Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8160

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 29. 10. 2004

Výrobní číslo: 023/2003

Původní evidenční číslo: 6661

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 845 327 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 504 ne 10.11. 9:0911.11. 0:29 8264+8160
22 518 so 9.11. 6:2410.11. 0:29 8264+8160
 8  513 pá 8.11. 5:299.11. 1:13 8264+8160
22 513 čt 7.11. 6:397.11. 20:29 8264+8160
14 510 st 6.11. 6:256.11. 20:32 8264+8160
14 510 út 5.11. 16:455.11. 20:32 8264+8160*Z
25 507 út 5.11. 4:305.11. 12:50 8264+8160*MU
14 512 po 4.11. 4:314.11. 20:46 8264+8160
22 523 ne 3.11. 11:093.11. 23:49 8264+8160
 8  507 so 2.11. 4:082.11. 20:05 8264+8160
22 503 pá 1.11. 6:112.11. 0:08 8264+8160
14 512 čt 31.10. 4:3131.10. 20:46 8264+8160
 8  503 st 30.10. 4:0831.10. 0:13 8264+8160
 8  513 út 29.10. 5:2930.10. 1:13 8264+8160
26 502 po 28.10. 4:4029.10. 1:00 8264+8160
26 502 ne 27.10. 4:4028.10. 1:00 8264+8160
22 514 so 26.10. 5:0426.10. 23:49 8264+8160
 8  513 pá 25.10. 5:2926.10. 1:13 8264+8160
 4  505 čt 24.10. 14:5924.10. 18:59 8264+8160
 4  505 čt 24.10. 6:0924.10. 8:59 8264+8160
26 511 st 23.10. 5:4624.10. 0:40 8264+8160
12 517 út 22.10. 4:1422.10. 23:55 8264+8160
22 504 po 21.10. 4:4422.10. 0:22 8264+8160
 6  510 ne 20.10. 17:3521.10. 0:41 8264+8160*Z1
 6  507 so 19.10. 4:4119.10. 23:41 8264+8160
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8262+8575
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8271+8569

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.