Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8302

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 4. 7. 2001

Výrobní číslo: 155751

Původní evidenční číslo: 6505

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 860 468 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  817 st 19.6. 4:5119.6. 20:12 8315+8302
 9  820 út 18.6. 7:0618.6. 20:21 8315+8302
15+98 853 po 17.6. 21:3818.6. 5:31 8302
14 812 po 17.6. 4:3717.6. 20:36 8302+8211
 1  805 ne 16.6. 9:2216.6. 21:41 8302+8211
11 812 pá 14.6. 6:1814.6. 20:02 8302+8211
15 806 čt 13.6. 18:1513.6. 19:57 8302+8211*Z
15 806 čt 13.6. 6:4713.6. 16:20 8302+8211*MU
2+92 856 st 12.6. 20:1613.6. 5:18 8302
24 801 st 12.6. 14:2212.6. 19:16 8302+8301
 9  813 st 12.6. 6:4912.6. 9:19 8302+8301
15+99 865 út 11.6. 20:5812.6. 5:40 8302
 6  801 út 11.6. 5:0711.6. 18:29 8302+8304
 6  809 po 10.6. 6:3210.6. 22:16 8302+8304
15 801 so 8.6. 4:588.6. 20:56 8302+8304
15 801 pá 7.6. 6:037.6. 21:26 8302+8304
11 801 čt 6.6. 4:296.6. 20:30 8302+8304
11 807 st 5.6. 5:435.6. 21:21 8302+8304
 9  811 út 4.6. 5:485.6. 0:46 8302+8304
11 807 po 3.6. 5:433.6. 21:21 8302+8304
 9  809 ne 2.6. 10:102.6. 17:35 8302+8304*MU
 9  817 čt 30.5. 6:1230.5. 20:12 8302+8304
2+92 856 st 29.5. 20:1630.5. 5:18 8302
 9  822 st 29.5. 4:3129.5. 18:35 8306+8302
 9  802 út 28.5. 15:0029.5. 0:16 8306+8302*Z1
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9233
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8303+8225

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.