Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8160

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Neoficiální označení: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 29. 10. 2004

Výrobní číslo: 023/2003

Původní evidenční číslo: 6661

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 904 811 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 512 st 21.4. 4:4521.4. 22:30 8260+8160
11 507 út 20.4. 4:2420.4. 20:12 8260+8160
26 506 po 19.4. 6:0519.4. 22:58 8260+8160
26 505 ne 18.4. 4:3918.4. 21:52 8260+8160
22 511 so 17.4. 5:2217.4. 22:48 8260+8160
22 506 pá 16.4. 6:2816.4. 21:17 8260+8160
22 503 čt 15.4. 6:0215.4. 20:51 8260+8160
22 506 st 14.4. 6:2814.4. 21:17 8260+8160
22 503 út 13.4. 6:0213.4. 20:51 8260+8160
22 508 po 12.4. 4:3412.4. 21:31 8260+8160
6+15 535 ne 11.4. 4:4111.4. 21:41 8260+8160
16 502 so 10.4. 4:2110.4. 22:26 8260+8160
22 506 pá 9.4. 6:289.4. 21:17 8260+8160
22 506 čt 8.4. 6:288.4. 21:17 8260+8160
22 506 st 7.4. 6:287.4. 21:17 8260+8160
 8  502 po 5.4. 5:285.4. 18:10 8260+8160*MU
26 508 ne 4.4. 5:004.4. 22:39 8260+8160
26 508 so 3.4. 5:413.4. 22:39 8260+8160
22 520 pá 2.4. 4:452.4. 22:14 8260+8160
22 511 čt 1.4. 4:251.4. 22:15 8260+8160
22 512 st 31.3. 15:5031.3. 22:30 8260+8160*Z
22 511 po 29.3. 4:2529.3. 22:15 8260+8160
 6  507 ne 28.3. 4:4128.3. 22:19 8260+8160
 8  501 so 27.3. 5:0827.3. 22:02 8260+8160
22 503 pá 26.3. 6:0226.3. 20:51 8260+8160
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8280+8571

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.