Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8356

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Žižkov (od 16.9.2024)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 31. 1. 2003

Výrobní číslo: 158881

Původní evidenční číslo: 6742

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 055 893 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  823 dnes 5:2522.10. 18:43 8356+8357
 7  816 po 21.10. 5:4621.10. 19:35 8356+8357
11 802 pá 18.10. 4:3218.10. 21:20 8356+8357
11 813 čt 17.10. 15:0818.10. 0:37 8356+8357
11 813 čt 17.10. 5:2617.10. 9:09 8356+8357
 7  806 st 16.10. 4:4216.10. 20:51 8356+8357
 5  803 út 15.10. 6:1216.10. 0:17 8356+8357
 5  810 po 14.10. 5:1714.10. 23:17 8356+8357
11 808 ne 13.10. 4:3214.10. 0:17 8356+8357
 5  803 pá 11.10. 6:1212.10. 0:17 8356+8357
 9  823 čt 10.10. 5:2510.10. 18:43 8356+8357
 7  807 st 9.10. 14:459.10. 21:04 8356+8357
 9  804 út 8.10. 15:099.10. 0:06 8356+8357
11 813 út 8.10. 5:268.10. 9:09 8356+8357
11 813 po 7.10. 15:088.10. 0:37 8356+8357
 9  804 po 7.10. 6:527.10. 9:08 8356+8357
12 805 pá 4.10. 5:144.10. 19:46 8356+8357
11 804 čt 3.10. 4:513.10. 23:20 8356+8357
11 813 st 2.10. 15:082.10. 17:05 8356+8357*MU
 9  815 st 2.10. 7:232.10. 9:44 8356+8357
12 805 út 1.10. 5:141.10. 19:46 8356+8357
 9  801 po 30.9. 6:0330.9. 23:56 8356+8357
 5  804 ne 29.9. 4:3729.9. 23:17 8356+8357
 8  802 so 28.9. 5:1829.9. 0:49 8356+8357
12 819 pá 27.9. 4:4428.9. 1:03 8356+8357
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.