Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8357

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 11. 2. 2003

Výrobní číslo: 158882

Původní evidenční číslo: 6743

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 819 908 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  108 st 13.11. 5:4313.11. 21:47 8371+8357
22 137 út 12.11. 6:4212.11. 19:43 8371+8357
15 103 po 11.11. 6:0811.11. 19:40 8371+8357
26 103 pá 8.11. 6:319.11. 0:01 8371+8357
 7  112 čt 7.11. 5:177.11. 21:29 8371+8357
22 133 st 6.11. 6:166.11. 21:44 8371+8357
 5  108 út 5.11. 5:435.11. 21:47 8371+8357
15 108 po 4.11. 7:054.11. 22:24 8371+8357
15 103 pá 1.11. 6:081.11. 19:40 8371+8357
22 108 čt 31.10. 6:3231.10. 20:10 8371+8357
22 108 st 30.10. 6:3230.10. 20:10 8371+8357
22 108 út 29.10. 6:3229.10. 20:10 8371+8357
 7  109 pá 25.10. 4:4325.10. 20:55 8371+8357
22 133 čt 24.10. 6:1624.10. 21:44 8371+8357
 5  111 st 23.10. 16:0723.10. 18:54 8371+8357
26 116 st 23.10. 6:0723.10. 9:35 8371+8357*MU
15 101 út 22.10. 5:5822.10. 21:37 8371+8357
 5  104 po 21.10. 5:5521.10. 19:57 8371+8357
 7  112 pá 18.10. 5:1718.10. 21:29 8371+8357
15 101 čt 17.10. 5:5817.10. 21:37 8371+8357
 7  112 st 16.10. 5:1716.10. 21:29 8371+8357
15 114 út 15.10. 6:2515.10. 22:07 8371+8357
15 103 po 14.10. 6:0814.10. 19:40 8371+8357
 5  104 pá 11.10. 5:5511.10. 19:57 8371+8357
15 104 čt 10.10. 6:1710.10. 21:52 8371+8357
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.