Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8302

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 4. 7. 2001

Výrobní číslo: 155751

Původní evidenční číslo: 6505

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 827 408 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  810 pá 27.3. 4:2728.3. 1:12 8303+8302
 9  829 čt 26.3. 15:2527.3. 0:56 8303+8302
 9  829 st 25.3. 5:0125.3. 7:25 8303+8302*MU
24 806 út 24.3. 5:5224.3. 19:55 8303+8302
 6  809 po 23.3. 5:2423.3. 20:09 8303+8302
15+98 852 so 21.3. 21:1822.3. 5:00 8302
15+98 852 pá 20.3. 21:1821.3. 5:00 8302
 9  822 pá 20.3. 4:3120.3. 18:35 8304+8302
 9  831 čt 19.3. 5:0119.3. 23:56 8304+8302
 9  813 st 18.3. 15:3418.3. 19:54 8304+8302
 9  813 st 18.3. 6:4918.3. 9:19 8304+8302
2+91 852 út 17.3. 20:3118.3. 5:27 8302
 9  809 po 16.3. 5:3717.3. 0:36 8301+8302
 8  802 so 14.3. 4:5415.3. 1:03 8301+8302
 1  814 pá 13.3. 14:4914.3. 1:10 8301+8302
 1  814 pá 13.3. 5:4113.3. 9:48 8301+8302
 9  831 čt 12.3. 5:0113.3. 0:08 8301+8302
 6  803 st 11.3. 15:2912.3. 0:25 8301+8302
 1  814 st 11.3. 5:4111.3. 9:48 8301+8302
15 812 út 10.3. 15:1110.3. 21:11 8301+8302
 9  806 út 10.3. 6:2710.3. 8:59 8301+8302
5+94 866 po 9.3. 23:0910.3. 5:08 8302
 6  816 po 9.3. 5:249.3. 18:22 8301+8302
2+91 852 so 7.3. 18:318.3. 5:26 8302
5+94 864 pá 6.3. 20:277.3. 4:18 8302
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.