Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8362

Evidované reklamní polepy:
Samsung SmartTV (od 1. 5. 2013 do 3. 5. 2014)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 26. 3. 2003

Výrobní číslo: 158876

Původní evidenční číslo: 6737

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 762 096 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  703 st 25.4. 4:4725.4. 19:55 8334+8362
22 729 út 24.4. 14:4024.4. 22:48 8334+8362
22 727 út 24.4. 6:2924.4. 9:23 8334+8362
26+97 764 po 23.4. 21:5924.4. 5:14 8362
 2  702 po 23.4. 5:0923.4. 19:10 8362
 2  705 ne 22.4. 5:2923.4. 1:10 8362
 8  710 pá 20.4. 6:1121.4. 0:55 8362+8343
25+97 763 čt 19.4. 21:3120.4. 4:47 8362
25 715 čt 19.4. 4:4119.4. 18:42 8362+8346
26 717 st 18.4. 15:4218.4. 21:41 8362+8346
26 717 st 18.4. 6:2418.4. 9:19 8362+8346
 8  706 út 17.4. 5:2017.4. 20:23 8362+8346
26 717 po 16.4. 15:4216.4. 21:41 8362+8346
26 717 po 16.4. 6:2416.4. 9:19 8362+8346
26+91 754 ne 15.4. 22:2216.4. 4:40 8362
26+91 754 so 14.4. 22:2315.4. 4:45 8362
26+91 754 pá 13.4. 21:2314.4. 4:45 8362
 8  703 pá 13.4. 4:4713.4. 19:55 8362+8400
20 704 čt 12.4. 6:5613.4. 0:33 8362+8400
 8  710 st 11.4. 6:1112.4. 0:55 8362+8400
14+96 764 út 10.4. 20:4911.4. 4:45 8362
 8  707 út 10.4. 5:3910.4. 18:27 8362+8394
26 712 po 9.4. 15:029.4. 21:08 8362+8394
26 712 po 9.4. 7:129.4. 10:09 8362+8394
14+96 766 po 9.4. 2:309.4. 5:41 8362*Z
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8382

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.