Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8384

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 30. 9. 2003

Výrobní číslo: 156293

Původní evidenční číslo: 6611

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 701 795 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+91 562 st 4.7. 21:095.7. 4:13 8384+8385
22 517 út 3.7. 5:004.7. 0:23 8384+8385
22 526 po 2.7. 14:173.7. 0:30 8384+8385
26 508 po 2.7. 4:402.7. 10:25 8384+8385
22 530 pá 29.6. 6:1629.6. 20:26 8384+8385
22 519 čt 28.6. 6:5528.6. 21:08 8384+8385
22 512 st 27.6. 14:4627.6. 20:21 8384+8385
22 504 st 27.6. 4:4427.6. 8:15 8384+8385*MU
22 512 út 26.6. 14:4626.6. 20:21 8384+8385
24 510 út 26.6. 6:0726.6. 9:49 8384+8385
22 521 po 25.6. 5:5925.6. 19:50 8384+8385
24 503 pá 22.6. 14:3522.6. 20:05 8384+8385
24 510 pá 22.6. 6:0722.6. 9:49 8384+8385
22 512 čt 21.6. 14:4621.6. 20:21 8384+8385
22 535 čt 21.6. 5:0421.6. 9:26 8384+8385
26 501 st 20.6. 14:3720.6. 20:27 8384+8385
26 501 st 20.6. 4:3920.6. 10:24 8384+8385
26 503 út 19.6. 4:5519.6. 20:48 8384+8385
22 505 po 18.6. 4:5918.6. 22:18 8384+8385
22 516 ne 17.6. 8:5018.6. 0:09 8384+8385
22 511 so 16.6. 7:3317.6. 0:08 8384+8385
26 507 pá 15.6. 15:2615.6. 21:39 8384+8385
 5  515 pá 15.6. 4:4515.6. 9:59 8384+8385
 5  509 čt 14.6. 15:0115.6. 1:10 8384+8385
 7  507 čt 14.6. 5:5114.6. 10:05 8384+8385
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.