Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8274

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF

Neoficiální označení: T3R.PLFr

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 20. 10. 2009

Výrobní číslo: 089/2009

Původní evidenční číslo: 7060

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 764 438 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  518 dnes 5:042.10. 19:37 8274+8562
14 503 ne 1.10. 4:372.10. 0:30 8274+8562
14 501 so 30.9. 4:371.10. 0:10 8274+8562
26 507 pá 29.9. 4:3829.9. 20:26 8274+8562
25 510 čt 28.9. 4:5428.9. 21:56 8274+8562
25 515 st 27.9. 6:0627.9. 22:39 8274+8562
14 515 út 26.9. 6:4826.9. 23:30 8274+8562
25 515 po 25.9. 6:0625.9. 22:39 8274+8562
 7  512 ne 24.9. 5:1225.9. 0:37 8274+8562
22 502 so 23.9. 7:3124.9. 0:54 8274+8562
26 507 pá 22.9. 4:3822.9. 20:26 8274+8562
26 509 čt 21.9. 4:5121.9. 23:10 8274+8562
22 524 st 20.9. 4:4620.9. 19:12 8274+8562
 6  504 út 19.9. 4:5420.9. 0:16 8274+8562
14 515 po 18.9. 6:4818.9. 23:30 8274+8562
22 519 ne 17.9. 4:3918.9. 0:16 8274+8562
22 516 so 16.9. 5:2917.9. 0:35 8274+8562
22 536 pá 15.9. 6:2215.9. 9:22 8274+8562
14 506 čt 14.9. 4:5114.9. 19:58 8274+8562
14 502 st 13.9. 4:3713.9. 21:55 8274+8562
 6  515 út 12.9. 22:0013.9. 0:24 8274+8562*Z1
26 510 po 11.9. 5:5711.9. 9:16 8274+8562
15 501 ne 10.9. 9:2611.9. 0:23 8274+8562
 7  509 so 9.9. 4:529.9. 21:22 8274+8562
14 506 pá 8.9. 4:518.9. 19:58 8274+8562
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8374+8383

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.