Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8160

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Neoficiální označení: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 29. 10. 2004

Výrobní číslo: 023/2003

Původní evidenční číslo: 6661

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 071 371 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  515 st 7.6. 15:478.6. 0:06 8285+8160
22 531 út 6.6. 15:096.6. 23:53 8285+8160
22 528 út 6.6. 6:086.6. 8:38 8285+8160
22 537 po 5.6. 7:096.6. 0:33 8285+8160
 7  509 ne 4.6. 4:324.6. 21:42 8285+8160
 7  507 so 3.6. 5:123.6. 22:10 8285+8160
26 514 pá 2.6. 11:353.6. 0:27 8285+8160*Z1
26 512 čt 1.6. 5:371.6. 16:25 8285+8160*MU
26 507 st 31.5. 14:5431.5. 20:28 8285+8160
26 507 st 31.5. 6:2431.5. 9:38 8285+8160
25 515 út 30.5. 5:5330.5. 22:55 8285+8160
 6  516 po 29.5. 14:5829.5. 18:59 8285+8160
11 507 po 29.5. 7:4429.5. 9:32 8285+8160
22 520 ne 28.5. 8:1028.5. 22:41 8285+8160
22 518 so 27.5. 4:4927.5. 22:07 8285+8160
26 512 pá 26.5. 5:3727.5. 0:07 8285+8160
 6  506 čt 25.5. 4:2925.5. 19:50 8285+8160
22 505 st 24.5. 6:0624.5. 23:55 8285+8160
22 509 ne 21.5. 5:4822.5. 0:35 8272+8160
26 504 so 20.5. 5:0121.5. 0:27 8272+8160
22 533 pá 19.5. 6:2119.5. 8:55 8272+8160
25 515 čt 18.5. 5:5318.5. 22:55 8272+8160
22 509 st 17.5. 4:3917.5. 21:21 8272+8160
14 814 út 16.5. 12:0016.5. 13:15 8272+8160*Z2
22 512 po 15.5. 4:2815.5. 16:15 8269+8160*MU
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8157+8173
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8462+8463

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.