Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8328

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 14. 6. 2002

Výrobní číslo: 156156

Původní evidenční číslo: 6512

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 982 584 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  705 út 30.6. 13:451.7. 1:11 8328
 2  714 pá 26.6. 5:1126.6. 10:11 8328
 2  711 čt 25.6. 5:2325.6. 23:12 8328
 2  709 st 24.6. 4:5424.6. 22:43 8328
 2  712 út 23.6. 5:3223.6. 23:31 8328
 2  712 po 22.6. 5:3222.6. 23:31 8328
 2  714 pá 19.6. 5:1119.6. 10:11 8328
 2  712 čt 18.6. 5:3218.6. 23:31 8328
 2  709 po 15.6. 11:4015.6. 15:35 8328*Z
 2  714 út 2.6. 5:112.6. 10:11 8328
 8  714 po 1.6. 5:081.6. 10:07 8327+8328
26 716 pá 29.5. 5:0429.5. 10:02 8327+8328
25 713 čt 28.5. 4:4328.5. 21:09 8327+8328
18 709 st 27.5. 4:3728.5. 1:07 8327+8328
22 730 út 26.5. 5:2026.5. 23:01 8327+8328
20 701 po 25.5. 4:3525.5. 6:20 8327+8328*MU
18 707 pá 22.5. 6:3223.5. 0:47 8327+8328
25 808 čt 21.5. 11:4021.5. 13:20 8327+8328*Z1
 8  714 čt 21.5. 5:0821.5. 10:07 8327+8328
25 713 st 20.5. 4:4320.5. 21:09 8327+8328
25 713 út 19.5. 4:4319.5. 21:09 8327+8328
25 713 po 18.5. 4:4318.5. 21:09 8327+8328
 2  706 so 16.5. 6:0916.5. 23:12 8328
 2  706 pá 15.5. 5:2115.5. 23:31 8328
26+91 754 st 13.5. 22:2314.5. 4:39 8328
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8346
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8319+8219

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.