Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLFr ev. č. 8284

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLFr

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2017

Dodání: 19. 5. 2017

Výrobní číslo: 251/2017

Původní evidenční číslo: 8156

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD hliníkové s kontaktními lištami

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 62 978 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  502 ne 22.7. 6:4122.7. 21:11 8284
 2  502 pá 20.7. 5:3820.7. 22:04 8284
 2  508 čt 19.7. 4:5719.7. 21:49 8284
 2  503 út 17.7. 5:4817.7. 20:04 8284
 2  507 po 16.7. 4:5416.7. 20:27 8284
36 510 ne 15.7. 5:3616.7. 0:45 8284
 2  501 so 14.7. 6:4114.7. 21:16 8284
 2  503 čt 12.7. 5:4612.7. 20:04 8284
 2  503 st 11.7. 5:4611.7. 20:04 8284
 2  508 út 10.7. 4:5710.7. 21:16 8284
 2  505 po 9.7. 13:1510.7. 1:07 8284*Z
11 502 ne 8.7. 4:029.7. 1:21 8284
11 504 so 7.7. 4:438.7. 1:20 8284
11 504 pá 6.7. 4:437.7. 1:20 8284
 2  503 čt 5.7. 5:305.7. 21:46 8284
 2  508 st 4.7. 4:574.7. 21:16 8284
 2  505 út 3.7. 5:124.7. 1:07 8284
36 501 ne 1.7. 4:581.7. 21:40 8284
 2  503 so 30.6. 5:3030.6. 21:46 8284
21 501 pá 29.6. 15:0029.6. 18:58 8284
 2  515 pá 29.6. 4:3729.6. 9:35 8284
 2  505 čt 28.6. 4:1828.6. 20:36 8284
13 503 st 27.6. 6:3727.6. 21:42 8284
13 511 út 26.6. 6:1326.6. 20:17 8284
 2  505 po 25.6. 4:1825.6. 20:36 8284
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8262

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.