Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8358

Evidované reklamní polepy:
Samsung Galaxy S4 (od 1. 5. 2013 do 3. 5. 2014)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 20. 2. 2003

Výrobní číslo: 158868

Původní evidenční číslo: 6729

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 826 774 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+91 756 po 15.10. 22:2216.10. 5:40 8358
29 717 po 15.10. 15:5815.10. 18:24 8343+8358
26 714 po 15.10. 7:1115.10. 10:08 8343+8358
 8  705 pá 12.10. 5:3212.10. 19:17 8343+8358
29 706 čt 11.10. 5:2712.10. 0:25 8343+8358
25 705 st 10.10. 13:5010.10. 19:33 8343+8358
 8  706 st 10.10. 5:1910.10. 9:57 8343+8358
26 702 út 9.10. 5:549.10. 18:58 8343+8358
25 712 po 8.10. 6:098.10. 22:58 8343+8358
 8  710 pá 5.10. 5:565.10. 20:08 8343+8358
 8  705 čt 4.10. 5:324.10. 19:17 8343+8358
20 707 st 3.10. 5:113.10. 20:05 8343+8358
22 734 út 2.10. 15:192.10. 23:39 8343+8358
26 714 út 2.10. 7:112.10. 10:08 8343+8358
13+97 765 po 1.10. 19:012.10. 5:45 8358
25 715 po 1.10. 4:411.10. 18:43 8358+8343
22 708 pá 28.9. 4:4329.9. 1:14 8358+8343
25 712 čt 27.9. 6:0927.9. 22:58 8358+8343
26 714 st 26.9. 15:0126.9. 21:07 8358+8343
22 727 st 26.9. 6:2826.9. 9:24 8358+8343
25 708 út 25.9. 5:4025.9. 19:55 8358+8343
26 712 po 24.9. 5:0324.9. 23:25 8358+8343
22 715 ne 23.9. 16:5024.9. 0:55 8358+8343*Z
 8  710 pá 21.9. 5:5621.9. 20:08 8358+8343
26 717 čt 20.9. 5:1821.9. 0:01 8358+8343
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8327+8336

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.