Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8356

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 31. 1. 2003

Výrobní číslo: 158881

Původní evidenční číslo: 6742

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 827 921 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  704 pá 14.12. 14:0614.12. 18:56 8356+8508
25 710 čt 13.12. 14:3014.12. 1:03 8356+8508
7+91 756 st 12.12. 22:2313.12. 5:40 8356
 1  704 st 12.12. 14:0612.12. 18:56 8400+8356
25 705 st 12.12. 5:0212.12. 10:43 8400+8356
25 709 út 11.12. 5:5511.12. 22:24 8400+8356
 1  704 po 10.12. 14:0610.12. 18:56 8400+8356
 1  708 po 10.12. 4:0110.12. 10:26 8400+8356
22 717 ne 9.12. 4:4310.12. 1:14 8400+8356
22 708 so 8.12. 4:439.12. 1:14 8400+8356
22 734 pá 7.12. 15:197.12. 23:39 8400+8356
22 729 pá 7.12. 4:517.12. 10:20 8400+8356
22 729 čt 6.12. 14:396.12. 22:49 8400+8356
22 727 čt 6.12. 6:286.12. 9:24 8400+8356
14+96 765 st 5.12. 19:506.12. 5:13 8356
14+96 766 út 4.12. 21:075.12. 5:42 8356
 1  704 út 4.12. 14:064.12. 18:56 8356+8509
22 729 út 4.12. 4:514.12. 10:20 8356+8509
20 707 po 3.12. 15:553.12. 20:05 8356+8509*Z
20 707 po 3.12. 5:113.12. 8:00 8509+8356*MU
22 729 pá 30.11. 14:3930.11. 22:49 8509+8356
26 719 pá 30.11. 6:2330.11. 9:18 8509+8356
14+96 764 čt 29.11. 22:0130.11. 4:46 8356
14+96 764 st 28.11. 22:0129.11. 4:46 8356
26 702 st 28.11. 5:5428.11. 18:58 8400+8356
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9361
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.