Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8384

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 30. 9. 2003

Výrobní číslo: 156293

Původní evidenční číslo: 6611

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 746 864 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 532 čt 25.4. 6:2126.4. 0:09 8384+8385
24 503 st 24.4. 6:0724.4. 19:16 8384+8385
22 521 út 23.4. 5:5923.4. 19:50 8384+8385
22 523 po 22.4. 11:0922.4. 23:49 8384+8385
22 518 čt 18.4. 4:0518.4. 18:30 8384+8385
22 508 st 17.4. 6:4318.4. 1:09 8384+8385
22 519 út 16.4. 6:5516.4. 12:50 8384+8385*MU*1
22 508 po 15.4. 6:4315.4. 22:30 8384+8385*MU*2
 4  511 pá 12.4. 13:2912.4. 20:20 8384+8385
22 512 pá 12.4. 5:4312.4. 10:06 8384+8385
 6  511 čt 11.4. 15:4612.4. 0:41 8384+8385
 5  509 čt 11.4. 6:2611.4. 9:11 8384+8385
26 509 st 10.4. 15:2611.4. 0:40 8384+8385
 5  509 st 10.4. 6:2610.4. 9:11 8384+8385
 6  512 út 9.4. 5:409.4. 10:03 8268+8384
26 515 po 8.4. 6:128.4. 19:36 8268+8384
26 502 ne 7.4. 4:398.4. 1:00 8268+8384
9+22 530 so 6.4. 4:247.4. 0:08 8268+8384
26 513 pá 5.4. 6:046.4. 1:00 8268+8384
15 508 čt 4.4. 7:154.4. 22:13 8268+8384
 7  508 st 3.4. 4:183.4. 20:49 8268+8384
22 523 út 2.4. 5:213.4. 1:20 8268+8384
22 504 po 1.4. 4:442.4. 0:23 8268+8384
26 507 ne 31.3. 5:2031.3. 22:50 8268+8384
22 502 so 30.3. 7:5030.3. 22:10 8268+8384
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = dopravní nehoda na Újezdě DC
*2 = zásah policie při výtržnosti ve vozidle

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.