Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8321

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 26. 4. 2002

Výrobní číslo: 158872

Původní evidenční číslo: 6733

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 974 782 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 804 po 8.3. 5:178.3. 22:49 8320+8321
25 805 ne 7.3. 4:307.3. 22:24 8320+8321
25 809 so 6.3. 7:276.3. 20:37 8320+8321
15+16 840 pá 5.3. 5:155.3. 23:27 8320+8321
 1  807 čt 4.3. 6:024.3. 20:26 8320+8321
 1  803 st 3.3. 5:203.3. 19:42 8320+8321
 1  807 út 2.3. 6:022.3. 20:26 8320+8321
 1  811 po 1.3. 4:471.3. 23:09 8320+8321
14 807 so 27.2. 4:4027.2. 22:38 8320+8321
16 819 pá 26.2. 6:3826.2. 10:48 8320+8321
94 803 út 23.2. 22:2824.2. 6:01 8321
92 804 po 22.2. 22:5623.2. 5:18 8321
25+97 863 ne 21.2. 21:0122.2. 4:26 8321
25+92 853 so 20.2. 19:5921.2. 4:53 8321
94 803 pá 19.2. 22:2820.2. 6:01 8321
16 819 pá 19.2. 6:3819.2. 10:48 8321+8229
14 801 čt 18.2. 7:3018.2. 22:18 8321+8229*Z
25 803 st 17.2. 4:3717.2. 20:17 8321+8229
25 813 po 15.2. 4:3015.2. 19:38 8321+8229
 1  807 po 8.2. 6:028.2. 18:10 8322+8321*MU
16 819 pá 5.2. 14:205.2. 21:16 8322+8321
16 819 pá 5.2. 6:385.2. 10:48 8322+8321
25 807 čt 4.2. 5:164.2. 20:52 8322+8321
 1  809 st 3.2. 6:183.2. 20:37 8322+8321
15 804 út 2.2. 4:582.2. 19:44 8322+8321
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8240+8301
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.