Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8304

Evidované celoplošné polepy:

Samsung SmartTV II (od června 2013 do 5. 8. 2014)
Samsung Smart TV (od 14. 6. 2012 do června 2013)
 
 
 
Samsung Panorama (pražský orloj) (od listopadu 2010 do 12. 6. 2012)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 25. 8. 2001

Výrobní číslo: 155355

Původní evidenční číslo: 6426

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 033 003 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
92 804 po 18.1. 22:5619.1. 5:18 8304
93 801 ne 17.1. 21:5118.1. 4:40 8304
1+98 856 so 16.1. 20:1517.1. 4:58 8304
15+99 865 pá 15.1. 20:5816.1. 5:21 8304
15+98 851 pá 15.1. 2:3015.1. 5:29 8304*Z
 1  807 čt 14.1. 6:0214.1. 20:26 8304+8301
 1  809 st 13.1. 6:1813.1. 20:37 8304+8301
 9  829 po 11.1. 4:3111.1. 22:08 8304+8301
 9  816 pá 8.1. 6:058.1. 22:56 8304+8301
Rok 2020
1+98 855 čt 31.12. 6:1831.12. 12:30 8304+8301*MU
16 814 st 30.12. 5:1830.12. 20:31 8304+8301
25 803 út 29.12. 4:3729.12. 20:17 8304+8301
16 816 po 28.12. 5:3628.12. 23:27 8304+8301
22 826 ne 27.12. 10:1627.12. 20:33 8304+8301
91 807 čt 24.12. 22:2025.12. 7:00 8304+8301
94 803 po 21.12. 22:2822.12. 6:01 8304
1+98 856 ne 20.12. 20:1521.12. 4:58 8304
15+98 851 so 19.12. 20:4020.12. 5:29 8304
7+91 857 pá 18.12. 20:0219.12. 5:00 8304
11 807 čt 17.12. 5:3817.12. 21:55 8304+8305
11 808 st 16.12. 5:4416.12. 20:01 8304+8305
14 806 út 15.12. 7:0015.12. 21:08 8304+8305*Z1
15 804 po 14.12. 4:5814.12. 19:45 8304+8305
 1  801 ne 13.12. 9:0013.12. 21:23 8304+8305
 9  816 pá 11.12. 6:0511.12. 22:56 8304+8305
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8211
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8226+8227

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.