Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8283

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 10. 12. 2010

Výrobní číslo: 104/2009

Původní evidenční číslo: 7241

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 894 362 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 116 čt 22.5. 5:3422.5. 19:27 8283+8160
12 108 st 21.5. 4:2622.5. 0:10 8283+8160
12 108 út 20.5. 4:2621.5. 0:10 8283+8160
12 109 po 19.5. 4:4520.5. 0:29 8283+8160
12 112 so 17.5. 4:2218.5. 0:29 8283+8160
 8  101 pá 16.5. 5:0316.5. 18:28 8283+8160
12 116 čt 15.5. 5:3415.5. 19:27 8283+8160
12 104 st 14.5. 14:5514.5. 23:29 8283+8160*Z1
12 116 út 13.5. 5:3413.5. 19:27 8283+8160
12 116 po 12.5. 5:3412.5. 19:27 8283+8160
31 101 ne 11.5. 5:1311.5. 21:12 8283
13 101 so 10.5. 9:2010.5. 19:54 8283
12 109 pá 9.5. 5:439.5. 21:05 8283+8160
12 110 čt 8.5. 5:268.5. 23:49 8283+8160
 7  116 st 7.5. 6:107.5. 19:19 8283+8160
12 107 út 6.5. 6:556.5. 20:25 8283+8160
12 107 po 5.5. 6:555.5. 20:25 8283+8160
12 108 ne 4.5. 5:065.5. 1:10 8283+8160
 7  103 so 3.5. 4:583.5. 20:20 8283+8160
12 114 pá 2.5. 6:333.5. 1:10 8283+8160
12 108 čt 1.5. 4:451.5. 23:09 8283+8160
12 111 st 30.4. 15:3130.4. 21:50 8283+8160
12 111 st 30.4. 6:1330.4. 9:20 8283+8160
12 104 út 29.4. 6:3729.4. 23:29 8283+8160
12 111 ne 27.4. 4:2627.4. 13:10 8283+8160*MU
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8272+8573
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.