Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8328

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 14. 6. 2002

Výrobní číslo: 156156

Původní evidenční číslo: 6512

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 962 004 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 710 pá 20.3. 5:5221.3. 1:03 8334+8328
22 714 čt 19.3. 5:3619.3. 19:37 8334+8328
 1  712 st 18.3. 14:3218.3. 23:28 8334+8328
22 729 st 18.3. 4:5118.3. 10:18 8334+8328
 8  714 út 17.3. 5:5617.3. 23:38 8334+8328
 1  704 po 16.3. 14:0616.3. 18:56 8334+8328
25 710 po 16.3. 6:3116.3. 10:03 8334+8328
sjVO 701 po 16.3. 2:4316.3. 4:54 8328
 2  705 ne 15.3. 5:2816.3. 1:11 8328
1+31 731 so 14.3. 4:3015.3. 1:22 8328
26 712 pá 13.3. 5:0313.3. 20:37 8334+8328
22 714 čt 12.3. 5:3612.3. 19:38 8334+8328
20 711 st 11.3. 5:4711.3. 18:31 8334+8328
26 714 po 9.3. 15:019.3. 22:20 8334+8328*MU
20 711 po 9.3. 5:479.3. 7:40 8328+8334*MU
20 711 pá 6.3. 5:476.3. 18:31 8328+8334
25 705 čt 5.3. 13:505.3. 19:32 8328+8334
 1  704 čt 5.3. 6:475.3. 9:46 8328+8334
sjVO 701 čt 5.3. 2:435.3. 4:54 8328
 2  712 st 4.3. 4:325.3. 1:11 8328
 2  704 út 3.3. 18:503.3. 21:43 8328*Z
 2  702 út 3.3. 11:003.3. 13:45 8328*MU
7+91 756 so 29.2. 20:3129.2. 23:00 8328*MU
14+96 766 pá 28.2. 23:0429.2. 5:42 8328
sjVO 701 pá 28.2. 2:4328.2. 4:54 8328
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8338

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.