Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8328

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 14. 6. 2002

Výrobní číslo: 156156

Původní evidenční číslo: 6512

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 948 766 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14+96 765 so 17.8. 20:4218.8. 4:53 8328
11+93 765 pá 16.8. 21:3917.8. 5:02 8328
14+96 764 čt 15.8. 20:2416.8. 4:46 8328
2+91 754 st 14.8. 6:0715.8. 4:40 8328
14+96 766 so 10.8. 19:4811.8. 5:42 8328
2+91 759 pá 9.8. 4:3210.8. 4:45 8328
2+91 754 st 7.8. 6:078.8. 4:40 8328
13+97 766 po 5.8. 19:336.8. 5:45 8328
13+97 765 ne 4.8. 19:175.8. 5:17 8328
2+91 759 so 3.8. 19:434.8. 4:45 8328
2+91 754 pá 2.8. 6:073.8. 4:28 8328
 2  711 čt 1.8. 4:321.8. 19:55 8328*MU
 2  711 st 31.7. 4:321.8. 1:11 8328
 2  705 út 30.7. 5:0930.7. 10:30 8328
 2  706 po 29.7. 5:1929.7. 21:43 8328
13+97 766 so 27.7. 23:1828.7. 5:45 8328
2+91 754 pá 26.7. 6:0727.7. 4:28 8328
 2  706 út 23.7. 5:1923.7. 21:43 8328
 2  711 po 22.7. 4:3223.7. 1:11 8328
14+96 766 so 20.7. 19:4821.7. 5:42 8328
13+97 768 pá 19.7. 20:3320.7. 5:16 8328
13+97 764 čt 18.7. 19:3319.7. 5:17 8328
14+96 765 st 17.7. 21:0618.7. 5:13 8328
sjVO 701 st 17.7. 2:4317.7. 4:54 8328
 2  705 út 16.7. 13:5616.7. 21:28 8328
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.