Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8362

Evidované reklamní polepy:

Samsung SmartTV (od 1. 5. 2013 do 3. 5. 2014)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 26. 3. 2003

Výrobní číslo: 158876

Původní evidenční číslo: 6737

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 842 673 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13+97 766 út 20.8. 19:3321.8. 5:45 8362
7+91 755 po 19.8. 20:3120.8. 5:10 8362
7+91 755 ne 18.8. 20:2819.8. 5:10 8330+8362
7+91 756 so 17.8. 20:3118.8. 5:39 8362
13+97 768 pá 16.8. 19:3317.8. 4:58 8362
14+96 765 čt 15.8. 21:0316.8. 5:13 8362
13+97 765 st 14.8. 19:1815.8. 5:17 8362
13+97 765 út 13.8. 19:1814.8. 5:17 8362
13+97 765 po 12.8. 19:1813.8. 5:17 8362
13+97 765 ne 11.8. 19:1712.8. 5:17 8362
13+97 765 so 10.8. 19:0111.8. 5:26 8362
14+96 764 pá 9.8. 20:2410.8. 4:30 8362
2+91 754 čt 8.8. 6:079.8. 4:40 8362
 2  704 st 7.8. 5:177.8. 21:13 8362
 2  711 út 6.8. 4:327.8. 1:11 8362
 2  704 po 5.8. 5:175.8. 21:13 8362
24+91 755 so 3.8. 20:234.8. 2:00 8362*MU
14+96 764 pá 2.8. 20:243.8. 4:30 8362
14+96 764 čt 1.8. 20:242.8. 4:46 8362
13+97 765 st 31.7. 19:181.8. 5:17 8362
24+91 755 út 30.7. 20:3831.7. 5:10 8362
sjVO 701 út 30.7. 2:4330.7. 4:54 8362
 2  711 po 29.7. 4:3230.7. 1:11 8362
 2  705 ne 28.7. 5:2829.7. 1:11 8362
 2  705 so 27.7. 6:0827.7. 21:13 8362
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.