Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8352

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 19. 12. 2002

Výrobní číslo: 156281

Původní evidenční číslo: 6602

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 881 674 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  505 so 24.8. 4:4625.8. 0:21 8352+8354
22 513 pá 23.8. 6:2823.8. 23:50 8352+8354
22 526 čt 22.8. 4:4022.8. 9:50 8352+8354
22 518 st 21.8. 5:3922.8. 0:23 8352+8354
14 507 út 20.8. 4:3121.8. 0:14 8352+8354
22 513 po 19.8. 6:2819.8. 23:50 8352+8354
 6  501 ne 18.8. 5:2619.8. 0:35 8352+8354
 6  503 so 17.8. 4:4718.8. 0:55 8352+8354
 5  509 pá 16.8. 15:0016.8. 20:45 8352+8354
 5  509 pá 16.8. 5:5416.8. 9:54 8352+8354
 7  501 čt 15.8. 4:5615.8. 21:29 8352+8354
 7  501 st 14.8. 4:5614.8. 21:29 8352+8354
 7  501 út 13.8. 4:5613.8. 21:29 8352+8354
 7  501 po 12.8. 4:5612.8. 21:29 8352+8354
 8  507 ne 11.8. 5:2812.8. 1:13 8352+8354
 6  505 so 10.8. 4:4611.8. 0:21 8352+8354
25 509 pá 9.8. 4:519.8. 21:19 8352+8354
26 513 čt 8.8. 14:108.8. 21:17 8352+8354
24 513 čt 8.8. 5:478.8. 10:06 8352+8354
22 504 st 7.8. 14:237.8. 19:37 8352+8354
22 520 út 6.8. 6:126.8. 19:52 8352+8354
22 520 po 5.8. 6:125.8. 19:52 8352+8354
16 502 čt 1.8. 12:402.8. 0:26 8352+8354*Z
22 509 po 29.7. 5:5529.7. 23:00 8352+8354
26 505 pá 26.7. 6:2027.7. 0:43 8352+8354
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8400+8401

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.