Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8283

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 10. 12. 2010

Výrobní číslo: 104/2009

Původní evidenční číslo: 7241

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 540 989 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13 510 út 12.11. 6:1212.11. 19:35 8283
13 503 po 11.11. 6:3711.11. 22:30 8283
13 503 ne 10.11. 7:2310.11. 22:15 8283
13 506 so 9.11. 9:269.11. 20:27 8283
21 506 pá 8.11. 15:408.11. 20:05 8283
21 506 pá 8.11. 6:138.11. 9:41 8283
13 504 čt 7.11. 6:527.11. 20:12 8283
13 504 st 6.11. 6:526.11. 20:12 8283
13 504 út 5.11. 6:525.11. 20:12 8283
13 508 po 4.11. 7:194.11. 20:57 8283
 2  502 ne 3.11. 14:303.11. 20:11 8283
13 504 so 2.11. 7:432.11. 20:45 8283
13 503 pá 1.11. 6:371.11. 22:30 8283
13 503 čt 31.10. 6:3731.10. 22:30 8283
13 501 st 30.10. 6:2330.10. 19:45 8283
13 508 út 29.10. 7:1929.10. 20:57 8283
13 506 po 28.10. 9:3128.10. 22:12 8283
13 506 ne 27.10. 9:3127.10. 22:12 8283
12 517 st 23.10. 4:1423.10. 23:55 8283+8570*MU*1
12 508 út 22.10. 5:4022.10. 22:53 8283+8570
22 516 po 21.10. 9:3021.10. 23:49 8283+8570*Z
 8  504 so 19.10. 5:2919.10. 9:35 8283+8570*MU*2
 4  505 pá 18.10. 14:5918.10. 18:59 8283+8570
 4  505 pá 18.10. 6:0918.10. 8:59 8283+8570
12 508 čt 17.10. 5:4017.10. 22:53 8283+8570
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 8474+8475 do 8283+8570 na Chotkových sadech
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8558+8557
*2 = Porucha OIS

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.