Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8352

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 19. 12. 2002

Výrobní číslo: 156281

Původní evidenční číslo: 6602

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 950 813 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  114 po 25.1. 5:4325.1. 18:30 8364+8352
 5  116 pá 22.1. 5:5622.1. 21:31 8364+8352
 5  116 čt 21.1. 5:5621.1. 21:31 8364+8352
 5  110 st 20.1. 4:5720.1. 20:31 8364+8352
 5  106 út 19.1. 6:5619.1. 22:29 8364+8352
 5  110 po 18.1. 4:5718.1. 20:31 8364+8352
 6  108 pá 15.1. 6:3115.1. 22:14 8364+8352
 5  106 čt 14.1. 6:5614.1. 22:29 8364+8352
 7  103 st 13.1. 6:1713.1. 20:54 8364+8352
 5  106 po 11.1. 6:5611.1. 22:29 8364+8352
 5  114 čt 7.1. 5:437.1. 18:30 8364+8352
 5  110 st 6.1. 4:576.1. 20:31 8364+8352
 5  110 út 5.1. 4:575.1. 20:31 8364+8352
 5  110 po 4.1. 4:574.1. 20:31 8364+8352
Rok 2020
 5  106 čt 31.12. 6:5631.12. 22:29 8364+8352
 6  112 út 29.12. 5:5229.12. 21:50 8364+8352
14 106 po 28.12. 6:0428.12. 21:29 8364+8352
94 101 čt 24.12. 23:1425.12. 7:34 8364+8352
 5  116 st 23.12. 5:5623.12. 21:31 8364+8352
 5  108 út 22.12. 4:3722.12. 20:10 8364+8352
 5  106 po 21.12. 6:5621.12. 22:29 8364+8352
 5  110 pá 18.12. 4:5718.12. 20:31 8364+8352
 5  110 čt 17.12. 4:5717.12. 20:31 8364+8352
 5  108 st 16.12. 4:3716.12. 20:10 8364+8352
 2  113 út 15.12. 19:3015.12. 22:41 8364+8352*Z
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8068+8072

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.