Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8302

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 4. 7. 2001

Výrobní číslo: 155751

Původní evidenční číslo: 6505

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 963 158 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 816 po 30.11. 5:3630.11. 23:27 8302+8303
 1  809 pá 27.11. 6:1827.11. 20:37 8302+8303
 9  829 út 24.11. 4:3124.11. 22:08 8302+8303
14 804 ne 22.11. 5:0022.11. 21:16 8302+8303
 6  805 so 21.11. 4:5321.11. 20:44 8302+8303
11 801 pá 20.11. 4:2920.11. 22:50 8302+8303
 9  809 čt 19.11. 5:2119.11. 22:27 8302+8303
14 806 st 18.11. 6:1918.11. 21:08 8302+8303
 1  803 po 16.11. 5:2016.11. 19:42 8302+8303
11 806 ne 15.11. 9:0215.11. 21:20 8302+8303
16 803 so 14.11. 4:0814.11. 16:00 8302+8303*MU
 9  816 pá 13.11. 6:0513.11. 22:56 8302+8303
14 801 čt 12.11. 5:5612.11. 22:18 8302+8303
 9  809 st 11.11. 5:2111.11. 22:27 8302+8303
11 812 út 10.11. 6:1710.11. 20:39 8302+8303
 1  803 pá 6.11. 5:206.11. 19:42 8302+8303
14 801 čt 5.11. 5:565.11. 22:18 8302+8303
 9  806 st 4.11. 5:014.11. 19:54 8302+8303
 9  816 út 3.11. 6:053.11. 22:56 8302+8303
25 808 po 2.11. 5:162.11. 21:07 8302+8303
11 801 pá 30.10. 5:5830.10. 20:01 8302+8303
 1  813 čt 29.10. 5:2129.10. 9:47 8302+8303
14 801 st 28.10. 4:4029.10. 0:18 8302+8303
11 803 út 27.10. 4:2928.10. 0:51 8302+8303
 8  808 po 26.10. 4:1427.10. 1:03 8302+8303
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.