Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8355

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 23. 12. 2002

Výrobní číslo: 164631

Původní evidenční číslo: 6973

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 869 665 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 508 po 6.4. 14:046.4. 20:18 8355+8517
 6  506 po 6.4. 6:026.4. 10:51 8355+8517
 6  509 ne 5.4. 9:285.4. 21:53 8355+8517
14 509 so 4.4. 7:264.4. 22:07 8355+8517
24 504 pá 3.4. 14:273.4. 19:26 8355+8517
26 508 pá 3.4. 6:153.4. 9:39 8355+8517
 6  502 čt 2.4. 15:202.4. 22:22 8355+8517
 6  506 čt 2.4. 8:302.4. 10:51 8355+8517*Z
22 508 st 1.4. 6:211.4. 9:21 8355+8517
22 508 pá 27.3. 15:0127.3. 20:59 8355+8517
26 508 pá 27.3. 6:1527.3. 9:39 8355+8517
22 521 čt 26.3. 5:5127.3. 0:49 8355+8517
22 526 st 25.3. 6:2025.3. 22:58 8355+8517
26 508 út 24.3. 14:0424.3. 20:18 8355+8517
 6  506 út 24.3. 6:0224.3. 10:51 8355+8517
22 524 po 23.3. 14:1624.3. 1:04 8355+8517
14 512 pá 20.3. 5:2820.3. 18:56 8355+8517
25 506 čt 19.3. 4:3019.3. 23:09 8355+8517
15 506 st 18.3. 6:4318.3. 19:57 8355+8517
 4  503 út 17.3. 15:2417.3. 18:57 8355+8517
14 516 út 17.3. 5:1217.3. 10:00 8355+8517
22 506 po 16.3. 5:1917.3. 1:09 8355+8517
22 516 pá 13.3. 6:2413.3. 23:49 8355+8517
14 512 čt 12.3. 5:2812.3. 20:15 8355+8517
 8  516 st 11.3. 15:1611.3. 23:02 8355+8517
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8474+8475

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.