Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8274

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 20. 10. 2009

Výrobní číslo: 089/2009

Původní evidenční číslo: 7060

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 669 976 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 505 so 6.3. 4:596.3. 21:52 8274+8184
14 513 pá 5.3. 6:045.3. 20:04 8274+8184
22 501 čt 4.3. 5:174.3. 23:18 8274+8184
26 512 út 2.3. 4:212.3. 20:53 8274+8184
22 508 po 1.3. 6:301.3. 23:09 8274+8184
22 509 ne 28.2. 9:2928.2. 21:48 8274+8184
26 506 pá 26.2. 6:0526.2. 22:58 8274+8158
26 506 čt 25.2. 6:0525.2. 22:58 8274+8158
21 502 st 24.2. 5:0524.2. 19:36 8274
13 501 út 23.2. 6:5523.2. 19:46 8274
13 501 po 22.2. 6:5522.2. 19:46 8274
35 504 ne 21.2. 4:3621.2. 19:46 8274
30 503 so 20.2. 7:4120.2. 20:41 8274
32+91 572 pá 19.2. 4:3020.2. 5:19 8274
30 502 čt 18.2. 7:0418.2. 20:41 8274
32+91 572 st 17.2. 4:3018.2. 5:19 8274
21 502 út 16.2. 5:0516.2. 19:36 8274
13 504 po 15.2. 6:5215.2. 20:13 8274
30 503 ne 14.2. 7:4514.2. 20:41 8274
32+91 572 pá 12.2. 4:3013.2. 1:50 8274*MU
30 502 čt 11.2. 7:0411.2. 20:41 8274
13+94 571 st 10.2. 6:3511.2. 5:19 8274
13 504 út 9.2. 6:529.2. 20:13 8274
32+91 572 po 8.2. 4:309.2. 5:19 8274
35 502 so 6.2. 4:366.2. 19:31 8274
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.