Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8328

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 14. 6. 2002

Výrobní číslo: 156156

Původní evidenční číslo: 6512

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 981 421 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 717 út 21.1. 5:1822.1. 0:03 8334+8328
22 714 po 20.1. 5:3620.1. 19:38 8334+8328
26 710 pá 17.1. 4:4117.1. 20:22 8334+8328
25 712 čt 16.1. 6:0916.1. 23:08 8334+8328
sjVO 701 čt 16.1. 2:4316.1. 4:54 8328
 2  706 st 15.1. 5:2015.1. 19:41 8328
 2  704 út 14.1. 13:5114.1. 21:43 8328
 2  704 út 14.1. 5:1714.1. 10:41 8328
20 711 po 13.1. 5:4713.1. 12:30 8328+8324*MU*1
18 704 pá 10.1. 4:3610.1. 23:28 8328+8324
20 705 čt 9.1. 15:2710.1. 0:44 8328+8324
22 734 čt 9.1. 6:529.1. 9:47 8328+8324
17+93 764 st 8.1. 22:059.1. 5:02 8328
20 711 st 8.1. 5:478.1. 18:31 8333+8328
26 710 út 7.1. 4:427.1. 20:22 8333+8328
22 710 po 6.1. 4:047.1. 0:33 8333+8328
22 710 pá 3.1. 4:153.1. 21:04 8333+8328
22 713 čt 2.1. 5:163.1. 0:37 8333+8328
Rok 2019
2+96 757 út 31.12. 19:451.1. 7:15 8333+8328
22 721 út 31.12. 5:0731.12. 10:10 8333+8328
 1  710 po 30.12. 14:0330.12. 20:46 8333+8328
22 721 po 30.12. 5:0730.12. 10:10 8333+8328
 1  710 pá 27.12. 14:0327.12. 20:46 8333+8328
22 721 pá 27.12. 5:0727.12. 10:10 8333+8328
 8  704 po 23.12. 13:3823.12. 20:08 8333+8328
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 9395 do 8328+8324 ve smyčce Divoká Šárka

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.