Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8321

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 26. 4. 2002

Výrobní číslo: 158872

Původní evidenční číslo: 6733

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 818 512 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+6 803 po 23.7. 5:2724.7. 0:17 8320+8321
 1  803 pá 20.7. 14:0820.7. 19:59 8320+8321
 1  803 pá 20.7. 5:4120.7. 9:25 8320+8321
3+6 819 st 18.7. 4:2018.7. 19:51 8320+8321
3+6 822 út 17.7. 5:0818.7. 0:35 8320+8321
22 117 pá 13.7. 4:4914.7. 0:36 8320+8321
36 105 čt 12.7. 4:5612.7. 21:14 8320+8321
3+6 103 st 11.7. 5:2912.7. 0:22 8320+8321
26 114 út 10.7. 4:4410.7. 21:01 8320+8321
36 107 po 9.7. 5:529.7. 19:38 8320+8321
3+6 812 st 4.7. 5:504.7. 20:02 8320+8321
 9  814 út 3.7. 15:553.7. 20:39 8320+8321
 9  808 út 3.7. 7:123.7. 9:35 8320+8321
 9  831 pá 29.6. 20:1530.6. 0:08 8320+8321*Z
5+94 841 pá 29.6. 5:2829.6. 8:10 8320+8321*MU
 9  822 čt 28.6. 4:3228.6. 18:34 8320+8321
3+6 803 st 27.6. 5:3228.6. 0:35 8320+8321
 9  814 út 26.6. 5:5727.6. 0:56 8320+8321
 9  811 po 25.6. 5:4826.6. 0:46 8320+8321
 9  814 ne 24.6. 4:3224.6. 23:48 8320+8321
3+6 811 so 23.6. 4:3324.6. 0:49 8320+8321
 9  813 pá 22.6. 15:3422.6. 19:54 8320+8321
 9  804 pá 22.6. 5:2322.6. 7:40 8320+8321*MU
 5  806 čt 21.6. 5:1922.6. 0:47 8320+8321
 1  812 st 20.6. 5:4920.6. 20:12 8320+8321
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8229+8219
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.