Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8353

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 20. 12. 2002

Výrobní číslo: 156297

Původní evidenční číslo: 6615

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 036 308 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 113 út 6.12. 5:246.12. 8:30 8352+8353*MU
26 106 po 5.12. 4:445.12. 23:43 8352+8353
 7  113 út 15.11. 5:3015.11. 9:39 8359+8353*MU
26 116 po 14.11. 6:0014.11. 7:15 8359+8353*MU
22 124 pá 11.11. 7:0611.11. 18:52 8359+8353
22 110 čt 10.11. 7:0210.11. 14:30 8359+8353*MU
22 129 st 9.11. 5:399.11. 19:32 8359+8353
22 107 út 8.11. 6:269.11. 0:07 8359+8353
16 108 po 7.11. 6:117.11. 23:36 8359+8353
 7  113 pá 4.11. 14:474.11. 20:59 8359+8353
 4  109 pá 4.11. 6:584.11. 9:14 8359+8353
 7  109 čt 3.11. 4:263.11. 22:06 8359+8353
22+24 147 st 2.11. 6:483.11. 0:07 8359+8353
16 101 út 1.11. 15:242.11. 0:36 8359+8353
 7  113 út 1.11. 5:301.11. 6:50 8359+8353*MU
15 109 po 31.10. 5:4231.10. 21:31 8359+8353
16 101 út 25.10. 15:2425.10. 17:50 8359+8353*MU
16 101 út 25.10. 5:1025.10. 9:40 8359+8353
 7  111 po 24.10. 4:4524.10. 22:26 8359+8353
24 112 pá 21.10. 6:2221.10. 21:04 8359+8353
16 110 čt 20.10. 4:3520.10. 18:55 8359+8353
 7  111 st 19.10. 4:4519.10. 22:26 8359+8353
22 105 út 18.10. 6:0419.10. 0:06 8359+8353
 6  110 po 17.10. 5:5617.10. 22:21 8359+8353
22 116 pá 14.10. 5:2614.10. 19:43 8359+8353
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.