Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8353

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 20. 12. 2002

Výrobní číslo: 156297

Původní evidenční číslo: 6615

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 113 571 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 105 pá 19.7. 15:2119.7. 20:07 8352+8353
16 105 pá 19.7. 5:1519.7. 9:58 8352+8353
16 102 čt 18.7. 5:3219.7. 0:36 8352+8353
16 111 st 17.7. 4:3518.7. 0:16 8352+8353
16 105 út 16.7. 17:4716.7. 20:07 8352+8353*Z1
 7  102 pá 28.6. 6:0428.6. 22:25 8352+8353
 7  111 čt 27.6. 4:5327.6. 21:18 8352+8353
16 114 st 26.6. 4:3526.6. 19:28 8352+8353
19 106 út 25.6. 5:4325.6. 13:30 8352+8353*MU
16 114 po 24.6. 4:3524.6. 19:28 8352+8353
12 112 ne 23.6. 10:2023.6. 23:44 8352+8353
16 114 pá 21.6. 4:3521.6. 19:28 8352+8353
16 117 čt 20.6. 15:0821.6. 0:36 8352+8353
16 113 čt 20.6. 5:4820.6. 10:12 8352+8353
16 117 st 19.6. 15:0820.6. 0:36 8352+8353
16 117 st 19.6. 7:0819.6. 9:32 8352+8353
19 106 út 18.6. 5:4318.6. 18:46 8352+8353
19 101 po 17.6. 5:1117.6. 20:57 8352+8353
 7  111 pá 14.6. 4:5214.6. 21:18 8352+8353
 7  102 čt 13.6. 6:0413.6. 20:47 8352+8353
 7  102 st 12.6. 6:0412.6. 20:47 8352+8353
19 106 po 10.6. 5:4310.6. 18:46 8352+8353
16 113 čt 6.6. 5:486.6. 10:12 8352+8353
22 140 st 5.6. 5:215.6. 22:47 8352+8353
16 113 út 4.6. 14:364.6. 23:56 8352+8353
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8462+8463
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.