Domovská vozovna: Strašnice
Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF
Neoficiální označení: T3R.PLFr
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP
Rok výroby: 2009
Dodání: 2009
V provozu od: 20. 10. 2009
Výrobní číslo: 089/2009
Původní evidenční číslo: 7060
Profil kol: PR-1
Dveře: SKD
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: Konvekta
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 761 041 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m Délka skříně samostatně: 15,1 m Šířka: 2480 mm Výška: 3185 mm Vzdálenost čepů: 7500 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 149 |
Maximální obsaditelnost: | 170 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 19675 kg Maximální zátěž: 32000 kg Hmotnost podvozku: 3765 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,5/45 kN Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení) |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0) |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022H (TE033) |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 44 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2x RVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
2x FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,47 kW 2650 ot./min. |
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: | Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R |
Dveře: | SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Rok 2022 | ||||||
13 | 502 | st 25.5. 6:47 | 25.5. 20:24 | 8274 | ||
13 | 502 | út 24.5. 6:47 | 24.5. 20:24 | 8274 | ||
13 | 510 | po 23.5. 6:28 | 23.5. 20:09 | 8274 | ||
13 | 508 | pá 20.5. 6:08 | 20.5. 21:42 | 8274 | ||
13 | 502 | čt 19.5. 6:47 | 19.5. 20:24 | 8274 | ||
2 | 504 | st 18.5. 5:13 | 18.5. 18:59 | 8274 | ||
13 | 508 | út 17.5. 6:08 | 17.5. 21:42 | 8274 | ||
13 | 510 | po 16.5. 6:28 | 16.5. 20:09 | 8274 | ||
13 | 508 | pá 13.5. 6:08 | 13.5. 21:42 | 8274 | ||
13 | 501 | čt 12.5. 6:38 | 12.5. 21:54 | 8274 | ||
13 | 505 | st 11.5. 7:11 | 11.5. 19:36 | 8274 | ||
13 | 508 | út 10.5. 6:08 | 10.5. 21:42 | 8274 | ||
13 | 510 | po 9.5. 6:28 | 9.5. 20:09 | 8274 | ||
11 | 510 | út 3.5. 7:44 | 3.5. 9:13 | 8274+8573 | ||
15 | 510 | po 2.5. 6:30 | 2.5. 22:45 | 8274+8573 | ||
11 | 505 | ne 1.5. 4:48 | 1.5. 21:27 | 8274+8573 | ||
7+22 | 539 | so 30.4. 7:49 | 30.4. 22:13 | 8274+8573 | ||
15 | 510 | pá 29.4. 5:25 | 29.4. 21:48 | 8274+8573 | ||
15 | 507 | čt 28.4. 5:10 | 28.4. 19:57 | 8274+8573 | ||
7+26 | 533 | út 26.4. 15:15 | 26.4. 21:34 | 8274+8573 | ||
7+26 | 532 | po 25.4. 5:54 | 25.4. 9:27 | 8274+8573 | ||
7+22 | 533 | ne 24.4. 10:35 | 24.4. 22:13 | 8274+8573 | ||
15 | 505 | so 23.4. 5:30 | 23.4. 21:33 | 8274+8573 | ||
7+26 | 531 | pá 22.4. 4:22 | 22.4. 20:33 | 8274+8573 | ||
7+26 | 533 | čt 21.4. 15:15 | 21.4. 21:34 | 8274+8573 |