Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8284

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLFr

Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2017

Dodání: 19. 5. 2017

Výrobní číslo: 251/2017

Původní evidenční číslo: 8156

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD hliníkové s kontaktními lištami

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 152 937 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
32 502 so 4.7. 4:514.7. 23:53 8284
32 507 pá 3.7. 14:053.7. 22:17 8284
32 501 čt 2.7. 4:392.7. 19:32 8284
32 511 st 1.7. 6:041.7. 9:28 8284
32 551 út 30.6. 14:491.7. 4:53 8284
32 507 út 30.6. 5:2530.6. 8:46 8284
32 503 po 29.6. 4:4930.6. 0:23 8284
32 502 ne 28.6. 6:0928.6. 23:53 8284
32 552 so 27.6. 20:1928.6. 4:43 8284
32 508 pá 26.6. 14:2526.6. 18:43 8284
32 503 čt 25.6. 4:4925.6. 19:46 8284
32 506 st 24.6. 6:3324.6. 22:37 8284
32 508 čt 18.6. 4:5918.6. 8:46 8284
32 506 st 17.6. 6:3317.6. 22:37 8284
32 502 út 16.6. 5:3717.6. 0:33 8284
32 508 po 15.6. 14:2515.6. 18:43 8284
32 509 po 15.6. 5:2515.6. 8:52 8284
32 505 ne 14.6. 4:4114.6. 5:00 8284*MU
32 503 so 13.6. 5:0113.6. 21:56 8284
32 504 pá 12.6. 6:0212.6. 22:17 8284
32 502 čt 11.6. 5:3712.6. 0:33 8284
32 511 st 10.6. 15:5510.6. 20:13 8284
32 507 st 10.6. 4:5410.6. 10:31 8284
32 510 út 9.6. 15:469.6. 19:43 8284
32 509 út 9.6. 5:259.6. 8:52 8284
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.