Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLFr ev. č. 8284

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLFr

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2017

Dodání: 19. 5. 2017

Výrobní číslo: 251/2017

Původní evidenční číslo: 8156

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD hliníkové s kontaktními lištami

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 104 907 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  509 st 19.6. 5:3619.6. 21:18 8284*MU
 2  514 út 18.6. 14:4518.6. 21:12 8284
21 501 út 18.6. 5:2718.6. 9:26 8284
 2  509 po 17.6. 5:3617.6. 21:18 8284
 2  502 so 15.6. 6:4115.6. 20:32 8284
 2  514 pá 14.6. 5:5414.6. 21:48 8284
 2  505 čt 13.6. 5:0213.6. 9:11 8284
21 504 st 12.6. 15:5512.6. 19:22 8284
21 501 st 12.6. 5:2712.6. 8:53 8284
21 504 út 11.6. 15:5511.6. 19:22 8284
21 506 út 11.6. 6:1311.6. 8:40 8284
21 504 po 10.6. 15:5510.6. 19:22 8284
 2  507 po 10.6. 6:1010.6. 9:03 8284
21 501 pá 7.6. 15:307.6. 18:57 8284
21 504 pá 7.6. 5:537.6. 9:17 8284
 2  514 čt 6.6. 5:546.6. 21:09 8284
21 506 st 5.6. 16:105.6. 19:36 8284
21 501 út 4.6. 15:304.6. 18:57 8284
21 504 út 4.6. 5:534.6. 9:17 8284
21 506 po 3.6. 16:103.6. 19:36 8284
21 506 po 3.6. 6:133.6. 8:40 8284
21 501 pá 31.5. 15:3031.5. 18:57 8284
 2  505 pá 31.5. 5:0231.5. 9:11 8284
 2  505 čt 30.5. 15:3830.5. 21:43 8284
 2  507 čt 30.5. 6:0530.5. 9:00 8284
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.