Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8305

Evidované reklamní polepy:

Samsung SmartTV II (od června 2013 do 5. 8. 2014)
Samsung Smart TV (od 14. 6. 2012 do června 2013)
 
 
 
Samsung LED TV (Prague a Samsung Experience) (od listopadu 2010 do 12. 6. 2012)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 27. 9. 2001

Výrobní číslo: 155410

Původní evidenční číslo: 6475

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 002 124 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 803 po 25.5. 4:3725.5. 20:33 8233+8305
11 804 so 23.5. 6:2223.5. 20:51 8233+8305
 8  806 pá 22.5. 5:2922.5. 22:28 8233+8305
 6  806 čt 21.5. 4:5221.5. 11:30 8233+8305*MU
 9  812 st 20.5. 10:3021.5. 0:56 8233+8305*Z
 9  836 st 20.5. 7:0220.5. 9:11 8233+8305
10+98 853 út 19.5. 22:5620.5. 5:31 8305
 1  813 út 19.5. 5:2119.5. 9:47 8304+8305
 9  821 po 18.5. 16:0018.5. 21:09 8304+8305*Z1
 9  812 po 18.5. 5:2818.5. 10:30 8304+8305*MU
11 803 pá 15.5. 5:4515.5. 20:25 8304+8305
11 801 čt 14.5. 5:4014.5. 20:05 8304+8305
11 801 st 13.5. 9:4513.5. 20:05 8304+8305*Z2
11 803 út 12.5. 5:4512.5. 16:20 8305+8304*MU
 9  823 po 11.5. 17:1512.5. 0:36 8305+8304*Z3
11 803 po 11.5. 5:4511.5. 14:30 8305+8304*MU
 8  804 čt 7.5. 5:447.5. 22:38 8305+8304
 6  803 st 6.5. 4:327.5. 0:05 8305+8304
24 807 út 5.5. 6:025.5. 17:30 8305+8304*MU
16 802 po 4.5. 14:305.5. 0:51 8305+8304
16 802 po 4.5. 6:134.5. 10:42 8305+8304
16 807 so 2.5. 4:482.5. 9:00 8305+8304*MU
16 803 pá 1.5. 7:382.5. 0:30 8305+8304
 9  817 čt 30.4. 6:281.5. 0:16 8305+8304
10+99 865 st 29.4. 20:1730.4. 5:42 8305
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9393
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8224+8221
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8471+8470
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8227+8225

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.