Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8282

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 21. 12. 2010

Výrobní číslo: 103/2009

Původní evidenční číslo: 7105

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 373 478 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
1+6 507 ne 21.1. 4:5222.1. 0:49 8282+8411
26 510 so 20.1. 4:5920.1. 22:09 8282+8411
7+16 532 pá 19.1. 14:2020.1. 1:18 8282+8411*Z
26 706 čt 18.1. 16:0018.1. 19:53 8282+8411*Z1
22 505 st 17.1. 4:5817.1. 22:38 8282+8411
6 510 út 16.1. 6:5317.1. 0:01 8282+8411
4 504 po 15.1. 14:0915.1. 19:32 8282+8411
26 501 po 15.1. 4:3915.1. 10:24 8282+8411
6 510 pá 12.1. 5:3212.1. 22:09 8282+8411
22 511 čt 11.1. 5:4012.1. 1:09 8282+8411
5 502 st 10.1. 5:0311.1. 0:40 8282+8411
6 512 út 9.1. 15:209.1. 20:09 8282+8411
6 512 út 9.1. 6:019.1. 10:50 8282+8411
7 502 po 8.1. 4:358.1. 22:45 8282+8411
5 502 pá 5.1. 5:035.1. 22:01 8282+8411
6 510 čt 4.1. 5:324.1. 22:09 8282+8411
26 505 st 3.1. 5:493.1. 21:55 8282+8411
13 507 po 1.1. 13:571.1. 22:15 8282
Rok 2017
6 504 ne 31.12. 5:4131.12. 20:04 8282
11 504 so 30.12. 4:1930.12. 21:05 8282
6 504 út 26.12. 7:5726.12. 20:47 8282
13 507 po 25.12. 13:5725.12. 22:15 8282
2 503 pá 22.12. 5:5822.12. 20:27 8282
2 503 čt 21.12. 5:5821.12. 20:27 8282
2 505 st 20.12. 4:1920.12. 20:37 8282
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8171+8172
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9284

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.