Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8357

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 11. 2. 2003

Výrobní číslo: 158882

Původní evidenční číslo: 6743

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 020 933 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19 108 pá 28.6. 4:5128.6. 20:27 8356+8357
16 108 čt 27.6. 5:1527.6. 23:16 8356+8357
19 104 st 26.6. 6:4926.6. 21:05 8356+8357
19 106 út 25.6. 13:3025.6. 18:46 8356+8357*Z1
16 113 po 24.6. 14:3624.6. 23:56 8356+8357
16 113 po 24.6. 5:4824.6. 10:12 8356+8357
16 108 pá 21.6. 5:1521.6. 23:16 8356+8357
19 108 čt 20.6. 4:5120.6. 20:27 8356+8357
16 113 st 19.6. 14:3619.6. 23:56 8356+8357
16 113 st 19.6. 5:4819.6. 10:12 8356+8357
 7  102 út 18.6. 6:0418.6. 20:47 8356+8357
 7  102 po 17.6. 6:0417.6. 20:47 8356+8357
19 106 st 12.6. 5:4312.6. 9:30 8356+8357*MU
22 140 út 11.6. 5:2111.6. 22:47 8356+8357
 7  102 po 10.6. 6:0410.6. 20:47 8356+8357
19 106 pá 7.6. 5:437.6. 18:46 8356+8357
19 104 čt 6.6. 6:496.6. 21:27 8356+8357
19 101 st 5.6. 5:115.6. 20:57 8356+8357
19 106 út 4.6. 5:434.6. 18:46 8356+8357
22 117 po 3.6. 5:293.6. 22:49 8356+8357
 7  111 pá 31.5. 4:5231.5. 21:18 8356+8357
 7  102 čt 30.5. 6:0430.5. 20:47 8356+8357
19 104 st 29.5. 6:4929.5. 21:27 8356+8357
19 108 pá 24.5. 4:5124.5. 13:50 8356+8357*MU
19 101 čt 23.5. 5:1123.5. 20:57 8356+8357
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8352+8353
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.