Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8305

Evidované reklamní polepy:

Samsung SmartTV II (od června 2013 do 5. 8. 2014)
Samsung Smart TV (od 14. 6. 2012 do června 2013)
Samsung LED TV (od listopadu 2010 do 12. 6. 2012)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 27. 9. 2001

Výrobní číslo: 155410

Původní evidenční číslo: 6475

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 934 354 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  820 st 19.6. 7:0619.6. 20:21 8305+8215
24 801 po 17.6. 14:2217.6. 19:16 8238+8305
11 812 po 17.6. 6:1817.6. 12:20 8238+8305*MU
sjHL 801 po 17.6. 2:5817.6. 4:59 8305
2+92 856 so 15.6. 22:2616.6. 5:18 8305
15+92 858 pá 14.6. 21:3815.6. 4:23 8305
15 806 pá 14.6. 6:4714.6. 19:57 8305+8303
sjHL 801 pá 14.6. 2:5814.6. 4:59 8305
 9  822 čt 13.6. 4:3113.6. 18:35 8305+8303
 1  802 st 12.6. 6:0213.6. 1:10 8305+8303
 1  806 út 11.6. 6:2811.6. 19:41 8305+8303
15+99 865 po 10.6. 20:5811.6. 5:40 8305
 9  822 po 10.6. 4:3110.6. 18:35 8303+8305
2+91 852 so 8.6. 21:009.6. 5:26 8303+8305
15+98 857 pá 7.6. 21:188.6. 3:15 8305
 1  805 čt 6.6. 4:286.6. 21:26 8305+8306
 1  812 st 5.6. 13:006.6. 0:50 8305+8306*Z
 1  814 út 4.6. 14:494.6. 22:38 8305+8306
 9  813 út 4.6. 6:494.6. 9:19 8305+8306
15+98 852 po 3.6. 21:184.6. 5:00 8305
 1  806 po 3.6. 6:283.6. 19:41 8305+8303
sjHL 801 po 3.6. 2:583.6. 4:59 8305
2+99 868 so 1.6. 21:262.6. 4:48 8305
2+91 852 pá 31.5. 20:161.6. 5:26 8305
24 801 pá 31.5. 5:4431.5. 10:36 8214+8305
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8211+8212

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.