Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8321

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 26. 4. 2002

Výrobní číslo: 158872

Původní evidenční číslo: 6733

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 960 382 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  803 čt 26.11. 5:2026.11. 19:42 8322+8321
 9  806 st 25.11. 5:0125.11. 19:54 8322+8321
 1  811 út 24.11. 4:4724.11. 23:09 8322+8321
 9  816 po 23.11. 6:0523.11. 22:56 8322+8321
14 805 ne 22.11. 5:2022.11. 21:46 8322+8321
14 804 so 21.11. 5:0021.11. 21:16 8322+8321
 9  809 pá 20.11. 5:2120.11. 22:27 8322+8321
14 806 čt 19.11. 6:1919.11. 21:08 8322+8321
 9  806 st 18.11. 5:0118.11. 19:54 8322+8321
14 801 út 17.11. 4:4017.11. 22:38 8322+8321
14 801 st 11.11. 5:5611.11. 22:18 8322+8321
 9  829 út 10.11. 4:3110.11. 22:08 8322+8321
 9  809 po 9.11. 5:219.11. 22:27 8322+8321
 1  811 čt 5.11. 4:475.11. 23:09 8322+8321
25 813 st 4.11. 4:304.11. 19:38 8322+8321
14 801 út 3.11. 5:563.11. 22:18 8322+8321
 9  809 po 2.11. 5:212.11. 22:27 8322+8321
14 805 ne 1.11. 5:001.11. 21:32 8322+8321
 8  806 so 31.10. 4:3431.10. 23:28 8322+8321
15 814 pá 30.10. 6:0530.10. 9:39 8322+8321
 9  818 čt 29.10. 5:5029.10. 20:27 8322+8321
 9  829 út 27.10. 12:0028.10. 0:16 8322+8321*Z
11 812 út 27.10. 6:1727.10. 10:14 8322+8321
11 808 po 26.10. 5:3726.10. 21:05 8322+8321
11 804 pá 23.10. 6:4123.10. 20:29 8322+8321
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8305+8219

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.