Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8328

Domovská vozovna: Vokovice

Aktuální vozovna: Žižkov (od 20.10.2023)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 14. 6. 2002

Výrobní číslo: 156156

Původní evidenční číslo: 6512

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 160 316 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  805 dnes 6:1623.10. 0:16 8328+8314
 5  806 po 21.10. 4:3721.10. 18:19 8328+8314
 8  807 pá 18.10. 14:5818.10. 23:55 8328+8314
 8  807 pá 18.10. 6:4818.10. 9:33 8328+8314
 9  823 čt 17.10. 5:2517.10. 18:43 8328+8314
 9  811 st 16.10. 6:3717.10. 0:36 8328+8314
 9  818 út 15.10. 5:0015.10. 20:32 8328+8314
 9  811 po 14.10. 6:3715.10. 0:36 8328+8314
 9  820 pá 11.10. 5:1511.10. 18:33 8328+8314
 9  812 čt 10.10. 4:4510.10. 22:33 8328+8314
12 820 st 9.10. 15:2610.10. 1:22 8328+8314
 9  809 st 9.10. 7:089.10. 9:28 8328+8314
13+99 865 út 8.10. 19:199.10. 5:28 8328
5+94 867 po 7.10. 21:378.10. 5:02 8328*MU
31 808 po 7.10. 15:247.10. 19:57 8328
31 808 po 7.10. 7:167.10. 9:27 8328
2+91 852 ne 6.10. 19:067.10. 4:56 8328
5+94 867 so 5.10. 21:376.10. 5:59 8328
5+94 867 pá 4.10. 21:375.10. 5:59 8328
13+99 865 čt 3.10. 19:194.10. 5:28 8328
31 806 čt 3.10. 15:063.10. 18:12 8328
31 806 čt 3.10. 6:243.10. 9:37 8328
25+97 857 st 2.10. 21:243.10. 5:26 8328
31 806 st 2.10. 15:062.10. 18:12 8328
31 806 st 2.10. 6:242.10. 9:37 8328
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.