Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8355

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 23. 12. 2002

Výrobní číslo: 164631

Původní evidenční číslo: 6973

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 836 597 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  109 st 19.6. 4:4319.6. 20:55 8350+8355
 6  141 út 18.6. 5:3118.6. 20:13 8350+8355
 5  107 po 17.6. 5:5517.6. 19:10 8350+8355*MU
 7  104 pá 14.6. 6:1314.6. 20:07 8350+8355
 5  105 čt 13.6. 5:3113.6. 19:28 8350+8355
 5  105 st 12.6. 5:3112.6. 19:28 8350+8355
 5  105 út 11.6. 5:3111.6. 19:28 8350+8355
 5  105 po 10.6. 5:3110.6. 19:28 8350+8355
 7  106 pá 7.6. 6:297.6. 20:25 8350+8355
 7  106 čt 6.6. 6:296.6. 20:25 8350+8355
15 103 st 5.6. 6:085.6. 19:40 8350+8355
 7  105 út 4.6. 6:214.6. 22:14 8350+8355
 7  106 po 3.6. 6:293.6. 20:25 8350+8355
 6  142 pá 31.5. 6:2831.5. 21:00 8350+8355
16 108 čt 30.5. 4:4930.5. 18:45 8350+8355
16 110 st 29.5. 5:2130.5. 0:34 8350+8355
16 116 út 28.5. 14:0028.5. 19:50 8350+8355
16 103 út 28.5. 6:2728.5. 9:43 8350+8355
25 116 po 27.5. 14:4027.5. 19:25 8350+8355
16 103 po 27.5. 6:2727.5. 9:43 8350+8355
16 116 pá 24.5. 14:0024.5. 19:50 8350+8355
 8  109 pá 24.5. 5:5124.5. 9:40 8350+8355
16 110 čt 23.5. 5:2124.5. 0:37 8350+8355
16 110 st 22.5. 5:2123.5. 0:34 8350+8355
 6  142 út 21.5. 5:4321.5. 20:15 8350+8355
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.