Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8284

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF

Neoficiální označení: T3R.PLFr

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2017

Dodání: 19. 5. 2017

Výrobní číslo: 251/2017

Původní evidenční číslo: 8156

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD hliníkové s kontaktními lištami

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 272 157 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13 502 st 1.12. 7:151.12. 19:29 8284
2+91 572 čt 18.11. 5:5419.11. 4:49 8284
2+91 572 út 16.11. 5:5417.11. 4:49 8284
2+94 571 ne 14.11. 6:4715.11. 5:23 8284
13 502 so 13.11. 8:2313.11. 21:42 8284
2+91 572 čt 11.11. 5:5412.11. 4:49 8284
13 502 st 10.11. 7:1510.11. 19:29 8284
13+96 572 po 8.11. 6:479.11. 4:55 8284
 2  501 pá 5.11. 7:075.11. 20:24 8284
13 501 čt 4.11. 8:004.11. 19:25 8284*Z1
2+94 571 st 3.11. 6:144.11. 5:23 8284
2+94 571 po 1.11. 6:142.11. 5:23 8284
 2  504 st 27.10. 5:1927.10. 18:51 8284
 2  501 út 26.10. 7:0726.10. 20:24 8284
13+96 572 ne 24.10. 7:3425.10. 4:55 8284
 2  501 pá 22.10. 7:0722.10. 20:24 8284
13 501 čt 21.10. 6:3421.10. 19:25 8284
13 501 út 19.10. 6:3419.10. 19:25 8284
 2  501 po 18.10. 7:0718.10. 20:24 8284
13 503 ne 17.10. 8:5517.10. 20:50 8284
 2  503 so 16.10. 7:1016.10. 22:32 8284
 2  504 pá 15.10. 5:1915.10. 18:51 8284
13 502 čt 14.10. 7:1514.10. 19:29 8284
2+91 572 ne 10.10. 9:5211.10. 1:45 8284*MU
2+94 571 pá 8.10. 6:149.10. 5:23 8284
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8282
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.