Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8357

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 11. 2. 2003

Výrobní číslo: 158882

Původní evidenční číslo: 6743

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 047 483 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  118 út 18.3. 4:2519.3. 0:47 8356+8357
22 122 po 17.3. 5:3617.3. 19:54 8356+8357
12 116 pá 14.3. 4:5914.3. 20:04 8356+8357
22 102 čt 13.3. 5:5413.3. 19:47 8356+8357
22 120 st 12.3. 5:2812.3. 19:40 8356+8357
16 111 po 10.3. 10:2510.3. 19:00 8356+8357*Z1
12 109 st 5.3. 4:475.3. 12:25 8356+8357*MU
22 130 út 4.3. 6:104.3. 23:27 8356+8357
22 117 po 3.3. 7:233.3. 19:13 8356+8357
22 113 pá 28.2. 6:1028.2. 10:30 8356+8357*MU
22 104 čt 27.2. 5:2427.2. 19:22 8356+8357
22 115 st 26.2. 5:3126.2. 20:36 8356+8357
 7  116 út 25.2. 5:3725.2. 19:55 8356+8357
 7  111 po 24.2. 4:5224.2. 21:03 8356+8357
21 104 pá 21.2. 5:2621.2. 18:34 8356+8357
 6  102 čt 20.2. 6:0620.2. 20:42 8356+8357
21 104 st 19.2. 5:2619.2. 18:34 8356+8357
 4  109 út 18.2. 5:5318.2. 20:32 8356+8357
16 108 po 17.2. 4:3518.2. 0:15 8356+8357
22 119 pá 14.2. 5:4514.2. 20:44 8356+8357
21 104 čt 13.2. 5:2613.2. 18:34 8356+8357
24 107 st 12.2. 5:5512.2. 20:34 8356+8357
21 101 po 10.2. 5:0610.2. 18:04 8356+8357
 4  112 pá 7.2. 6:237.2. 21:02 8356+8357
24 105 čt 6.2. 17:156.2. 20:10 8356+8357*Z2
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8051+8053
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8068+8080

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.