Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8362

Evidované reklamní polepy:

Samsung SmartTV (od 1. 5. 2013 do 3. 5. 2014)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 26. 3. 2003

Výrobní číslo: 158876

Původní evidenční číslo: 6737

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 858 837 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  110 pá 25.9. 5:4026.9. 0:11 8350+8362
 5  108 čt 24.9. 5:1624.9. 19:37 8350+8362
 5  108 st 23.9. 5:1623.9. 19:37 8350+8362
14 112 út 22.9. 4:4422.9. 10:56 8350+8362
15 102 po 21.9. 6:2621.9. 21:38 8350+8362
 5  110 pá 18.9. 5:4019.9. 0:11 8362+8379
14 105 čt 17.9. 6:0517.9. 21:15 8362+8379
15 109 st 16.9. 6:5016.9. 20:08 8362+8379
 6  103 út 15.9. 5:0815.9. 19:20 8362+8379
 8  101 po 14.9. 4:3914.9. 20:01 8362+8379
 7  112 pá 11.9. 4:2312.9. 1:03 8362+8379
 7  112 čt 10.9. 4:2311.9. 1:03 8362+8379
 7  112 st 9.9. 4:2310.9. 1:03 8362+8379
 7  112 út 8.9. 4:239.9. 1:03 8362+8379
 5  104 po 7.9. 4:498.9. 0:11 8362+8379
 5  112 pá 4.9. 6:104.9. 9:34 8362+8379
14 114 čt 3.9. 5:293.9. 20:28 8362+8379
 5  108 st 2.9. 5:162.9. 19:37 8362+8379
 8  101 po 31.8. 4:3931.8. 17:15 8362+8379*MU
 5  101 pá 28.8. 5:0428.8. 20:45 8362+8379
15 105 čt 27.8. 6:0427.8. 21:23 8362+8379
26 111 út 25.8. 6:3125.8. 20:45 8362+8379
 5  108 po 24.8. 4:3624.8. 20:16 8362+8379
15 109 pá 21.8. 4:5221.8. 19:59 8362+8379
16 111 čt 20.8. 5:3620.8. 22:37 8362+8379
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.