Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8304

Evidované reklamní polepy:

Samsung SmartTV II (od června 2013 do 5. 8. 2014)
Samsung Smart TV (od 14. 6. 2012 do června 2013)
 
 
 
Samsung Panorama (pražský orloj) (od listopadu 2010 do 12. 6. 2012)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 25. 8. 2001

Výrobní číslo: 155355

Původní evidenční číslo: 6426

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 004 398 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11+97 867 ne 5.7. 19:386.7. 1:45 8304*MU
2+92 855 so 4.7. 20:015.7. 4:53 8304
2+91 853 pá 3.7. 20:264.7. 4:59 8304
15+98 852 čt 2.7. 21:383.7. 5:00 8304
25+92 851 st 1.7. 20:312.7. 5:48 8304
2+91 853 út 30.6. 20:261.7. 4:59 8304
25+97 862 po 29.6. 19:5930.6. 6:08 8304
25+92 851 ne 28.6. 21:2929.6. 5:48 8304
25+97 862 so 27.6. 22:3528.6. 6:08 8304
sjHL 801 so 27.6. 0:4227.6. 5:11 8304
14 808 pá 26.6. 6:4526.6. 21:22 8304+8305
3+92 855 čt 25.6. 20:3026.6. 4:53 8304
25 817 čt 25.6. 4:3025.6. 10:00 8304+8305
 6  804 st 24.6. 4:3225.6. 0:25 8304+8305
 8  806 út 23.6. 5:2924.6. 0:23 8304+8305
25 808 po 22.6. 5:1622.6. 21:08 8304+8305
 8  807 ne 21.6. 4:5421.6. 23:28 8304+8305
 8  807 so 20.6. 4:5420.6. 23:28 8304+8305
14 808 pá 19.6. 6:4519.6. 21:22 8304+8305
26+91 853 čt 18.6. 21:0819.6. 4:59 8304
 9  818 čt 18.6. 5:5018.6. 8:30 8305+8304*MU
11 803 st 17.6. 6:5217.6. 21:20 8305+8304
25+92 851 út 16.6. 20:1817.6. 5:48 8304
16 817 út 16.6. 4:0816.6. 10:48 8305+8304
16 811 po 15.6. 4:4816.6. 1:27 8305+8304
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.