Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8282

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 21. 12. 2010

Výrobní číslo: 103/2009

Původní evidenční číslo: 7105

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 430 748 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 506 st 17.10. 15:4017.10. 19:35 8282
21 501 st 17.10. 5:2717.10. 9:26 8282
 2  509 út 16.10. 11:0516.10. 23:49 8282*Z
 5  513 po 15.10. 4:2515.10. 18:29 8282+8376
22 508 ne 14.10. 4:0515.10. 1:09 8282+8376
 6  507 so 13.10. 4:4114.10. 0:41 8282+8376
 7  514 pá 12.10. 15:1912.10. 21:48 8282+8376
 7  514 pá 12.10. 5:5112.10. 10:05 8282+8376
22 520 čt 11.10. 7:5011.10. 15:00 8282+8376*MU*1
26 513 st 10.10. 6:0411.10. 1:00 8282+8376
 5  506 út 9.10. 5:319.10. 22:01 8282+8376
26 515 po 8.10. 6:128.10. 19:36 8282+8376
22 506 ne 7.10. 9:398.10. 0:49 8282+8376
 6  509 so 6.10. 5:016.10. 22:42 8282+8376
 2  514 pá 5.10. 14:455.10. 21:12 8282
 2  514 pá 5.10. 4:535.10. 9:43 8282
13 501 čt 4.10. 6:234.10. 19:45 8282
13 508 st 3.10. 7:193.10. 19:59 8282
21 501 út 2.10. 15:002.10. 18:57 8282
21 506 út 2.10. 6:132.10. 9:41 8282
 2  503 po 1.10. 5:571.10. 20:16 8282
 2  502 pá 28.9. 6:4128.9. 20:32 8282
21 506 čt 27.9. 15:4027.9. 19:35 8282
13 503 čt 27.9. 6:3027.9. 9:06 8282
21 501 st 26.9. 15:0026.9. 18:57 8282
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8255
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda na Újezdě

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.