Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8160

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Neoficiální označení: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 29. 10. 2004

Výrobní číslo: 023/2003

Původní evidenční číslo: 6661

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 141 331 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 503 so 11.5. 5:0511.5. 12:15 8278+8160*MU
 7  503 pá 10.5. 4:5611.5. 0:07 8278+8160
22 510 čt 9.5. 6:4810.5. 0:33 8278+8160
3+26 503 st 8.5. 5:069.5. 0:46 8278+8160
24 509 út 7.5. 10:407.5. 20:22 8278+8160*Z1
22 538 po 6.5. 5:086.5. 19:56 8278+8160
 7  511 ne 5.5. 12:076.5. 0:34 8278+8160
 7  511 so 4.5. 8:285.5. 0:34 8278+8160
3+26 507 pá 3.5. 14:443.5. 20:34 8278+8160
 7  509 st 1.5. 4:361.5. 21:05 8278+8160
22 510 út 30.4. 6:481.5. 0:33 8278+8160
24 501 po 29.4. 5:1029.4. 19:25 8278+8160
15 507 ne 28.4. 9:4128.4. 21:35 8278+8160
22 519 pá 26.4. 16:2027.4. 0:13 8278+8160
 6  515 pá 26.4. 5:3526.4. 9:38 8278+8160
26 506 čt 25.4. 4:4726.4. 0:25 8278+8160
26 506 st 24.4. 4:4725.4. 0:25 8278+8160
26 506 út 23.4. 4:4724.4. 0:25 8278+8160
 6  514 po 22.4. 5:5123.4. 0:19 8278+8160
22 511 ne 21.4. 7:3522.4. 0:34 8278+8160
8+25 503 so 20.4. 7:4021.4. 1:03 8278+8160
 6  505 pá 19.4. 4:3519.4. 18:42 8278+8160
22 538 čt 18.4. 4:3318.4. 18:50 8278+8160
26 506 st 17.4. 4:4718.4. 0:25 8278+8160
6+14 520 út 16.4. 5:3116.4. 21:11 8278+8160
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8532+8507

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.