Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8357

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 11. 2. 2003

Výrobní číslo: 158882

Původní evidenční číslo: 6743

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 807 758 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  802 pá 16.8. 4:4216.8. 19:35 8371+8357
16 807 čt 15.8. 4:0615.8. 22:30 8371+8357
25 804 st 14.8. 4:3015.8. 1:24 8371+8357
16 810 út 13.8. 4:2814.8. 1:28 8371+8357
16 810 po 12.8. 4:2813.8. 1:28 8371+8357
11 808 pá 9.8. 16:109.8. 20:02 8371+8357*Z
 9  823 čt 8.8. 5:018.8. 19:08 8371+8357
25 805 st 7.8. 4:177.8. 23:07 8371+8357
 8  802 út 6.8. 14:146.8. 20:39 8371+8357
25 810 po 5.8. 4:375.8. 9:49 8356+8357
 9  816 pá 2.8. 4:312.8. 20:27 8356+8357
25 805 čt 1.8. 4:171.8. 23:07 8356+8357
25 804 st 31.7. 4:301.8. 1:24 8356+8357
 8  808 út 30.7. 6:0431.7. 1:23 8356+8357
 1  807 po 29.7. 5:5230.7. 0:50 8356+8357
15 806 so 27.7. 4:1827.7. 20:44 8356+8357
 8  808 pá 26.7. 6:0427.7. 1:23 8356+8357
 9  827 čt 25.7. 5:2326.7. 0:16 8356+8357
11 805 st 24.7. 6:0024.7. 21:21 8356+8357
24 804 út 23.7. 5:4423.7. 20:28 8356+8357
11 811 po 22.7. 5:3322.7. 20:31 8356+8357
 1  804 so 20.7. 4:2820.7. 20:56 8356+8357
 9  811 pá 19.7. 5:4619.7. 21:50 8356+8357
14 814 čt 18.7. 14:4718.7. 20:08 8356+8357
14 814 čt 18.7. 6:3518.7. 9:43 8356+8357
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8211+8315

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.