Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8358

Evidované reklamní polepy:
Samsung Galaxy S4 (od 1. 5. 2013 do 3. 5. 2014)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 20. 2. 2003

Výrobní číslo: 158868

Původní evidenční číslo: 6729

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 837 319 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 711 po 10.12. 5:4710.12. 18:31 8358+8371
 1  704 pá 7.12. 14:067.12. 18:56 8358+8371
26 719 pá 7.12. 6:237.12. 9:18 8358+8371
13+97 765 čt 6.12. 19:017.12. 4:48 8358
 8  712 čt 6.12. 6:136.12. 18:17 8358+8343
25+97 763 st 5.12. 21:316.12. 4:48 8358
 1  704 st 5.12. 14:065.12. 18:56 8358+8348
25 710 st 5.12. 6:315.12. 10:03 8358+8348
13+97 764 út 4.12. 19:535.12. 5:15 8358
25 715 út 4.12. 4:414.12. 18:44 8394+8358
26 712 po 3.12. 5:033.12. 23:25 8394+8358
26 712 pá 30.11. 5:0330.11. 23:25 8394+8358
25 710 čt 29.11. 14:3030.11. 1:03 8394+8358
 8  705 čt 29.11. 5:3229.11. 11:30 8394+8358*MU
20 702 st 28.11. 4:3128.11. 21:27 8394+8358
25 710 út 27.11. 14:3028.11. 1:03 8394+8358
 1  708 út 27.11. 4:0127.11. 10:26 8394+8358
 8  701 po 26.11. 4:4727.11. 0:56 8394+8358
20 701 ne 25.11. 4:5225.11. 23:44 8394+8358
 8  708 so 24.11. 7:1924.11. 23:19 8394+8358
22 720 pá 23.11. 14:5324.11. 0:39 8394+8358
26 719 pá 23.11. 6:2323.11. 9:18 8394+8358
13+97 764 čt 22.11. 19:5323.11. 5:12 8358
13+97 765 st 21.11. 19:0122.11. 5:42 8358
20 711 st 21.11. 5:4721.11. 18:31 8358+8345
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.