Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8357

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 11. 2. 2003

Výrobní číslo: 158882

Původní evidenční číslo: 6743

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 876 067 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  114 pá 22.1. 13:4022.1. 18:30 8366+8357*Z
 5  108 čt 21.1. 4:3721.1. 20:10 8366+8357
 5  106 st 20.1. 6:5620.1. 22:29 8366+8357
 5  110 út 19.1. 4:5719.1. 20:31 8366+8357
 5  116 po 18.1. 5:5618.1. 21:31 8366+8357
 5  108 pá 15.1. 4:3715.1. 20:10 8366+8357
 5  116 čt 14.1. 5:5614.1. 21:31 8366+8357
 5  108 st 13.1. 4:3713.1. 20:10 8366+8357
 5  108 út 12.1. 4:3712.1. 20:10 8366+8357
 6  108 po 11.1. 6:3111.1. 22:14 8366+8357
 5  116 út 5.1. 5:565.1. 21:31 8366+8357
 5  108 po 4.1. 4:374.1. 20:10 8366+8357
Rok 2020
 5  108 čt 31.12. 4:3731.12. 22:49 8366+8357
14 106 st 30.12. 6:0430.12. 21:29 8366+8357
95 105 čt 24.12. 20:5025.12. 6:59 8366+8357
 5  106 út 22.12. 6:5622.12. 22:29 8357+8366
 2  113 čt 17.12. 4:4917.12. 22:41 8357+8366
 5  106 st 16.12. 6:5616.12. 22:29 8357+8366
 5  114 pá 11.12. 5:4311.12. 18:30 8357+8366
 5  116 čt 10.12. 5:5610.12. 21:31 8357+8366
 5  114 st 9.12. 5:439.12. 18:30 8357+8366
 5  116 út 8.12. 5:578.12. 21:31 8357+8366
 5  116 po 7.12. 11:007.12. 21:31 8357+8366*Z1
 5  108 po 7.12. 4:377.12. 7:20 8357+8366*MU
 5  116 pá 4.12. 5:564.12. 21:31 8357+8366
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8350+8362
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8356+8359
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.