Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLFr ev. č. 8284

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLFr

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2017

Dodání: 19. 5. 2017

Výrobní číslo: 251/2017

Původní evidenční číslo: 8156

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD hliníkové s kontaktními lištami

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 92 232 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  514 pá 22.2. 14:4522.2. 21:09 8284
13 501 čt 21.2. 6:2321.2. 19:45 8284
 2  503 st 20.2. 5:5720.2. 20:16 8284
13 505 út 19.2. 14:5619.2. 22:12 8284
13 505 út 19.2. 6:4519.2. 10:25 8284
13 503 po 18.2. 6:3718.2. 22:30 8284
 2  506 ne 17.2. 5:3218.2. 0:09 8284
13 501 so 16.2. 8:1316.2. 21:30 8284
13 508 pá 15.2. 7:1915.2. 19:59 8284
13 510 čt 14.2. 6:1514.2. 19:35 8284
13 508 st 13.2. 7:1913.2. 19:59 8284
21 501 út 12.2. 15:0012.2. 18:57 8284
21 506 út 12.2. 6:1312.2. 9:41 8284
 2  514 po 11.2. 14:4511.2. 21:09 8284
 2  514 po 11.2. 4:5311.2. 9:43 8284
 2  503 pá 8.2. 5:578.2. 20:16 8284
13 505 čt 7.2. 14:567.2. 22:12 8284
 2  514 čt 7.2. 4:537.2. 9:43 8284
13 501 st 6.2. 6:236.2. 19:45 8284
13 503 út 5.2. 6:375.2. 22:30 8284
21 506 po 4.2. 15:404.2. 19:35 8284
21 501 po 4.2. 5:274.2. 9:26 8284
 2  508 ne 3.2. 14:204.2. 1:07 8284*Z
 2  502 so 2.2. 5:092.2. 20:32 8284
13 508 pá 1.2. 7:191.2. 20:01 8284
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8254

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.