Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8358

Evidované reklamní polepy:

Samsung Galaxy S4 (od 1. 5. 2013 do 3. 5. 2014)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 20. 2. 2003

Výrobní číslo: 158868

Původní evidenční číslo: 6729

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 854 573 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  712 st 19.6. 6:1319.6. 18:17 8358+8349
25 712 út 18.6. 6:0918.6. 22:58 8358+8349
14+96 764 po 17.6. 21:2818.6. 4:46 8358
25 715 po 17.6. 4:3917.6. 18:44 8358+8349
26 719 pá 14.6. 15:4115.6. 0:41 8358+8349
25 710 pá 14.6. 6:3114.6. 10:03 8358+8349
14+96 765 čt 13.6. 20:4614.6. 5:13 8358
 8  712 čt 13.6. 6:1313.6. 18:17 8361+8358
25 705 st 12.6. 13:5012.6. 19:33 8361+8358
20 705 st 12.6. 5:4712.6. 12:10 8361+8358*MU*1
 1  704 út 11.6. 14:0611.6. 18:56 8361+8358
22 734 út 11.6. 6:5211.6. 9:48 8361+8358
14+96 766 po 10.6. 20:0411.6. 5:42 8358
20 705 po 10.6. 5:4710.6. 18:23 8358+8326
14+96 764 so 8.6. 19:039.6. 4:30 8358+8326
sjVO 701 so 8.6. 2:438.6. 4:54 8358
 2  711 pá 7.6. 5:397.6. 20:24 8358
 2  702 čt 6.6. 13:566.6. 19:11 8358
 2  702 čt 6.6. 4:536.6. 10:11 8358
 2  704 st 5.6. 14:575.6. 21:43 8358
 2  702 st 5.6. 4:535.6. 10:11 8358
 2  706 út 4.6. 15:134.6. 19:44 8358
14+96 766 po 3.6. 20:044.6. 5:42 8358
sjHL 181 po 3.6. 10:003.6. 11:00 8358
7+97 760 ne 2.6. 20:313.6. 5:45 8358
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = Závada dveří

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.