Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8283

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 10. 12. 2010

Výrobní číslo: 104/2009

Původní evidenční číslo: 7241

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 863 927 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  510 dnes 5:2622.11. 0:50 8283+8160
26 502 st 20.11. 14:4920.11. 18:15 8283+8160
22 504 st 20.11. 5:3620.11. 8:29 8283+8160
12 504 út 19.11. 4:5519.11. 22:40 8283+8160
22 539 po 18.11. 10:3018.11. 21:54 8283+8160*Z1
12 511 so 16.11. 4:3916.11. 23:10 8283+8160
26 506 pá 15.11. 4:4616.11. 0:24 8283+8160
26 506 čt 14.11. 4:4615.11. 0:24 8283+8160
26 506 st 13.11. 4:4614.11. 0:24 8283+8160
 8  510 út 12.11. 5:2613.11. 0:36 8283+8160
22 531 po 11.11. 6:2811.11. 20:03 8283+8160
 4  513 pá 8.11. 5:558.11. 20:08 8283+8160
22 514 čt 7.11. 6:367.11. 9:33 8283+8160
26 505 st 6.11. 7:177.11. 0:04 8283+8160
 4  506 út 5.11. 6:455.11. 21:19 8283+8160
 4  505 po 4.11. 6:354.11. 21:09 8283+8160
12 503 so 2.11. 5:033.11. 0:29 8283+8160
4+12 531 pá 1.11. 5:131.11. 20:59 8283+8160
 4  503 čt 31.10. 6:2631.10. 20:49 8283+8160
 8  510 st 30.10. 5:2631.10. 0:36 8283+8160
22 504 út 29.10. 14:1629.10. 19:57 8283+8160
15 507 po 28.10. 9:4128.10. 21:35 8283+8160
26 502 ne 27.10. 4:2627.10. 23:04 8283+8160
4+12 531 pá 25.10. 5:1325.10. 20:59 8283+8160
22 523 čt 24.10. 5:0725.10. 0:52 8283+8160
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8568+8384

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.