Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8384

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 30. 9. 2003

Výrobní číslo: 156293

Původní evidenční číslo: 6611

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 019 125 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13 503 dnes 7:5915.9. 20:49 8384
13 503 so 14.9. 7:3814.9. 20:49 8384
13 509 pá 13.9. 15:3213.9. 19:24 8384
13 509 pá 13.9. 6:2913.9. 9:11 8384
13 509 čt 12.9. 15:3212.9. 19:24 8384
13 509 čt 12.9. 6:2912.9. 9:11 8384
13 509 st 11.9. 15:3211.9. 19:24 8384
13 509 st 11.9. 6:2911.9. 9:11 8384
25+97 155 út 10.9. 23:4511.9. 0:45 8384*Z1
13 509 út 10.9. 15:3210.9. 19:24 8384
13 509 út 10.9. 6:2910.9. 9:11 8384
13 509 po 9.9. 15:329.9. 19:24 8384
13 509 po 9.9. 6:299.9. 9:11 8384
13 503 ne 8.9. 7:598.9. 20:49 8384
26 701 pá 6.9. 17:506.9. 19:21 8284+8384*Z2
22 504 pá 6.9. 5:406.9. 8:29 8284+8384
 6  507 čt 5.9. 4:296.9. 0:28 8284+8384
22 541 st 4.9. 5:115.9. 0:33 8284+8384
22 516 út 3.9. 15:564.9. 0:12 8284+8384
26 502 út 3.9. 5:443.9. 9:03 8284+8384
22 516 po 2.9. 15:563.9. 0:12 8284+8384
26 502 po 2.9. 5:442.9. 9:03 8284+8384
26 502 ne 1.9. 4:261.9. 23:06 8284+8384
22 501 so 31.8. 4:331.9. 0:34 8284+8384
 7  508 pá 30.8. 4:3630.8. 21:35 8284+8384
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8349
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9289

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.