Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8274

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF

Neoficiální označení: T3R.PLFr

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 20. 10. 2009

Výrobní číslo: 089/2009

Původní evidenční číslo: 7060

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 761 041 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2022
13 502 st 25.5. 6:4725.5. 20:24 8274
13 502 út 24.5. 6:4724.5. 20:24 8274
13 510 po 23.5. 6:2823.5. 20:09 8274
13 508 pá 20.5. 6:0820.5. 21:42 8274
13 502 čt 19.5. 6:4719.5. 20:24 8274
 2  504 st 18.5. 5:1318.5. 18:59 8274
13 508 út 17.5. 6:0817.5. 21:42 8274
13 510 po 16.5. 6:2816.5. 20:09 8274
13 508 pá 13.5. 6:0813.5. 21:42 8274
13 501 čt 12.5. 6:3812.5. 21:54 8274
13 505 st 11.5. 7:1111.5. 19:36 8274
13 508 út 10.5. 6:0810.5. 21:42 8274
13 510 po 9.5. 6:289.5. 20:09 8274
11 510 út 3.5. 7:443.5. 9:13 8274+8573
15 510 po 2.5. 6:302.5. 22:45 8274+8573
11 505 ne 1.5. 4:481.5. 21:27 8274+8573
7+22 539 so 30.4. 7:4930.4. 22:13 8274+8573
15 510 pá 29.4. 5:2529.4. 21:48 8274+8573
15 507 čt 28.4. 5:1028.4. 19:57 8274+8573
7+26 533 út 26.4. 15:1526.4. 21:34 8274+8573
7+26 532 po 25.4. 5:5425.4. 9:27 8274+8573
7+22 533 ne 24.4. 10:3524.4. 22:13 8274+8573
15 505 so 23.4. 5:3023.4. 21:33 8274+8573
7+26 531 pá 22.4. 4:2222.4. 20:33 8274+8573
7+26 533 čt 21.4. 15:1521.4. 21:34 8274+8573


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.