Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8283

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 10. 12. 2010

Výrobní číslo: 104/2009

Původní evidenční číslo: 7241

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 874 922 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 532 dnes 5:4024.1. 20:19 8283+8160
26 515 čt 23.1. 6:3323.1. 22:01 8283+8160
 7  817 st 22.1. 15:0022.1. 15:35 8283+8160*Z1
22 507 st 22.1. 5:1122.1. 7:50 8283+8160*MU
22 522 út 21.1. 6:3822.1. 0:16 8283+8160
22 523 po 20.1. 6:4921.1. 0:33 8283+8160
15 507 ne 19.1. 9:4119.1. 21:36 8283+8160
 7  505 čt 16.1. 4:3517.1. 0:08 8283+8160
 4  510 st 15.1. 6:1615.1. 20:29 8283+8160
26 509 út 14.1. 5:3414.1. 21:03 8283+8160
22 508 po 13.1. 4:5414.1. 0:13 8283+8160
26 502 ne 12.1. 4:2612.1. 23:04 8283+8160
26 508 so 11.1. 8:5412.1. 0:24 8283+8160
22 523 pá 10.1. 6:4911.1. 0:33 8283+8160
6+14 515 st 8.1. 5:518.1. 20:08 8283+8160
26 509 út 7.1. 5:347.1. 21:03 8283+8160
22 523 po 6.1. 6:497.1. 0:33 8283+8160
Rok 2024
26 717 po 30.12. 15:3530.12. 17:30 8283+8160*Z2
22 502 ne 29.12. 21:3030.12. 0:35 8283+8160*Z3
22+91 553 út 24.12. 4:3325.12. 7:16 8283+8160
26 513 po 23.12. 5:5424.12. 0:24 8283+8160
26 506 ne 22.12. 5:2623.12. 0:04 8283+8160
12 501 so 21.12. 7:2921.12. 23:51 8283+8160
22 539 pá 20.12. 7:1121.12. 0:13 8283+8160
22 517 čt 19.12. 7:3119.12. 19:00 8283+8160
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9425
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9302
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9323

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.