Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8304

Evidované reklamní polepy:

Samsung SmartTV II (od června 2013 do 5. 8. 2014)
Samsung Smart TV (od 14. 6. 2012 do června 2013)
 
 
 
Samsung Panorama (pražský orloj) (od listopadu 2010 do 12. 6. 2012)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 25. 8. 2001

Výrobní číslo: 155355

Původní evidenční číslo: 6426

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 015 153 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 812 pá 25.9. 6:1725.9. 10:14 8303+8304
 9  818 čt 24.9. 5:5024.9. 20:27 8303+8304
 6  815 st 23.9. 5:2523.9. 9:40 8303+8304
14 806 út 22.9. 6:4522.9. 21:16 8303+8304
15+99 865 po 21.9. 21:1822.9. 5:41 8304
5+94 864 ne 20.9. 20:5221.9. 4:50 8304
15+98 852 so 19.9. 21:3820.9. 4:58 8304
99 801 pá 18.9. 23:2119.9. 5:41 8304
22+98 852 čt 17.9. 22:2718.9. 4:58 8304
22+98 852 st 16.9. 22:4117.9. 5:00 8304
2+92 856 út 15.9. 22:2816.9. 5:18 8304
2+92 855 po 14.9. 20:0215.9. 4:53 8304
2+91 852 ne 13.9. 19:3014.9. 5:26 8304
15+98 852 čt 10.9. 21:3811.9. 4:58 8304
 9  835 čt 10.9. 6:5410.9. 9:35 8316+8304
14+97 869 st 9.9. 22:4010.9. 4:26 8304
 1  813 st 9.9. 5:219.9. 9:47 8313+8304
16 808 út 8.9. 7:069.9. 0:47 8313+8304
15+99 865 po 7.9. 21:188.9. 5:41 8304
 6  814 po 7.9. 4:527.9. 9:09 8225+8304
11 803 pá 4.9. 4:295.9. 0:51 8225+8304
 1  809 čt 3.9. 18:303.9. 22:38 8225+8304*Z
 8  815 čt 3.9. 6:533.9. 9:28 8225+8304
2+91 853 st 2.9. 21:063.9. 5:00 8304
15 814 st 2.9. 6:052.9. 9:59 8304+8305
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8309+8306

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.