Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8357

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 11. 2. 2003

Výrobní číslo: 158882

Původní evidenční číslo: 6743

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 753 715 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+91 751 čt 19.7. 5:2120.7. 4:40 8357
14+96 764 út 17.7. 20:3918.7. 4:46 8357
sjVO 701 út 17.7. 2:3017.7. 4:54 8357
 2  706 po 16.7. 5:4017.7. 1:11 8357
sjVO 701 ne 15.7. 2:3015.7. 4:54 8357
36+91 763 pá 13.7. 19:1414.7. 3:24 8357
2+91 753 čt 12.7. 5:3713.7. 5:40 8357
14+96 766 út 10.7. 22:4811.7. 5:42 8357
14+96 766 po 9.7. 22:4810.7. 5:42 8357
2+91 751 ne 8.7. 6:299.7. 4:40 8357
14+96 766 pá 6.7. 22:487.7. 5:42 8357
sjVO 701 pá 6.7. 2:366.7. 4:54 8357
2+91 751 čt 5.7. 6:095.7. 20:30 8357*MU
 2  706 st 4.7. 13:564.7. 21:29 8357
 2  706 st 4.7. 5:104.7. 10:30 8357
36+97 765 ne 1.7. 20:152.7. 5:45 8357
11+97 767 so 30.6. 18:561.7. 4:50 8357
sjVO 701 so 30.6. 2:3030.6. 4:54 8357
 2  707 pá 29.6. 5:3930.6. 0:21 8357
 2  708 čt 28.6. 5:5029.6. 0:31 8357
26+91 754 st 27.6. 21:1428.6. 4:40 8357
 1  704 st 27.6. 14:0627.6. 18:56 8357+8361
 1  704 st 27.6. 6:4727.6. 9:46 8357+8361
7+91 756 út 26.6. 20:4327.6. 5:40 8357
 1  704 út 26.6. 14:0626.6. 18:56 8357+8343
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.