Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8358

Evidované celoplošné polepy:

Samsung Galaxy S4 (od 1. 5. 2013 do 3. 5. 2014)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 20. 2. 2003

Výrobní číslo: 158868

Původní evidenční číslo: 6729

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 909 931 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  110 pá 22.1. 4:5722.1. 14:10 8356+8358*MU*1
 5  114 čt 21.1. 5:4321.1. 18:30 8356+8358
13+97 165 út 19.1. 7:1220.1. 4:46 8358
5+95 155 ne 17.1. 19:5718.1. 4:59 8358
5+95 156 so 16.1. 20:2717.1. 5:29 8358
25+92 154 pá 15.1. 19:4416.1. 5:37 8358
25+92 153 čt 14.1. 19:2915.1. 5:12 8358
94 101 st 13.1. 21:1414.1. 5:34 8358
5+94 167 út 12.1. 21:3713.1. 5:09 8358
5+95 155 po 11.1. 19:4512.1. 4:59 8358
5+95 156 ne 10.1. 20:2711.1. 5:29 8358
25+92 153 so 9.1. 19:2910.1. 5:12 8358
5+95 154 pá 8.1. 19:279.1. 4:29 8358
2+92 155 čt 7.1. 4:498.1. 6:07 8358
25+92 153 út 5.1. 19:296.1. 5:12 8358
25+92 154 po 4.1. 19:445.1. 5:37 8358
5+95 156 ne 3.1. 20:274.1. 5:29 8358
5+94 167 so 2.1. 21:373.1. 5:09 8358
2+92 155 pá 1.1. 6:562.1. 6:07 8358
Rok 2020
2+92 155 so 26.12. 5:4127.12. 6:07 8358
25+92 153 st 23.12. 19:2924.12. 5:12 8358
94 101 út 22.12. 21:1423.12. 5:34 8358
sjHL 101 po 21.12. 22:2322.12. 5:01 8358
5+94 167 ne 20.12. 21:3721.12. 5:09 8358
25+92 154 so 19.12. 19:4420.12. 5:37 8358
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada před křižovatkou Palackého nám. ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.