Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8160

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 29. 10. 2004

Výrobní číslo: 023/2003

Původní evidenční číslo: 6661

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 856 847 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 504 ne 19.1. 7:0519.1. 23:08 8280+8160
22 514 so 18.1. 5:0418.1. 23:49 8280+8160
 8  513 pá 17.1. 5:2918.1. 1:13 8280+8160
22 536 čt 16.1. 6:4916.1. 19:27 8280+8160
22 507 st 15.1. 5:5615.1. 19:03 8280+8160
22 507 út 14.1. 5:5614.1. 19:03 8280+8160
22 523 po 13.1. 5:2013.1. 19:33 8280+8160
 8  507 ne 12.1. 5:2813.1. 1:13 8280+8160
 6  506 so 11.1. 11:0011.1. 23:35 8280+8160*Z
 5  315 pá 10.1. 13:5010.1. 22:12 8280+8160*Z1
22 512 čt 9.1. 16:559.1. 20:21 8280+8160*Z2
22 513 čt 9.1. 6:399.1. 16:20 8280+8160*MU
22 523 st 8.1. 5:208.1. 19:33 8280+8160
25 507 út 7.1. 4:307.1. 20:58 8280+8160
 4  501 po 6.1. 13:396.1. 19:02 8280+8160
 4  501 po 6.1. 6:096.1. 9:47 8280+8160
 8  507 ne 5.1. 5:286.1. 1:13 8280+8160
16 504 so 4.1. 5:034.1. 22:47 8280+8160
 6  505 pá 3.1. 4:464.1. 0:55 8280+8160
22 504 čt 2.1. 4:482.1. 20:59 8280+8160
 8  507 st 1.1. 7:282.1. 1:13 8280+8160
Rok 2019
22 522 út 31.12. 5:5931.12. 20:35 8280+8160
 6  506 po 30.12. 5:0631.12. 0:01 8280+8160
 6  502 ne 29.12. 5:2130.12. 0:15 8280+8160
26 502 so 28.12. 4:2029.12. 1:00 8280+8160
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8263+8567
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8452+8453
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8525+8375
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.