Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8362

Evidované reklamní polepy:
Samsung SmartTV (od 1. 5. 2013 do 3. 5. 2014)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 26. 3. 2003

Výrobní číslo: 158876

Původní evidenční číslo: 6737

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 741 591 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
1+6 707 út 23.1. 14:4523.1. 21:54 8362+8324
26 712 út 23.1. 7:1223.1. 10:09 8362+8324
7+91 756 po 22.1. 20:4723.1. 5:41 8362
26+91 754 ne 21.1. 22:2222.1. 1:15 8362*MU
20+91 758 so 20.1. 21:3821.1. 3:24 8362
20+91 759 pá 19.1. 19:5420.1. 4:28 8362
8 705 pá 19.1. 14:3719.1. 19:17 8362+8335
22 729 pá 19.1. 4:5119.1. 10:19 8362+8335
20 704 čt 18.1. 6:5619.1. 0:37 8362+8335
14+96 765 st 17.1. 20:1218.1. 5:11 8362
25 715 st 17.1. 4:4117.1. 18:42 8350+8362
20 704 út 16.1. 6:5617.1. 0:33 8350+8362
7+91 756 po 15.1. 22:1016.1. 5:41 8362
20 711 po 15.1. 5:4415.1. 18:30 8350+8362
14 110 čt 11.1. 5:0411.1. 20:22 8350+8362
14 107 čt 4.1. 4:244.1. 22:10 8350+8362*MU*1
14 110 út 2.1. 4:363.1. 0:49 8350+8362
Rok 2017
16 105 čt 28.12. 4:1028.12. 9:00 8350+8362*MU*2
16 105 st 27.12. 4:1028.12. 0:54 8350+8362
15 114 pá 22.12. 5:0523.12. 0:52 8350+8362
15 113 čt 21.12. 6:4221.12. 20:34 8350+8362
12+94 156 st 20.12. 19:5821.12. 5:33 8362
8 113 st 20.12. 5:5520.12. 18:59 8363+8362
25 102 út 19.12. 6:2219.12. 19:46 8363+8362
12+94 157 po 18.12. 20:5219.12. 5:49 8362
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s Fiatem Stilo u Balabenky
*2 = 8:20 povalení osoby na I. P. Pavlova

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.