Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8358

Evidované celoplošné polepy:

Samsung Galaxy S4 (od 1. 5. 2013 do 3. 5. 2014)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 20. 2. 2003

Výrobní číslo: 158868

Původní evidenční číslo: 6729

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 924 151 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  101 čt 13.5. 6:0613.5. 19:00 8350+8358
 4  107 st 12.5. 15:0912.5. 19:06 8350+8358
 5  101 út 11.5. 6:0611.5. 19:00 8350+8358
 3  116 po 10.5. 15:0810.5. 21:12 8350+8358
 4  109 po 10.5. 6:2910.5. 10:26 8350+8358
 5  114 pá 7.5. 5:437.5. 21:31 8350+8358
5+7 131 čt 6.5. 6:066.5. 20:54 8350+8358
 4  109 st 5.5. 15:295.5. 19:26 8350+8358
 4  110 st 5.5. 6:395.5. 10:36 8350+8358
 5  110 út 4.5. 4:574.5. 20:31 8350+8358
26 103 po 3.5. 5:263.5. 22:35 8350+8358
 4  110 pá 30.4. 15:3930.4. 19:36 8350+8358
 3  114 pá 30.4. 5:4130.4. 9:14 8350+8358
 7  110 čt 29.4. 5:3829.4. 20:34 8350+8358
 5  114 st 28.4. 5:4328.4. 21:31 8350+8358
 7  110 út 27.4. 5:3827.4. 20:34 8350+8358
26 103 po 26.4. 5:2626.4. 22:35 8350+8358
 4  109 pá 23.4. 15:2923.4. 19:26 8350+8358
 3  114 pá 23.4. 5:4123.4. 9:14 8350+8358
5+7 131 čt 22.4. 6:0622.4. 20:54 8350+8358
 5  114 st 21.4. 5:4321.4. 21:31 8350+8358
 4  110 út 20.4. 15:3920.4. 19:36 8350+8358
 3  116 út 20.4. 6:2020.4. 9:54 8350+8358
 4  107 po 19.4. 15:0919.4. 19:06 8350+8358
 3  114 po 19.4. 5:4119.4. 9:14 8350+8358


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.