Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8305

Evidované reklamní polepy:

Samsung SmartTV II (od června 2013 do 5. 8. 2014)
Samsung Smart TV (od 14. 6. 2012 do června 2013)
 
 
 
Samsung LED TV (Prague a Samsung Experience) (od listopadu 2010 do 12. 6. 2012)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 27. 9. 2001

Výrobní číslo: 155410

Původní evidenční číslo: 6475

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 016 734 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  802 po 3.8. 20:003.8. 22:25 8304+8305*Z
 9  829 po 3.8. 5:013.8. 9:55 8304+8305
 6  802 pá 31.7. 15:3431.7. 22:25 8304+8305
 6  802 pá 31.7. 6:4431.7. 8:59 8304+8305
11 808 čt 30.7. 4:2930.7. 20:29 8304+8305
 8  809 st 29.7. 4:3429.7. 21:28 8304+8305
16 802 út 28.7. 4:2729.7. 0:27 8304+8305
16 804 po 27.7. 4:4728.7. 0:47 8304+8305
 1  812 pá 24.7. 4:4824.7. 21:23 8304+8305
25 807 čt 23.7. 13:5823.7. 22:23 8304+8305
 8  812 čt 23.7. 5:0723.7. 9:59 8304+8305
25 807 st 22.7. 13:5822.7. 22:23 8304+8305
25 807 st 22.7. 4:3022.7. 10:01 8304+8305
 8  809 út 21.7. 4:3421.7. 21:28 8304+8305
14 815 po 20.7. 14:4621.7. 0:19 8304+8305
 6  802 po 20.7. 6:4420.7. 8:59 8304+8305
6+99 863 ne 19.7. 22:1020.7. 5:07 8305
15+98 853 so 18.7. 21:5819.7. 5:31 8305
2+92 856 pá 17.7. 22:2518.7. 5:18 8305
15+98 853 čt 16.7. 21:5817.7. 5:31 8305
2+91 852 st 15.7. 19:4616.7. 5:28 8305
2+92 855 út 14.7. 22:0715.7. 4:53 8305
25+97 861 po 13.7. 22:1614.7. 5:37 8305
2+92 855 ne 12.7. 20:0113.7. 4:53 8305
15+98 853 so 11.7. 21:5812.7. 5:31 8305
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8307+8308

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.