Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8328

Domovská vozovna: Vokovice

Aktuální vozovna: Žižkov (od 20.10.2023)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 14. 6. 2002

Výrobní číslo: 156156

Původní evidenční číslo: 6512

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 145 301 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
29 808 dnes 6:1925.7. 0:26 8474+8328
 7  812 út 23.7. 15:3223.7. 19:17 8474+8328
12 818 út 23.7. 6:3723.7. 10:35 8474+8328
29 807 po 22.7. 6:1222.7. 19:41 8474+8328
 8  803 pá 19.7. 5:1020.7. 0:49 8474+8328
12 809 čt 18.7. 7:0018.7. 21:06 8474+8328*Z1
12 809 čt 18.7. 5:1418.7. 7:00 8328+8474*MU
12 807 st 17.7. 4:4417.7. 20:39 8328+8474
12 818 út 16.7. 15:3816.7. 22:37 8328+8474
 7  812 út 16.7. 6:3316.7. 10:18 8328+8474
 7  812 po 15.7. 15:3215.7. 19:17 8328+8474
 8  813 po 15.7. 4:5915.7. 10:00 8328+8474
 8  803 pá 12.7. 5:1013.7. 0:49 8328+8474
12 807 čt 11.7. 4:4411.7. 20:39 8328+8474
29 807 po 8.7. 6:128.7. 19:41 8328+8474
12 808 pá 5.7. 7:086.7. 0:04 8328+8474
11 803 čt 4.7. 6:065.7. 0:17 8328+8474
 7  812 st 3.7. 15:323.7. 19:17 8328+8474
12 819 st 3.7. 5:343.7. 9:59 8328+8474
29 811 út 2.7. 5:442.7. 20:20 8328+8474
29 814 po 1.7. 6:162.7. 0:04 8328+8474
11 806 pá 28.6. 4:5129.6. 0:00 8328+8474
 9  831 čt 27.6. 19:2027.6. 23:53 8328+8474*Z2
12 805 po 24.6. 5:1424.6. 10:00 8328+8474*MU
 9  815 st 19.6. 15:5319.6. 20:18 8328+8474
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8328+8474
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8241+8243

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.