. 20:3411.4. 5:11 8362
14+96 766 út 9.4. 20:0410.4. 5:42 8362
14+96 766 po 8.4. 20:049.4. 5:42 8362
7+91 755 so 6.4. 20:347.4. 5:09 8362
2+91 758 pá 5.4. 13:516.4. 3:44 8362
 2  704 pá 5.4. 5:175.4. 10:41 8362
 2  704 čt 4.4. 13:514.4. 21:43 8362
 2  704 čt 4.4. 5:174.4. 10:41 8362
 2  706 st 3.4. 5:203.4. 19:41 8362
 2  708 út 2.4. 14:312.4. 20:09 8362
 2  708 út 2.4. 6:412.4. 10:01 8362
2+91 754 po 1.4. 5:392.4. 4:40 8362
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.