Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8321

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 26. 4. 2002

Výrobní číslo: 158872

Původní evidenční číslo: 6733

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 147 597 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 808 dnes 8:0321.7. 0:37 8321+8218
29 814 pá 19.7. 14:0020.7. 0:04 8321+8218*Z1
29 814 čt 18.7. 6:1619.7. 0:04 8321+8218
 7  812 st 17.7. 6:3317.7. 10:18 8321+8218
11 803 po 15.7. 6:0616.7. 0:17 8321+8218
 7  812 pá 12.7. 6:3312.7. 10:18 8321+8218
11 812 čt 11.7. 5:4611.7. 22:00 8321+8218
29 808 st 10.7. 6:1911.7. 0:26 8321+8218
 8  808 út 9.7. 5:359.7. 19:40 8321+8218
 8  813 po 8.7. 15:159.7. 0:29 8321+8218
12 819 po 8.7. 5:348.7. 9:59 8321+8218
 7  811 ne 7.7. 6:217.7. 20:48 8321+8218
12 808 so 6.7. 7:087.7. 0:04 8321+8218
11 808 pá 5.7. 8:036.7. 0:37 8321+8218
29 814 čt 4.7. 6:165.7. 0:04 8321+8218
29 811 st 3.7. 5:443.7. 20:20 8321+8218
 8  808 út 2.7. 5:352.7. 19:40 8321+8218
29 811 po 1.7. 5:441.7. 20:20 8321+8218
12 808 so 29.6. 7:0829.6. 16:45 8321+8218*MU
 9  811 pá 28.6. 6:3729.6. 0:36 8321+8218
12 805 út 25.6. 5:1425.6. 22:37 8321+8218
11 802 po 24.6. 4:3224.6. 21:15 8321+8218
 8  807 pá 21.6. 14:5821.6. 23:53 8321+8218
 8  807 pá 21.6. 4:5921.6. 9:32 8321+8218
12 815 čt 20.6. 14:4921.6. 0:44 8321+8218
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8307+8245
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.