Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8356

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 31. 1. 2003

Výrobní číslo: 158881

Původní evidenční číslo: 6742

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 974 673 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  114 dnes 4:459.12. 21:14 8356+8357
 7  111 čt 8.12. 14:318.12. 20:59 8356+8357
16 101 čt 8.12. 5:108.12. 9:48 8356+8357
 7  114 st 7.12. 4:457.12. 21:14 8356+8357
16 101 út 6.12. 15:247.12. 0:36 8356+8357
16 112 út 6.12. 4:556.12. 6:45 8356+8357*MU
16 108 po 5.12. 6:115.12. 23:36 8356+8357
 7  107 pá 2.12. 6:062.12. 20:01 8356+8357
 7  110 čt 1.12. 6:311.12. 20:19 8356+8357
 7  110 st 30.11. 6:3130.11. 20:49 8356+8357
16 114 út 29.11. 7:0029.11. 19:34 8356+8357
26 109 pá 25.11. 4:5925.11. 18:41 8356+8357
 7  106 čt 24.11. 5:5724.11. 19:51 8356+8357
 7  106 st 23.11. 5:5723.11. 19:51 8356+8357
22 131 út 22.11. 5:5022.11. 19:57 8356+8357
22 131 po 21.11. 5:5021.11. 19:57 8356+8357
16 106 pá 18.11. 5:5118.11. 23:36 8356+8357
22 116 st 16.11. 5:2616.11. 19:43 8356+8357
22 117 út 15.11. 4:5315.11. 22:34 8356+8357
 7  111 po 14.11. 4:4514.11. 22:26 8356+8357
 7  102 pá 11.11. 5:1511.11. 21:29 8356+8357
22 129 čt 10.11. 5:3910.11. 19:32 8356+8357
 7  102 st 9.11. 5:159.11. 21:29 8356+8357
26 106 út 8.11. 4:448.11. 23:43 8356+8357
26 113 po 7.11. 5:248.11. 0:40 8356+8357
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.