Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8274

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF

Neoficiální označení: T3R.PLFr

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 20. 10. 2009

Výrobní číslo: 089/2009

Původní evidenční číslo: 7060

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 848 678 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
4+12 531 dnes 5:1322.10. 20:59 8274+8574
22 523 po 21.10. 5:0722.10. 0:52 8274+8574
22 503 so 19.10. 5:1420.10. 0:52 8274+8574
 4  501 pá 18.10. 14:4518.10. 20:18 8274+8574
22 519 pá 18.10. 7:3718.10. 10:21 8274+8574
 4  503 čt 17.10. 6:2617.10. 20:49 8274+8574
22 516 st 16.10. 15:5617.10. 0:12 8274+8574
26 507 st 16.10. 6:2716.10. 9:53 8274+8574
26 502 út 15.10. 14:4915.10. 18:15 8274+8574
26 502 út 15.10. 5:4315.10. 9:03 8274+8574
 4  513 po 14.10. 5:5514.10. 20:08 8274+8574
26 508 ne 13.10. 5:0614.10. 0:31 8274+8574
22 501 so 12.10. 4:3313.10. 0:32 8274+8574
 8  510 pá 11.10. 5:2612.10. 0:36 8274+8574
 4  513 čt 10.10. 5:5510.10. 20:08 8274+8574
26 510 st 9.10. 5:469.10. 19:17 8274+8574
 4  513 út 8.10. 5:558.10. 20:08 8274+8574
 4  503 po 7.10. 6:267.10. 20:49 8274+8574
12 502 ne 6.10. 7:307.10. 0:10 8274+8574*Z1
12 503 so 5.10. 5:076.10. 0:29 8274+8574
26 510 čt 3.10. 5:463.10. 19:17 8274+8574
 4  513 st 2.10. 5:552.10. 20:08 8274+8574
 8  510 út 1.10. 5:262.10. 0:36 8274+8574
26 502 po 30.9. 14:4930.9. 18:15 8274+8574
15 502 po 30.9. 5:2530.9. 9:33 8274+8574
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9381

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.