Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8283

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 10. 12. 2010

Výrobní číslo: 104/2009

Původní evidenční číslo: 7241

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 434 602 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+6 517 út 24.4. 6:1924.4. 20:21 8283+8157
 5  514 po 23.4. 4:2523.4. 18:30 8283+8157
26 501 ne 22.4. 5:2022.4. 23:00 8283+8157
 7  502 so 21.4. 16:4022.4. 1:08 8283+8157*Z
21 506 pá 20.4. 15:4020.4. 19:36 8283
21 501 pá 20.4. 5:2720.4. 9:26 8283
13 505 čt 19.4. 14:5620.4. 0:24 8283
 2  515 čt 19.4. 4:3719.4. 9:35 8283
13 505 st 18.4. 14:5619.4. 0:24 8283
13 505 st 18.4. 6:4518.4. 10:25 8283
 2  515 út 17.4. 4:3717.4. 9:35 8283
 2  506 po 16.4. 6:2017.4. 1:08 8283
 2  504 so 14.4. 6:4914.4. 23:38 8283
 2  515 pá 13.4. 14:4713.4. 21:11 8283
13 505 pá 13.4. 6:4513.4. 10:25 8283
 2  515 čt 12.4. 14:4712.4. 21:11 8283
 2  515 čt 12.4. 4:3712.4. 9:35 8283
13 505 st 11.4. 14:5612.4. 0:24 8283
 2  515 st 11.4. 4:3711.4. 9:35 8283
 2  506 út 10.4. 6:2011.4. 1:08 8283
13 511 po 9.4. 6:139.4. 20:17 8283
21 506 pá 6.4. 15:406.4. 19:36 8283
21 501 pá 6.4. 5:276.4. 9:26 8283
 2  510 čt 5.4. 5:375.4. 20:41 8283
 2  503 st 4.4. 5:574.4. 20:17 8283
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8259+8159

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.