Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8352

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 19. 12. 2002

Výrobní číslo: 156281

Původní evidenční číslo: 6602

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 993 083 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 123 čt 2.12. 5:162.12. 20:03 8355+8352
26 107 st 1.12. 10:401.12. 23:43 8355+8352*Z1
16 111 út 30.11. 6:1430.11. 20:43 8351+8352*MU
15 110 po 29.11. 6:2029.11. 22:55 8351+8352
22 108 ne 28.11. 10:2428.11. 22:04 8351+8352
16 111 pá 26.11. 6:1426.11. 20:43 8351+8352
22 116 čt 25.11. 6:1125.11. 20:03 8351+8352
14 113 st 24.11. 6:2624.11. 23:23 8351+8352
15 101 út 23.11. 6:4623.11. 21:45 8351+8352
22 111 po 22.11. 5:4023.11. 0:49 8351+8352
25 109 pá 19.11. 5:2619.11. 21:53 8351+8352
16 101 čt 18.11. 4:5618.11. 23:54 8351+8352
22 130 út 16.11. 6:2216.11. 19:13 8351+8352
 4  113 po 15.11. 15:1415.11. 19:14 8351+8352
 4  113 po 15.11. 6:5815.11. 9:14 8351+8352
 4  113 pá 12.11. 15:1412.11. 19:14 8351+8352
26 110 pá 12.11. 6:1312.11. 10:01 8351+8352
22 125 čt 11.11. 5:1611.11. 18:33 8351+8352
25 105 st 10.11. 5:0510.11. 19:01 8351+8352
22 116 út 9.11. 6:119.11. 20:18 8351+8352
26 101 po 8.11. 6:168.11. 20:25 8351+8352
 4  108 pá 5.11. 14:355.11. 18:34 8351+8352
 4  113 pá 5.11. 6:585.11. 9:14 8351+8352
 6  108 čt 4.11. 5:574.11. 21:15 8351+8352
26 101 st 3.11. 6:163.11. 20:25 8351+8352
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8371+8372
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.