Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8384

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 30. 9. 2003

Výrobní číslo: 156293

Původní evidenční číslo: 6611

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 783 284 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  504 po 18.11. 14:0918.11. 19:32 8384+8385
 4  510 po 18.11. 5:4718.11. 9:23 8384+8385
26 501 pá 15.11. 14:1715.11. 20:19 8384+8385
26 504 pá 15.11. 4:5515.11. 7:30 8384+8385*MU
14 508 čt 14.11. 6:1415.11. 1:11 8384+8385
16 517 st 13.11. 5:4213.11. 23:08 8384+8385
22 503 út 12.11. 6:1113.11. 0:08 8384+8385
 8  514 po 11.11. 14:4412.11. 1:33 8384+8385
26 509 po 11.11. 4:2011.11. 10:16 8384+8385
11 506 ne 10.11. 4:3210.11. 23:52 8384+8385
22 523 so 9.11. 4:459.11. 22:58 8384+8385
 8  514 pá 8.11. 14:449.11. 1:33 8384+8385
14 511 pá 8.11. 6:488.11. 10:14 8384+8385
14 512 čt 7.11. 4:317.11. 20:46 8384+8385
25 514 st 6.11. 19:306.11. 22:18 8384+8385*Z
25 514 st 6.11. 5:266.11. 15:20 8384+8385*MU
16 512 út 5.11. 5:125.11. 19:48 8384+8385
22 519 po 4.11. 4:245.11. 0:09 8384+8385
26 509 pá 1.11. 15:262.11. 1:00 8384+8385
 4  501 pá 1.11. 5:391.11. 9:39 8384+8385
22 516 čt 31.10. 6:2431.10. 23:49 8384+8385
 8  509 st 30.10. 14:0630.10. 19:02 8384+8385
 8  509 st 30.10. 5:1730.10. 10:13 8384+8385
25 514 út 29.10. 5:2629.10. 22:18 8384+8385
22 505 po 28.10. 6:2428.10. 21:58 8384+8385
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9314

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.