Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.wlk ev. č. 8160

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 29. 10. 2004

Výrobní číslo: 023/2003

Původní evidenční číslo: 6661

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 723 495 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7 502 so 20.1. 4:3520.1. 22:33 8260+8160
7 512 pá 19.1. 4:1519.1. 22:15 8260+8160
6 507 čt 18.1. 6:2918.1. 23:41 8260+8160
7 512 st 17.1. 4:1517.1. 22:15 8260+8160
14 504 út 16.1. 7:1217.1. 0:40 8260+8160
24 510 po 15.1. 15:3115.1. 19:16 8260+8160
26 505 ne 14.1. 12:3014.1. 20:33 8260+8160
22 708 pá 12.1. 5:5312.1. 20:46 8260+8160
22 701 čt 11.1. 4:3811.1. 22:17 8260+8160
20 705 st 10.1. 4:3110.1. 19:45 8260+8160
20 708 út 9.1. 4:5010.1. 0:54 8260+8160
20 706 po 8.1. 6:449.1. 0:34 8260+8160
26 703 ne 7.1. 4:428.1. 1:03 8260+8160
20 706 so 6.1. 4:516.1. 20:41 8260+8160
8 702 pá 5.1. 6:045.1. 21:42 8260+8160
1+10 711 čt 4.1. 14:494.1. 19:00 8260+8160*MU
8 704 čt 4.1. 5:414.1. 10:13 8260+8160
20 706 st 3.1. 6:444.1. 0:34 8260+8160
20 706 út 2.1. 6:443.1. 0:34 8260+8160
Rok 2017
7 503 ne 31.12. 4:5531.12. 22:47 8260+8160
26 510 so 30.12. 5:0030.12. 22:09 8260+8160
22 529 pá 29.12. 5:2330.12. 0:43 8260+8160
7 512 čt 28.12. 4:1528.12. 22:15 8260+8160
6 507 st 27.12. 4:4128.12. 0:26 8260+8160
22 518 po 25.12. 6:0426.12. 0:30 8260+8160
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.