Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8352

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 19. 12. 2002

Výrobní číslo: 156281

Původní evidenční číslo: 6602

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 898 849 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 501 po 18.11. 5:4418.11. 22:33 8352+8562
22 505 ne 17.11. 6:2417.11. 21:58 8352+8562
16 501 so 16.11. 4:3317.11. 1:13 8352+8562
 8  504 pá 15.11. 5:5816.11. 0:33 8352+8562
26 501 čt 14.11. 14:1714.11. 20:19 8352+8562
22 525 st 13.11. 5:5313.11. 22:53 8352+8562
25 506 út 12.11. 4:1112.11. 23:17 8352+8562
14 505 po 11.11. 5:4511.11. 23:20 8352+8562
22 523 ne 10.11. 11:0910.11. 23:49 8352+8562
14 501 so 9.11. 4:519.11. 23:41 8352+8562
22 512 pá 8.11. 14:468.11. 20:21 8352+8562
 8  514 pá 8.11. 4:488.11. 9:42 8352+8562
14 508 čt 7.11. 6:148.11. 1:11 8352+8562
26 506 st 6.11. 5:076.11. 20:55 8352+8562
22 524 út 5.11. 5:385.11. 22:28 8352+8562
 4  503 po 4.11. 13:594.11. 19:22 8556+8352
22 512 po 4.11. 5:434.11. 10:06 8556+8352
16 517 pá 1.11. 5:421.11. 23:08 8556+8352
22 522 čt 31.10. 12:0031.10. 19:50 8556+8352*Z
 4  503 čt 31.10. 5:5731.10. 9:55 8352+8152
 4  507 st 30.10. 15:1530.10. 19:15 8352+8152
 4  503 st 30.10. 5:5730.10. 9:55 8352+8152
 4  507 út 29.10. 15:1529.10. 19:15 8352+8152
 4  502 út 29.10. 5:4729.10. 9:47 8352+8152
 4  502 pá 25.10. 14:3525.10. 18:35 8352+8152
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8354+8529

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.