Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8283

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 10. 12. 2010

Výrobní číslo: 104/2009

Původní evidenční číslo: 7241

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 481 229 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 506 po 6.4. 4:217.4. 1:38 8283+8577
22 502 ne 5.4. 8:506.4. 0:09 8283+8577
22 511 so 4.4. 7:335.4. 0:08 8283+8577
 6  514 pá 3.4. 7:303.4. 19:41 8283+8577
22 502 čt 2.4. 5:082.4. 20:03 8283+8577
22 504 st 1.4. 5:001.4. 23:30 8283+8577
22 509 út 31.3. 5:421.4. 0:09 8283+8577
26 505 po 30.3. 4:5530.3. 19:49 8283+8577
 6  502 ne 29.3. 5:2130.3. 0:35 8283+8577
22 514 so 28.3. 5:0428.3. 23:49 8283+8577
 6  514 pá 27.3. 7:3027.3. 19:41 8283+8577
 6  514 čt 26.3. 7:3026.3. 19:41 8283+8577
22 522 st 25.3. 5:5925.3. 21:53 8283+8577
26 505 út 24.3. 11:0024.3. 19:49 8283+8577*Z
 6  502 ne 22.3. 5:2123.3. 0:15 8283+8577
22 501 so 21.3. 7:4522.3. 0:22 8283+8577
22 518 pá 20.3. 4:3420.3. 18:31 8283+8577
14 515 čt 19.3. 9:3019.3. 23:29 8283+8577*Z1
 6  502 ne 15.3. 5:2116.3. 0:15 8283+8577
22 520 so 14.3. 6:3515.3. 0:49 8283+8577
22 518 st 11.3. 4:3411.3. 18:30 8283+8577
22 505 út 10.3. 4:5911.3. 1:19 8283+8577
 4  501 po 9.3. 13:399.3. 19:02 8283+8577
 4  501 po 9.3. 6:099.3. 9:47 8283+8577
22 520 ne 8.3. 10:109.3. 0:08 8283+8577
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8276+8376
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8554+8390

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.