Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8284

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF

Neoficiální označení: T3R.PLFr

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2017

Dodání: 19. 5. 2017

Výrobní číslo: 251/2017

Původní evidenční číslo: 8156

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD hliníkové s kontaktními lištami

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 187 872 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 501 st 27.1. 5:2627.1. 9:16 8284
13 503 po 25.1. 6:5225.1. 21:59 8284
13 502 ne 24.1. 9:5724.1. 20:43 8284
 2  502 so 23.1. 6:0823.1. 21:15 8284
21 501 pá 22.1. 15:0422.1. 18:06 8284
21 501 pá 22.1. 5:2622.1. 9:16 8284
13 501 čt 21.1. 6:5521.1. 19:46 8284
 2  507 st 20.1. 5:2920.1. 19:46 8284
13 503 út 19.1. 17:3019.1. 21:59 8284*Z
13+94 571 út 19.1. 6:1519.1. 8:45 8284*MU
 2  504 po 18.1. 5:0518.1. 21:17 8284
 2  503 ne 17.1. 6:3117.1. 22:42 8284
 2  503 so 16.1. 6:2816.1. 21:30 8284
 2  504 pá 15.1. 5:0515.1. 22:42 8284
 2  511 čt 14.1. 5:3814.1. 23:26 8284
 2  507 st 13.1. 5:2913.1. 19:46 8284
21 501 út 12.1. 15:0412.1. 18:06 8284
21 501 út 12.1. 5:2612.1. 9:16 8284
 2  503 ne 10.1. 6:3110.1. 22:17 8284
2+92 572 pá 8.1. 4:499.1. 5:29 8284
13 501 čt 7.1. 6:557.1. 19:46 8284
2+92 572 st 6.1. 4:497.1. 5:29 8284
 2  507 út 5.1. 5:295.1. 19:46 8284
21 501 po 4.1. 15:044.1. 18:06 8284
2+91 571 ne 3.1. 7:234.1. 4:30 8284
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8257
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.