Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8282

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 21. 12. 2010

Výrobní číslo: 103/2009

Původní evidenční číslo: 7105

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 818 664 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 502 ne 10.11. 10:4111.11. 0:33 8282+8398
12 503 so 9.11. 5:0310.11. 0:29 8282+8398
22 517 pá 8.11. 7:318.11. 19:00 8282+8398
 4  503 čt 7.11. 6:267.11. 20:49 8282+8398
15 506 st 6.11. 6:256.11. 19:30 8282+8398
26 506 út 5.11. 4:465.11. 18:50 8282+8398*MU
22 523 po 4.11. 5:075.11. 0:52 8282+8398
26 506 ne 3.11. 5:264.11. 0:04 8282+8398
15 505 so 2.11. 5:092.11. 21:20 8282+8398
 4  503 pá 1.11. 6:261.11. 20:49 8282+8398
26 502 čt 31.10. 14:4931.10. 18:15 8282+8398
 4  503 st 30.10. 6:2630.10. 20:49 8282+8398
22 519 út 29.10. 16:2030.10. 0:13 8282+8398
22 519 út 29.10. 7:3729.10. 10:21 8282+8398
22 517 čt 24.10. 7:3124.10. 19:00 8282+8398
 4  513 st 23.10. 5:5523.10. 20:08 8282+8398
22 510 út 22.10. 15:0822.10. 20:41 8282+8398
22 514 út 22.10. 6:3622.10. 9:33 8282+8398
 4  505 po 21.10. 6:3521.10. 21:09 8282+8398
15 502 pá 18.10. 15:0118.10. 20:50 8282+8398
13 507 čt 17.10. 6:4917.10. 19:14 8282
13+97 577 po 14.10. 7:1114.10. 16:15 8282*MU
2+99 579 so 12.10. 6:4013.10. 4:48 8282
13 501 pá 11.10. 6:4111.10. 19:35 8282
2+99 579 st 9.10. 15:2510.10. 4:48 8282
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.