Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8352

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 19. 12. 2002

Výrobní číslo: 156281

Původní evidenční číslo: 6602

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 930 668 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 509 út 29.9. 6:3529.9. 19:32 8352+8181
26 506 po 28.9. 4:5929.9. 0:59 8352+8181
22 501 ne 27.9. 8:4927.9. 23:48 8352+8181
24 507 pá 25.9. 6:1725.9. 19:12 8352+8181
24 505 čt 24.9. 5:4924.9. 18:52 8352+8181
17 528 st 23.9. 6:0423.9. 9:12 8352+8181
26 501 út 22.9. 5:0723.9. 0:39 8352+8181
22 503 po 21.9. 5:3222.9. 1:18 8352+8181
 8  502 ne 20.9. 11:5021.9. 0:32 8352+8181*Z
 8  502 ne 20.9. 5:2920.9. 10:50 8352+8181*MU
 2  508 pá 18.9. 5:3018.9. 19:52 8352+8181
 2  508 čt 17.9. 5:3017.9. 19:52 8352+8181
 6  508 st 16.9. 4:4316.9. 23:46 8352+8181
 2  503 út 15.9. 4:4915.9. 20:58 8352+8181
 2  513 po 14.9. 6:1214.9. 20:38 8352+8181
16 509 pá 11.9. 7:0811.9. 19:46 8352+8181
22 542 út 8.9. 6:388.9. 9:39 8352+8460
15 507 po 7.9. 5:377.9. 22:15 8352+8460
 5  507 ne 6.9. 4:306.9. 22:00 8352+8460
22 515 so 5.9. 4:345.9. 23:49 8352+8460
22 531 pá 4.9. 6:564.9. 21:30 8352+8460
25 506 čt 3.9. 4:513.9. 21:02 8352+8460
22 522 st 2.9. 6:072.9. 20:00 8352+8460
24 507 út 1.9. 6:181.9. 19:12 8352+8460
25 506 po 31.8. 4:5131.8. 21:02 8352+8460
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9310
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.