Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8358

Evidované reklamní polepy:

Samsung Galaxy S4 (od 1. 5. 2013 do 3. 5. 2014)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 20. 2. 2003

Výrobní číslo: 158868

Původní evidenční číslo: 6729

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 880 336 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  705 út 4.8. 5:074.8. 10:30 8358
 2  712 po 3.8. 4:333.8. 22:32 8358
 2  705 ne 2.8. 5:303.8. 1:11 8358
 2  705 so 1.8. 5:302.8. 1:11 8358
 2  704 pá 31.7. 5:181.8. 1:11 8358
 2  703 čt 30.7. 4:5330.7. 20:58 8358
 2  712 st 29.7. 4:3329.7. 22:32 8358
 2  712 út 28.7. 4:3328.7. 22:32 8358
 2  704 po 27.7. 5:1828.7. 1:11 8358
 2  705 pá 24.7. 13:5424.7. 21:28 8358
 2  705 pá 24.7. 5:0724.7. 10:30 8358
 2  704 čt 23.7. 5:1824.7. 1:11 8358
 2  703 st 22.7. 4:5322.7. 20:58 8358
 2  705 út 21.7. 13:5421.7. 21:28 8358
 2  705 út 21.7. 5:0721.7. 10:30 8358
 2  712 pá 17.7. 4:3317.7. 22:32 8358
 2  704 čt 16.7. 5:1817.7. 1:11 8358
 2  704 st 15.7. 5:1816.7. 1:11 8358
 2  703 út 14.7. 4:5314.7. 16:20 8358*MU
 2  712 po 13.7. 4:3313.7. 22:32 8358
 2  705 ne 12.7. 5:3013.7. 1:11 8358
 2  704 pá 10.7. 5:1811.7. 1:11 8358
 2  712 st 8.7. 4:338.7. 22:32 8358
 2  712 út 7.7. 4:337.7. 22:32 8358
 2  705 po 6.7. 5:307.7. 1:11 8358
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.