Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8274

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF

Neoficiální označení: T3R.PLFr

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 20. 10. 2009

Výrobní číslo: 089/2009

Původní evidenční číslo: 7060

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 833 768 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13+97 577 út 23.7. 6:4924.7. 4:17 8274
2+92 572 po 22.7. 5:2923.7. 5:43 8274
13 504 ne 21.7. 8:0521.7. 19:34 8274
 2  701 so 20.7. 7:4020.7. 9:30 8274*Z1
2+99 579 pá 19.7. 14:4420.7. 4:50 8274
 2  507 pá 19.7. 5:1919.7. 9:59 8274
31 502 čt 18.7. 7:4018.7. 20:01 8274*Z2
31+94 574 st 17.7. 5:5818.7. 5:26 8274
31 502 út 16.7. 4:3516.7. 16:25 8274*MU
15+98 352 po 15.7. 22:5516.7. 0:00 8274*Z3
13+97 577 ne 14.7. 10:2215.7. 4:17 8274
2+99 579 so 13.7. 6:3914.7. 4:50 8274
 2  503 pá 12.7. 4:5512.7. 22:22 8274
13 503 čt 11.7. 8:2911.7. 19:45 8274
13+97 577 út 9.7. 20:1510.7. 4:17 8274*Z4
31+94 574 po 8.7. 5:589.7. 5:29 8274
31+94 574 so 6.7. 5:007.7. 5:29 8274
2+99 579 čt 4.7. 14:445.7. 4:50 8274
26 503 st 3.7. 4:263.7. 19:51 8274+8403
22 523 út 2.7. 4:443.7. 0:33 8274+8403
26 509 po 1.7. 5:171.7. 23:46 8274+8403
 7  504 ne 30.6. 4:5630.6. 21:45 8274+8403
 7  511 so 29.6. 4:5630.6. 0:34 8274+8403
6+14 506 pá 28.6. 4:3428.6. 23:56 8274+8403
26 507 čt 27.6. 15:2828.6. 0:46 8274+8403
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8260
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8263
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8456
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8277

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.