Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8283

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 10. 12. 2010

Výrobní číslo: 104/2009

Původní evidenční číslo: 7241

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 777 377 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  513 dnes 5:5629.11. 20:09 8283+8573
26 519 út 28.11. 6:3228.11. 20:33 8283+8573
26 505 po 27.11. 9:5528.11. 0:05 8283+8573*Z1
99 579 ne 26.11. 7:0827.11. 4:50 8283
92 572 pá 24.11. 4:5325.11. 5:33 8283
 2  503 čt 23.11. 6:1223.11. 22:12 8283
 2  504 st 22.11. 6:2422.11. 22:23 8283
 4  504 út 21.11. 15:1021.11. 18:49 8283+8573
 4  501 út 21.11. 7:2621.11. 9:20 8283+8573
26 503 po 20.11. 7:0020.11. 23:54 8283+8573
22 515 ne 19.11. 7:2720.11. 0:13 8283+8573
26 501 so 18.11. 4:2618.11. 22:45 8283+8573
26 509 pá 17.11. 6:2618.11. 0:47 8283+8573
26 508 čt 16.11. 5:0217.11. 0:47 8283+8573
26 506 st 15.11. 4:4616.11. 0:25 8283+8573
26 508 út 14.11. 5:0215.11. 0:47 8283+8573
 4  513 po 13.11. 5:5613.11. 20:09 8283+8573
22 515 ne 12.11. 7:2713.11. 0:13 8283+8573
26 505 pá 10.11. 7:1811.11. 0:05 8283+8573
 6  504 čt 9.11. 4:599.11. 22:01 8283+8573
22 510 út 7.11. 15:087.11. 20:40 8283+8573
26 507 út 7.11. 6:277.11. 9:53 8283+8573
 4  501 po 6.11. 14:446.11. 20:19 8283+8573
 4  504 po 6.11. 6:176.11. 10:00 8283+8573
22 502 ne 5.11. 4:545.11. 22:04 8283+8573
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9314

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.