Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8321

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 26. 4. 2002

Výrobní číslo: 158872

Původní evidenční číslo: 6733

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 848 932 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  806 pá 22.2. 15:0623.2. 0:26 8321+8312
15 141 čt 21.2. 5:1221.2. 22:51 8321+8312
15 110 st 20.2. 5:3220.2. 21:07 8321+8312
 7  112 út 19.2. 5:1719.2. 21:29 8321+8312
15 103 po 18.2. 6:0818.2. 19:40 8321+8312
15 106 pá 15.2. 6:4115.2. 20:08 8321+8312
 6  113 čt 14.2. 6:3414.2. 18:58 8321+8312
 5  107 st 13.2. 5:5513.2. 22:02 8321+8312
11 105 út 12.2. 6:0912.2. 21:20 8321+8312
 5  841 po 11.2. 5:5911.2. 20:17 8321+8312
15 807 ne 10.2. 5:5810.2. 22:51 8321+8312
15 805 so 9.2. 5:589.2. 22:12 8321+8312
 9  804 pá 8.2. 5:268.2. 19:32 8321+8312
 1  805 čt 7.2. 4:287.2. 21:26 8321+8312
11 801 st 6.2. 4:097.2. 0:51 8321+8312
 9  831 út 5.2. 5:016.2. 0:08 8321+8312
 9  802 po 4.2. 5:235.2. 0:16 8321+8312
 6  803 pá 1.2. 5:241.2. 9:50 8321+8312
sjHL 801 čt 31.1. 2:5831.1. 4:59 8321
24 810 st 30.1. 5:4030.1. 20:25 8321+8312
 9  809 út 29.1. 15:1030.1. 0:36 8321+8312*Z
 6  141 út 29.1. 10:1529.1. 12:15 8321+8312*Z1
 9  822 po 28.1. 4:3128.1. 14:00 8321+8312*MU
 9  806 pá 25.1. 15:0626.1. 0:26 8321+8312
11 804 pá 25.1. 5:5825.1. 10:08 8321+8312
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8736+8744
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8009+8063
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.