Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8283

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 10. 12. 2010

Výrobní číslo: 104/2009

Původní evidenční číslo: 7241

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 653 579 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 507 ne 5.12. 15:305.12. 23:33 8283+8565*Z1
ZkJ 580 so 4.12. 14:004.12. 20:00 8283+8565
14 509 pá 3.12. 6:124.12. 0:48 8283+8565
 8  510 čt 2.12. 4:462.12. 19:44 8283+8565
 8  510 st 1.12. 4:461.12. 19:42 8283+8565
15 511 út 30.11. 4:4730.11. 21:18 8283+8565
26 504 po 29.11. 4:2229.11. 20:15 8283+8565
22 506 ne 28.11. 10:0429.11. 0:15 8283+8565
 8  501 so 27.11. 9:1427.11. 21:11 8283+8565
 6  515 čt 25.11. 15:2326.11. 0:00 8283+8565
26 516 st 24.11. 6:1025.11. 0:48 8283+8565
 6  515 út 23.11. 15:2324.11. 0:00 8283+8565
 6  515 út 23.11. 7:2323.11. 9:30 8283+8565
 4  509 po 22.11. 14:5322.11. 18:29 8283+8565
26 502 po 22.11. 5:5322.11. 9:08 8283+8565
 8  506 ne 21.11. 4:5222.11. 0:38 8283+8565
22 518 so 20.11. 4:4921.11. 0:36 8283+8565
15 502 pá 19.11. 5:0719.11. 19:55 8283+8565
22 524 čt 18.11. 15:3718.11. 23:55 8283+8565
26 502 čt 18.11. 5:5318.11. 9:08 8283+8565
22 502 st 17.11. 9:0417.11. 20:20 8283+8565
15 502 út 16.11. 5:0716.11. 20:25 8283+8565
 6  515 po 15.11. 15:2316.11. 0:00 8283+8565
 6  515 po 15.11. 7:2315.11. 9:30 8283+8565
14 502 ne 14.11. 4:5614.11. 22:12 8283+8565
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8258+8568

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.