Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8283

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 10. 12. 2010

Výrobní číslo: 104/2009

Původní evidenční číslo: 7241

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 681 179 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 511 dnes 4:4728.6. 21:20 8283+8577
7+22 537 po 27.6. 14:4127.6. 20:42 8283+8577
16 501 po 27.6. 7:0327.6. 9:32 8283+8577
7+22 536 ne 26.6. 4:3927.6. 0:08 8283+8577
7+22 537 so 25.6. 4:2926.6. 0:35 8283+8577
7+22 530 pá 24.6. 15:0524.6. 20:56 8283+8577
 7  511 pá 24.6. 5:0124.6. 9:26 8283+8577
11 510 čt 23.6. 15:2023.6. 21:44 8283+8577
11 510 čt 23.6. 7:4423.6. 9:13 8283+8577
16 102 st 22.6. 17:3522.6. 23:54 8283+8577*Z1
 7  511 st 22.6. 5:0122.6. 9:26 8283+8577
15 503 út 21.6. 5:2122.6. 0:05 8283+8577
 2  504 po 20.6. 5:1320.6. 18:59 8283
 2  503 ne 19.6. 5:5319.6. 21:22 8283
13 502 so 18.6. 8:2018.6. 21:05 8283
13 502 pá 17.6. 6:4717.6. 20:24 8283
 2  506 čt 16.6. 5:4816.6. 20:22 8283
13 502 st 15.6. 6:4715.6. 20:24 8283
 2  508 čt 2.6. 6:072.6. 21:41 8283
 2  504 st 1.6. 10:101.6. 18:59 8283*Z2
 2  506 po 30.5. 5:4830.5. 20:22 8283
 2  503 ne 29.5. 5:5329.5. 21:22 8283
 2  504 so 28.5. 7:5228.5. 23:01 8283
13 508 pá 27.5. 6:0827.5. 21:42 8283
 2  501 čt 26.5. 6:4426.5. 20:32 8283
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8154+8374
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8280

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.