Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8574

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 19. 12. 2008

Výrobní číslo: 172032

Původní evidenční číslo: 7003

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 643 568 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 501 so 29.6. 9:2530.6. 0:40 8274+8574*Z
 7  514 pá 28.6. 15:1928.6. 21:48 8274+8574
 6  512 pá 28.6. 5:4028.6. 10:03 8274+8574
22 536 čt 27.6. 6:4927.6. 19:27 8274+8574
 5  517 st 26.6. 7:2526.6. 21:14 8274+8574*Z1
15 510 út 25.6. 13:1525.6. 20:56 8274+8574*Z2
26 506 po 24.6. 5:0724.6. 20:55 8274+8574
22 508 ne 23.6. 4:0524.6. 1:09 8274+8574
22 516 so 22.6. 8:3923.6. 0:09 8274+8574
26 515 pá 21.6. 6:1221.6. 19:36 8274+8574
22 512 čt 20.6. 14:4620.6. 20:21 8274+8574
 6  508 čt 20.6. 5:0120.6. 9:23 8274+8574
22 535 st 19.6. 14:2620.6. 0:49 8274+8574
26 509 st 19.6. 6:3319.6. 9:54 8274+8574
22 520 út 18.6. 4:2418.6. 23:24 8274+8574
22 523 po 17.6. 5:2118.6. 1:20 8274+8574
 6  508 ne 16.6. 9:2117.6. 0:41 8274+8574
26 504 so 15.6. 4:3915.6. 22:41 8274+8574
22 523 pá 14.6. 5:2115.6. 1:20 8274+8574
26 509 čt 13.6. 15:2614.6. 0:40 8274+8574
 6  508 čt 13.6. 5:0113.6. 9:23 8274+8574
 7  514 st 12.6. 15:1912.6. 21:48 8274+8574
26 509 st 12.6. 6:3312.6. 9:54 8274+8574
 5  515 út 11.6. 15:5111.6. 18:39 8274+8574
22 535 út 11.6. 5:0411.6. 9:26 8274+8574
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8267+8558
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8402+8403
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8392+8393

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.