Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8384

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 30. 9. 2003

Výrobní číslo: 156293

Původní evidenční číslo: 6611

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 735 014 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 508 út 19.2. 6:4320.2. 1:09 8384+8385
22 521 po 18.2. 5:5918.2. 19:50 8384+8385
22 520 ne 17.2. 10:1018.2. 0:08 8384+8385
22 523 so 16.2. 4:4516.2. 16:45 8384+8385*MU
22 508 pá 15.2. 6:4316.2. 1:09 8384+8385
22 512 čt 14.2. 14:4614.2. 20:21 8384+8385
26 509 čt 14.2. 6:3314.2. 9:54 8384+8385
22 535 st 13.2. 14:2614.2. 0:49 8384+8385
22 512 st 13.2. 5:4313.2. 10:06 8384+8385
22 508 út 12.2. 6:4313.2. 1:09 8384+8385
22 524 po 11.2. 5:3711.2. 12:50 8384+8385*MU
22 520 ne 10.2. 10:1011.2. 0:08 8384+8385
26 505 so 9.2. 4:599.2. 23:00 8384+8385
22 536 pá 8.2. 6:498.2. 19:27 8384+8385
 1  510 čt 7.2. 5:257.2. 18:42 8384+8385
22 519 st 6.2. 6:556.2. 21:08 8384+8385
 5  515 út 5.2. 15:515.2. 18:39 8384+8385
 4  504 út 5.2. 6:285.2. 10:03 8384+8385
22 508 po 4.2. 6:435.2. 1:09 8384+8385
22 532 pá 1.2. 6:212.2. 0:09 8384+8385
22 506 čt 31.1. 5:1931.1. 19:42 8384+8385
14 513 st 30.1. 5:4130.1. 22:57 8384+8385
26 505 út 29.1. 4:5529.1. 20:48 8384+8385
 6  508 po 28.1. 15:1729.1. 0:21 8384+8385
22 512 po 28.1. 5:4328.1. 10:06 8384+8385
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.