Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8284

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF

Neoficiální označení: T3R.PLFr

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2017

Dodání: 19. 5. 2017

Výrobní číslo: 251/2017

Původní evidenční číslo: 8156

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD plastové s kontaktními lištami

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 347 331 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13+97 577 pá 19.4. 8:2020.4. 4:17 8284
2+99 579 čt 18.4. 4:5319.4. 4:50 8284
13 509 st 17.4. 6:2017.4. 19:15 8284
13+97 577 po 15.4. 8:2016.4. 4:17 8284
2+99 579 ne 14.4. 8:4615.4. 4:50 8284
13+97 577 pá 12.4. 8:2013.4. 4:17 8284
2+92 572 čt 11.4. 15:2512.4. 5:43 8284
 2  509 čt 11.4. 5:2911.4. 10:19 8284
13 509 st 10.4. 10:3010.4. 19:15 8284*Z1
31 504 út 9.4. 6:199.4. 19:35 8284
2+99 579 po 8.4. 4:539.4. 4:50 8284
31 503 ne 7.4. 8:087.4. 20:47 8284
13+97 577 pá 5.4. 8:206.4. 4:17 8284
13+94 574 čt 4.4. 6:495.4. 5:25 8284
2+92 572 út 2.4. 15:163.4. 5:43 8284
 2  509 út 2.4. 5:292.4. 10:19 8284
13+94 574 ne 31.3. 8:101.4. 5:25 8284
31 503 so 30.3. 5:2730.3. 20:47 8284
31 503 pá 29.3. 5:2729.3. 20:47 8284
 2  506 čt 28.3. 5:1928.3. 21:26 8284
31 504 st 27.3. 6:2227.3. 19:45 8284
2+92 572 po 25.3. 15:1626.3. 5:43 8284
2+99 579 ne 24.3. 8:4625.3. 4:50 8284
13+97 577 pá 22.3. 8:2123.3. 4:17 8284
13+97 577 čt 21.3. 8:2122.3. 4:17 8284
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8752

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.