Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8305

Evidované reklamní polepy:

Samsung SmartTV II (od června 2013 do 5. 8. 2014)
Samsung Smart TV (od 14. 6. 2012 do června 2013)
 
 
 
Samsung LED TV (Prague a Samsung Experience) (od listopadu 2010 do 12. 6. 2012)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 27. 9. 2001

Výrobní číslo: 155410

Původní evidenční číslo: 6475

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 904 609 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  812 út 31.3. 4:4731.3. 21:26 8305+8306
11 803 po 30.3. 5:4530.3. 20:25 8305+8306
 5  810 pá 27.3. 5:5827.3. 21:15 8305+8306
 9  806 čt 26.3. 5:3826.3. 20:27 8305+8306
 8  805 st 25.3. 13:4925.3. 22:52 8305+8306
 9  829 st 25.3. 7:2525.3. 9:55 8305+8306*Z
 8  809 út 24.3. 4:3424.3. 23:43 8305+8306
 8  804 po 23.3. 5:4423.3. 6:30 8305+8306*MU
24 801 pá 20.3. 5:3220.3. 19:36 8305+8306
 9  804 čt 19.3. 5:2619.3. 19:32 8305+8306
24 819 st 18.3. 5:2018.3. 19:26 8305+8306
 1  801 út 17.3. 6:0618.3. 0:50 8305+8306
2+91 853 po 16.3. 20:4717.3. 5:00 8305
15 809 po 16.3. 14:3916.3. 18:31 8304+8305
 6  803 po 16.3. 6:1616.3. 9:50 8304+8305
15+98 852 ne 15.3. 21:1816.3. 5:00 8305
13+99 863 so 14.3. 22:4715.3. 4:17 8305
13+99 863 pá 13.3. 22:4714.3. 4:17 8305
 1  806 pá 13.3. 6:2813.3. 19:41 8305+8306
2+91 853 čt 12.3. 20:4713.3. 5:00 8305
15 809 čt 12.3. 14:3912.3. 18:31 8305+8224
 1  814 čt 12.3. 5:4112.3. 9:48 8305+8224
11 812 st 11.3. 6:1811.3. 20:02 8305+8224
2+92 855 út 10.3. 4:3611.3. 4:53 8305
36 803 po 9.3. 5:5010.3. 0:55 8305
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8303+8302
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.