Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8282

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 21. 12. 2010

Výrobní číslo: 103/2009

Původní evidenční číslo: 7105

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 792 159 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
6+14 513 út 28.5. 15:4028.5. 17:30 8282+8382*MU*1
22 523 út 28.5. 6:3828.5. 9:28 8282+8382
6+14 509 po 27.5. 6:4028.5. 0:32 8282+8382
Zvl 559 ne 26.5. 21:0526.5. 23:45 8282+8382
 7  507 ne 26.5. 4:3626.5. 21:05 8282+8382
22 502 so 25.5. 7:3726.5. 0:53 8282+8382
22 538 pá 24.5. 5:0824.5. 19:56 8282+8382
22 532 čt 23.5. 16:1523.5. 19:02 8282+8382*Z1
22 510 st 22.5. 6:4822.5. 18:20 8282+8382*MU
 7  503 út 21.5. 4:5622.5. 0:07 8282+8382
24 501 po 20.5. 5:1020.5. 19:25 8282+8382
3+26 503 ne 19.5. 5:0120.5. 0:25 8282+8382
31+94 574 pá 17.5. 5:3718.5. 5:25 8282+8382
22 532 čt 16.5. 4:4416.5. 19:02 8282+8382
3+26 516 st 15.5. 5:0215.5. 21:53 8282+8382
 4  513 út 14.5. 5:5614.5. 20:09 8282+8382
 7  503 po 13.5. 4:5614.5. 0:07 8282+8382
17+22 532 ne 12.5. 4:4513.5. 0:53 8282+8382
22 505 so 11.5. 5:0911.5. 22:53 8282+8382
22 528 pá 10.5. 15:3710.5. 18:32 8282+8382
22 514 čt 9.5. 5:509.5. 19:35 8282+8382
6+14 507 út 7.5. 6:217.5. 13:15 8282+8382*MU
22 532 po 6.5. 4:446.5. 19:02 8282+8382
9+22 541 ne 5.5. 4:155.5. 22:36 8282+8382
22 505 so 4.5. 5:094.5. 22:53 8282+8382
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = zahoření vozu 8282 v zast. I. P. Pavlova ZC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8285+8385

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.