Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8282

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 21. 12. 2010

Výrobní číslo: 103/2009

Původní evidenční číslo: 7105

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 457 373 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  503 út 23.4. 5:5723.4. 20:16 8282
 2  507 po 22.4. 9:4322.4. 22:16 8282
 2  502 ne 21.4. 5:5221.4. 20:31 8282
 2  501 so 20.4. 6:3220.4. 21:01 8282
 2  505 čt 18.4. 6:0918.4. 20:32 8282
21 501 st 17.4. 15:0017.4. 18:57 8282
21 506 st 17.4. 6:1317.4. 9:41 8282
 2  514 út 16.4. 14:4516.4. 21:09 8282
 2  514 út 16.4. 4:5316.4. 9:43 8282
 2  507 po 15.4. 4:3316.4. 1:07 8282
 2  507 ne 14.4. 9:4314.4. 22:16 8282
 2  506 so 13.4. 6:1213.4. 20:31 8282
21 501 pá 12.4. 15:0012.4. 18:57 8282
21 501 pá 12.4. 5:2712.4. 9:26 8282
22 537 čt 11.4. 6:5012.4. 0:43 8282+8563
26 515 st 10.4. 6:1210.4. 19:36 8282+8563
 4  504 út 9.4. 14:099.4. 19:32 8282+8563
22 535 út 9.4. 5:049.4. 9:26 8282+8563
 5  506 po 8.4. 5:318.4. 22:01 8282+8563
 7  504 ne 7.4. 4:587.4. 21:18 8282+8563
 6  509 so 6.4. 5:016.4. 22:42 8282+8563
26 501 pá 5.4. 4:205.4. 23:48 8282+8563
26 501 čt 4.4. 4:204.4. 23:48 8282+8563
22 504 st 3.4. 4:444.4. 0:23 8282+8563
15 508 út 2.4. 7:152.4. 22:13 8282+8563


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.