Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8282

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 21. 12. 2010

Výrobní číslo: 103/2009

Původní evidenční číslo: 7105

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 752 198 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13+94 574 pá 31.3. 5:581.4. 5:23 8282
13+94 574 st 29.3. 5:5830.3. 5:23 8282
21 503 út 28.3. 15:2628.3. 19:21 8282
21 504 út 28.3. 5:3228.3. 9:28 8282
21 501 po 27.3. 4:5827.3. 9:05 8282
22 507 ne 26.3. 4:3526.3. 22:55 8282+8175
22 505 so 25.3. 4:3526.3. 0:34 8282+8175
 6  505 pá 24.3. 4:2924.3. 22:59 8282+8175
22 526 čt 23.3. 4:5524.3. 0:34 8282+8175
22 526 st 22.3. 4:5523.3. 0:34 8282+8175
11 509 út 21.3. 4:5422.3. 0:15 8282+8175
22 526 po 20.3. 4:5521.3. 0:34 8282+8175
22 520 ne 19.3. 5:1320.3. 0:15 8282+8175
26 507 so 18.3. 5:0118.3. 23:10 8282+8175
13+92 572 čt 16.3. 7:0417.3. 5:31 8282
13+97 577 st 15.3. 6:2816.3. 4:21 8282
13+97 577 út 14.3. 6:2815.3. 4:21 8282
13+92 572 ne 12.3. 7:4113.3. 5:31 8282
13+92 572 pá 10.3. 7:0411.3. 5:31 8282
13+92 572 čt 9.3. 7:0410.3. 5:31 8282
13 505 st 8.3. 5:478.3. 18:48 8282
13 505 út 7.3. 5:477.3. 18:48 8282
13+94 574 po 6.3. 5:586.3. 14:15 8282*MU
13+92 572 so 4.3. 7:415.3. 5:32 8282
21 506 pá 3.3. 15:503.3. 19:45 8282
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.