Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8283

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 10. 12. 2010

Výrobní číslo: 104/2009

Původní evidenční číslo: 7241

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 524 414 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
32 305 po 19.8. 6:5519.8. 19:04 8283
32 303 ne 18.8. 5:5819.8. 1:18 8283
32 353 so 17.8. 5:5118.8. 3:43 8283
32 308 pá 16.8. 6:4916.8. 22:17 8283
32 303 čt 15.8. 6:2216.8. 0:57 8283
32 305 st 14.8. 6:5514.8. 19:04 8283
32 303 út 13.8. 6:2214.8. 0:57 8283
32 303 po 12.8. 6:2213.8. 0:57 8283
32 301 ne 11.8. 5:3611.8. 22:47 8283
32 304 so 10.8. 5:2810.8. 22:22 8283
32 305 pá 9.8. 6:559.8. 19:04 8283
32 305 čt 8.8. 6:558.8. 19:04 8283
32 305 st 7.8. 6:557.8. 19:04 8283
32 303 út 6.8. 6:227.8. 0:57 8283
32 309 po 5.8. 5:485.8. 22:42 8283
32 305 ne 4.8. 5:514.8. 22:22 8283
32 303 so 3.8. 5:583.8. 22:47 8283
32 308 pá 2.8. 6:492.8. 22:17 8283
32 309 čt 1.8. 5:481.8. 22:42 8283
32 305 st 31.7. 6:5531.7. 19:04 8283
32 309 út 30.7. 5:4830.7. 22:42 8283
32 303 po 29.7. 6:2230.7. 0:57 8283
32 305 ne 28.7. 5:5128.7. 22:22 8283
32 303 so 27.7. 5:5827.7. 22:47 8283
32 309 pá 26.7. 20:3026.7. 22:42 8283*Z
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8282

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.