Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8362

Evidované reklamní polepy:
Samsung SmartTV (od 1. 5. 2013 do 3. 5. 2014)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 26. 3. 2003

Výrobní číslo: 158876

Původní evidenční číslo: 6737

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 778 761 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+91 751 so 21.7. 6:0922.7. 4:24 8362
 2  706 út 17.7. 5:4017.7. 12:35 8362*MU
2+91 751 so 14.7. 6:0915.7. 4:24 8362
sjVO 701 út 10.7. 2:3610.7. 4:54 8362
 2  706 po 9.7. 5:4010.7. 1:11 8362
2+91 751 so 7.7. 6:098.7. 4:24 8362
36+97 765 čt 5.7. 20:156.7. 5:45 8362
36+91 763 st 4.7. 19:145.7. 3:24 8362+8394
36+97 764 út 3.7. 20:014.7. 5:15 8362
14+96 765 po 2.7. 22:443.7. 5:13 8362
36+97 764 ne 1.7. 20:012.7. 5:15 8362
36+97 764 so 30.6. 18:291.7. 4:55 8362
14+96 766 pá 29.6. 22:4830.6. 5:42 8362
25 705 pá 29.6. 13:5029.6. 19:33 8509+8362
25 705 pá 29.6. 5:0229.6. 10:43 8509+8362
 8  710 čt 28.6. 6:1029.6. 0:55 8509+8362
20 706 st 27.6. 4:5227.6. 19:56 8509+8362
22 729 út 26.6. 14:3926.6. 22:49 8509+8362
22 727 út 26.6. 6:2826.6. 9:24 8509+8362
14+96 764 po 25.6. 20:4826.6. 4:46 8362
25 705 po 25.6. 13:5025.6. 19:33 8362+8400
25 705 po 25.6. 5:0225.6. 10:43 8362+8400
 8  710 pá 22.6. 6:1023.6. 0:55 8362+8400
14+96 764 čt 21.6. 20:4822.6. 4:46 8362
 2  702 čt 21.6. 5:0921.6. 19:11 8362
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.