Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8302

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 4. 7. 2001

Výrobní číslo: 155751

Původní evidenční číslo: 6505

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 904 163 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  816 pá 17.1. 5:2417.1. 18:22 8302+8303
 9  802 čt 16.1. 5:2317.1. 0:16 8302+8303
 9  820 st 15.1. 6:2115.1. 20:21 8302+8303
 1  806 út 14.1. 6:2814.1. 19:41 8302+8303
15+98 853 po 13.1. 21:3814.1. 5:31 8302
 1  806 po 13.1. 6:2813.1. 19:41 8320+8302
2+91 852 ne 12.1. 19:1413.1. 5:27 8302
15+92 858 so 11.1. 21:5812.1. 4:23 8302
15+92 858 pá 10.1. 22:1811.1. 4:23 8302
 9  820 pá 10.1. 6:2110.1. 20:21 8302+8235
 9  831 čt 9.1. 5:0110.1. 0:08 8302+8235
 9  831 st 8.1. 5:019.1. 0:08 8302+8235
 9  809 út 7.1. 22:008.1. 0:36 8302+8235*Z
11 803 út 7.1. 5:087.1. 16:50 8302+8235*MU
11 801 po 6.1. 4:296.1. 20:30 8302+8235
 9  827 pá 3.1. 5:234.1. 0:16 8302+8235
16 809 čt 2.1. 14:152.1. 20:16 8302+8235
14 814 čt 2.1. 6:352.1. 9:43 8302+8235
Rok 2019
11+92 851 út 31.12. 6:0031.12. 19:20 8302+8235*MU
11 808 po 30.12. 6:1730.12. 20:02 8302+8235
13+97 866 st 25.12. 22:4926.12. 4:27 8302
97 804 út 24.12. 19:4825.12. 6:57 8302
13+97 867 po 23.12. 7:1524.12. 4:57 8302
15+98 857 pá 20.12. 21:1821.12. 3:15 8302
11 801 pá 20.12. 4:2920.12. 20:30 8302+8303
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8238+8232
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.