Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8357

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 11. 2. 2003

Výrobní číslo: 158882

Původní evidenční číslo: 6743

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 790 223 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  141 st 17.4. 5:2817.4. 16:40 8356+8357*MU
16 110 út 16.4. 5:2117.4. 0:34 8356+8357
16 103 po 15.4. 14:5115.4. 20:45 8356+8357
16 103 pá 12.4. 14:5112.4. 20:45 8356+8357
16 116 pá 12.4. 7:0712.4. 10:23 8356+8357
 6  143 čt 11.4. 5:4011.4. 22:02 8356+8357
 7  105 st 10.4. 6:2110.4. 22:14 8356+8357
 6  101 út 9.4. 5:099.4. 18:32 8356+8357
 6  109 po 8.4. 6:348.4. 22:21 8356+8357
11 105 pá 5.4. 5:385.4. 19:02 8356+8357
 5  107 čt 4.4. 5:554.4. 22:02 8356+8357
15 104 st 3.4. 6:173.4. 21:52 8356+8357
 5  841 út 2.4. 5:592.4. 20:17 8356+8357
 1  814 po 1.4. 14:491.4. 22:38 8356+8357
24 801 po 1.4. 5:441.4. 10:36 8356+8357
 9  811 ne 31.3. 5:5231.3. 22:58 8356+8357
15 803 so 30.3. 5:3830.3. 21:26 8356+8357
 9  806 pá 29.3. 15:0630.3. 0:26 8356+8357
11 812 po 25.3. 10:2025.3. 20:02 8356+8357*Z
2+91 853 so 23.3. 22:1924.3. 5:00 8357
2+92 860 pá 22.3. 22:4523.3. 5:06 8357
24 810 pá 22.3. 5:4022.3. 20:25 8356+8357
 9  831 čt 21.3. 5:0122.3. 0:08 8356+8357
 9  811 st 20.3. 5:4821.3. 0:46 8356+8357
14+96 765 po 18.3. 20:4719.3. 5:13 8357
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8310+8319

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.