Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8282

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 21. 12. 2010

Výrobní číslo: 103/2009

Původní evidenční číslo: 7105

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 729 833 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  518 pá 2.12. 4:332.12. 23:20 8282+8574
11 512 čt 1.12. 5:421.12. 23:04 8282+8574
22 539 st 30.11. 15:291.12. 0:14 8282+8574
22 536 st 30.11. 6:2030.11. 8:55 8282+8574
22 541 út 29.11. 15:4529.11. 23:54 8282+8574
22 534 út 29.11. 5:5129.11. 8:39 8282+8574
11 506 po 28.11. 15:0428.11. 19:45 8282+8574
22 536 po 28.11. 6:2028.11. 8:55 8282+8574
22 508 so 26.11. 7:0326.11. 23:57 8282+8574
26 504 pá 25.11. 4:2225.11. 20:16 8282+8574
22 526 čt 24.11. 4:4625.11. 0:35 8282+8574
22 539 st 23.11. 6:5223.11. 9:27 8282+8574
26 505 út 22.11. 4:4022.11. 20:28 8282+8574
 6  518 po 21.11. 4:3321.11. 23:20 8282+8574
22 517 ne 20.11. 4:2821.11. 0:53 8282+8574
26 504 so 19.11. 5:1719.11. 22:17 8282+8574
22 516 pá 18.11. 5:1419.11. 0:53 8282+8574
26 502 čt 17.11. 5:0217.11. 21:50 8282+8574
22 512 st 16.11. 4:2816.11. 16:00 8282+8574*MU
22 526 út 15.11. 4:4616.11. 0:45 8282+8574
 6  502 po 14.11. 4:5215.11. 0:00 8282+8574
11 507 ne 13.11. 11:3114.11. 0:14 8282+8574
 6  501 so 12.11. 5:1312.11. 21:53 8282+8574
 6  504 pá 11.11. 5:2211.11. 18:21 8282+8574
 6  504 čt 10.11. 5:2210.11. 18:21 8282+8574
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.