Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8356

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 31. 1. 2003

Výrobní číslo: 158881

Původní evidenční číslo: 6742

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 800 171 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20+91 765 so 21.7. 21:3822.7. 4:45 8356
36+97 764 pá 20.7. 20:0121.7. 4:55 8356
14+96 766 čt 19.7. 22:4820.7. 5:42 8356
sjVO 701 čt 19.7. 2:3019.7. 4:54 8356
 2  706 st 18.7. 5:4019.7. 1:11 8356
 2  710 út 10.7. 5:1010.7. 10:30 8356
14+96 766 ne 8.7. 22:489.7. 5:42 8356
2+91 764 so 7.7. 20:458.7. 5:09 8356
11+97 767 pá 6.7. 18:567.7. 4:50 8356
11+97 758 čt 5.7. 19:016.7. 5:15 8356
11+97 767 st 4.7. 20:275.7. 4:50 8356+8371
2+91 752 út 3.7. 13:564.7. 5:10 8356
 2  710 út 3.7. 5:103.7. 10:30 8356
 2  704 po 2.7. 4:532.7. 21:09 8356
20+91 765 so 30.6. 21:381.7. 4:45 8356
22 734 pá 29.6. 15:1929.6. 23:39 8324+8356
20 705 pá 29.6. 5:2529.6. 9:35 8324+8356
26 717 čt 28.6. 15:4128.6. 21:44 8324+8356
20 705 čt 28.6. 5:2528.6. 9:35 8324+8356
22 729 st 27.6. 14:3927.6. 16:00 8324+8356*MU
22 727 st 27.6. 6:2827.6. 9:24 8324+8356
14+96 765 út 26.6. 22:4727.6. 5:13 8356
25 715 út 26.6. 4:4126.6. 18:43 8331+8356
26 716 po 25.6. 5:3125.6. 21:27 8331+8356
20 706 pá 22.6. 4:5222.6. 19:56 8331+8356
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.