Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8384

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 30. 9. 2003

Výrobní číslo: 156293

Původní evidenční číslo: 6611

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 674 555 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 518 út 23.1. 6:2524.1. 0:08 8384+8385
22 526 po 22.1. 4:4423.1. 0:40 8384+8385
22 503 ne 21.1. 8:3622.1. 0:43 8384+8385
22 501 so 20.1. 7:4521.1. 0:23 8384+8385
22 530 pá 19.1. 6:1619.1. 20:26 8384+8385
22 519 čt 18.1. 6:4918.1. 21:27 8384+8385
22 530 st 17.1. 6:1617.1. 13:30 8384+8385*MU
4 505 út 16.1. 14:1916.1. 19:42 8384+8385
22 536 út 16.1. 11:0016.1. 12:00 8384+8385*Z
6 515 út 16.1. 5:2016.1. 9:00 8384+8385*MU
22 525 po 15.1. 5:5215.1. 20:20 8384+8385
22 515 pá 12.1. 5:4312.1. 20:12 8384+8385
24 507 čt 11.1. 14:1811.1. 19:46 8384+8385
4 510 čt 11.1. 6:5311.1. 10:32 8384+8385
22 517 st 10.1. 4:5811.1. 0:23 8384+8385
7 501 út 9.1. 6:139.1. 22:30 8384+8385
4 507 po 8.1. 14:338.1. 18:12 8384+8385
4 508 po 8.1. 6:338.1. 10:13 8384+8385
26 504 pá 5.1. 5:455.1. 21:43 8384+8385
26 508 čt 4.1. 13:594.1. 22:29 8384+8385
4 510 čt 4.1. 6:534.1. 10:32 8384+8385
4 510 st 3.1. 15:033.1. 18:42 8384+8385
6 512 st 3.1. 6:013.1. 10:50 8384+8385
22 524 út 2.1. 6:172.1. 20:23 8384+8385
Rok 2017
5 507 pá 29.12. 5:5329.12. 20:21 8384+8385
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8154+8153

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.