Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8283

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 10. 12. 2010

Výrobní číslo: 104/2009

Původní evidenční číslo: 7241

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 616 679 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 520 ne 13.6. 7:4013.6. 23:48 8283+8565
22 511 so 12.6. 7:3613.6. 0:07 8283+8565
13+94 572 pá 11.6. 20:3012.6. 5:18 8283+8565*Z1
17 412 pá 11.6. 10:3011.6. 11:40 8283+8397*Z2
36 506 čt 10.6. 4:2210.6. 21:50 8283+8397
22 509 st 9.6. 5:399.6. 23:28 8283+8397
22 511 út 8.6. 5:479.6. 0:08 8283+8397
22 501 po 7.6. 6:267.6. 22:08 8283+8397
22 510 ne 6.6. 4:257.6. 0:07 8283+8397
22 511 so 5.6. 7:365.6. 9:00 8283+8397*MU
21 501 pá 4.6. 15:044.6. 18:06 8283
21 501 pá 4.6. 5:264.6. 9:16 8283
2+91 571 čt 3.6. 4:333.6. 20:00 8283*MU
 2  503 st 2.6. 5:052.6. 21:29 8283
 2  503 út 1.6. 5:051.6. 21:29 8283
13 503 po 31.5. 6:1531.5. 20:58 8283
13+97 574 ne 30.5. 8:0231.5. 5:50 8283
13+94 572 pá 28.5. 6:3529.5. 5:18 8283
2+91 571 čt 27.5. 4:3328.5. 4:46 8283
13 503 st 26.5. 6:1526.5. 20:58 8283
21 501 út 25.5. 5:2625.5. 9:16 8283
13 501 po 24.5. 6:4524.5. 19:23 8283
13+97 574 ne 23.5. 8:0224.5. 5:50 8283
2+91 571 pá 21.5. 4:3322.5. 4:46 8283
21 501 čt 20.5. 15:0420.5. 18:06 8283
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8252
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9253
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.