Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8160

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 29. 10. 2004

Výrobní číslo: 023/2003

Původní evidenční číslo: 6661

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 827 852 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 519 po 5.8. 5:585.8. 22:10 8258+8160
22 507 ne 4.8. 9:165.8. 0:43 8258+8160
22 505 so 3.8. 6:434.8. 0:23 8258+8160
 6  513 pá 2.8. 15:103.8. 0:35 8258+8160
26 513 pá 2.8. 5:242.8. 10:20 8258+8160
 6  503 čt 1.8. 4:461.8. 22:24 8258+8160
 6  503 st 31.7. 4:4631.7. 22:24 8258+8160
 6  503 út 30.7. 4:4630.7. 22:24 8258+8160
22 506 ne 28.7. 4:3529.7. 0:53 8258+8160
22 507 so 27.7. 7:0028.7. 0:49 8258+8160
16 503 pá 26.7. 5:2027.7. 0:40 8258+8160
 6  503 čt 25.7. 4:4625.7. 22:24 8258+8160
22 515 st 24.7. 5:5224.7. 20:12 8258+8160
 9  504 út 23.7. 4:1523.7. 21:30 8258+8160
 6  506 po 22.7. 5:0623.7. 0:01 8258+8160
22 520 ne 21.7. 17:2022.7. 0:08 8258+8160*Z
26 102 ne 21.7. 10:4021.7. 16:20 8258+8160*Z1
 6  502 so 20.7. 4:2621.7. 0:35 8258+8160
26 508 pá 19.7. 13:5819.7. 22:29 8258+8160
22 526 pá 19.7. 5:4319.7. 10:07 8258+8160
22 511 čt 18.7. 5:4018.7. 18:05 8260+8160*MU
22 511 út 16.7. 5:4017.7. 1:09 8260+8160
22 529 po 15.7. 5:2216.7. 0:43 8260+8160
22 510 ne 14.7. 4:2415.7. 0:23 8260+8160
22 503 so 13.7. 7:5314.7. 0:43 8260+8160
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8265+8565
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9069
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.