Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8274

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 20. 10. 2009

Výrobní číslo: 089/2009

Původní evidenční číslo: 7060

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 464 875 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 509 po 22.1. 5:5823.1. 1:06 8274+8574
6 510 pá 19.1. 6:5320.1. 0:01 8274+8574
22 522 čt 18.1. 5:5818.1. 19:29 8274+8574
22 520 út 16.1. 13:0016.1. 23:24 8274+8574*Z
4 503 út 16.1. 6:1716.1. 9:55 8274+8574
22 504 po 15.1. 4:4416.1. 0:23 8274+8574
6 502 ne 14.1. 4:4114.1. 23:21 8274+8574
22 514 so 13.1. 6:5114.1. 0:37 8274+8574
26 508 pá 12.1. 13:5912.1. 21:40 8274+8574
24 507 pá 12.1. 6:0812.1. 9:46 8274+8574
26 505 čt 11.1. 5:4911.1. 21:55 8274+8574
22 529 st 10.1. 5:2311.1. 0:43 8274+8574
5 506 út 9.1. 5:4110.1. 1:10 8274+8574
26 511 po 8.1. 4:198.1. 20:18 8274+8574
22 523 ne 7.1. 4:447.1. 22:58 8274+8574
7 503 so 6.1. 4:556.1. 21:03 8274+8574
7 505 pá 5.1. 4:555.1. 21:15 8274+8574
6 502 čt 4.1. 6:294.1. 23:41 8274+8574
24 507 st 3.1. 14:183.1. 19:46 8274+8574
4 508 st 3.1. 6:333.1. 10:13 8274+8574
5 502 út 2.1. 5:033.1. 0:40 8274+8574
Rok 2017
6 505 pá 29.12. 6:2029.12. 20:53 8274+8574
22 511 čt 28.12. 5:4029.12. 1:09 8274+8574
22 519 st 27.12. 5:2528.12. 1:20 8274+8574
6 510 út 26.12. 4:4127.12. 0:16 8274
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8399+8400

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.