Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8362

Evidované celoplošné polepy:

Samsung SmartTV (od 1. 5. 2013 do 3. 5. 2014)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 26. 3. 2003

Výrobní číslo: 158876

Původní evidenční číslo: 6737

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 021 872 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 108 po 9.9. 14:149.9. 19:46 8362
21 103 po 9.9. 6:249.9. 10:14 8362
21 109 pá 6.9. 5:506.9. 19:54 8362
13 108 čt 5.9. 6:185.9. 19:03 8362
13 108 st 4.9. 6:184.9. 19:03 8362
13 108 út 3.9. 6:183.9. 19:03 8362
21 106 po 2.9. 5:342.9. 19:36 8362
19+93 255 ne 1.9. 11:301.9. 12:45 8362*Z1
19 104 út 20.8. 4:5120.8. 16:00 8362+8361*MU
19 104 po 19.8. 4:5119.8. 19:12 8362+8361
16 111 pá 16.8. 4:3517.8. 0:16 8362+8361
19 110 čt 15.8. 5:5115.8. 9:02 8362+8361
16 105 út 13.8. 5:1513.8. 9:58 8362+8361
16 108 čt 8.8. 6:218.8. 23:36 8362+8361
19 104 pá 2.8. 4:512.8. 19:12 8362+8361
16 105 čt 1.8. 15:211.8. 20:07 8362+8361
19 110 čt 1.8. 5:511.8. 9:02 8362+8361
19 110 pá 26.7. 15:1526.7. 18:32 8362+8361
16 105 pá 26.7. 5:1526.7. 9:58 8362+8361
19 107 čt 25.7. 6:4525.7. 19:42 8362+8361
16 111 pá 28.6. 6:1128.6. 19:00 8362+8361
16 111 čt 27.6. 6:1127.6. 19:00 8362+8361
19 106 st 26.6. 5:4326.6. 18:46 8362+8361
16 111 po 24.6. 6:1124.6. 19:00 8362+8361
19 104 pá 21.6. 6:4921.6. 21:12 8362+8361
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8492
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.