Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8282

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 21. 12. 2010

Výrobní číslo: 103/2009

Původní evidenční číslo: 7105

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 574 478 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 508 út 26.1. 6:2726.1. 19:22 8282+8572
6+26 532 po 25.1. 5:0125.1. 21:29 8282+8572
 8  511 pá 22.1. 19:0022.1. 21:38 8282+8572*Z
 8  505 čt 21.1. 5:2021.1. 22:33 8282+8572
 6  510 st 20.1. 4:4120.1. 19:57 8282+8572
 6  501 po 18.1. 5:3118.1. 20:34 8282+8572
25 507 so 16.1. 4:3116.1. 20:16 8282+8572
22 511 pá 15.1. 4:2515.1. 22:14 8282+8572
22 512 čt 14.1. 4:4514.1. 22:29 8282+8572
22 503 st 13.1. 6:0213.1. 20:51 8282+8572
24 508 út 12.1. 6:2712.1. 19:22 8282+8572
24 508 po 11.1. 6:2711.1. 19:22 8282+8578
14 509 ne 10.1. 5:0010.1. 21:25 8282+8578
15 503 so 9.1. 7:029.1. 21:26 8282+8578
22 503 pá 8.1. 6:028.1. 20:51 8282+8578
26 506 čt 7.1. 6:057.1. 22:58 8282+8578
24 508 st 6.1. 6:276.1. 19:22 8282+8578
 6  510 út 5.1. 4:415.1. 19:57 8282+8578
2+92 572 ne 3.1. 6:114.1. 5:29 8282
2+92 572 pá 1.1. 6:112.1. 5:29 8282
Rok 2020
 2  504 čt 31.12. 5:0531.12. 22:42 8282
 2  504 st 30.12. 5:0530.12. 22:42 8282
13 502 út 29.12. 7:0229.12. 20:28 8282
2+91 571 po 28.12. 5:3829.12. 4:30 8282
2+92 572 so 26.12. 6:1127.12. 5:29 8282
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8252+8184

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.