Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8274

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 20. 10. 2009

Výrobní číslo: 089/2009

Původní evidenční číslo: 7060

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 534 136 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 502 so 20.4. 5:0020.4. 21:39 8274+8574
22 521 pá 19.4. 4:0520.4. 1:20 8274+8574
26 514 čt 18.4. 18:1519.4. 0:40 8274+8574*Z
26 512 čt 18.4. 4:4018.4. 9:00 8274+8574*MU
26 510 st 17.4. 5:4617.4. 19:14 8274+8574
26 502 út 16.4. 4:2017.4. 1:00 8274+8574
22 504 po 15.4. 4:4416.4. 0:23 8274+8574
 7  502 ne 14.4. 4:3815.4. 1:08 8274+8574
 7  502 so 13.4. 4:3814.4. 1:08 8274+8574
 5  503 pá 12.4. 5:0312.4. 21:43 8274+8574
 5  514 čt 11.4. 4:2511.4. 18:30 8274+8574
22 537 st 10.4. 6:5011.4. 0:43 8274+8574
22 520 út 9.4. 4:249.4. 23:24 8274+8574
 6  508 po 8.4. 15:179.4. 0:21 8274+8574
 6  512 po 8.4. 5:408.4. 10:03 8274+8574
22 502 ne 7.4. 8:508.4. 0:09 8274+8574
26 501 so 6.4. 22:457.4. 0:40 8274+8574*Z1
26 501 so 6.4. 6:406.4. 22:00 8274+8574*MU
22 537 pá 5.4. 6:506.4. 0:43 8274+8574
26 506 čt 4.4. 8:004.4. 20:55 8274+8574*Z2
 4  504 st 3.4. 8:153.4. 10:03 8274+8574*Z3
 5  514 po 1.4. 4:251.4. 8:20 8274+8574*MU*1
22 506 ne 31.3. 9:391.4. 0:49 8274+8574
26 504 so 30.3. 4:3930.3. 22:41 8274+8574
22 523 pá 29.3. 5:2130.3. 1:20 8274+8574
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8257+8557
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8412+8413
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8402+8403
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8554+8553
*1 = technická závada (linkový stykač)

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.