Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8274

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 20. 10. 2009

Výrobní číslo: 089/2009

Původní evidenční číslo: 7060

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 512 200 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 515 pá 14.12. 6:1214.12. 19:36 8274+8574
26 503 čt 13.12. 14:3713.12. 20:27 8274+8574
 6  512 čt 13.12. 5:4013.12. 10:03 8274+8574
 7  508 st 12.12. 4:1813.12. 0:48 8274+8574
22 533 út 11.12. 6:2712.12. 0:30 8274+8574
 5  506 po 10.12. 5:3110.12. 22:01 8274+8574
22 511 ne 9.12. 5:049.12. 22:08 8274+8574
 5  501 so 8.12. 4:258.12. 22:28 8274+8574
 5  503 pá 7.12. 5:037.12. 21:43 8274+8574
 2  505 čt 6.12. 6:096.12. 20:32 8274
22 512 st 5.12. 5:435.12. 10:06 8274+8574
 5  503 út 4.12. 5:035.12. 0:40 8274+8574
 5  515 po 3.12. 15:513.12. 18:39 8274+8574
22 535 po 3.12. 5:043.12. 9:26 8274+8574
22 509 ne 2.12. 11:002.12. 12:30 8274+8574*MU*1
26 501 so 1.12. 6:402.12. 0:40 8274+8574
 4  505 pá 30.11. 14:1930.11. 19:42 8274+8574
 7  514 pá 30.11. 5:5130.11. 10:05 8274+8574
22 516 čt 29.11. 9:5029.11. 23:49 8274+8574*Z
 6  505 st 28.11. 5:4028.11. 10:11 8274+8574
 6  505 út 27.11. 15:0428.11. 0:26 8274+8574
 7  514 út 27.11. 5:5127.11. 10:05 8274+8574
 7  508 po 26.11. 4:1827.11. 0:48 8274+8574
22 502 ne 25.11. 4:2926.11. 0:50 8274+8574
26 504 so 24.11. 4:3924.11. 22:41 8274+8574
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda na Národní třídě
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8152+8151

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.