Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8282

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 21. 12. 2010

Výrobní číslo: 103/2009

Původní evidenční číslo: 7105

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 696 353 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+22 537 dnes 6:014.7. 20:44 8282+8158
7+22 533 ne 3.7. 9:123.7. 22:43 8282+8158
15 502 so 2.7. 7:483.7. 0:05 8282+8158
13 508 pá 1.7. 6:181.7. 20:23 8282
 2  501 čt 30.6. 6:4430.6. 20:32 8282
 2  508 st 29.6. 6:0729.6. 21:41 8282
13 508 út 28.6. 6:0828.6. 21:42 8282
15 505 út 21.6. 5:5121.6. 9:30 8282+8160
7+22 535 po 20.6. 15:2920.6. 23:13 8282+8160
15 506 ne 19.6. 4:4720.6. 0:25 8282+8160
 3  502 so 18.6. 4:3618.6. 22:51 8282+8160
15 505 pá 17.6. 14:4918.6. 0:25 8282+8160
7+26 533 pá 17.6. 7:1517.6. 10:06 8282+8160*Z1
15 511 čt 16.6. 4:4716.6. 21:20 8282+8160
7+22 538 st 15.6. 15:5316.6. 0:32 8282+8160
 7  511 st 15.6. 5:0115.6. 9:26 8282+8160
7+26 536 út 14.6. 5:3815.6. 0:45 8282+8160
15 505 po 13.6. 14:4914.6. 0:25 8282+8160
16 501 ne 12.6. 4:3112.6. 23:58 8282+8160
7+26 541 so 11.6. 7:5412.6. 1:05 8282+8160
15 510 út 7.6. 6:307.6. 22:45 8282+8160
7+22 537 po 6.6. 4:296.6. 19:18 8282+8160
7+26 541 ne 5.6. 10:386.6. 1:05 8282+8160
7+22 536 so 4.6. 4:395.6. 0:17 8282+8160
7+26 533 pá 3.6. 15:153.6. 21:34 8282+8160
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8253+8532

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.