Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8302

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 4. 7. 2001

Výrobní číslo: 155751

Původní evidenční číslo: 6505

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 871 763 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 806 st 21.8. 6:2421.8. 21:36 8302+8235
11 806 út 20.8. 6:2420.8. 21:36 8302+8235
 1  802 po 19.8. 4:4219.8. 19:35 8302+8235
16 809 pá 16.8. 14:1516.8. 20:16 8302+8235
 8  810 st 14.8. 4:3415.8. 0:23 8314+8302
25 813 út 13.8. 5:3113.8. 22:19 8314+8302
25 810 po 12.8. 13:5212.8. 21:33 8314+8302
 8  802 po 12.8. 5:3512.8. 10:08 8314+8302
16 806 pá 9.8. 13:519.8. 20:31 8314+8302
 1  803 pá 9.8. 5:419.8. 9:25 8314+8302
 9  816 čt 8.8. 4:318.8. 20:27 8314+8302
16 806 st 7.8. 13:517.8. 20:31 8314+8302
16 806 st 7.8. 4:077.8. 10:27 8314+8302
 8  808 út 6.8. 6:047.8. 1:23 8314+8302
14 814 po 5.8. 14:475.8. 20:08 8314+8302
 9  814 po 5.8. 6:365.8. 9:00 8314+8302
2+91 852 ne 4.8. 19:185.8. 5:26 8302
25+97 861 so 3.8. 22:154.8. 4:41 8302
25+97 861 pá 2.8. 22:153.8. 4:41 8302
5+94 864 čt 1.8. 22:452.8. 4:50 8302*Z
24 814 čt 1.8. 4:381.8. 21:54 8301+8302
11 807 st 31.7. 4:2931.7. 21:24 8301+8302
25 810 út 30.7. 13:5230.7. 21:33 8301+8302
16 809 út 30.7. 6:2730.7. 10:03 8301+8302
 9  804 po 29.7. 15:0530.7. 0:46 8301+8302
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8304

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.