Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8362

Evidované celoplošné polepy:

Samsung SmartTV (od 1. 5. 2013 do 3. 5. 2014)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 26. 3. 2003

Výrobní číslo: 158876

Původní evidenční číslo: 6737

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 992 232 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 117 dnes 15:0830.11. 0:38 8362+8361
16 113 dnes 5:4729.11. 10:12 8362+8361
16 114 út 28.11. 4:3428.11. 19:28 8362+8361
16 117 po 27.11. 15:0828.11. 0:38 8362+8361
16 108 po 20.11. 5:1420.11. 23:18 8362+8361
 5  102 pá 17.11. 4:4417.11. 21:42 8362+8361
16 117 čt 16.11. 15:0817.11. 0:38 8362+8361
 7  104 út 14.11. 5:0514.11. 9:13 8362+8361
 7  107 po 13.11. 5:4013.11. 19:55 8362+8361
 7  107 pá 10.11. 5:4010.11. 19:55 8362+8361
 7  112 čt 9.11. 6:259.11. 18:25 8362+8361
16 113 st 8.11. 14:368.11. 23:58 8362+8361
 7  104 st 8.11. 5:058.11. 9:13 8362+8361
16 111 út 7.11. 6:107.11. 19:00 8362+8361
16 108 čt 2.11. 5:142.11. 23:18 8362+8361
16 108 st 1.11. 5:141.11. 23:18 8362+8361
16 117 út 31.10. 15:081.11. 0:38 8362+8361
16 113 út 31.10. 5:4431.10. 10:12 8362+8361
 7  101 po 30.10. 6:5530.10. 21:16 8362+8361
 7  107 pá 27.10. 5:4027.10. 19:55 8362+8361
16 108 čt 26.10. 5:1426.10. 23:18 8362+8361
16 108 st 25.10. 17:3025.10. 23:18 8362+8361*Z1
 7  104 st 25.10. 7:1525.10. 9:13 8362+8361*Z2
16 108 út 24.10. 5:1424.10. 23:18 8362+8361
16 113 po 23.10. 14:3623.10. 23:58 8362+8361
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8015+8009
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8076+8079

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.