Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8358

Evidované celoplošné polepy:

Samsung Galaxy S4 (od 1. 5. 2013 do 3. 5. 2014)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 20. 2. 2003

Výrobní číslo: 158868

Původní evidenční číslo: 6729

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 027 351 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 109 čt 23.3. 5:2923.3. 19:29 8358+8359
22 124 st 22.3. 4:5222.3. 19:34 8358+8359
26 104 út 21.3. 6:0021.3. 22:30 8358+8359
22 124 po 20.3. 4:5220.3. 19:34 8358+8359
 7  103 pá 17.3. 5:1517.3. 19:41 8358+8359
26 117 út 14.3. 4:5915.3. 0:21 8358+8359
22 124 po 13.3. 4:5213.3. 19:34 8358+8359
 6  112 pá 10.3. 5:3610.3. 21:02 8358+8359
16 110 čt 9.3. 4:359.3. 18:55 8358+8359
26 119 st 8.3. 5:269.3. 0:40 8358+8359
 7  103 po 6.3. 5:156.3. 19:41 8358+8359
 7  109 pá 3.3. 6:233.3. 22:45 8358+8359
26 104 čt 2.3. 6:002.3. 22:30 8358+8359
 7  115 st 1.3. 15:031.3. 21:29 8358+8359
 7  111 st 1.3. 5:441.3. 9:55 8358+8359
 6  106 út 28.2. 4:3928.2. 23:32 8358+8359
22 119 po 27.2. 6:4328.2. 0:08 8358+8359
 7  115 čt 23.2. 5:0023.2. 9:23 8358+8359
 7  109 st 22.2. 6:2322.2. 22:45 8358+8359
16 104 út 21.2. 5:2521.2. 7:30 8358+8359*MU
16 110 po 20.2. 4:3520.2. 18:55 8358+8359
22 123 pá 17.2. 6:0418.2. 0:28 8358+8359
22 123 st 15.2. 6:0416.2. 0:28 8358+8359
22 129 út 14.2. 4:3414.2. 20:12 8358+8359
 6  106 po 13.2. 4:3913.2. 23:32 8358+8359
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.