Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.wlk ev. č. 8160

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 29. 10. 2004

Výrobní číslo: 023/2003

Původní evidenční číslo: 6661

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 788 805 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 501 po 17.12. 4:2017.12. 23:48 8283+8160
22 509 ne 16.12. 4:4416.12. 22:58 8283+8160
22 522 so 15.12. 4:2416.12. 1:09 8283+8160
 7  514 pá 14.12. 15:1914.12. 21:48 8283+8160
 5  509 pá 14.12. 6:2614.12. 9:11 8283+8160
 6  512 čt 13.12. 15:5713.12. 18:11 8283+8160
 6  508 čt 13.12. 5:0113.12. 9:23 8283+8160
26 513 st 12.12. 6:0413.12. 1:00 8283+8160
22 523 út 11.12. 5:2112.12. 1:20 8283+8160
26 513 po 10.12. 6:0411.12. 1:00 8283+8160
 7  501 ne 9.12. 4:1810.12. 0:48 8283+8160
22 516 so 8.12. 8:399.12. 0:09 8283+8160
22 523 pá 7.12. 5:218.12. 1:20 8271+8160
 7  514 čt 6.12. 15:196.12. 21:48 8271+8160
 7  514 čt 6.12. 5:516.12. 10:05 8271+8160
26 501 st 5.12. 4:205.12. 23:48 8271+8160
22 533 út 4.12. 6:275.12. 0:30 8271+8160
26 506 po 3.12. 5:073.12. 20:55 8271+8160
26 504 ne 2.12. 4:592.12. 22:41 8271+8160
22 521 so 1.12. 7:302.12. 1:20 8271+8160*Z
22 523 pá 30.11. 5:211.12. 1:20 8271+8160
 6  505 čt 29.11. 15:0430.11. 0:26 8271+8160
 6  505 čt 29.11. 5:4029.11. 10:11 8271+8160
 6  505 st 28.11. 15:0429.11. 0:26 8271+8160
22 512 st 28.11. 5:4328.11. 10:06 8271+8160
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8251+8176

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.