Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8274

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 20. 10. 2009

Výrobní číslo: 089/2009

Původní evidenční číslo: 7060

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 500 185 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  509 čt 18.10. 5:3618.10. 23:49 8274
13 505 st 17.10. 14:5617.10. 22:12 8274
13 505 st 17.10. 6:4517.10. 10:25 8274
13 505 út 16.10. 14:5616.10. 22:12 8274
13 505 út 16.10. 6:4516.10. 10:25 8274
 2  514 po 15.10. 14:4515.10. 21:12 8274
13 505 po 15.10. 6:4515.10. 10:25 8274
22 506 ne 14.10. 9:3915.10. 0:49 8274+8386
22 502 so 13.10. 7:5013.10. 22:08 8274+8386
22 520 pá 12.10. 4:2412.10. 23:24 8274+8386
22 533 čt 11.10. 6:2812.10. 0:30 8274+8386
 6  512 st 10.10. 15:5710.10. 18:11 8274+8386
 6  512 st 10.10. 5:4010.10. 10:03 8274+8386
 7  508 út 9.10. 4:1810.10. 0:48 8274+8386
26 513 po 8.10. 6:049.10. 1:00 8274+8386
22 508 ne 7.10. 4:058.10. 1:09 8274+8386
26 501 so 6.10. 6:407.10. 0:40 8274+8386
22 516 pá 5.10. 6:245.10. 23:49 8274+8386
26 513 čt 4.10. 6:045.10. 1:00 8274+8386
3+6 527 út 29.5. 5:1729.5. 8:54 8274+8574
3+6 512 po 28.5. 13:3828.5. 19:44 8274+8574
3+6 516 po 28.5. 5:4428.5. 10:14 8274+8574
22 518 ne 27.5. 9:1028.5. 0:30 8274+8574
3+6 513 so 26.5. 4:2626.5. 22:58 8274+8574
3+6 517 pá 25.5. 6:1925.5. 20:21 8274+8574


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.