Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8355

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 23. 12. 2002

Výrobní číslo: 164631

Původní evidenční číslo: 6973

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 848 162 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  502 út 20.8. 15:2520.8. 21:33 8350+8355*Z
7+91 557 ne 18.8. 22:1719.8. 4:33 8350+8355
6+15 515 so 17.8. 4:4117.8. 21:55 8350+8355
15 511 pá 16.8. 5:5516.8. 21:11 8350+8355
 7  510 čt 15.8. 4:3816.8. 1:08 8350+8355
 7  503 st 14.8. 5:1614.8. 21:48 8350+8355
14 507 út 13.8. 4:3114.8. 0:14 8350+8355
 5  505 po 12.8. 6:3212.8. 10:42 8350+8355
22 518 pá 9.8. 5:3910.8. 0:23 8350+8355
22 526 čt 8.8. 13:478.8. 20:59 8350+8355
26 513 čt 8.8. 5:248.8. 10:20 8350+8355
22 520 st 7.8. 6:127.8. 19:52 8350+8355
22 504 út 6.8. 14:236.8. 19:37 8350+8355
16 509 ne 4.8. 5:154.8. 23:10 8350+8355
 8  504 so 3.8. 5:284.8. 1:33 8350+8355
 8  505 pá 2.8. 5:192.8. 23:18 8350+8355
22 509 čt 1.8. 5:551.8. 23:00 8350+8355
25 509 st 31.7. 4:5131.7. 21:19 8350+8355
24 507 út 30.7. 14:2730.7. 20:43 8350+8355
 6  513 út 30.7. 4:2630.7. 11:11 8350+8355
22 506 po 29.7. 5:2330.7. 0:43 8350+8355
22 518 pá 26.7. 5:3927.7. 0:23 8350+8355
 6  502 čt 25.7. 6:4026.7. 0:15 8350+8355
22 522 st 24.7. 5:5924.7. 20:36 8350+8355
16 501 út 23.7. 6:0723.7. 20:39 8350+8355
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8388+8383

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.