Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8355

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 23. 12. 2002

Výrobní číslo: 164631

Původní evidenční číslo: 6973

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 884 395 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  114 pá 26.6. 5:0926.6. 10:21 8361+8355
 6  107 čt 25.6. 5:1725.6. 20:43 8361+8355
22 102 st 24.6. 5:2225.6. 0:31 8361+8355
 5  112 út 23.6. 6:1023.6. 9:34 8354+8355
22 102 po 22.6. 5:2223.6. 0:31 8354+8355
26 106 pá 19.6. 6:0120.6. 0:18 8354+8355
14 114 čt 18.6. 5:2918.6. 20:27 8354+8355
 5  113 st 17.6. 6:5117.6. 10:14 8354+8355
 8  115 út 16.6. 6:3716.6. 9:47 8354+8355
24 110 po 15.6. 5:4815.6. 20:33 8354+8355
22 102 pá 12.6. 5:2213.6. 0:31 8354+8355
22 103 čt 11.6. 5:3111.6. 21:54 8354+8355
26 106 út 9.6. 6:0110.6. 0:18 8354+8355
 6  108 po 8.6. 5:268.6. 20:53 8354+8355
22 121 pá 5.6. 4:485.6. 23:41 8354+8355
22 121 čt 4.6. 4:484.6. 23:41 8354+8355
 5  106 st 3.6. 4:493.6. 22:53 8354+8355
 5  106 út 2.6. 4:492.6. 22:53 8354+8355
 5  106 po 1.6. 4:491.6. 22:53 8354+8355
25 114 pá 29.5. 5:5729.5. 14:20 8354+8355*MU*1
 6  114 čt 28.5. 5:0928.5. 10:21 8354+8355
 5  104 st 27.5. 6:2727.5. 20:45 8354+8355
 8  113 út 26.5. 5:1026.5. 10:27 8354+8355
14 114 po 25.5. 5:2925.5. 20:27 8354+8355
 5  104 po 18.5. 6:2718.5. 20:45 8354+8355
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = dopravní nehoda na Drinopolu ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.