Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8302

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 4. 7. 2001

Vyřazení: 7. 5. 2024

Výrobní číslo: 155751

Původní evidenční číslo: 6505

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 827 408 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  803 pá 3.5. 6:123.5. 18:00 8302+8301*MU
11 803 čt 2.5. 6:272.5. 19:29 8302+8301
 9  817 út 30.4. 7:0230.4. 20:31 8302+8301
 9  820 po 29.4. 5:1529.4. 18:33 8302+8301
11 808 ne 28.4. 9:5729.4. 0:39 8302+8301
 5  808 so 27.4. 8:0728.4. 0:17 8302+8301
 5  814 pá 26.4. 15:3926.4. 21:27 8302+8301
8+25 813 pá 26.4. 6:0926.4. 9:24 8302+8301
 5  814 čt 25.4. 15:3925.4. 21:27 8302+8301
 9  804 čt 25.4. 6:5225.4. 9:08 8302+8301
 9  809 st 24.4. 15:2924.4. 19:56 8302+8301
 9  804 st 24.4. 6:5224.4. 9:08 8302+8301
 5  814 út 23.4. 15:3923.4. 21:27 8302+8301
8+25 813 út 23.4. 6:0923.4. 9:24 8302+8301
 5  810 po 22.4. 5:1622.4. 23:17 8302+8301
11 803 pá 19.4. 6:2319.4. 19:29 8302+8301
11 803 čt 18.4. 6:2318.4. 19:29 8302+8301
8+25 817 st 17.4. 5:5917.4. 20:49 8302+8301
 5  808 út 16.4. 4:5616.4. 20:24 8302+8301
25 817 po 15.4. 7:2715.4. 22:31 8302+8301
 9  823 pá 12.4. 5:2512.4. 18:43 8302+8301
 5  814 čt 11.4. 15:3911.4. 21:27 8302+8301
 9  817 st 10.4. 7:0210.4. 9:25 8302+8301*MU
 9  823 út 9.4. 5:259.4. 18:43 8302+8301
 9  807 po 8.4. 6:258.4. 19:54 8302+8301
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.