Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8356

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Žižkov (od 18.9.2023)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 31. 1. 2003

Výrobní číslo: 158881

Původní evidenční číslo: 6742

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 003 603 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  809 dnes 4:3621.9. 19:25 8356+8357
11 805 st 20.9. 4:4920.9. 23:57 8356+8357
 9  807 út 19.9. 6:3119.9. 22:01 8356+8357
11 802 po 18.9. 4:2918.9. 19:27 8356+8357
16 110 pá 15.9. 6:3916.9. 0:37 8356+8357
16 108 čt 14.9. 4:3214.9. 19:37 8356+8357
16 109 st 13.9. 14:5514.9. 0:17 8356+8357
16 109 st 13.9. 7:0313.9. 9:29 8356+8357
16 106 út 12.9. 6:0112.9. 19:21 8356+8357
16 112 po 11.9. 4:5311.9. 20:03 8356+8357
16 110 pá 8.9. 6:399.9. 0:37 8356+8357
16 112 čt 7.9. 4:537.9. 20:03 8356+8357
16 112 st 6.9. 4:536.9. 20:03 8356+8357
16 109 út 5.9. 14:556.9. 0:17 8356+8357
 7  110 po 4.9. 4:414.9. 9:15 8356+8357*MU
16 113 čt 31.8. 15:1131.8. 21:47 8356+8357
16 113 čt 31.8. 5:1031.8. 9:35 8356+8357
16 105 st 30.8. 4:5330.8. 20:23 8356+8357
16 103 út 29.8. 7:0130.8. 0:17 8356+8357
16 103 po 28.8. 9:1029.8. 0:17 8356+8357*Z1
16 112 po 21.8. 6:2121.8. 19:25 8356+8357
16 109 pá 18.8. 14:5118.8. 19:25 8356+8357
16 109 pá 18.8. 6:5118.8. 9:55 8356+8357
16 109 čt 17.8. 14:5117.8. 19:25 8356+8357
16 109 čt 17.8. 6:5117.8. 9:55 8356+8357
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8410+8411

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.