Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8284

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLFr

Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2017

Dodání: 19. 5. 2017

Výrobní číslo: 251/2017

Původní evidenční číslo: 8156

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD hliníkové s kontaktními lištami

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 107 157 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13 507 pá 5.7. 9:265.7. 17:30 8284*MU
 2  501 čt 4.7. 14:434.7. 19:47 8284
 2  509 st 3.7. 4:573.7. 20:27 8284
13 508 út 2.7. 6:222.7. 22:12 8284
13 506 po 1.7. 6:351.7. 20:12 8284
13 506 ne 30.6. 9:3230.6. 22:14 8284
 2  506 so 29.6. 6:0929.6. 20:31 8284
21 506 pá 28.6. 15:4028.6. 19:35 8284
21 501 pá 28.6. 5:2728.6. 9:26 8284
21 506 čt 27.6. 15:4027.6. 19:35 8284
21 501 čt 27.6. 5:2727.6. 9:26 8284
 2  514 st 26.6. 14:4526.6. 21:12 8284
 2  514 st 26.6. 4:5326.6. 9:43 8284
 2  509 út 25.6. 5:3625.6. 21:18 8284
 2  514 po 24.6. 14:4524.6. 21:12 8284
21 506 po 24.6. 6:1324.6. 9:41 8284
 2  502 so 22.6. 6:4122.6. 20:32 8284
21 506 pá 21.6. 15:4021.6. 19:35 8284
21 506 pá 21.6. 6:1321.6. 9:41 8284
21 501 čt 20.6. 15:0020.6. 18:57 8284
 2  509 st 19.6. 5:3619.6. 21:18 8284*MU
 2  514 út 18.6. 14:4518.6. 21:12 8284
21 501 út 18.6. 5:2718.6. 9:26 8284
 2  509 po 17.6. 5:3617.6. 21:18 8284
 2  502 so 15.6. 6:4115.6. 20:32 8284
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.