Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8283

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 10. 12. 2010

Výrobní číslo: 104/2009

Původní evidenční číslo: 7241

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 837 422 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13+97 577 dnes 7:3621.7. 4:17 8283
2+92 572 pá 19.7. 5:2920.7. 5:43 8283
13 504 čt 18.7. 8:3918.7. 21:07 8283
2+99 579 st 17.7. 20:4018.7. 4:50 8283*Z1
13+97 577 út 16.7. 6:4917.7. 4:17 8283
31+94 574 ne 14.7. 6:5915.7. 5:26 8283
2+99 579 pá 12.7. 14:4413.7. 4:50 8283
 2  507 pá 12.7. 5:1912.7. 9:59 8283
 2  504 čt 11.7. 5:0711.7. 20:26 8283
 2  503 st 10.7. 4:5510.7. 22:22 8283
 2  504 út 9.7. 5:079.7. 20:26 8283
 2  503 po 8.7. 4:558.7. 22:22 8283
19 504 ne 7.7. 7:447.7. 20:04 8283
19 505 so 6.7. 5:246.7. 20:19 8283
13 504 pá 5.7. 9:375.7. 19:34 8283
31 502 čt 4.7. 4:354.7. 20:01 8283
13+97 577 út 2.7. 6:493.7. 4:17 8283
13+97 577 po 1.7. 6:492.7. 4:17 8283
19 504 ne 30.6. 7:4430.6. 20:04 8283
31+94 574 so 29.6. 1:0029.6. 5:28 8283*Z2
31+94 574 pá 28.6. 4:3528.6. 23:45 8283*MU*1
13 509 čt 27.6. 6:3927.6. 21:04 8283
13+97 577 út 25.6. 6:5026.6. 5:53 8283
2+92 572 ne 23.6. 9:1624.6. 5:43 8283
31 501 so 22.6. 4:3122.6. 21:55 8283
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8263
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8495
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 8283 do 9209 ve smyčce Spojovací

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.