Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8321

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 26. 4. 2002

Výrobní číslo: 158872

Původní evidenční číslo: 6733

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 870 412 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+92 855 ne 30.6. 19:331.7. 4:53 8321
2+99 869 so 29.6. 2:1529.6. 5:40 8321*Z
2+91 853 st 26.6. 22:2227.6. 5:00 8321
11 802 st 26.6. 6:4226.6. 20:41 8321+8304
24 801 út 25.6. 14:2225.6. 19:16 8321+8304
 1  814 út 25.6. 5:4125.6. 9:48 8321+8304
 9  814 po 24.6. 15:3825.6. 0:56 8321+8304
 9  805 po 24.6. 6:3424.6. 8:59 8321+8304
24 810 pá 21.6. 5:4021.6. 20:25 8321+8304
 9  833 čt 20.6. 21:4521.6. 0:08 8321+8304*Z1
 1  809 čt 20.6. 6:3920.6. 20:11 8321+8304
 9  833 st 19.6. 6:0520.6. 0:08 8321+8304
 9  830 út 18.6. 5:5818.6. 23:58 8321+8304
24 809 po 17.6. 5:3017.6. 20:14 8321+8304
11 804 ne 16.6. 4:0916.6. 20:36 8321+8304
11 803 so 15.6. 4:2916.6. 0:50 8321+8304
 9  833 pá 14.6. 7:1715.6. 0:12 8321+8304
 9  820 čt 13.6. 6:2113.6. 20:21 8321+8304
15+98 852 st 12.6. 21:1813.6. 5:00 8321
11 812 st 12.6. 6:1812.6. 20:02 8321+8213
 6  803 po 10.6. 15:2910.6. 21:15 8321+8322*MU
 1  814 po 10.6. 5:4110.6. 9:48 8321+8322
2+99 863 so 8.6. 21:419.6. 4:15 8321+8322
25+92 851 pá 7.6. 21:328.6. 5:48 8321
15 803 pá 7.6. 6:147.6. 19:29 8303+8321
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8214
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8544+8503
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.